Feedback

#ElectricChallenge: Cu Nissan Leaf de la București la Sibiu cu o singură încărcare

Publicat Joi, 25.10.2018
de Bogdan Mirică
Comenteaza 125
Mașinile electrice nasc multe provocări. Mai ales în România, unde infrastructura dedicată acestor mașini este imatură. Așa că ce ziceți de un drum București-Sibiu cu un Nissan Leaf, doar cu un plin al bateriei? Reușim?

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fiecare dintre noi își propune destinații imposibile, în care speră să ajungă într-o zi. Uitați-vă, spre exemplu, la Elon Musk. După ce a avut toată planeta la picioare, vizionarul american își dorește să ajungă pe Marte. Și, probabil, în 10 ani o va face cu ajutorul companiei sale Space X.

Destinația mea imposibilă în acest moment pare a fi Sibiul. Este cel mai frumos oraș din România, în viziunea mea, dar și mult prea departe de București. M-am tot gândit că, în prezent, să parcurgi un traseu București-Sibiu cu o mașină electrică disponibilă în România este un chin fără să te oprești pentru o realimentare. Și totuși...

Dacă Elon Musk face tot posibilul să ajungă pe Marte, cred că merită să încerc să ating și eu destinația imposibilă. Ca să ajungi pe Marte ai nevoie de resurse financiare nelimitate. Ca să ajungi la Sibiu cu o mașină electrică ai nevoie de o autonomie destul de generoasă, de multă răbdare și de un traseu care să țină cu tine.

București - Sibiu cu Nissan Leaf

Și pentru că destinația mea imposibilă trebuia atinsă cu o mașină care a făcut lucruri imposibile în ultimii opt ani, am ales Nissan Leaf, cea mai vândută electrică din lume în acest moment. Sâc, Elon Musk!

Pe scurt, o să încerc să ajung de la București la Sibiu alături de actuala generație Nissan Leaf, fără să opresc pentru alimentare. La prima vedere, datele problemei par a fi simple. Mai ales dacă muști momeala celor 389 de kilometri anunțați de Nissan în ciclu NEDC, adică în laborator. Știm însă că socoteala din laborator nu se potrivește cu socoteala din traficul real. Așa că mă bazez mai mult pe valorile anunțate în ciclu WLTP: 270 kilometri în extraurban și 415 kilometri în mediul urban.

Traseu de 266 km vs Autonomie de 270 de km

Traseul începe la ieșirea pe autostrada București-Pitești, unde mașina ne va aștepta dimineață cu bateria plină, și se termină la Kaufland Sibiu, locul unde voi găsi priza rapidă pentru a încărca Nissan Leaf. Total: 266 de kilometri. Cu o autonomie oficială de 270 de kilometri. Sună provocator? Este.

Actuala generație Nissan Leaf a fost testată deja de două ori. Prima dată de Mircea, în cadrul testului internațional din Tenerife. A doua oară de mine, în RomâniaPrin București, Leaf părea să se încadreze în cei 270 de kilometri promiși în extraurban. Deci nu e tocmai încurajator. De asemenea, Mircea scria în testul lui că, în regim de autostradă, cu o viteză de 120 de km/h, Leaf ar avea o autonomie de 167 de kilometri. Descurajator din nou. Cu o viteză de deplasare de 100 de km/h, autonomia estimată de el ar putea ajunge la 222 de kilometri. Ceva mai aproape de ce mă interesează pe mine.

Slavă Domnului că nu avem autostradă directă București-Sibiu! Lasând ironia la o parte, sper să ajute coborârile de pe Valea Oltului și regimul ceva mai lent de rulare al unuia dintre cele mai aglomerate drumuri din țară. O ocazie unică să spun că mă bucur de traficul aglomerat.

Pentru că e o provocare, vom provoca limitele mașinii rulând la consum. Pe traseul București-Sibiu, care e un chin chiar și când mergi normal. Astfel că pe autostradă o să încerc să nu sar de 80 de km/h, pentru a păstra cât mai multă energie în baterie. De aer condiționat nici nu poate fi vorba. Noroc că e toamnă și nu e nevoie de așa ceva.

