• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • @Edikk, in sfarsit un comentariu pertinent, singurul la care am dat like in loc de dislike. In schimb, ca sa fiu on topic, as pune un astfel de subiect in dezbatere doar si doar daca exista studii serioase in acest sens.
    Primarul Brașovului propune interzicerea mașinilor diesel în oraș
  • @Edi KK, normal, in ultimul exemplu dat de tine, este comparat si etichetat doar de catre aia spalati pe creier. Cum de va suportati sa fiti asa propagandisti?
    Prețuri Volkswagen Golf R în România: start de la 41.700 de euro
  • @PMC "NU POT sa inteleg cum ai vrea sa dai 18000 de eur sau mai mult pe asa ceva. Deci NU POT pricepe..." Asta e si ideea, nu cred ca ar da nimeni 18000 EUR. Insa, in schimb, cu bonusul stangist se va ingramadi lumea. Eu sunt convins ca masina va avea succes, insa este o mare mizerie cum anumiti constructori, in speta asta si Renault, incearca nu numai sa isi minimizeze riscul prin a lansa astfel de masini, ci chiar de a face profit doar din faptul ca statele au acel bonus. Intr-o economie de piata normala, aceasta masina nu ar avea nici o sansa sa faca bani pentru ca volumele ar fi atat de mici incat nu s-ar vinde si nu ar face profit, pentru ca masini pe benzina asemanatoare se vand in alte tari cu $5-7k. Mai mult de atat, am mai spus si mai sus, fix aceasi masina comercializata in China, este vanduta cu $12-13K (fara subventia de la statul Chinez). Deci, de la $12-13k la ~$20k e cale lunga, dar na, la noi europenii tine, scoate statu bani din buzunar ca sa faca Renault profit. Nu intru in alte discutii si polemici despre stangisti si non stangisti sau despre incalzirea globala. Mie imi plac cateva din masinile electrice si cred ca ele vor reprezenta viitorul. Realistic vorbind, singurele masini care chiar sunt performante si foarte avansate tehnologic in raport cu modele ICE sunt masinile Tesla. Macar astia de la Tesla cand iti cer $50k pe un Model 3, iti cer atat pentru ca au niste selling point-uri foarte puternice, gen acceleratie de supercar, ieftin de intretinut, etc. Cei de la Tesla chiar pot fi oricand competitivi pe piata fara ecobonusuri, asta e marea diferenta.
    Dacia Spring are un preț de pornire de 16.800 de euro în România: listele de precomenzi vor fi deschise în 20 martie
  • Scumpa, asa cum banuiam, foarte scumpa! Calcule despre masina asta am mai facut, raman la aceasi parere, masinile electrice ca aceasta exista si pot exista doar cu subventii. Insa, nu vad unde e marea revolutie promisa de ei. Desi nu sunt vre-un fan Skoda, o compar cu Citygo EV, chiar daca nu cred ca se mai comercializeaza la noi. Aceasta Skoda are deja un an de cand e pe piata, si a venit la 20k fata de 17k la Dacia, insa cu un motor de 2 ori mai puternic si o baterie mai mare cu 20%. Deci, unde este revolutia? Aaa, stai, facem masina asta in China cu $ 6-8k, o vindem in China cu $ 11k si punem 6 airbaguri si o aducem si in Europa si o vindem la aia pe $20k :)))), doar pentru ca statele oricum platesc niste sume aberante pentru achizitia de masini electrice. Ce mizerie :)))
    Dacia Spring are un preț de pornire de 16.800 de euro în România: listele de precomenzi vor fi deschise în 20 martie
  • Urata masina, urat nume, dmpdv ca masina per total, Ford Puma este super ok, are multe puncte forte printre acestea si design-ul.
    OFICIAL: Hyundai Bayon debutează ca un rival pentru Ford Puma și Nissan Juke
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău