Mercedes nu poate sa tina piept cu un Hyundai care nici nu a aparut? Ma faci rau de tot sa rad, doar daca ma uit la performantele Hyundaiului si le compar cu cele de la Mercedes ma bufneste rasul nu mai zic de tot marketingul lor, spre deosebire de comparatia ta fara rost MB are o istorie mare in spate si stie ce zice cand spune lux si dovedeste asta prin vanzari. Tot la capitolul vanzari BMW este pe primul loc, dar stiu este pentru ca sunt masini proaste si le conduc numai cocalarii, ce sa le faci... Mada iti dau dreptate la tot ce zici, mai ales ca daca ne luam dupa manutele alea rosii ca de sarbatori esti un adevarat veritabil profesionist, asa e, ai dreptate, nu conteaza ce zici, ai dreptate.
P.S. Stiam ca nu trebuia sa ii raspund de prima data, dar a fost de fun asa, nu cred ca o sa mai repet.
E bine ca toata lumea isi poate spune parerea si ca nu e cenzura din partea asta, dar totusi cand ajungi sa faci niste comparatii lipsite de sens si cand denigrezi imaginea unei marci doar asa pentru bunul plac, atunci o iau putin razna. In primul rand haterilor de BMW, stirea asta este fix pentru voi, mie cel putin BMW nu imi da nimic dar ii laud pentru performanta lor de vanzari, asta arata cine este cel mai bun. Cat despre motoare, Madalescule, Toyota ta cea preferata, "prefera" si ea motoare d-astea europene, de la BMW mai ales, 112 CP pe Avensis parca 0-100 11.4, performante mai slabe decat un logan 0.9 (asta ca sa fac si eu o comparatie fix idioata cum ai facut tu), motorul entry level de pe bmw e cel pe benzina de 136CP care face 0-100 in 8.9 sec (deci cum e cu performanta Lexus sau Logan?), plus ca cine naiba isi ia 316 D? Aaa, era sa uit, au si un hibrid, care este face suta in vreo 6 sec si la acelasi pret cu Lexusul. Deci cum e cu performanta aia? Vrei sa il pun si pe seria 7 in discutie? ca matura cu orice masina din clasa lui (si nu numai) pe jos, Lexus fiind o gluma buna.
Oare sunt singurul care a sarit fara sa citeasca peste toate comentariile de 2 bani? @Carevoli, iti raspund eu, motivul este acelasi pentru care VW produce 1.2 TSI 86 cai (acum 90), Audi 2.0 Tsi 190 cai, etc.
Deci sa recapitulam, SUV full size cu 7 locuri, cu exteriorul asta si interiorul la fel de extraordinar, cu lem de trandafir japonez(ba esti prost!), antifonare la greu si motor pe benzina cu 420 nm cuplu? Sincer sigur o sa fie o reteta de succes. Nu stiu cat de mare succesul si in Europa unde clientii au in creier aproape numai diesel. In fine, eu cred ca nu are rost sa critici in secolul acesta puterea la anumite motoare (ca de ce nu se scoate mai multi cai din x cilindree...) si tot felul de alte comentarii. Pai scopul nu este sa scoti 600 de cai din motor de 2 litri, cu toate ca si mazda si toti constructorii si Dacia pot face asta fara nicio problema(se pot scoate chiar mai multi cai din 2 litri), nu asta este scopul. Scopul este sa creezi un propulsor in care sa ai putere, eficienta si fiabilitate punct! Iar pentru asta, felicitari Mazda!
Ultimele comentarii
220 in total