• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Pe hartie lucrurile sunt bune si frumoase, insa la drive test se poate constata altceva... O sa spun si de ce ma gandesc astfel. Cred ca aceste motoare de cilindree mica sunt usor fortate. Probabil se cauta un compromis intre consum si performante, iar acest lucru se simte uneori. Adica marii constructori au constatat ca multi folosesc masina in mediul urban si au cautat sa ofere un consum decent, in aceste conditii. Poate cauta pe undeva sa tina cont si de scaderea resurselor planetei, precum si de conditiile economice actuale. Estimarile in ceea ce priveste resursele de combustibili fosili sunt variate, in sensul ca acum 10 ani am urmarit pe cunoscutul post de televiziune francez M6 un reportaj, care relata ca resursele mai ajung cam 20 de ani. Nu cu mult timp in urma am citit chiar aici, pe Automarket, ca estimarile se refera la aproximativ 50 de ani. Probabil adevarul este undeva la mijloc, daca este sa corelez cele doua informatii. Cam asa si cu aceste motoare de cilindree redusa, vor sa ofere si putere si cuplu si consum redus. Sa revin la ceea ce ma gandeam in inceputul comentariului. Cer scuze pentru off topic, dar consider ca vine in sprijinul afirmatiilor mele anterioare. Recent am condus noul Clio, cu motorizarea 0.9 TCe. Nu intentionez sa fac reclama, insa masina se misca foarte bine, gratie unui sasiu si directii bine realizate, iar tinuta de drum este orientata spre confort. Insa micul motor nu m-a convins. Ca sa obtin un raspuns mai promt de la el, necesita urcare in ture, undeva pana pe la 4000 rpm. Ma asteptam de la un motor turbo, la ceva mai mult nerv la turatii mai joase. Cei 90 CP necesita mai mereu o apasare destul de dinamica a pedalei de acceleratie, daca se doreste un ritm mai alert de condus. Ce-i drept, in treapta a patra in oras si la o viteza constanta de pana in 60 km/h, computerul afisa un consum de 4,7 litri la suta. Deci cred ca in cazul acestei motorizari, se poate obtine in oras un consum apropiat de cel dat de constructor, respectiv 5,6 litri la suta de kilometri. Nu stiu cum se comporta motorizarea 1.0 EcoBoost si 100 CP a celor de la Ford, dar astept cu interes sa fac un test in viitorul apropiat. Am citit pe Automarket ca acest motor are o functionare mai silentioasa decat 0.9 TCe al celor de la Renault. Astept ca si Fiesta sa primeasca micul motor, iar pana atunci o sa fac un drive test cu Focus, avand aceasta motorizare de un litru. Deocamdata am ceva rezerve dupa recentul drive test, in ceea ce priveste motoarele turbo de cilindree mica. Vom vedea ce ofera cei de la Hyundai. Cum spuneam, pe hartie ''suna'' bine... Nu contest ca aceste mici motoare reprezinta viitorul, pentru ca evident acestea sunt tendintele actuale. Vom vedea in timp cum stau lucrurile, cum bine spunea cineva mai sus, constructorii testeaza intens un motor, pana cand sa-l lanseze pe piata. Nu prea cred ca-si asuma nimeni riscuri inutile, atata vreme cat realitatile economice sunt cele pe care le cunoastem. Deocamdata insa, prefer sa raman la motoare normal aspirate si in 4 cilindrii.
    Hyundai a prezentat noile motoare turbo pe benzină de 1.0 şi 1.2 litri
  • In primul rand, felicitari pentru modul in care este scris intregul articol! Nu sunt fan VW, dar cred ca nu pot sa nu fie remarcate progresele pe care le face Golf, de la o generatie la alta. Nu se vad neaparat in forma caroseriei, care ramane clasica si inca apreciata, dar se vad in forma blocurilor optice fata si spate, in calitatea materialelor folosite la interior si nu in ultimul rand, in modul in care masina se simte pe sosea. De altfel, de la un model la altul, masina a devenit mai lata si mai lunga, au lucrat si au imbunatatit multi parametrii. Da, cred ca au antrenat atat de bine Golf, incat poate sa joace fara probleme in liga sa. Deocamdata, ramane un clasic in viata, iar cifrele de vanzari din Europa vorbesc despre aceasta poveste de succes. Este bine ca se produc inca astfel de masini si nu cred ca sunt anoste ca si design, atata vreme cat ofera calitate, tehnologie si atentie pentru oamenii care vor cumpara acest model.
    Monitorul oficial
  • Ce-i drept, la noi este posibil sa nu prea fie amatori pentru aceasta masina. Nu spun neaparat de motorizarea care inseamna si taxe pe masura sau cat de gurmand este propulsorul, pentru ca aceia care isi permit o astfel de masina, isi pemit si cheltuielile care cam vin la pachet. Spun ca la noi nu prea este o ''moda'' cu aceste masini, de aceea presupun ca nu o sa vad prea multe pe soselele patriei. Cat despre consum si daca imi aduc bine aminte ce se spunea intr-un documentar, se pare ca masinile sunt ''raspunzatoare'' de o cincime din poluarea mondiala. Restul este reprezentat de industrie si marii consumatori, sau mai bine spus marii poluatori. De exemplu, un avion va polua la un singur zbor mult mai mult decat destul de multe masini. Se spunea in acel documentar ca daca unele masini vor consuma in loc de 15 litri la suta de kilometri, doar jumatate din aceasta valoare, adica 7,5 litri la suta, poluarea generata de automobile va scadea la jumatate. Cred ca masina prezentata in articol vine si cu multa reclama, realizata intr-un stil care ma determina sa spun ca este cam mult pentru gustul meu. Personal, daca este sa ma gandesc la un muscle car ce m-ar ''incanta'' la momentul actual, atunci sigur ar fi vorba de Dodge Challenger. Consider ca este mai bine conturat si are linii care inca pot sa scrie legenda. Atata vreme cat aceste masini vor fi cerute pe piata, cel putin la ei... Ca la noi sau chiar in vest, nu prea am vazut astfel de exemplare. Cred ca este nevoie si de un off-topic, pe marginea comentariilor pe care le-am citit mai sus :) Este posibil ca @dan_grc sa aiba dreptate, pentru ca si eu presupun ca @giga motors este de fapt @saabcuantic. Am scris intentionat cu litere mici si nu vreau sa se inteleaga ca-l urasc, dar este prea multa grandomanie in aceste denumiri, iar putina modestie nu strica. Nu a stiut sa fie cuantic iar dupa ce am dezvaluit cum lanseaza invitatii la intrunirile Club Saab si apoi nu le onoreaza, parca a luat foc. In comentariile pe care le-a avut in ultima vreme, pana sa inceteze sa mai scrie ceva pe aici, a atacat lipsit de fair play pe multi. Posibil ca este in stare de dubla personalitate, asa cum este posibil sa fie acelasi utilizator, care amana sa-si faca un cont, asa cum amana @saabcuantic sa-si cumpere un Saab sau cum nu se tinea de promisunea de a nu mai comenta pe langa subiect. Plus ca unele exprimari sunt identice, oricine se uita pe comentariile celor doi (daca sunt doi si nu acelasi...) poate sa constate acest lucru. Ma refer la oamenii rezonabili, care i-au semnalat aceste mari asemanari lui @giga motors. Stiu ca nu este frumos sa incerci sa te joci cu mintea altora, acest aspect nu face cinste nimanui. Sunt destui care presupun ca este vorba de acelasi utilizator si-i sfatuiesc cu sinceritate sa lase lucrurile asa cum sunt, pentru ca naravul din fire nu are lecuire. Repet, nu-l urasc pe saabcuantic chiar daca a dezamagit candva. Toti gresim si nimeni nu este perfect. Nu-mi place insa omul impostor si fariseu, pentru ca greu mai poate sa fie adus la ganduri de pace si liniste. Daca este vorba de acelasi utilizator sub denumiri diferite, este problema lui, nu a noastra. Am avut norocul sa intalnesc oameni deosebiti. Oameni care au participat in competitii auto si care au reusit sa cucereasca trofee. Oameni care realizeaza sau au realizat emisiuni de televiziune despre masini, respectiv oameni care au scris articole in reviste auto. De fiecare data, am fost placut impresionat. Pentru ca oamenii aceia dadeau dovada, in primul rand, de modestie. Nu faceau un capat de tara din faptul ca unele masini sunt mai bune decat altele, sau ca fiecare marca are fanii ei. Sunt foarte recunoscator acelor oameni, pentru ca atunci cand vorbeau de lansarea unui nou model, le lucea si sigur le luceste inca bucuria in ochi. Cu respect, pentru toti cei care pot sa fie asa! De aceea nu vad rostul comentariilor in contradictoriu, pentru ca fiecare are dreptul sa-i placa o marca sau un model anume. Sau, de ce nu, mai multe marci si mai multe modele de automobile. Numai bine!
    Înţepător
  • Concurenta in domeniul auto a devenit acerba in ultimii ani. Este o competitie intre modele care sa prezinte ceva nou, un progres in materie de design. Si se pare ca unii constructori cauta sa foloseasca materiale ceva mai bune, sa ofere costuri bune de intretinere, cat si preturi atractive de comercializare. Cel putin pentru tari cu o putere mai buna de cumparare, pare ca Hyundai si Kia reusesc din ce in ce mai mult ceea ce-si propun. Multe publicatii auto spun despre noul Hyundai i30 si Kia Cee'd ca reprezinta un progres si tind sa cred ca au dreptate. Personal, imi place mai mult Hyundai Elantra, cred ca ideea de design ''fluidic sculpture'' a prins mai bine contur in cazul acestui model. Imi plac Kia Picanto, care a primit aprecieri anul trecut pentru cum se prezinta noua generatie, cat si Kia Rio, lansat recent la noi. Cat despre noul Cee'd, acesta a reusit sa puncteze chiar in Germania. Nu o spun eu, o spune Auto Zeitung, care a realizat un comparativ intre noul Cee'd 1.4 benzina, Skoda Octavia 1.2 TSI si Golf 6 cu aceeasi motorizare, Ford Focus 1.0 EcoBoost si Hyundai i30 tot cu motor de 1.4 benzina, ca si Kia. Per total, in acel test Kia Cee'd a reusit sa ocupe prima pozitie, reusind sa se apropie si chiar sa depaseasca rivalii la unele capitole, plus sa puncteze bine la garantia oferita si pretul de comercializare. Deci probabil ministrul francez poate sa se astepte si la alte surprize pe viitor. Pentru ca aceste ''preturi neloiale'' se pare ca vin cu progrese, de vreme ce si publicatii din Germania le recunosc.
    Ministru francez: ”Hyundai şi Kia practică preţuri neloiale”
  • Prima generatie Panda 4x4 a fost apreciata si daca imi aduc bine aminte, era folosita candva in Alpii elvetieni pentru diferite interventii. Modelul actual se comporta bine si el in teren accidentat, descurcandu-se onorabil. Cei care aveti timp la dispozitie 5 minute si care nu stiti comparatia realizata de Fift Gear, intre Panda 4x4 si Range Rover, va recomand sa urmariti comentariile despre David si Goliat din urmatorul filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y Cred ca Panda 4x4 s-a descurcat bine, chiar daca a avut nevoie de un mic avant pe traseu. De altfel, la anul se implinesc 30 de ani de la primul Panda 4x4. Daca nu era un model ok, nu cred ca rezista atatia ani pe piata. Despre noul model, un cuplu mai bun cu 40% fata de al motorizarii anterioare de 1.2 litri benzina, inseamna un progres, care teoretic va ajuta mai mult masina. Despre 1.3 Multijet multe cuvinte de bine, in ceea ce priveste fiabilitatea si cifrele de consum, aspecte aflate chiar de la proprietari. Cei de la Fiat sustineau candva ca daca motorul este bine intretinut, acesta rezista cel putin 250.000 kilometri fara interventii... Iar despre fiabilitatea actualului Panda, am auzit direct de la proprietari ca este cel putin ok. Oamenii respectivi detin masini cu motorizari pe benzina cat si diesel, de care spun ca nu vor sa se desparta, chiar daca unele sunt fabricate in 2004. Probabil noul model poate sa fie ''penalizat'' de un pret cam mare, avand in vedere noutatile pe care le inglobeaza, fata de generatia pe care se pregateste sa o inlocuiasca. Asa cam stau lucrurile si cu Panda 100 HP, un model care imi place, dar care daca ar fi fost importat la noi, ar fi insemnat un pret mare de comercializare. Cel putin asa mi-a spus cineva de la reprezentanta Fiat, in momentul in care m-am interesat de acest model. Un pret mare pentru noul Fiat Panda 4x4 si apropiat de al lui Suzuki Jimny ar putea inclina balanta spre acesta din urma... Vom vedea cum stau lucrurile dupa lansare.
    Fiat Panda 4x4 - primele imagini şi informaţii
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău