• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • @Profu' stai sa vezi ce cacofonii face electrocutatul, te prapadesti de ras. De fiecare data repet retoric, de ce mai bagati in seama troll-ul? :)))
    Dacia Spring: primele exemplare au ajuns în România. Până la finalul anului vor fi livrate 3.500 de unități
  • De ce il bagati in seama? Sincer, nu are respect pentru nimeni, e spalat pe creier si pune botul la orice rahat de pe internet. Merita doar manute rosii si ignore, faceti cum fac eu :D.
    Prețuri pentru Kia EV6 în România: start de la 48.000 de euro
  • Interesanta masina dar pacat totusi ca au renuntat la dieselul 1.5. Motorul diesel se preteaza mai bine pentru drumuri lungi si pentru a trage greutate mai mare. Off topic: daca as fi Volvo i-as da in judecata pentru stopurile alea :)))))
    Am văzut pe viu Dacia Jogger: 5 lucruri esențiale despre noua mașină de familie + VIDEO
  • Off Topic: @Anonim, ca posesor de Honda Civic X hai sa le luam pe rand: - la interior si finisari iti dau si nu iti dau dreptate in legatura cu asta. Da, alte masini din segment se simt o idee mai bine si au anumite materiale o idee mai calitative, insa masina mea care are 3 ani jumate nu are un greier, nu scartaie nimic, totul este facut destul de trainic si solid. Am mers cu Golf 6 spre exemplu masina veche de vreo 5 ani si avea greieri cand sprijineai piciorul pe consola din fata. Am avut personal VW Polo si masina aia scartaia din toate incheieturile de trebuia sa pun hartii sau carton intre bord si parbriz. - sistem multimedia, da, este cam invechit, ruleaza pe ceva Android mai vechi, cateodata iti da un feeling ca masina nu e de anii 2017-2018, dar isi face treaba, adica pun Waze prin apple car play, e costumizabil, pot sa schimb chestii pe acolo dar sincer nu prea m-a interesat. Ma intereseaza doar setarile masinii sa le pot accesa si apple car play. Deci da, e invechita dar isi face treaba. - dilutia de ulei este foarte rara la masinile de la noi din tara, eu personal am fost intr-un grup auto timp de aproape 2 ani. In acel grup eram peste 100 de posesori de Civic X cu diferite motorizari, 1.0, 1.5, nici macar o persoana nu a avut problema cu dilutia, desi stiam toti de asta citind stirile si forumurile din SUA. Mai mult, problema cu dilutia apare doar in anumite conditii si se poate preveni. Nu mi se pare big deal, consider in continuare motorul de 1.5 de la Honda net superior altor motoare de aceeasi cilindree. - Cutia CVT, intr-adevar cam enervanta uneori, nu are acelasi feeling sportiv ca un DSG sa zicem, dar nici nu penalizeaza timpii de acceleratie, sunt filmulete pe tot yt intre 1.5 manuala si at si at accelereaza mai bine. Dar sunt increzator ca CVT-ul meu va fi mult mai fiabil decat un DSG, sunt 100% convins de asta, in plus revizia la reprezentanta pentru cutie a fost de doar 400 lei, foarte ok. - Valoarea de revanzare, aici esti total pe langa, in Europa cel putin, marcile care isi pastreaza cel mai bine valoarea sunt chiar cele japoneze urmate de cele nemtesti, te poti documenta si ai sa vezi ca asa este. Acum On Topic: Da, asa cum spuneam si comentam si la anuntul cu preturile Hondei Jazz Hybrid, spun si aici. Mi se par exagerate preturile practicate de Honda aici in Europa, de-a dreptul aberante. Din toata oferta lor doar Civic cred ca merita luat cu ceva reducere substantiala, pentru ca o sa apara noul model. Insa, cu aceste preturi, nici nu e de mirare ca nu vand, sunt absolut ridicole preturile.
    Prețuri Honda HR-V în România: start de la 32.540 de euro
  • In 2015 cand iesea la vanzare precedentul model Opel Astra, acesta costa 15600 EUR varianta de baza. https://www.automarket.ro/stiri/cat-costa-noua-generatie-opel-astra-in-romania-de-la-15600-la-23100-de-67553.html Asadar, in doar 5-6 ani acest model s-a scumpit cu aproape 45%. Si sa nu credeti ca aceasta scumpire se datoreaza faptului ca au pus ei mai multe dotari pe ea din standard. Nu, aceasta scumpire se datoreaza faptului ca exista o inflatie uriasa la nivel mondial, sau poate asa pare, nu stiu. Dar este foarte straniu cum au explodat preturile masinilor in ultimii 2-3 ani. Si pare ca aici in Europa au exlodat odata cu aparitia lui Golf 8 iar celelalte marci au urmat trendul. Acum, revenind la electrice, daca masinile acestea conventionale se scumpesc atat de mult avand o tehnologie deja ajunsa la maturitate, ce va face sa credeti ca in viitor vor fi masini electrice la acelasi pret cu cele conventionale? Va spun eu, trendul de acum va fi doar de scumpiri.
    Opel Astra va primi versiune 100% electrică în 2023
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău