• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Bravo constructorilor care mai sunt preocupati sa ofere un nivel de calitate bun! Precum si celor care au reusit cresteri importante in ultimii ani. Si cum motorul este inima masinii, cred ca era necesar un astfel de studiu de fiabilitate. In ceea ce priveste Honda, consider ca au motoare i-VTEC foarte bune. Distributia este pe lant, daca este sa ma refer fie (si) numai la o singura motorizare, cea de 1.8 litri benzina. Motorizare care, asa cum am citit, a ocupat primul loc in teste ADAC din Germania, cat si in testele JD Power din SUA. Si tot cum am aflat dintr-un test despre acest motor, trage ca un aspirat de 2.0 litri si consuma ca unul de 1.6 litri. Avand date de consum chiar apropiate de motorizarea 1.4 TSI de la VW, spre exemplu. Dovedeste astfel ca nu este necesar sa se apeleze la downsizing, pentru obtinerea de performante bune. Tot legat de Honda, am citit recent ca se pregatesc sa lanseze un motor i-DTEC de 1.6 litri, care sa poata fi garantat 10 ani sau un milion de kilometri. Vom vedea daca se va confirma aceasta stire ce pare nerealista la prima vedere, dar care spune totusi despre ambitiile si implicarea acestui constructor. De la noul motor diesel se doreste sa fie nu numai un concurent serios pentru motorizari similare de la Renault si VW, dar si un motor cu emisii de CO2 de doar 95 g/km, care sa insemne plata unor taxe mici. De asemenea, vor sa fie un motor de anduranta, precum cele din anii 80. Japonezii au un stil anume, stiu sa-si revina si dupa tsunami si dupa alte incercari care pe altii probabil ca i-ar fi doborat, aspecte pentru care sunt de parere ca merita toata admiratia. La fel si pentru Toyota, cunosc destui posesori multumiti de fiabilitatea motoarelor, iar acest lucru conteaza pentru oamenii respectivi. Nici de Fiat nu ma mir pentru pozitia ocupata, atata vreme cat motorizarile diesel de pe Panda (generatia anterioara), au fost astfel concepute incat sa functioneze 250000 kilometri fara interventii. Si in aceasta privinta, proprietarii mi-au confirmat declaratiile celor de la Fiat.
    Warranty Direct: Honda, Toyota şi Mercedes-Benz, în topul fiabilităţii motoarelor
  • Peugeot 208 arata bine dar nu suficient, parca se distanteaza cumva de imaginea marcii... Golf este o masina foarte buna ce face vanzari sigure, cu toate acestea se pare ca multi vor un design ceva mai indraznet. Din pacate, as putea spune, pentru ca Golf este o masina care merita, facuta sa fie printre primele, daca nu chiar prima in clasa. Cum bine spune Decebal, este o masina echilibrata, vom vedea daca juriul va decide pentru modelul VW. Clio cred ca are sanse, directia sa este foarte precisa, designul reprezinta o evolutie, iar noile motorizari sunt in tendintele actuale. Contrar ideilor unora despre marca franceza, Clio 3 sta bine la fiabilitate, dupa cum am aflat direct de la posesori. Posibil si Clio 4 sa se comporte bine pe viitor in acest sens. La fel si B-Max, are tinuta de drum foarte buna, preluata de la Fiesta, motorizarea de un litru este premiata, plus sistemul practic de deschidere a usilor spate, cred ca recomanda modelul Ford. Posibil ca Renault Clio sau B-Max sa lupte pentru titlu. M-as bucura ca juriul sa aprecieze calitatile modelului Ford, avand in vedere si ca acesta este produs la Craiova. Volvo, Subaru si Mercedes sunt masini care se adreseaza unei categorii mai restranse de cumparatori, greu de spus ce pondere vor avea in lupta pentru titlu. De i30 nu am zis nimic, pentru ca il vad pe ultima pozitie a clasamentului.
    Ford B-Max a fost nominalizat între finaliştii Car of The Year 2013
  • Multumesc pentru profesionalismul de care dati dovada si respectul aratat catre utilizatori. Cu stima, Octav72
    Înţepător
  • Am speranta ca redactia Automarket este reprezentata de oameni care fac diferenta intre un drept CIVILIZAT la replica si ceea ce a scris cel care isi spune giga motors, in comentariul de mai sus. Pe langa atacurile la persoana, de genul "Ce infantilism din partea ta!!", ''Unul asa afectat de sine, ditirambic, cantat, efeminat, tafnos, fandosit'', ''vipera ce-mi esti!'', ''Minti fara nici o jena'', ''Hai sa mori tu!!!'', acest comentator insera si amenintari: ''Praf te fac daca ma mai pui o singura data sub ''lumina reflectorului'', sau ''Sa nu cumva sa ma mai bagi in seama de acum incolo, baga la cap, baiete, nu glumesc!!!'' Cred ca astfel de comentarii nu au ce cauta aici. Nu am teama de amenintarile lui si va semnalez ca intre comentariul meu si ceea ce scrie acest utilizator, cred ca este o diferenta mare, avand in vedere cat de urat insira lucruri fara nicio baza reala. Consider firesc sa stergeti comentariul plin de urat si afirmatii nefondate, scris de cel care isi spune giga motors. Nu sunt singurul care banuieste ca sub denumiriIe giga motors si saabcuantic se ascunde de fapt acelasi utilizator.
    Înţepător
  • * 4 cilindri scuze, viteza :)
    Hyundai a prezentat noile motoare turbo pe benzină de 1.0 şi 1.2 litri
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău