Tot ce imi place la masina asta este interiorul asa mai "business", in rest nimic special, nu ofera nimic extraordinar incat sa isi justifice pretul urias. Sincer 38500 Euro cu tot cu bonus pentru o masina strict de oras, chiar daca vrei sa iesi la drum lung si sa zicem ca ar fi statii de incarcare peste tot, tot ar fi super greu sa parcurgi un traseu de 400-500 km intr-o zi. Daca acum, toamna, autonomia reala este undeva la 120-125 km, imaginati-va la -10 grade... Cred ca la momentul actual cel mai bun compromis in versiunea electrica il reprezinta Renault Zoe sau Nissan Leaf (mult mai accesibile, si da, stiu ca nu fac parte din aceeasi clasa).
Voi nu va uitati la altceva decat in fata, ca si cand ati avea ochelari de cal. Brandurile japoneze nu au facut turbo pentru ca nu aveau nevoie de downsizing pe pietele cele mai importante in care activau, faptul ca vor sa fie prezenti si in Europa i-au facut in mare parte sa treaca si ei la acest trend. Plus ca diesel-ul la fel se vinde in cea mai mare parte in Europa, am vazut efectele VW la faptul ca ei au vrut sa vanda diesel in alta parte. Deci despre ce vorbim?
Vazusem un test cu varianta americana a Civicului sedan 2016, unde aratau masina atat in interior cat si in exterior si spuneau despre motorizari ca puterile si performantele inca sunt secrete, dar se asteapta sa vina in 2 versiuni 1.5 turbo si 2.0 turbo. 1.5 turbo cred ca va avea intre 140-150 cp. Versiunea de 1.0 turbo cred ca va fi destinata mai mult pentru piata din Europa si eu cred ca va avea 100-115 CP, fix pentru Jazz sau Civic Entry-level. In rest versiunea americana arata bestial, ca de altfel majoritatea masinilor produse pentru aceasta piata.
Ultimele comentarii
221 in total