• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1029 in total
  • Teraflopșii sunt importanți pentru siguranța activă, cu ei se procesează datele de la senzori. Cu cât mai multi cu atât se pot ingera mai multe date și mașina ia decizii mai rapid, în condițiile în care o fracțiune de secundă poate fi diferența dintre viață și moarte.
    Îmbunătățiri pentru Polestar 3: arhitectură la 800 V și încărcare cu 350 kW
  • Tocmai am văzut prezentarea pe Autogefuhl. O chestiune pozitivă e ca îți poți sprijini mâna sub ecran și miști doar degetul. Ceva ce poate toate mașinile ar trebui sa aibă. Ecranul curbat e moft, putea la fel de bune să fie plat so înclinat, ca la alte mașini. Se vede în video e ca nenatural să miști degetul în sus, pe ecran. 1000cp, Lia a fost foarte impresionată :)
    Porsche: primele imagini cu interiorul noului Cayenne Electric
  • Porsche și Audi merg pe ideea că premium și lux înseamnă ecrane multe și mari. Rămâne de văzut dacă au dreptate. Personal îmi place ca ecranul din spatele volanului să fie mare, la fel și cel central. Dacă tot folosesc un ecran măcar să fie ușor de citit și ușor de operat, fără să fiu nevoit să îmi iau putea mult timp ochii de la drum. Pe de altă parte, dacă HUD are realitate virtuală mă aștept să nu prea mai fie nevoie să mă uit la ecranul central prea des. Ecranul pentru pasageri e un moft. Altfel, Porsche și Audi integrează ecranele mult mai bine decât Mercedes. La fel și grafica, e mai ușoară pentru ochi. Mă repet, dar dacă tot am ecrane care emit lumină în ochii mei, măcar să minimizăm cantitatea de lumină.
    Porsche: primele imagini cu interiorul noului Cayenne Electric
  • Siguranța superioară in caz de accident se anulează atunci când toate mașinile sunt mari și grele (o remarcă macabră: la o coliziune dintre o electrică și o termică pasagerii din electrică au mai multe șanse). Asta dacă ne referim la coliziuni intre mașini. Dacă vorbim de coliziuni intre mașină și ceva cu masă sau rezistenta mult mai mare, de exemplu un zid care nu se dărâmă la impact, SUV-urile nu sunt mai sigure, ba chiar pot fi mai puțin sigure din cauza inerției mai mari. Dar într-adevăr SUV-urile au șanse mai mari să dărâme zidul sau sa rupă copacul, ceea ce ajuta pasagerii. Totodată un SUV are șanse mai mari să rupă un parapet de protecție și sa ajungă în prăpastie. SUV-urile sunt mai susceptibile să se răstoarne din cauza centrului de greutate mai. Aici electricele stau mai bine având bateriile grele în podea. Nu are rost să discutam despre pietoni, în mod evident SUV-urile sunt mult mai periculoase. Dar șoferul se gândește în primul rand la el și la pasageri și mult mai târziu la pietoni. Vorba aceea: decât să plângă mama mai bine plânge maică-ta. Aș spune că tema cum că SUV-urile sunt mai sigure depinde foarte mult de context. Opinie personală: probabil e adevărat, per total, dar nu cu mult. In altă ordine de idei mi se pare amuzant că cineva are timp să citească ce scrie inexorabil de la Bălăceanca.
    Adio, Ford Focus ST. A fost produs ultimul exemplar
  • AM nu s-a sinchisit sa verifice informația preluată din tabloidul Profit. Au copiat cu toptanul.
    Tesla Model Y, cea mai vândută mașină electrică în Europa, în august
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău