• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 731 in total
  • A, și vehiculul din imagine nu e varianta de serie, cu camuflaj. E un vehicul creat special pentru a testa tehnologia. Caroseria va fi diferita. Sunt poze spion pe net, are o silueta și proporții destul de apropiate de modelul actual. Și nu, spatele nu va fi atât de înalt.
    Următorul BMW M3 va avea un nou motor pe benzină
  • Te contrazic, BMW nu le face pe aceeași platformă. Neue Klasse e exclusiv electrică. Caroseriile va fi asemănătoare, probabil cu grila deschisă la varianta termică, dar platformele sunt diferite. Asta înseamnă și ca la EV cabina nu e impinsa in față, ca sa semene cu cea termica. Deci probabil ca avea un portbagaj frumușel în față și mai puțin spațiu în interior decât la unii rivali.
    Următorul BMW M3 va avea un nou motor pe benzină
  • Cel pe benzina va folosi șasiul actual, cu mici modificări. Și, cum zice in articol, motorul de 3l actual, dar probabil hibridizat.
    Următorul BMW M3 va avea un nou motor pe benzină
  • Am văzut câteva prin La Palma, în Canare.
    Citroen Ami Buggy revine: versiunea fără uși este acum produsă în masă
  • Trebuie sa pună și niște radare, altfel schimba un marcaj rutier cu altul, bani aruncați. In UK sunt discuții aprinse pe tema asta. În mod normal limita la 20mph era doar în zone rezidențiale cu risc, de exemplu în jurul școlilor sau a căminelor pentru bătrâni. În unele locuri sunt niște semafoare speciale care îți spun dacă limita e la 20 sau la 30, ca sa se aplice doar atunci când sunt elevii la școală. Dar în ultimii ani au început sa fie extinse și permanetizate, cuprinzând uneori toată zona centrala a orașelor și satelor. Țara Galilor a mers și mai departe și a făcut 20mph limita obișnuită in toate zonele rezidențiale, 30mph devenind excepția. N-aș intra în politica dar trebuie spus că masurile astea au fost luate de parlamentul local, dominat de partide progresiste, și autorități locale progresiste din Anglia. Și bineînțeles ca au stârnit încă un război cultural, dreapta, în special extremiștii Reform, sărind imediat sa apere "libertățile" șoferilor. Statisticile arata că măsura funcționează, în Țara Galilor. Numărul victimelor rutiere în zonele în care s-a redus limita de viteza a scăzut cu 28%, la cele mai mici nivele de când se măsoară! Iar numărul de morți și accidentați grav a scăzut cu 23%. Dar statisticile arată și că măsura a fost aplicată excesiv, în unele locuri crescând congestia in centrele urbane. Acum încep să dea înapoi și să reintroduca 30mph în unele zone. Concluzia mea e că e ok, dar limita asta trebuie introdusă cu cap, acolo unde e cazul. Mai menționez și ca în UK sunt foarte multe speed cameras, și, in general, șoferii respectă codul rutier și limitele de viteză.
    Viteză maximă de 30 km/h pe mai multe bulevarde și străzi din București
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău