• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 731 in total
  • Mai degrabă Renault Scenic e un contracandidat, la prețul asta. 47.500 în echiparea de top, sau 45.500 in Techno.
    Premiant
  • Și înlocuirea motorului la o termică e costisitoare, poate sa fie și 10.000 euro, dar de regula în jur de 5000. Și cutia de viteze sau transmisia se strică, și destul de des. Garanția la baterii e 10 ani. Garanția la motorul termic e 5 ani, de obicei. Studiul spune clar ca electricele sunt mai fiabile. Restul e can-can. Trompetele anti-EV: neh, lasă că am citit io undeva, mi-a zis mie un prieten. La ultima termica pe care am avut-o mi-a căzut transmisia made in Germany. Costa 4000 lire sa repar/înlocuiesc. Am vândut mașina la dezmembrări și am luat electrică și de atunci nu a trebuit sa repar NIMIC. 5 ani!. Dar e bine ca ai inceput sa te informezi, e primul pas. Când o sa scapi de preconceptii o sa vezi ca nu e dracul atât de negru.
    STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
  • Pai e simplu: nu e nevoie, exista o soluție care funcționează. Și, cum ai spus și tu și nu te contrazic, bateriile cu acid au o plaja mai larga de parametri de funcționare, în timp ce cele cu litiu sunt, într-adevăr, mai mofturoase. Sunt convins ca în viitor vor fi înlocuite de LFP sau solide, dar momentan nu exista nici motive sa schimbi ceva care merge, nici tehnologia necesară. Iar când se va întâmpla asta se vor schimba și la termice.
    STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
  • Intre timp câinii latră, caravana trece.
    STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
  • Bateria de 12V nu prea are treaba cu bateria de EV folosita la propulsie. Tehnologie cu totul diferita. Motivul pentru care sunt încă folosite la majoritatea (nu toate!) electricele este pentru ca bateria mare are 400 sau 800V. Atâta lucru înțelegi, nu? Sa schimbi toate echipamentele electrice și electronice sa folosească 400V e nebunie și foarte periculos. Sa folosești un transfortator e foarte scump. Au început sa apară baterii de 12V li-ion sau nichel care sunt fie considerabil mai mici și mai ușoare decât cele pe baza de acid, fie mult mai încăpătoare la aceeași dimensiune. Robustețea și fiabilitatea mai buna de refera la condițiile în care funcționează, și într-adevăr sunt superioare celor pe baza de litiu. Dar dacă citești atent citatul tău, nu se refera la cât de des se strica. Dacă cele bazate pe acid erau asa de bune atunci erau folosite și la propulsie, dar ce sa vezi, nu sunt.
    STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău