@Seriff, nu ti-ai dat seama pana acum ca respectivul fie este din redactie fie nu il cenzureaza pe motiv ca tipul trolleaza si starneste o gramada de alte reactii si comentarii ca sa tina oamenii cat mai activi pe site? Solutia e simpla, manuta rosie pentru el si ignor la comentarii, simplu. :)
De ce il bagati in seama? Sincer, nu are respect pentru nimeni, e spalat pe creier si pune botul la orice rahat de pe internet. Merita doar manute rosii si ignore, faceti cum fac eu :D.
Interesanta masina dar pacat totusi ca au renuntat la dieselul 1.5. Motorul diesel se preteaza mai bine pentru drumuri lungi si pentru a trage greutate mai mare.
Off topic: daca as fi Volvo i-as da in judecata pentru stopurile alea :)))))
Off Topic: @Anonim, ca posesor de Honda Civic X hai sa le luam pe rand:
- la interior si finisari iti dau si nu iti dau dreptate in legatura cu asta. Da, alte masini din segment se simt o idee mai bine si au anumite materiale o idee mai calitative, insa masina mea care are 3 ani jumate nu are un greier, nu scartaie nimic, totul este facut destul de trainic si solid. Am mers cu Golf 6 spre exemplu masina veche de vreo 5 ani si avea greieri cand sprijineai piciorul pe consola din fata. Am avut personal VW Polo si masina aia scartaia din toate incheieturile de trebuia sa pun hartii sau carton intre bord si parbriz.
- sistem multimedia, da, este cam invechit, ruleaza pe ceva Android mai vechi, cateodata iti da un feeling ca masina nu e de anii 2017-2018, dar isi face treaba, adica pun Waze prin apple car play, e costumizabil, pot sa schimb chestii pe acolo dar sincer nu prea m-a interesat. Ma intereseaza doar setarile masinii sa le pot accesa si apple car play. Deci da, e invechita dar isi face treaba.
- dilutia de ulei este foarte rara la masinile de la noi din tara, eu personal am fost intr-un grup auto timp de aproape 2 ani. In acel grup eram peste 100 de posesori de Civic X cu diferite motorizari, 1.0, 1.5, nici macar o persoana nu a avut problema cu dilutia, desi stiam toti de asta citind stirile si forumurile din SUA. Mai mult, problema cu dilutia apare doar in anumite conditii si se poate preveni. Nu mi se pare big deal, consider in continuare motorul de 1.5 de la Honda net superior altor motoare de aceeasi cilindree.
- Cutia CVT, intr-adevar cam enervanta uneori, nu are acelasi feeling sportiv ca un DSG sa zicem, dar nici nu penalizeaza timpii de acceleratie, sunt filmulete pe tot yt intre 1.5 manuala si at si at accelereaza mai bine. Dar sunt increzator ca CVT-ul meu va fi mult mai fiabil decat un DSG, sunt 100% convins de asta, in plus revizia la reprezentanta pentru cutie a fost de doar 400 lei, foarte ok.
- Valoarea de revanzare, aici esti total pe langa, in Europa cel putin, marcile care isi pastreaza cel mai bine valoarea sunt chiar cele japoneze urmate de cele nemtesti, te poti documenta si ai sa vezi ca asa este.
Acum On Topic:
Da, asa cum spuneam si comentam si la anuntul cu preturile Hondei Jazz Hybrid, spun si aici. Mi se par exagerate preturile practicate de Honda aici in Europa, de-a dreptul aberante. Din toata oferta lor doar Civic cred ca merita luat cu ceva reducere substantiala, pentru ca o sa apara noul model. Insa, cu aceste preturi, nici nu e de mirare ca nu vand, sunt absolut ridicole preturile.
Ultimele comentarii
221 in total