• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • @Tatarus, da man, ciurucuri neciurucuri isi fac treaba. Strict pe subiect, insist, ca 122 CP sunt de ajuns in majoritatea cazurilor si ca sunt mai multi cai decat ofera majoritatea concurentilor in entry level.
    Informații noi despre motoarele disponibile pe noua generație Mazda 3: diesel de 1.8 litri și 116 CP sau benzină de 2.0 litri și 122 CP
  • Dupa ce am citit o parte din comentarii, vad ca lumea a deviat mult de tot. Ca o comparatie, pentru cei care spun ca e aberant dom'le sa scoti "doar" 122 CP din 2.0 L in 2019, va amintesc ca pana nu de mult Golf 7 avea motor turbo de 1.2 85 CP (71 CP/L), UP/Citigo au motor de 1L 60 CP in oferta, Opel Corsa 1.4 75 CP, etc. Lista poate continua. Poate am facut o comparatie cam fortata insa ideea de a livra acest motor la Mazda, cred, este doar ca sa ai un entry level. In realitate, acum 3 ani, eu am condus Mazda 3 2.0 120 CP manuala si mi s-a parut o masina decenta, tragea liniar si destul de bine dupa 4000 RPM. Comparativ cu 1.6 136 CP de la Corolla pe care am avut-o la test intr-un weekend, Mazda 3 tot tragea mai bine si comparativ cu 1.6 tragea foarte ok la turatii mai joase. @Tatarus, nu stiu cum nu poti tu sa depasesti un tir la 90km/h cu o mazda 3 122 CP cand am putut sa depasesc eu cu Corsa mea de numai 90 CP. Ca un rezumat, ce vreau sa spun e ca cel mai probabil masina isi va face fara probleme datoria si nu cred ca daca are 2.0 L si nu 1.0-1.5 va afecta foarte tare taxele/cheltuielile cu asigurarea. Daca motorul avea peste 2.0L pe entry level, atunci da, era nasol. Dar asa, who cares ca e 2l? :))
    Informații noi despre motoarele disponibile pe noua generație Mazda 3: diesel de 1.8 litri și 116 CP sau benzină de 2.0 litri și 122 CP
  • O sa rupa la fel cum rupe si e-Golf-ul :)). Cu mai multa autonomie, adica nu 200 KM, ci 300 KM. Revolutie. Imi mentin parerea ca VW (si nu numai) sunt in epoca de piatra fata de Tesla la acest capitol.
    Volkswagen pregătește "mașina electrică a poporului": sub 20.000 de euro pe un crossover 100% electric
  • Hmmm, unde sunt aia de preconizau falimentul Tesla?
    Tesla a livrat 245.000 de unități în 2018: aproximativ 145.000 au fost Model 3, a cărui producție este de 7.000 de unități pe săptămână
  • Design-ul este foarte reusit, nu am ce sa zic. Insa numai cand astfel de masini vor iesi pe piata (si nu numai din grupul VAG) se va vedea intr-adevar cat de inapoiate tehnologic sunt fata de Tesla. In momentul actual, Tesla au cel putin 5 daca nu 10 ani in fata tuturor constructorilor la nivel electric. :)
    Prim contact cu Audi e-tron: 30 de minute în compania primului SUV electric din portofoliul nemților
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău