• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Dacia a mai reusit astfel de performante in Spania. In februarie 2009, an de criza economica, o statistica spunea ca piata auto din Spania a inregistrat un record negativ la vanzari, de -41,6%. In acelasi timp, Dacia a inregistrat vanzari bune in Spania, de +45,7%, in timp ce alte marci au avut scaderi importante, de exemplu Citroen -23,9%, Kia -48,6%, Ford -50,4% si ''localnicul'' Seat -53,1%. Noul Sandero reprezinta un progres, care se vede in noua linie de design a marcii Dacia. Am vazut recent un Sandero Stepway pe culoare albastra si reuseste sa reprezinte o aparitie placuta. Dispune si de noul motor 0.9 TCe, care inseamna taxe mici. Daca vor sta bine si la fiabilitate, oamenii (mai ales in afara granitelor tarii) vor continua sa cumpere modelele Dacia. Prima data am vazut un Logan in Germania prin 2006, iar masina rula constant cu 140 km/h. In acel an, am considerat ca este o performanta ca un model Dacia sa faca fata la un astfel de regim de exploatare, pe Autobahn. Prin 2007, cotidianul ''Die Welt'' a stabilit ca Dacia Logan MCV merita premiul de masina anului, ocupand locul unu la capitolul masina cu cele mai mici costuri pe kilometru. Daca in afara tarii s-a inteles rostul unei masini destul de fiabile, care te poate deplasa in conditii ok din punctul A in punctul B, atunci Dacia are toate sansele sa faca vanzari bune in continuare.
    Dacia Sandero face istorie în Spania: locul întâi la vânzări în luna ianuarie
  • Arata binisor, are un aer tineresc, spatiu interior bun si un portbagaj cu o valoare apreciabila (251 litri) pentru aceasta clasa. Banuiesc ca dimensiunile caroseriei sunt aceleasi cu cele ale lui Up! si cred ca masinuta capata un aer mai vesel in configuratie Cross. Sa vedem si pretul, acesta va avea un aspect hotarator la noi. Daca preturile se vor situa spre nivel de model de clasa B sau chiar C, probabil vanzarile vor avea de suferit la noi in tara, si nu vom vedea foarte multe Cross Up! pe strazi. Dupa cate am citit, pretul in Germania pleaca de undeva de la peste 13.000 euro... Garda la sol pare ok si adaptata drumurilor de la noi, cred ca are o valoare mai buna decat la VW Up! Cum spuneam, pretul va avea un cuvant important de spus. Ca si in cazul lui Twingo 1.2 GT SI 100 CP, acesta nu este comercializat la noi, din cauza pretului. Desi un motor de o asemenea putere pe un autoturism mic si versatil, reprezinta o oferta tentanta. Usor de parcat in oras, destul de spatios pentru o familie tanara, si cu performante dinamice bunicele. La fel si in cazul lui Up! GT, daca se va concretiza acest proiect si modelul va avea motor 1.0 turbo si 110 CP, pretul va hotara ce succes va avea masinuta, in cazul in care aceasta se va comercializa si la noi.
    Volkswagen Cross Up! - primele imagini oficiale
  • De acord cu ceea ce spune Dorin, Honda a venit cu un design avangardist in cazul lui Civic, care impresioneaza si astazi. Nu degeaba unii proprietari au ales numar de inmatriculare cu initialele ''UFO'' :) Chiar si o reclama difuzata recent la noi, face ''apel'' mai in gluma, mai in serios, la modelul anterior Honda Civic, asemanandu-l cu un ozn. Si nu numai design avangardist inseamna acest model. Cel putin motorizarea 1.8 benzina i-VTEC, cred ca este foarte reusita. Are distributie pe lant, iar un anumit test (realizat de oameni cu multa experienta) releva ca motorul acesta trage ca un 2.0 normal aspirat si consuma cat un 1.6. Datele de consum sunt, conform acelui test, apropiate de cele ale motorizarii 1.4 TSI de la VW. Deci un motor destul de economic, chiar si fara downsizing. Motorizarea pe benzina de la Honda a primit aprecieri atat in teste ADAC, cat si in teste JD Power din SUA. Asta ar trebui sa dea de gandit multora. Imi plac materialele folosite la interior in cazul generatiei anterioare Honda Civic, plus grija pentru detalii. De asemenea, sistemul ''Magic seats'' creeaza mult spatiu, prin rabatarea sezutului banchetei din spate. In acest fel, pot incapea acolo obiecte de dimensiuni respectabile. Plus ca portierele spate se deschid la un unghi de aproape 90 de grade. Dupa 1990, un vecin a intrat in posesia unui Honda Civic model 1984 si parca vad si acum masina, pe care o consideram uimitoare la vremea respectiva. In prezent au lansat a 9-a generatie Civic si asta inseamna ceva, daca au ajuns pana aici. In ceea ce priveste noul motor 1.6 i-DTEC, am citit despre planuri ambitioase din partea constructorului japonez, care isi doreste un motor comparabil la fiabilitate, cu motoarele din anii 80. Vor sa garanteze (daca nu cumva deja il garanteaza...) acest nou motor cu 10 ani sau 1 milion de kilometri!?! Probabil cu anumite clauze si pentru anumite tari, unde motorina este de calitate, asa cum spunea cineva, dar totusi... mi se pare un plan fantastic si pentru beneficiul viitorilor proprietari, o grija pentru calitate cam iesita din comun, avand in vedere realitatile vremurilor in care traim. Vom vedea cat este marketing si cat se va confirma in timp din ambitiile legate de acest nou motor. Pot sa spun: Bravo lor! atata vreme cat depun eforturi si cred in ceea ce spun. Mi-aduc aminte de titlul unui articol despre lansarea noului model de clasa D de la Honda, care spunea asa: ''De Accord cu Honda'' :) Schita prezentata in acest articol arata foarte interesant, asa cum ne-a obisnuit Honda in ultimii ani. Unora le place aceasta marca, altora nu, este dreptul fiecaruia sa aleaga ce prefera. Este loc pentru toti fanii auto pe planeta :) Personal, am inceput sa apreciez din ce in ce mai mult aceasta marca, pe marginea si a celor citite in ultima vreme. Si personal imi place, este altfel, intr-un mod original :) Vom vedea ce surprize ne rezerva salonul auto de la Geneva.
    Honda Civic Station Wagon vine la Geneva în versiunea concept
  • Un milion de exemplare vandute in numai 2 ani inseamna ceva. Swift este comercializat pe multe piete si totusi, cele 3 milioane de exemplare vandute pana acum, imi aduc aminte de titlul unui articol aparut cu ocazia lansarii din 2004. Titlu care se intreba daca nu cumva Swift o sa fie noul Mini al estului. Acum, intrebarea din titlul respectiv este destul de indreptatita. Inseamna ca masinuta a confirmat la destule capitole. Cum ar fi manevrabilitatea si fiabilitatea. Modelul actual este mai mult decat un facelift. Masina a crescut in dimensiuni, are modificari atat la interior cat si la aspectul exterior, au schimbat destule repere, iar motorizarea 1.2 benzina are acum 2 CP in plus, furnizand 94 CP. Distributia acestui motor este pe lant, cu o intretinere corespunzatoare masina poate parcurge fara probleme multi kilometri. Dupa cate stiu, Swift 1.2 in 5 usi era sau poate chiar mai este oferit la un pret promotional de 10770 euro, dispunand printre altele de ESP, airbag-uri frontale, laterale, cortina si airbag genunchi pentru sofer. Nu de mult, masinuta a obtinut un rezultat bun la EuroNCAP, respectiv 5 stele, ceea ce inseamna un progres fata de modelul anterior. Sa mai spun si ca pretul promotional este cu putin mai mare decat cel al unui Sandero 0.9 TCe Laureate? Suzuki Swift este o masinuta buna si fiabila, care merita banii. Stiu ca modelul Swift Sport inseamna altceva, insa nu degeaba Fifth Gear a testat acest model, in comparatie cu Mini Cooper. Si s-a descurcat onorabil.
    Suzuki a produs 3 milioane de unităţi Swift
  • SaabCuantic, nu am spus ca refuz reconcilierea. Ce a fost a trecut si cred ca pot exista in continuare discutii frumoase despre automobile. Imi plac comentariile civilizate si consider ca poate exista buna intelegere in privinta fenomenului auto. In fond, este loc pe planeta pentru fanii fiecarei marci si sper ca pe viitor, multe dintre discutiile de aici sa tina cont de acest aspect. Toate cele bune !
    GM şi PSA vor dezvolta împreună succesorul lui Zafira
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău