• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • Vad ca multa lume spune ca e urat acest model. Mie mi se pare o evolutie in bine si un design decent care nu sare asa de mult in evidenta ca Focusul. Fata aia parca aduce a Porsche.In rest din poze pare ok masina.
    Ford prezintă noua generație Kuga: design nou, interior modificat și o gamă completă de motorizări hibride
  • @Costel, cred ca sunt de laudat pentru ca au oferit o masina spatioasa per total, cam asta este trendul, toate se fac usor mai mari :D. Asta ca are portbagaj record pentru dimensiunea ei am putea lua alte exemple din alte clase (gen Suzuki Baleno, Honda Jazz) insa deviem de la subiect. Tot ce voiam sa spun e ca: da, este mare. Insa nu e mare record de nu s-a mai vazut la portbagajul lui Scala. Pana la urma si un 308 are portbagaj mai mare si are o lungime de 4.25. @PMC, si eu am mers cu G6 1.6 TDI si mi-a placut motorul si masina per total. Ideea aici era ca la preturile respective nu merita absolut deloc achizitia diesel. E bine totusi ca a pastrat motorul pentru fani. Iti respect alegerea si iti urez viata lunga la masina ta insa daca ai ocazia sa mergi cu cel de 1.0 TSI te invit sa o faci. S-ar putea sa iti schimbi parerea. Multumesc @Kiro!
    Skoda Scala este disponibil și în România: rivalul lui Volkswagen Golf pleacă de la 15.400 de euro
  • @PMC, man nu stiu unde vezi tu injuratura insa doar am facut o comparatie realista. Crede-ma ca cine isi cumpara aceasta masina compara nivelul de putere, consumul si comportamentul "cum se infige". Nu stiu daca o sa vezi pe cineva in showroom sa zica, "gata bro imi iau diesel ca e 1.6 si e motor mai mare decat cel de pe benzina, ia 3000 EUR in plus" :)). Acum, partea cu fiabilitatea ramane de vazut, parerile fiind impartite. Da, sunt mai economice motoarele diesel nu e vreo noutate, insa tocmai retorica din comentariul meu de mai sus este, oare merita 3000 EUR in plus? Fa calculul singur singurel, plecand de la premisa ca majoritatea romanilor fac ~15.000 KM/an si ai sa aflii raspunsul.
    Skoda Scala este disponibil și în România: rivalul lui Volkswagen Golf pleacă de la 15.400 de euro
  • Vad ca toata lumea vorbeste de masina una si alta fara sa fi observat un lucru. Voi vedeti ca diferenta dintre benzina si diesel este de 3000 EUR? Baaa, 3000 eur... Sa fii nebun in anul 2019 sa cumperi masina asta diesel, mai ales in cazul in care motorul de 1.0 TSI este dpmdv mai reusit decat 1.2 TSI si are un consum foarte apropiat de cel diesel. Daca luam in calcul si faptul ca in momentul de fata motorina e cu 7-10% mai scumpa decat benzina atunci chiar e inutila cumpararea, mai ales la acest model, diesel. Despre masina, parerea mea este ca e la fel de reusita ca celelalte skode, adica nu epateaza in nici un fel, este spatioasa, si pentru banii ceruti incearca a ofere mai multa masina. Nu inseamna neaparat ca o sa aiba aceeasi tinuta de drum, comfort, feeling ca intr-un Golf, Civic sau Focus. @Costel, daca scala asta e demn de record pentru portbagajul sau, atunci Civic-ul meu cu 478 litri e demn de Guiness Book :)) ?
    Skoda Scala este disponibil și în România: rivalul lui Volkswagen Golf pleacă de la 15.400 de euro
  • Din punctul meu de vedere este o masura foarte buna si un pas important catre o capitala si un oras civilizat. Insa, foarte important, aceasta masura va fi inutila daca nu se iau inainte alte masuri precum: amendarea masinilor in locuri nepermise, ridicarea masinilor in locurile unde se pune in pericol circulatia, trasarea de locuri de parcare, ridicarea/amendarea parcangiilor, etc. Lista de masuri este foarte mare si dpmdv acestea ar trebui luate inainte de introducerea tarifelor de parcare.
    Proiect pentru parcările din București: locuri gratuite noaptea și abonamente în centru de 300 lei pe săptămână. Intervalul propus este luni-vineri, între 7:30 și 19:30
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău