Marca Zeekr a debutat oficial în România: disponibile 3 modele electrice

de Silvian Irimia
Joi, 16.10.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding.

Zeekr, marca premium a constructorului chinez Geely, s-a lansat oficial pe piața din România cu 3 modele. În cadrul evenimentului de lansare, am făcut și noi cunoștință cu aceste modele, dintre care avem două SUV-uri și un shooting brake. Importatorul anunță că va livra primele modele până la finalul acestui an.

Cel mai accesibil model din gama producătorului chinez se numește X, un SUV compact care are un preț de pornire de 38.990 de euro cu TVA. Poți alege din 3 niveluri de echipare, adică Core RW, Long Range RW și Privilege AWD.

Echiparea de bază vine la pachet cu 272 CP și o baterie de 48 kWh care asigură o autonomie de 330 kilometri. La polul opus, echiparea de top oferă o baterie de 69 kWh care asigură o autonomie de 425 kilometri. Pentru echiparea de top scoți din buzunar cel puțin 47.990 de euro.

Celălalt SUV, de dimensiuni ceva mai mari, se numește 7X. Echiparea de bază vine la pachet cu o baterie de 75 kWh sau 100 kWh, 421 CP și o autonomie de până la 620 kilometri.

Prețul de plecare este de 53.990 de euro, iar vârful de gamă te va forța să scoți din buzunar 63.990 de euro.

Ultimul, dar nu cel din urmă, cel mai luxos model al celor de la Zeekr se numește 001. Modelul pleacă de la 58.490 de euro cu TVA, iar pentru acești bani te alegi cu 272 CP, baterie de 100 kWh și autonomie de 620 kilometri, în versiunea Long Range. Echiparea de vârf Privilege AWD are un preț de plecare de 68.490 de euro.

Prin parteneriatul strategic cu SEEAG, Zeekr își consolidează prezența regională printr-o rețea dedicată de showroom-uri și centre de service autorizate. Această infrastructură este susținută de garanția extinsă oferită pentru vehicule și de servicii post-vânzare adaptate nevoilor clienților.

via Zeekr

Comentarii (3)

  • Bun, chinezii sunt aici. Nu văd prețuri mai mici decât la europeni. Chiar dacă e o marcă premium la chinezi, tot la preț de Volvo made in Europe, sunt.
    1 0
  • Dacă mărcile obișnuite ajung la 40-45k, logic ca premium sare peste 60k, în afară de MG care are prețuri apropiate de Dacia, restul sunt scumpe, chiar peste unele europene, dar MG are o problemă, pe 2024, pe piață din UK cel puțin, a ieșit cea mai nefiabila marcă, depășind chiar și JLR .
    2 0
  • Iar Dacia și Citroen sunt înaintea BMW. Zic așa, ca să nu facem "cherry picking".
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru