• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Stimata redactie Automarket, spuneati ca cititi TOATE comentariile si ca faceti o triere stricta a celor care depasesc masura, cum este cazul comentariului de mai sus. In opinia mea, aceste randuri nu au ce cauta pe un site auto: ''castigi mult mai multa incredere si, automat, voturi la kil, fiindca ai ramas acelasi gascan plangacios, care ma ingana in raspar (ce cumplit de inteligent esti tu pentru ca imi reproduci inapoi citatele mele!)'' ''ia uite cum te nedreptatesc pe tine, care probabil te-oi fi intrupat laolalta cu Iisus'' ''Cuantic iti ceruse, si nu o data, reconcilierea, dar l-ai refuzat fara drept de apel, cum ii sade bine unui crestin vrednic de slava care nu se incurca defel cu plebea "psycho", nu?'' V-am mai semnalat ca acest comentator scrie aiurea si fara sa cunoasca, fara o baza reala. Nu sunt perfect si nici infailibil, se poate vedea pe acest site ca atunci cand am gresit, mi-am cerut scuze. Unul care nu are habar cum se incheie poezia lui Eminescu o tine pe a lui si spune de virgulele altora, desi ceea ce insira aici este mult mai deplasat... Si este lasat sa se exprime astfel, ca sa nu mai spun ca de fapt, cred ca este unul si acelasi cu acel ''cuantic'' de care pomeneste. Si carui ''cuantic'' i-am acceptat reconcilierea, ar trebui sa revada ''materia'' din urma. Cine a ''insirat'' comentariul de mai sus cred ca scrie fara noima si fara echilibru. Sper sa faceti curatenie pe acest site, asa cum ati afirmat. Este cazul sa vina primavara si in tara noastra. Cu respect, Octav
    Volkswagen Cross Up! - primele imagini oficiale
  • Eminescu a folosit supinul (de spus) la finalul poeziei sale, asa cum am citat in comentariul de mai sus. De aceea aparea si un punct in acel citat, dar poate a fost mai greu de observat... ;) Atatea divagatii si orgolii de genul ''daca m-as angrena brusc, cu tupeu'', ''daca as aparea in trafic cu o "pleasca" americana cat toate zilele din nemuritorul secol XX, as impune ceva respect, nu?'' sau ''vreun ticalos'', nu cred ca merita timpul alocat pentru raspuns. ''Bravo!'' Am scris comentariul anterior pentru oamenii rezonabili, care mai inteleg un apel la echilibru si la bun simt. Ce bine ca astfel de oameni, sunt inca destul de numerosi :)
    Volkswagen Cross Up! - primele imagini oficiale
  • ''aceste cutiute de alifie chinezeasca?" :))))) ... Amuzanta exprimare, avand in vedere ca in aceasta masinuta incap foarte bine, cel putin pe locurile din fata, oameni care au chiar 1,90 metri inaltime. Si aceia numai ''piperniciti'' nu sunt. Probabil cineva care nu s-a suit in aceasta masinuta sau care are, cumva, o grija, poate sa se exprime asa, altfel este... inexplicabil... ;) Formele patratoase au rolul lor, sigur ca masina aceasta nu exceleaza la aspect, nici nu am sustinut asa ceva, dar arata ceva mai bine decat fratiorul Skoda Citigo. Raman la parerea mea, Cross Up! se prezinta mai bine decat Up! si cred ca se adreseaza tinerilor. ...''jigniti'' probabil se simt cei care nu inteleg rostul acestor masinute si care vorbesc fara sa cunoasca date concrete. Pentru acestia si pentru cei care folosesc masina mai mult in oras, dar mai ales pentru unii anume care circula mai mult singuri in masina, este nevoie de o ''placinta'' serioasa, ''manevrabila'' precum un avion intr-o bucatarie sau intr-o parcare aglomerata ;) A se citi masini cat mai mari, cum vedem in fiecare zi in trafic, care nu transporta deloc pasageri, doar un sofer mandru de ''vaporul'' pe care-l conduce :)) Ce sa-i intereseze pe acestia ca in Up! sau Citigo, pe locurile din fata au mult spatiu la umeri cat si pe inaltime, doi adulti inalti, nu piperniciti. Aceste masinute pot fi chiar distractive, asa cum releva un test Automarket din mai 2012. Nici locurile din spate nu dezamagesc, pentru ca asa au fost gandite caroseriile acestor masinute. Sau ca motorasul in 3 cilindri si 75 CP este ajutat de o cutie de viteze cu rapoarte foarte bune, mai ales pentru treptele 1 si 2 de viteze, iar masinuta este chiar fasneata, la acest aspect contribuind si greutatea redusa. Ori valoarea buna a portbagajului care nu pare prea mare la prima vedere, dar care fiind adanc, ofera totusi 251 litri, fiind ''demn de o subcompacta'' (am citat din articolul Automarket de anul trecut). Ori sistemul de navigatie marca ''Navigon'', care se fixeaza extrem de usor si care da informatii chiar bune. Imi place ca am citit candva aici parerea unuia dintre redactori, care spunea ca atata vreme cat in oras in cele mai multe masini vedem numai soferul, este bun si un Tata Nano pentru deplasare din A in B. Asa si cu aceste masinute, sau cu testul foarte elocvent realizat de George Buhnici despre fratiorul Skoda Citigo. Pentru cei care nu ati auzit de acest nume, am sa spun o replica pe care poate o recunoasteti: ''Mai puneti si dumneavoastra mana pe o carte.'' In loc sa postati comentarii plictisitoare, arogante si care contin multe vorbe goale, care demonstreaza ca nu ati inteles rostul acestor masinute destul de spatioase (par ''carcase liliputane'', dar spatiul interior este bun) care se descurca onorabil atat in oras, cat si in extraurban, cel putin pana la viteza de 120 km/h. Nici nu este nevoie de mai mult in conditiile din Romania sau chiar si din alte parti, doar aceste masinute nu au fost construite pentru viteza. Unora poate le plac formele mai patratoase, iar in cazul acestor masinute, reprezinta solutia de compromis intre aspect si spatiul oferit. Cum bine spunea George Buhnici, aceste masinute sunt necesare si te fac sa te simti mai putin vinovat pentru situatiile cel mai des intalnite in trafic, cand vedem ca in masini se afla numai soferul. Plus mai usor de parcat in orasele aglomerate, asa cum sugestiv este prezentata masinuta in prima poza ce insoteste articolul. Asa ca mai bine decat sa scrieti rautati gratuite pe marginea a ceea ce nu intelegeti sau poate chiar nu cunoasteti, cum am vazut ca se spune si despre Panda 4x4 (o masinuta buna, care se descurca onorabil in teren ceva mai accidentat, asa cum arata clar un test Fift Gear, care compara masinuta cu un Range Rover, pe acelasi traseu... sau sa aflati cum era folosit Panda 4x4 in Alpii Elvetieni), mai bine ati ''imbratisa pozitia'' sa deveniti mai deschisi la minte. Incercati, nu are ce sa va strice ;) ''E usor a scrie versuri, Cand nimic nu ai de spus.''
    Volkswagen Cross Up! - primele imagini oficiale
  • LauCalin, bune argumentele tale, un vot pozitiv de la mine :)
    Volkswagen Cross Up! - primele imagini oficiale
  • Batranu', bun punctul tau de vedere. Este cam acelasi lucru cu diferenta dintre Sandero Stepway si Sandero, primul are garda la sol ceva mai buna (pentru generatia anterioara, cu 2 centimetri, daca nu gresesc), un nivel mai bun de echipare si un aspect mai interesant, gratie unor modificari estetice exterioare si interioare. Este valabil atat pentru generatia anterioara cat si pentru cea actuala, am vazut recent noul Stepway si are un aspect placut. Da, o pata de culoare, fata de Up!, prin modificarile estetice, plus ca am citit despre Cross Up! ca o sa vina destul de bine echipat. Nu sunt fan VW (si prefer masinile din clasa compacta), iar asa cum spuneam, cred ca este posibil ca pretul sa nu atraga prea multi clienti la noi. Oricum, la noi in tara, masina aceasta daca nu are 4x4, daca nu are un spatiu imens (desi ofera un spatiu mai mult decat corect pentru clasa din care face parte, mergeti sa vedeti masina, daca nu credeti...) si daca nu are un pret doar cu putin mai mare decat Up!, nu prezinta interes... Cam acestea sunt inca mentalitatile... In alte tari si pentru oameni care isi permit, aceasta masinuta poate sa fie distractiva si poate o vor cumpara ca sa o foloseasca atat in oras, cat si pe drumuri unde garda la sol ceva mai buna va avea un cuvant de spus. Sau pentru pata de culoare, asa cum spuneai. Cei care prefera un Cross Up! sau Sandero Stepway, au dreptul sa aleaga. Dar de, acolo un astfel de autoturism, este perceput altfel ;)
    Volkswagen Cross Up! - primele imagini oficiale
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău