E musai sa facă și cinematograf 5D la bord. Să te zgalțâie scaunul când explodează ceva în film și sa te stropească cu apă când cade eroul în mare.
Propun și o marcă înregistrată: Mercedes Immersive Experience.
Nu e chiar cu 5 ani mai devreme. 2030 era inițial, nu știu de ce nu s-au aliniat cu EU, probabil ca sa pară mai ambițioși. Conservatorii erau disperați sa arate ca Brexit le da libertatea sa fie mai cu moț.
Apoi, când au văzut ca pierd voturi către dreapta extremistă au mutat în 2035 într-o încercare disperată de a drege busuiocul.
Laburistii i-au măturat in alegeri și au schimbat schimbarea, înapoi la 2030.
Nu știu dacă e taximetristul bronzat PWC cel cu voturile fluviu. E posibil sa fie tiristul care scuipă semințe pe SUV-urile noastre. Sau, cine știe, un analfabet care se exprimă și el cum poate, cu voturi căcălău.
La subiect: in opinia mea modelul ăsta se va vinde foarte bine în vest. Nu știu dacă și în România. Dar pentru vestici e fix ce vor: spațiu, calitate cât de cât (interiorul pare mai bun decât la Volvo EX30 sau ID3, cel pre-facelift), versatilitate și echipamentul de baza în anul 2025.
De altfel o statistica foarte grăitoare e că în UK Duster se vinde în echiparea de top și foarte puțin în cea de bază. Clienții vestici par dispuși sa plătească în plus pentru o echipare mai bună dar nu le place să plătească mai mult la alte branduri pentru ceea ce primesc pe o Dacia.
Acum multi ani când s-a lansat Dacia aici erau multe discuții despre fiabilitate, dar spre cinstea lor Dacia a întors pe dos discuțiile astea cu mașini fiabile și service-uri bune și ieftine. Acum apare prin partea de sus a clasamentelor de fiabilitate.
Ultimele comentarii
798 in total