• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • Ca posesor de Honda Civic X reafirm ca si la Jazz Hybrid, este mult prea scumpa, nu se va vinde. E in gama doar sa mai scada poate emisiile si sa fie acolo. Cred ca ar fi avut mai mult succes cu noul Accord.
    Atac la diesel
  • @PMC, da, este mare vrajeala asta cu masinile electrice care ne scapa de poluare. Insa este incredibil cum lumea nu vede ca daca este sa cuantifici emisiile de CO2, practic orice actiune pe care o faci emite mai mult sau mai putin CO2. Daca mergi cu avionul emiti CO2, daca mananci carne de vita in loc de mazare emiti mai mult CO2, daca iti comanzi ceva din China in loc de Romania spre ex. emiti mai mult CO2, daca iti schimbi hainele mai des, emiti mai mult CO2, si lista asta poate continua. Hai sa dam cate 10k de euro la niste oameni privilegiati in loc sa ne gandim realistic la cum putem sa ajutam cu adevarat masele de oameni. Insa nu ma intelege gresit in privinta masinilor electrice, mie personal chiar imi plac, dar in conditiile de fata majoritatea nu au rost sau cel putin dpdv economic nu isi justifica pretul. Singurii care au construit masini electrice fara sa se gandeasca la faptul ca cererea lor de masini este sustinuta de subventii sunt cei de la Tesla. Acolo cand platesti 45k EUR stii ca aia sunt banii de un seria 3 mai bine dotat insa cu performante poate mai bune si cu autonomie si functii de masina normala.
    Primul preț oficial pentru Dacia Spring: modelul electric costă aproximativ 17.800 de euro în Ungaria
  • @Spring, in regula, hai sa raspund punctual. 1. Ideea cu banii este ca tot noi ajungem sa platim pentru acel fond prin achizitiile pe care le facem, fie el cum vrei sa il numesi (Fondul de mediu). Iar, aici ideea principala este, de ce sa acordam 10000 EUR la un numar mic de persoane cand putem sa acordam 1000-2000 EUR la un numar mult mai mare de persoane. Ce faci daca sunt multi care isi doresc masina si se duc fondurile? Asta ma enerveaza pe mine, ca datorita tarilor care au astfel de fonduri mari, companiile auto precum Renault au decis sa umfle grav pretul doar prin prisma aceasta. Iti spun eu ca daca aceste subventii erau mult mai mici in intreaga uniune sau spre 0, si preturile masinilor erau altele. 2. Comparatia mea cu Skoda era ca pentru 2-3k EUR primesti mult mai mutla masina, primesti un motor mai mare, o autonomie mai mare, un brand mai cunoscut. Pretul de 12-14k l-am scos dupa rationamentul cu masina pe benzina. Cand vine vorba de costul masinii putem sa mergem si mai in detaliu sa vezi cat costa de fapt bateriile motorul, etc. eu estimez ca toata masina nu costa mai mult de $8500-9000 cost de productie in China. 3. Dacia cand a lansat masina a spus ca asta va fi o revolutie, in niciun caz la pretul asta. Revolutie a fost logan-ul cand s-a lansat si care costa vreo 6000 eur in varianta cea mai cheala fara aer si servo. Era o masina simpla, te ducea din a in b fara prea mari pretentii si cam atat. Si o puteau cumpara toti, nu stiu cati o sa isi permita Dacia Spring dupa ce se termina fondurile. 4. Cei ce stau in orasele mentionate de tine, cum si eu de altfel stau in Bucuresti, pot sa isi cumpere ca mine o motocicleta/scuter si sa scape de probleme cel putin 6 luni pe an. Nu doar masina este singura solutie. Acum ca sa concluzionez si sa repet ce am mai spus: masina asta daca va fi oferita la 17-18000 va fi mult prea scumpa pentru ce ofera, va exista in oferta doar pentru acele cateva mii de comenzi atat cat statele isi permit sa mentina aceasta cerere. Daca vrei sa revolutionezi piata, vii cu o masina modesta si ieftina.
    Primul preț oficial pentru Dacia Spring: modelul electric costă aproximativ 17.800 de euro în Ungaria
  • @Spring, bre, numai din calculul parantezelor tale statul da pentru aceasta masina 11500 EUR! 11500 EUR din banii munciti de noi. Comparatia nu e facuta corect. In calculul meu de mai sus tocmai am spus ca in India, masina asta este $5900 cu cele mai multe dotari si cu motor de 1l cu mai multi cai decat varianta electrica, sa presupunep ca ar costa 7000 EUR in Europa, sa presupunem ca mai punem 1000 EUR pentru o cutie automata low cost. Ajungi la 8000 EUR, dar de la 8000 EUR pana la 18000 EUR, e cale luuuunga. Anul asta s-au pus la dispozitie 3000 de astfel de tichete in toata tara, hai sa vedem ce o fi la anul si ce s-ar intampla daca statul nu ar mai acorda aceste bonusuri, sa vad atunci oamenii aceia rationali care vor ei sa fie eco. @Kiro, exact, nici macar una nu ar vinde. La 12-14k EUR chiar ar fi fost un deal bun asa cum a fost Logan si Sandero prima data cand au aparut, asa, e doar un fasss..
    Primul preț oficial pentru Dacia Spring: modelul electric costă aproximativ 17.800 de euro în Ungaria
  • @MarDark e parca 100 de bucati precomanda inseamna mare lucru :)). As fi curios daca ar costa 18000 EUR si statul nu ar acorda nici un bonus, cate s-ar vinde, chiar as fi foarte curios.
    Primul preț oficial pentru Dacia Spring: modelul electric costă aproximativ 17.800 de euro în Ungaria
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău