• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 657 in total
  • Nu știu de ce s-au grăbit. Limita e 2035.
    Audi va lansa mașini cu motoare termice și după 2026
  • Cocalari cu BMW sunt și în Anglia. De curând unul a intrat cu mașina pe un teren de fotbal și a lovit doi copii, dintre care o fata de 10 ani a murit. Și avea i4, ceea ce arată că brandul e de vină, nu motorizarea. Ce-i drept nu a fost intenționat, doar mergea ca un ghiolban și a pierdut controlul. https://www.standard.co.uk/news/uk/poppy-atkinson-killed-football-pitch-kendal-tribute-manchester-united-fan-b1215131.html
    România a avut cele mai multe accidente mortale din Uniunea Europeană în 2024
  • Încă ceva: in zonele cu multi imigranți, estul Londrei, Birmingham, Luton etc, se simte imediat diferența in trafic. Sare în ochi numărul de șoferi care "se bagă", sunt agresivi, nu te lasă să faci dreapta (peste axul drumului).
    România a avut cele mai multe accidente mortale din Uniunea Europeană în 2024
  • @eu Adaug la cele spuse de tine o întâmplare de acum multi ani, din Marea Britanie. M-a invitat un roman tip ghiolban la o onomastica. Acolo discuția a mers înspre cum conduc britanicii față de romani. Evident, parerea generală a fost ca sunt șoferi slabi, nu au abilități. Sigur, ca părere personală, tind sa cred ca e parțial adevărat. Însă unde excelează britanicii, e condusul preventiv, atent. La școală de șoferi, la ei, accentul se pune pe siguranță, nu pe abilități. Cum sa nu ajungi în situații nasoale. Și cum sa ajuți la fluidizarea traficului. De altfel codul rutier britanic e mult mai simplu decât cel romanesc. Nu au nevoie de sute de reguli ci doar de câteva plus mai multe recomandări (regulile obligatorii sunt marcate cu must/must not, recomandările cu should/should not). Ei nici nu regula priorității de dreapta, intenționat. Dacă nu e semafor sau marcaj de prioritate, ideea e sa te înțelegi cu ceilalți șoferi, din priviri, decât să te bazezi pe interpretarea unei reguli. Bomboana de pe tort a fost când ghiolbanul s-a arătat revoltat ca britanicii încetinesc/opresc și cedează trecerea unei mașini care așteaptă sa intre pe drumul cu prioritate. "Cum sa îl lași tu pe altul când ai prioritate?!". Ghiolbanul nu doar că nu pricepe că e mai simplu de prevenit un accident, dar nu se gândește nici că și el e, uneori, în situația de a aștepta să intre pe un drum cu prioritate, aglomerat. Nu înțelege ideea de fluifizare a traficului.
    România a avut cele mai multe accidente mortale din Uniunea Europeană în 2024
  • Surpriza?
    România a avut cele mai multe accidente mortale din Uniunea Europeană în 2024
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău