Îmbunătățiri decente care vor ține Sandero în top 2-3 la vânzări, chiar dacă modelul e deja destul de vechi. Nu știu cât de mult contează la Logan și Jogger care se vând destul de mult din inerție și nu prea au concurență pe felia lor. Dar orice îmbunătățire e binevenită
Nu ți-am explicat ție. Știu că ești foarte important dar, surprize-surprize, nu ești singurul care citește site-ul ăsta.
Nu îți voi explica nici că Stinger e un produs global în timp ce K900 V8 s-a vândut temporar doar în SUA și Canada, o piață pe care V6 e norma, și V8 e cum e V6 prin Europa.
Dacă îmi permiți o remarcă: eu nu te-am băgat în seamă pe thread-ul acesta, și în general nu prea te mai bag în seamă. Dar tu insiști să mă muști de fund, prietenii știu de ce :)
Nu am cum să îți explic ție, mai bine număr ațele din covor, am șanse mai mari să reușesc.
Kia Stinger a avut V6 până acum 2-3 ani, Citroen și Peugeot până bine după 2000, Renault până în 2005.
Când umbli cu un BMW aruncat de altul și dai lecții de "premium" nu ești doar definiția snobului fără bani dar și stand-up comedy second hand.
Și Citroen, Peugeot sau Kia au sau avut multi cilindri, dar nu erau premium pentru ca nu aveau piele și lemn. Acum ca DS are interioare peste Mercedes, nu e premium pentru ca nu are cilindri.
Car brand snobbery e foarte real, fără tratament și afectează pe mulți.
Ultimele comentarii
1029 in total