• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 798 in total
  • EU + EFTA + UK - e posibil sa iasă pe plus sau foarte aproape de 0, a fost o creștere semnificativa în decembrie. Oricum, nu uita ca în Germania au scăzut cu vreo 25% sau mai mult. Dacă eliminam UK (creștere bună) și Germania (scădere mare) restul combinat ies pe plus. Și în viitor Germania va reveni pe plus. Germania e mai aparte pentru ca le place sa meargă foarte repede pe autobahn și asta face electricele mai puțin atractive, momentan.
    Germania: vânzările de electrice au scăzut cu peste 27% în primul an fără subvenții
  • Nu sunt doar avantaje fiscale. Și prețul de pornire e mai bun, de multe ori. Producătorii oferă reduceri companiilor care cumpără mii de vehicule. Și astea nu sunt firmele la care lucrează viitorii șoferi ci cele cu care colaborează. Companiile mici și mijlocii apelează la serviciile unor 3rd party pentru diversele beneficii oferite angajaților, inclusiv pentru mașini. Nu zic că e bine ca 9 din 10 EV sunt vândute în felul ăsta, dar totuși, în final, tot oamenii le conduc. Doar ca e mai ieftin și mai convenabil așa (de exemplu poți achita în rate cu 0% dobânda, în unele cazuri). Statistica asta e oarecum explicabilă și prin faptul ca la electrice dealer-ii nu prea mai au ce reduceri sa îți dea. Dacă te duci la un dealer, ca particular, e puțin probabil sa obții o reducere semnificativă.
    Germania: vânzările de electrice au scăzut cu peste 27% în primul an fără subvenții
  • Cu autonomia aia o sa se bată foarte bine :))
    Afeela 1, electrica dezvoltată de Honda și Sony poate fi rezervată: start de la 87.400 euro
  • The first year of mandated targets finished with another strong December performance, with around 44,000 new battery electric vehicle (BEV) registrations accounting for 31.0% of the market – the highest since December 2022’s record 32.9%. As a result, BEVs made up 19.6% of the market (382,000 units) in 2024, up by more than a fifth (around 67,000 units) from last year, but short of the 22% demanded by the mandate. The best-selling cars in December 2024 - which saw EV sales hit 31% - were the Tesla Model Y with 5,165 registrations and the Model 3 with 3,477. Across the total market, pure petrol and diesel car registrations fell by -4.4% and -13.6% respectively as more buyers swapped either to BEVs, or to lower emission hybrid electric vehicles (up 9.6%) and plug-in hybrids (up 18.3%)
    Germania: vânzările de electrice au scăzut cu peste 27% în primul an fără subvenții
  • Da, amuzant, bravo, te-ai scremut de o glumiță amară. Auzi, apropo de prostie și frustrare... mai mori mult de grija mea? Dacă erai deștept îți vedeai de viața și familia ta în loc sa mori de grija altuia ca proștii. Nu ca m-ar deranja, chiar te invit. Hai, te salut din Timgad. Mai intru mâine să văd ce a mai produs oftica din tine.
    Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
Pagina
12345...979899...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău