Nu găsesc nimic seducător. E același design antic și de demult, cu grila care tot creste în lipsă de alte idei, și amenință să ocupe toată partea frontală la un model viitor.
In plus, 72k pentru un A4 cu motor de tractor e o gluma proastă. Sunt multe opțiuni mai dotate la nivelul acesta de preț, în special la motorizare. Nu mai zic că la banii ăștia și electricele par chilipiruri.
Dacă ție ți se pare fin înseamnă că ai obrazul gross și negru sub unghii, îmi pare rău să spun.
E aceeași persoană, e inteligent dar suferă de personalitate multiplă.
Nu finețea umorului trist îl trădează ci faptul că are și gramatica și vocabularul la el. A făcut școală, știe să construiască fraze mai elaborate, ceea ce nu se poate spune despre majoritatea de pe aici.
Păcat că i-a rupt filmul la un moment dat în viață.
Ei na. Lângă mine sunt încărcătoare publice, unele AC mai ieftine și restul DC rapide. Deservesc întregul cartier și văd acolo mașini care încarcă peste noapte.
Tehnologia actuală e un obstacol la termice. Capăt de linie, de fapt. Atât prin prisma faptului că s-a ajuns la limita tehnologiei și fără electrificare nu mai crește eficiența, cât și prin faptul că poluarea nu mai e acceptabilă. Chiar dacă electricele au unele devantaje, se vor impune într-un fel sau altul. Putem să discutăm la infinit despre baterii dar nu putem ignora elefantul roz din sufragerie: poluarea.
Cred că toată lumea știe că jenel e una dintre multiplele personalități ale aceluiași pacient. Din când în când mai scrie și cu personalitatea fascistă.
Mai nasol e că are aplaudaci pe aici. Cine se aseamănă se adună.
Da, un motor deosebit, cu siguranță are un loc în Hall of Fame. Dar să privim partea plină a paharului: in viitor vom avea RS3 electric cu performanțe net superioare.
Ultimele comentarii
941 in total