• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 657 in total
  • Inițial și eu încărcam direct de la priza obișnuită, din garaj. Până la urmă am instalat un încărcător dedicat, monofazic, care știu ca îmi încarcă bateria în intervalul orar în care prețul e redus, și e mai sigur. Nu am observat sa se învingă priza obișnuită dar dorm mai bine știind ca am în încărcător dedicat, testat, limitat la amperaj și poziționat în afara locuinței. Menționez ca garajul e incorporat în casă.
    BYD lansează o nouă platformă dedicată: încărcare la fel de rapidă ca alimentarea cu combustibil
  • Inexojian
    BMW a vândut mai multe vehicule electrice în 2024 decât Mercedes-Benz și Audi împreună
  • Atât Mercedes cât și Audi s-au reorientat și adoptă aceeași strategie ca și BMW: modele termice și electrice similare ca design și nomenclatura, dar cu platforme diferite (platforme noi în cazul celor electrice, platformele vechi în cazul celor termice). Totuși Audi merge pe un design oarecum mai diferit la electrice, mai cizelat, în timp ce termicele par sa bastardizeze vechiul design (vezi A6/Q6 vs A5/Q5). Strategia are și dezavantaje: platforma electrică îți permite sa împachetezi altfel componentele, sa ai o capotă mai scurta și mai mult spațiu în habitaclu. Dacă designul e la fel ca la versiunea ICE atunci nu poți beneficia de flexibilitatea asta. Mai exact: concurenta va oferi mașini mai încăpătoare, mai utile în aceiași segment. O alta diferența interesanta e ca BMW a ales sa introducă noul design, dar și noua tehnologie EV la cele mai importante modele, ca vanzari: 3, X3. Mercedes a început cu un model mai de nișă: CLA. Dacă nu e bine primit nu afectează vânzările modelelor tradiționale.
    BMW a vândut mai multe vehicule electrice în 2024 decât Mercedes-Benz și Audi împreună
  • Exprimarea e evident greșită. E vorba de putere, nu de curent. Iată textul din autocar.co.uk: With a charging voltage of up to 1000V and a maximum current of 1000A, the system can sustain 1MW (megawatt) charging power. Dacă încărcătorul e bine izolat nu ar trebui sa fie probleme. Troleibuzele sunt alimentate la 750V, în București, în alte orașe chiar la 825V. Cu toate astea vatmanul își pune niște mănuși și conectează/deconectează troleul. Dacă implementarea e greșită și 220V e suficient ca sa mori. In altă ordine de idei: nu vom vedea încărcătoare de 1MW prea curând. Eu sper sa se înmulțească cele de 350kW. Și sa se înmulțească mașinile care accepta 350kW. Momentan vorbim de 150-200kW, cu câteva excepții.
    BYD lansează o nouă platformă dedicată: încărcare la fel de rapidă ca alimentarea cu combustibil
  • Partea cu viteza maximă e pentru piloți profesioniști. Eu merg din când în când la Silverstone. E foarte distractiv să dai câteva ture în Aston Martin. Dar nu mergi la viteza maxima, nici macar aproape, fie si pentru ca strangi din fund pe viraje.
    Renault 5 Turbo revine sub forma primului mini-supercar electric
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău