• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Nelu.Pantofaru

  • Membru din 13.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • Deci 4 stele jumate pentru un consum anuntat de 1.6l/100 km, iar reali au fost defapt 7.6l/100 km (poate cu bateria full, scade pe la 6.5-7), cu toate astea mi se pare mare consumul chiar si pentru puterea si performantele furnizate, sunt sigur ca nu isi justifica pretul.
    Rasă nouă
  • Cred ca situatia este mai buna daca tinem cont si de faptul ca exista multe masini in circulatie pe strazile noastre inmatriculate in Bulgaria, cu toate astea, eu in Bucuresti am impresia ca aici e poporul chinez si fiecare detine cel putin 2 masini.
    Suntem codaşii Europei: România, pe ultimul loc la numărul de maşini pe mia de locuitori
  • Invechita, frate, ai testat-o macar? Nici macar nu a aparut pe piata modelul si tu iti dai cu parerea mai ceva ca Jeremy Clarkson. Si mie imi plac unele japoneze dar nici chiar asa tata, nu mai visa.
    Mercedes-Benz GLS aduce o restilizare cu schimbare de nume pentru fostul GL
  • Una doua, toata lumea o da in premium, de la DS la astia de la Hyundai, nu zic ca ar fi masini rele, chiar genesis a vandut fara asteptari, dar eu cred ca iti trebuie ceva istorie sa te bati cu Tripleta sau Caddi si Lexus. Revenind la propulsia pe hidrogen, din cate stiu nu exista asa ceva, propulsia este electrica, numai ca este alimentata cu hidrogen, poate ma insel. Numai bune!
    Hyundai lansează o ofensivă în segmentul premium pentru a lupta cu Lexus, Mercedes şi BMW
  • Tot ce imi place la masina asta este interiorul asa mai "business", in rest nimic special, nu ofera nimic extraordinar incat sa isi justifice pretul urias. Sincer 38500 Euro cu tot cu bonus pentru o masina strict de oras, chiar daca vrei sa iesi la drum lung si sa zicem ca ar fi statii de incarcare peste tot, tot ar fi super greu sa parcurgi un traseu de 400-500 km intr-o zi. Daca acum, toamna, autonomia reala este undeva la 120-125 km, imaginati-va la -10 grade... Cred ca la momentul actual cel mai bun compromis in versiunea electrica il reprezinta Renault Zoe sau Nissan Leaf (mult mai accesibile, si da, stiu ca nu fac parte din aceeasi clasa).
    10 zile cu primul VW Golf electric. Jurnal de bord
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo 1.4 TDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW i8
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău