• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • Vad ca sunt aprinse discutiile aici si zic sa imi dau si eu cu parerea. Noul Golf 8 este reusit, chiar mai reusit la interior decat la exterior dmpdv. Sunt curios cam cat a crescut spatiul la interior si in portbagaj, lucruri care o fac foarte atractiva. O chestie tipic VW (cred) este faza cu motoarele mild hybrid. Ma asteptam sa ofere doar astfel de motoare si nu sa fie optional sa iti achizitionezi Mild Hybrid, probabil va fi cu 500-1000 EUR mai scump si 100% nu isi va merita banii. Desii multi o sa hatereasca faptul ca au pus motor de 2.0 TDI 110 cai, mie mi se pare un lucru normal din ratiuni de costuri. La fel de curios sunt ce vor spune cei care comentau de rau Mazda cu motorul aspirat de 2.0. Acum, despre cei care sunt efectiv exaltati si uimiti de dotarile standard, va reamintesc ca bord digital plus tableta cu navi si Apple Carplay sunt in standard pe Honda Civic. Ba mai mult, Civicul cu motorul de 1.0 mai vine si cu suspensie spate independenta, active cruise control, lane keep assist, si sisteme de siguranta active. La Mazda 3 are in standard faruri LED, la fel. Deci e foarte bine ca Golful tine pasul si adauga aceste dotari standard, dar nu este vreo noutate. Categoric masina asta este un etalon in segmentul ei, insa in mare parte aici in Europa, piata mult mai mica decat cea Asiatica spre exemplu (ca tot zicea cineva ca Europa e miezul...) Ca sa inchei, e foarte amuzanta exaltarea unora :).
    Volkswagen Golf 8 se prezintă oficial: două versiuni hibride plug-in, variante mild-hybrid, dar și TDI-uri dezvoltate de la zero
  • @PMC, exista tehnologie si mai performanta, si mai economica, decat diesel. Sa stii ca daca scrii cu litere mari nu o sa iti creada neaparat lumea balariile.
    Cu accent pe diesel: Audi SQ7 TDI facelift are motor V8 de 4.0 litri cu 435 CP și 900 Nm
  • @Ignis, ce sa faca? Are muuulte de facut. Acum, eu nu sunt vre-un expert in ale logisticii insa as putea propune cateva: centura capitalei facuta modern cu 2 benzi si cu pasarela/pod/tunel pentru fiecare intrare in oras, inel de centura (autostrada) dupa cum vor sa faca acum, linii de metrou in plus, imbunatatirea mijloacelor de transport in comun, locuri de parcare in tot Bucurestiul pe baza de abonament in functie de zone, taxare pentru Euro 3-4 in jos, linii de tren pentru zonele extraurbane, ridesharing in conditii legale si cat de cat competitive, ridesharing cu posibiltatea mai multor persoane in aceeasi masina, etc. Sunt multe de facut, iar dupa cum vad, tendinta mobilitatii urbane in viitor va pune foarte mare accent pe transportul in comun sau modalitati alternative de transport.
    Studiu: Bucureștiul este cel mai aglomerat oraș din lume la orele dimineții
  • *Deloc
    Evoluție
  • Mie masina mi se pare decenta, spatioasa si ar cam concura cu frantuzoaicele in mare parte. Eu am o Honda cu motor de 1L si nu mi se pare lenta de loc. Nu stiu cum considerati voi, insa eu sunt 100% convins ca nici aceasta Scala cu motorul de 1L nu e lenta pentru cei 115 CP.
    Evoluție
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău