Din punctul meu de vedere este o masura foarte buna si un pas important catre o capitala si un oras civilizat.
Insa, foarte important, aceasta masura va fi inutila daca nu se iau inainte alte masuri precum: amendarea masinilor in locuri nepermise, ridicarea masinilor in locurile unde se pune in pericol circulatia, trasarea de locuri de parcare, ridicarea/amendarea parcangiilor, etc.
Lista de masuri este foarte mare si dpmdv acestea ar trebui luate inainte de introducerea tarifelor de parcare.
@Tatarus, da man, ciurucuri neciurucuri isi fac treaba. Strict pe subiect, insist, ca 122 CP sunt de ajuns in majoritatea cazurilor si ca sunt mai multi cai decat ofera majoritatea concurentilor in entry level.
Dupa ce am citit o parte din comentarii, vad ca lumea a deviat mult de tot. Ca o comparatie, pentru cei care spun ca e aberant dom'le sa scoti "doar" 122 CP din 2.0 L in 2019, va amintesc ca pana nu de mult Golf 7 avea motor turbo de 1.2 85 CP (71 CP/L), UP/Citigo au motor de 1L 60 CP in oferta, Opel Corsa 1.4 75 CP, etc. Lista poate continua. Poate am facut o comparatie cam fortata insa ideea de a livra acest motor la Mazda, cred, este doar ca sa ai un entry level.
In realitate, acum 3 ani, eu am condus Mazda 3 2.0 120 CP manuala si mi s-a parut o masina decenta, tragea liniar si destul de bine dupa 4000 RPM. Comparativ cu 1.6 136 CP de la Corolla pe care am avut-o la test intr-un weekend, Mazda 3 tot tragea mai bine si comparativ cu 1.6 tragea foarte ok la turatii mai joase.
@Tatarus, nu stiu cum nu poti tu sa depasesti un tir la 90km/h cu o mazda 3 122 CP cand am putut sa depasesc eu cu Corsa mea de numai 90 CP.
Ca un rezumat, ce vreau sa spun e ca cel mai probabil masina isi va face fara probleme datoria si nu cred ca daca are 2.0 L si nu 1.0-1.5 va afecta foarte tare taxele/cheltuielile cu asigurarea. Daca motorul avea peste 2.0L pe entry level, atunci da, era nasol. Dar asa, who cares ca e 2l? :))
O sa rupa la fel cum rupe si e-Golf-ul :)). Cu mai multa autonomie, adica nu 200 KM, ci 300 KM. Revolutie. Imi mentin parerea ca VW (si nu numai) sunt in epoca de piatra fata de Tesla la acest capitol.
Ultimele comentarii
221 in total