Când faci un asemenea test, la limită, nu poți să nu iei în calcul și niște situații de urgență. Prin urmare, Pe tot traseul meu de la București la Sibiu, Leaf va fi însoțit de un Nissan Navara, în care se vor afla încurajarea, siguranța că nu voi rămâne în drum în miez de noapte și, bineînțeles, fotograful Automarket.

Concurs: îți dăm un test de weekend cu Nissan Leaf dacă-i ghicești autonomia

Cred că am lăsat să se transmită cam mult scepticism în ceea ce ați citit până acum, așa că nu-mi rămâne decât să vă întreb pe voi dacă sunteți de părere că testul acesta se va termina cu bine. Deci, ajungem cu Nissan Leaf la Sibiu cu un singur plin de energie? Sau ne folosim de capacitatea de tractare de până la 3.5 tone a lui Nissan Navara? 

Iar pentru ca provocarea să fie și mai serioasă, vă invităm chiar la un concurs cu un premiu cât se poate de interesant: un weekend la volanul unui Nissan Leaf. 

Câștigătorul va fi cititorul care se va apropia cel mai mult de autonomia totală pe care o va oferi Leaf în testul nostru de consum București-Sibiu. Pentru asta, va trebui să anticipați și să fiți inspirați într-un comentariu la acest articol.

Bineînțeles, vom considera că autonomia totală e distanța parcursă de la origine (București) la destinație (Sibiu) plus range-ul rămas afișat de computerul de bord în momentul în care vor parca lângă stația de încărcare de la Sibiu.

Regulile concursului: puteți să ne oferiți pronosticurile voastre în comentariile acestui articol până marți, 30 octombrie, la ora 23:59. Toate comentariile publicate după această oră nu vor if luate în considerare. Câștigătorul va fi anunțat în articolul de după #ElectricChallenge în care vă vom povesti cum ne-am descurcat. Pentru a putea participa în concurs, trebuie să fii major și să ai permis de conducere de cel puțin doi ani. Verificăm la sânge ulterior. Bineînțeles, fiecare utilizator are dreptul la un singur pronostic. E de preferat să ai cont pe Automarket și să comentezi logat. În caz de egalitate, utilizatorii înregistrați au prioritate, iar între ei se va trage la sorți dacă e nevoie de asta.

Așadar inspirație vouă și țineți-ne pumnii nouă.


Comentarii (125)

  • mr.titusu
    299 km
    3 0
  • Eu estimez un total de 290km, cu multă grijă pe drum și noroc de vreme electro-prietenoasă. :)
    Deci, la Sibiu o sa mai ai energie să mai faci o plimbare prin oraș.

    Ca plusuri ai așa:
    - ProPilot assist care îți dă o mulțime de informații cu care poți să optimizezi condusul
    - de ce nu, experiența altor situații de mers la consum
    - probabil vremea fără ploaie și fără nevoia de AC
    - poți să umfli „puțin” mai tare cauciucurile

    Minusuri:
    - o temperatură de 15-20 de grade ar îmbunătăți puțin autonomia (nu știu dacă mai prinzi toamna asta așa ceva)
    - traficul e foarte imprevizibil (spre aglomerat) pe traseul respectiv, iar chiar dacă electricele fac frânare regenerativă, randamentul e subunitar și tot pierzi față de situația mersului normal, cu criuse control și 60-80 km/h
    - diferența de altitudine, deși nu e mare, e în dezavantajul testului
    11 0
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • gabi_o
    Eu estimez o autonomie de 246km!
    3 0
  • catalin
    320 km
    2 0
  • 255
    0 0
  • 282
    0 0
  • 293
    0 0
  • 237 Km estimez range-ul atins pe ruta București-Sibiu
    0 0
  • Acum ce s-ar mai putea spune? :) Mult noroc! :) Sa-ti urez "Trafic masiv si congestionat + vreme buna ca sa-ti iasa testul"? :)

    OK, o fi interesant asa sa ne jucam cu masinutzele cu baterii, dar oricum ai lua-o e de ras: sa te chinui, sa faci tot soiul de mumbo-jumbo, doar-doar ti-o iesi o autonomie de 250 de km.... Penibil.

    Daca masina ar costa 7000 - 10000 de eur, as zice Da!, inteleg demersul. Dar cand magaoaia costa 40.000...

    Imi vine doar o intrebare in minte: De ce? :)
    11 1
  • București-Sibiu înseamnă urcare, diferenta de nivel fiind de vreo 350 m deci nu prea mult. Având în vedere că s-a lăsat și frigul, zic 240 km.

    Șmecheria este că voi dacă veți ajunge pe Valea Oltului și veți vedea că nu mai aveți autonomie, o să reduceți viteza, nu o să utilizați frâna și o să mergeți constant cu 40-50 Km/h ca să nu aveți rezistență la înaintare, ca să ajungeți la Sibiu și să nu rămâneți în drum :))
    4 0
  • Din fericire am folosit un Leaf pentru cateva zile...
    Din start va recomand sa tineti clima pe automat. La un drum de 3-4 ore impactul nu va fi semnificativ (pierdeti maxim 10-15 km autonomie). Daca va frecati cu ventilatia - cand oprit, cand pornit s-ar putea sa pierdeti si 20% din autonomie.
    Daca mergeti in acelasi regim de viteza/depasiri ca si cu o termica, va recomand sa mai alimentati in Pitesti sau Rm. Valcea. Nu faceti mai mult de 210 km. Eu am facut cam 180, imi arata ca mai am 40 dar sincer nu cred ca faceam mai mult de 15. Daca mergeti cat mai eco, puteti sa faceti cam 300km cu ea (eu unul am facut ~290km)
    Daca mergeti cu ePedal in treapta a 2-a si stati cuminti in spatele camioanelor, e posibil sa ajungeti la Sibiu cu o rezerva de 15-20km. Nu faceti prostia sa tineti ePedal in cea mai mare treapta, daca nu rulati in oras mai mult va incurca si consumati wh aiurea. Folositi ProPilot cat mai mult posibil.

    Asa ca... mers ecologic ajungeti la Sibiu cu o rezerva de 30-50 km. Mergeti Normal si o sa trebuiasca sa mai faceti o incarcare pe traseu si ajungeti la Sibiu cu o autonomie confortabila, fara "frica de Navara".
    7 0
  • Estimez 250km
    0 0
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Razvan S
    279 km
    0 0
  • Eu zic ca autonomia o sa fie 280 KM si o sa primiti multe claxoane :)).
    2 0
  • Mircea
    280 km
    0 0
  • Anca P
    284 km
    0 0
  • 310
    0 0
  • @dumbravaandrei: pentru ca de fiecare data minciuna are picioare scurte si adevarul iese la suprafata mai repede sau mai tarziu, ma bucur sa aud o parere a unui om care s-a jucat cu masinuta cu baterii. Autonomia pe care ai mentionat-o tu e EXACT cea din testele facute pe iutub de niste unii din Anglia. Exact atata le iesise si alora autonomia reala, ~180 de km, 120 si ceva de mile parca. Stiu ca am calculat si iesea sub 190 de km.
    4 0
  • Eu consider ca dati dovada de o inconstienta crasa sa circulati voit cu o viteza de 80 km pe Autostrada si nu ma asteptam de la voi. Nu pot intelege pe cei care circula cu asemenea viteze (in mod voit) pe autostrazi ,asa se intampla multe din accidentele de pe autostrazi , toate camioanele or sa vrea sa va depaseasca iar asta duce de cele mai multe ori la manevre periculoase. Exista drumuri nationale pt. astemenea viteze, puteti urma vechiul drum spre Pitesti (prin Gaesti) ca are aprox. aceeasi distanta sau pur si simplu pe DN1 prin Brasov chiar daca e umpic mai lung.
    24 6
  • 347 km
    1 0
  • ACE - Craiova
    Estimez o autonomie de cca. 290 km
    0 0
  • 236
    0 0
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • 287 Km total. Autonomie ramasa in momentul cand ati ajuns la destinatie 12 Km.
    2 0
  • 180km
    0 0
  • Octavian
    368
    0 0
  • vasile
    270
    0 0
  • 267 km
    0 0
  • 281km
    0 0
  • 382 Km cel putin, de ce?
    Pentru ca veti merge cu 80 pe autostrada,
    Aveti urcari si coborari, deci se va incarca si bateria,
    Apoi vreti sa stabiliti si un record si veti fi mult peste autonomia standard.
    3 3
  • Nu cred ca 80 de neaparat o viteza periculoasa pe autostrada, desi in jur de 100 ar fii mai preferabil. Bineinteles, depinde si de situatie. Daca ai un tir in spate, poti merge putin mai tare (100) sa nu-l fortezi sa te depaseasca si daca nu e nimeni poti merge mai lejer.

    BTW, eu estimez 286.
    2 3
  • 305
    0 1
  • Nazgul 999
    265 km
    0 0
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • 272 KM, asta fiindca nu cred ca o sa depasiti 80km pe DN1. Bafta! Curios daca ramane fara curent o tractati sau trebuie urcata pe platforma neaparat?
    0 0
  • Cred că logarea pe site (=cont) ar trebui să fie obligatorie pt concurs - altfel oricine poate pretinde că el/ea a fost *Mama/Tata Omida*. :-)

    Eu nu pariez nimic totuși, nefiind amator de e-weekenduri după ce un amic mi-a povestit c-a avut unul... electrizant de-a dreptul-ntr-un (mai) mic BEV rămas orb-mut-surd, după ce-n bord indicase destulă autonomie restantă. Nota bene, pe primul drum de la dealer spre casă.
    ...Asta-i însă viața, cu e-surprize pînă la prize.:-)
    12 2
  • autonomie afișată rămasă 14 km. (280 totală). pentru sibiu - bucurești autonomia ar fi mai mare
    Mă interesează să urmăriți următoarele aspecte:
    - consum la diferite viteze (80 pe autostradă/ 50/60 pe pitești vâlcea etc)
    - zgomot la diferite viteze
    - deși este mai greu, câți km face după ce arată 0 km în bord
    - dar mai ales, cum mai sunt micii de la dedulești (preț/calitate etc)
    6 0
  • 278
    0 0
  • 277 km
    0 0
  • Bogdan, mai degrabă coborârile de până la Vîlcea să ajute, că pe Valea Oltului doar lipsa vântului împotrivă :)
    Știi dealul dintre Boița și Tălmaciu? Tare mi-e că-l urci cu Navara și că te vei plimba cu Leaf-ul, cu toată vremea prietenoasă, cam 245 km.
    Succes și ......multă răbdare :)))
    4 0
  • 275 km.
    0 0
  • 288 km, cu conditia sa se ridice codul galben de vant, daca va batea dinspre Sibiu catre bucuresti. Bafta !
    1 0
  • Sunt foarte multe variabile de luat in calcul, printre care cele mai mari vremea si stilul de condus. O estimare a razei este noroc pur zic eu. cu toate astea imi incerc norocul si dau un 311km
    0 0
  • Chinezu'
    252 Km
    0 0
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • 265km
    0 0
  • @pipo
    Vom respecta toate regulile de circulație, te asigur. Pot să te asigur chiar că vom fi singurii de pe traseul București-Sibiu care vor respecta toate regulile de circulație. :)

    @bughy
    Vom scrie toate detaliile și mai mult decât atât într-un material dedicat.

    @Kirotractor
    Așa cum am spus, cei logați au anumite avantaje :)
    4 0
  • 265 km - P.S : ma scuzati, Brasovul este cel mai frumos oras din Romania, nu Sibiul:P:))
    7 3
  • Robert
    @pipo > singurul comentariu realist.
    Ne mai miram ca sunt atatea accidente si romanii nu stiu sa circule pe autostrada dar chiar si "specialistii" (@automarket) promoveaza tampenii de genul "mergem pe A cu max. 80 la ora"
    5 4
  • o sa muriti de frig :)), consuma foarte mult caldura, scaunele incalzite mai sunt o solutie, scad 5km dintr-o suta asa ca nu conteaza enorm, cel mai mult o sa conteze epedal, sa stati in treapta 2
    2 0
  • 225 KM (dacă ai noroc)

    Și vezi că dacă tractezi 3.5 tone cu Navara aia cu motor de R.master riști să rupi lanțul de distribuție . Nu e Ford Ranger 3.2 (Mare Grijă).
    3 2
  • daniel
    eu zic un 296 km total, am mers cu leaf si daca folositi e-pedal responsabil pot aparea surprize neasteptate.
    2 0
  • Dragos
    273 km
    0 0
  • 281 km
    0 0
  • 301 km
    1 0
  • 265km
    0 0
  • 303
    0 0
  • 316 km autonomie totala ( uite..m-am si logat cu ocazia asta)

    @AM/Mircea
    nu-mi fac griji ca nu respectati voi regulile de circulatie ci din cauza ca multi nu o vor face in incercarea disperata de a va depasi si vor pune in pericol alti participanti la trafic. Stiti foarte bine despre ce vorbesc pe acest traseu. Eu unul il stiu bine ca-l fac foarte des si am vazut multe. Nu exista nici-o bucatica din acest traseu despre care sa poti sa afirmi ca se merge in general regulamentar mai ales in ceea ce priveste viteza.Si nu-i pot blama ,ca si eu sunt nevoit de cele mai multe ori sa fac asta pt. a ajunge intr-un orizont de timp rezonabil in judetele vestice unde am de multe ori treaba. Sper ca stati bine "cu nervii" ca e tot ce-i posibil sa ajungeti la destinatie "cu frigiderele pline" . Imi aduc aminte ca a fost o experienta tare neplacuta cand am facut acelasi traseu (dar in sens invers) cu un Megane la care ma lasase turbina si in principiu a trebuit sa merg cam cum planuiti voi acum sa o faceti ca si viteza. Ma rog, nu pot decat sa va urez bafta, e un experiment / test foarte interesant asa cum o arata si interesul de pe-aici. Sper doar ca veti alege macar Duminica sau niste ore anume cand macar de camioane sa mai scapati .
    P.S. : oare am voie sa "daruiesc" acest weekend test in eventualitatea ca o nimeresc ? Intreb si eu...ca stiu pe unii care viseaza cu ochii deschisi la un astfel de automobil.
    4 2
  • Batranu'
    272 km
    0 0
  • razvan
    cred ca nu depasesti 296km
    0 0
  • 327
    0 0
  • Dan Silvan
    Estimez o autonomie de 285Km in idea ca va fi un trafic acceptabil si o temperatura in zona "optima".
    0 0
  • Salut, estimarea mea se opreste la 311 km autonomie totala.
    0 0
  • 281 km
    0 0
  • Estimez o autonomie de 324 km. Drum bun!
    0 0
  • Optimist
    370
    1 0
  • Vasile Pop
    288 Km.
    0 0
  • MIrcea D
    312
    0 0
  • 333
    0 0
  • 266 km, plus 49 km autonomia ramasa, deci 315 km de mers super economic.Ma intreb care ar fi autonomia unui condus normal, adica 130-140 km/h pe autostrada, 90-100 km/h pe drumurile nationale, si normal 50-60 km/h in localitati ?
    0 0
  • 291
    0 0
  • rosu_hd@yahoo.com
    277
    0 0
  • economic=295km
    normal=185km
    0 0
  • kaluza_ioli@yahoo.com
    285 km
    0 0
  • Estimez o atonomie de 296 km.
    0 0
  • Intamplarea face ca ieri am fost la un dealer Chevrolet si am facut un test drive cu un Volt (hybrid, nu full electric). Omul mi-a lasat masina pana seara la inchidere, s-o duc acasa s-o testeze si nevasta-mea. Masina era pentru ea de fapt.

    Long story short … mi-a placut enorm de mult. Pentru oras si drumuri scurte, poti sa uiti de benzina. Din pacate pretul nu este inca acolo unde l-as vrea, asa ca am zis pas. La mine in zona au taiat subventiile pentru electrice, altfel eram demul intr-una.

    OK. Despre leaf. Eu nu cred c-o sa aiba destula energie sa urce pana la Balea. Vremea este rece in perioada asta iar drumul urca permanent. Daca asa cum spune @dumbravaandrei autonomia e cam 180 km pe drumul drept, eu cred c-o sa-si piarda suflul foarte repede din cauza temperaturii externe si a pantei.

    Singurul meu semn de intrebare este daca marketingul de la nisan o sa va lase sa publicati rezultatele reale.

    M-am uitat pe Google Maps si din bucuresti pana la Balea Lac sunt 239 km. Eu zic ca e imposibil sa ajungeti pana acolo. Daca apucati sa urcati pe propria baterie pana acolo, mai aveti o sansa sa vedeti Sibiul la orizont, datorita regenerarii. Altfel …

    N-am avut absolut niciodata incredere in halucinatiile "calitatii" japoneze, si nu am nici acum. leaf nu are nici la a doua generatie thermal management la baterie. Dar asta e alta poveste, si la o masina noua nu conteaza, pentru ca bateria inca n-a apucat sa se degradeze datorita fluctuatiilor termice de peste an. Dar in 3-4 ani, treba va sta mai rau decat la oricare alta firma care face masini electrice.

    Pronosticul meu: 191 km. Mai ales daca trebuie sa plecati la ore ciudate ca sa evitati traficul. Cu tot mersul "eco". Eu zic ca bateria o sa-i moara la urcarea pe Transfagarasan, in cel mai bun caz.
    2 2
  • Cred ca ar fi foarte correct daca ati filma tot drumul si l-ati pune pe youtube. In caz de reusita, nisan ar da oarecum lovitura. Daca nu, ar fi … realitatea cruda:) In felul asta se diminueaza posibilitatea de frauda :)
    3 0
  • Volvoc
    272 km
    0 0
  • 272 km
    0 0
  • @zarnesteanu nu vor urca la bâlea lac. vor merge pe valea oltului.
    3 0
  • @I.M.
    „266 km, plus 49 km autonomia ramasa, deci 315 km de mers super economic.Ma intreb care ar fi autonomia unui condus normal, adica 130-140 km/h pe autostrada, 90-100 km/h pe drumurile nationale, si normal 50-60 km/h in localitati ?”

    la 140km/h pe autostradă estimez un consum de 25-30kwh.
    0 0
  • 245 Km cu mersul programat de voi. Daca ati merge cu 115-120 km/h autonomia ar fi de 189 km.
    0 0
  • Pronosticul meu este...optimist!
    269 km range total, dar trebuie să mergeţi stil Gerhard Plattner.
    0 0
  • @zarnesteanu : deduc din postarea ta ca nu (mai) locuiesti pe plaiuri mioritice de ceva timp. Tare asta cu Balea Lac. Dar pana la urma nu ar fi o idee rea pt. un viitor test cu electrice.
    5 0
  • Nica Raducu
    249 km
    0 0
  • Grigore Valentin
    313
    0 0
  • 325KM
    0 0
  • Automarket, marti 29 octombrie nu exista !! Poate luni 29 octombrie sau marti 30 octombrie.
    0 0
  • @I.M.: Data limita corecta este marti, 30 octombrie.
    2 0
  • 288 km Bafta!
    0 0
  • Vasile Moje
    320 km
    0 0
  • 375 km total

    @zarnesteanu s-a gindit probabil la altceva

    stiu pe un alt site din RO ca s-a circulat pe ruta asta cu masini electrice, iarna ... ei au avut nevoie de opriri ...
    leaf'ul asta are autonmie mai mare ... s-ar putea sa reuseasca ... sint multe necunoscute ...

    personal, sint curios daca se va lua ulterior in calcul si parcurgerea traseului Bucuresti-Pitesti-Balea Lac-Cirtisoara-Sibiu si retur ... problema va fi eventuala reincarcare ... sus in munte nu sint statii de incarcare ...

    o sa ii fac propunerea asta celui ce a facut deja cursa asta Bucuresti-Vilcea-Sibiu cu celelalte doua marci/modele ...
    2 0
  • @bughy, @pipo, ha-ha, aveti dreptate :) Chiar am ras putin de mine astazi :)

    Trebuia sa-mi dau seama ca Oltul nu curge prin Curtea de Arges.

    Da, sunt plecat de ceva anisori din tara si unele detalii incep sa se stearga. Chiar am observat ca daca trebuie sa vorbesc in termeni tehnici, imi vine mai usor in engleza :) Unele cuvinte chiar nu le-am invatat niciodata in romana. In fine.

    Eu cred ca am fost prea generos cu 191 km. Chiar sunt curios cat o sa mearga.
    2 0
  • Dinalex
    In ce zi faceti traseul ? Ce anvelope sunt pe masina ? In zi senina si circulatie cu trafic de zi ,pariez pe 222 km.
    0 0
  • matrixu
    308
    0 0
  • Marius
    De ca nu folositi DN7 daca tot vreti sa mergeti cu 80 Km/h? Eu estimez 295 Km.
    0 0
  • Autonomie de 292 km
    0 0
  • 268 km
    0 0
  • eu zic 291 km
    0 0
  • Autonomie estimata 291 km :)
    0 0
  • Florian
    A zice ca autonomie de 270 km
    0 0
  • 302 km
    0 0
  • 286 km
    0 0
  • Autonomie 219
    0 0
  • 286
    0 0
  • Gabriela Ropotin
    287 KM
    0 0
  • RSzabolcs
    273 km
    0 0
  • Autonomia va fi peste 300 de km, sincer as fi increzator in baterie si in traseu sa spun chiar ca am ajunge la 320 de km avand in vedere traseul si o viteza constanta in medie de 70 de km/h.
    0 0
  • Dinu Albert
    289 km
    0 0
  • 276 de km
    0 0
  • 264, dar o sa va lauti multe urari de la ceilalti... Succes
    0 0
  • Paul Musat
    300 km
    0 0
  • 295 km
    0 0
  • EDUARD
    289
    0 0
  • 309 KM
    0 0
  • 297 km
    0 0
  • 369 km
    0 0
  • 287
    0 0
  • victor22
    283
    0 0
  • victor22
    283 Km succes !
    0 0
  • Daniel
    262 km
    0 0
  • 256Km
    0 0
  • Pentru ca incercarea este inedita si sper in rezultat pozitiv (adica sa nu va lase bateria chiar inainte de statia de incarcare), estimez 13 km. peste autonomia extraurbana in ciclu WLTP si sa va aduca bafta, chiar daca scorul pare din start cam strans :)

    283 km.
    0 0
  • 280 km, mai ramane autonomie pentru 15 km
    0 0
  • 307 km
    0 0
  • 307 km
    0 0
  • Și game over! Toate pronosticurile postate după acest comentariu nu vor mai fi luate în considerare. Revenim cu rezultatul testului, cu fotografiile doveditoare și cu povestea provocării.
    1 0
  • Pai parca am vazut dimineata la stiri deja rezultatul , un total de 301 parca dadea . Sau n-am inteles au bine ?
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru