• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Un hot-hatch care arata foarte bine si are materiale de buna calitate la interior. Dupa cate am aflat din diverse teste, Megane RS este foarte bine echilibrat, lasa ceva de dorit doar in privinta directiei, care nu face soferul sa se simta o ''componenta a masinii''. Un master test spune ca daca ar fi avut o directie ceva mai buna, acesta ar fi fost un hot-hatch perfect. In ceea ce priveste comparatia cu alte modele, aici intervine ceea ce prefera fiecare. Oricum, in exploatarea de zi cu zi nu folosim tot ce poate o astfel de masina, asa ca alegerea unui model hot-hatch nu tine intotdeauna de performantele pe circuit. Chiar Stig a preferat Renault Clio RS Cup, ca invingator in acel master test. Acest aspect nu diminueaza din calitatile lui Megane RS, care cred ca ofera destul de mult pentru pretul cerut.
    Renault a lansat noul Megane RS în România
  • A1 este o masina premium, de acord. Cred ca modelul arata cam incarcat, asa cum se prezinta in aceste poze. Are materiale foarte bune la interior, nimic de zis. Dar stopurile sunt prea asemanatoare cu cele de pe Q5. Deci anumite aspecte pot sa placa, altele nu ... Am vazut recent un Mini Cooper, rosu cu putin crom adica atat cat trebuie, cred ca arata inca excelent. Aspectul sau inca face fata trecerii timpului, plus ca are o calitate dovedita, aceea ca se conduce ca un cart. Iar in curand, anul viitor adica, implineste 50 de ani de la lansare. Ca sa nu mai spun ca a castigat de 4 ori consecutiv raliul Monte Carlo. Sau ca a avut nu mai putin de 40 de editii speciale, acestea numai intre anii 1980 si 2000 ... Nu spuneam despre aceste lucruri, daca nu vedeam ca se aduce destul de des in discutie aceasta comparatie, intre Mini si A1 ... Noul A1 se lupta cu un competitor ce are in spate o istorie foarte bogata. Si lunga. Tot Mini cred ca este deocamdata mai bun, chiar daca unii s-au plictisit poate de cum arata, mi se pare inca un model care se mentine foarte bine din cel putin doua puncte de vedere : tinuta de drum si aspect retro. Sper ca viitoarele comparative sa-l aprecieze tot pe primul loc in categorie :)
    Audi A1 primeşte la Paris pachetul Competition
  • @octav71 Cred ca specimenul @eu ( e firesc sa-i spun asa, dupa cum vorbeste pe aici ) s-a referit de fapt la ceea ce ai spus : " Daca avea numai 2 portiere si bagau ceva plastic se batea cu Meganeul cel mare''. Oricum, la o privire mai atenta se vad anumite cusaturi pe bordul ST-ului, pe volan, pe usi si pe scaune, ceea ce inseamna ca se va folosi ceva piele. Articolul se refera deci la ST, care are un interior cu ceva modificari, asa ca ce zicea @eu de plastic polisat pe Focus ST, nu se potriveste in totalitate. Deocamdata asa arata poza cu interiorul noului ST, iar @automarket spune ca asa va fi prezentat in curand la Paris. @eu Dupa cum te exprimi, iti trebuie o batista pentru nas. Mai ai multe de invatat, asta doar daca ai de unde ... In cazul tau se pare ca este valabila vorba : cine nu se respecta pe sine, nu respecta nici pe ceilalti. Esti doar un anonim care atata poate. Mai curand tu esti ''whatever'', de vreme ce folosesti exprimari gen '' hai ma'' si ''ba baiatule''. Eu nu am jignit pe nimeni pe aici. Acesta este un site dedicat unei pasiuni frumoase, despre masini. Aici orgoliile si frustrarile nu isi au locul. Daca esti in stare ... Daca nu esti capabil de mai mult, cred ca ai nevoie de un medic veterinar.
    OFICIAL: Noul Ford Focus ST - 250 CP
  • @octav71 Nu cred ca @eu mi se adresa. Am spus ca interiorul noului Focus reprezinta o evolutie si se va prezenta cu materiale care par sa aduca un progres, in ceea ce priveste calitatea lor. Bineinteles, fata de materialele care sunt pe modelul actual. Asa cum si facelift-ul a venit clar cu materiale ceva mai bune la interior. Cel care a spus ca interiorul este superb, este cel cu sigla Mazda ;)
    OFICIAL: Noul Ford Focus ST - 250 CP
  • Aspectul exterior aduce in cazul variantei ST o bara fata redesenata, care arata ceva mai bine, asa cum se intampla si cu bara fata a actualei versiuni ST. Grila fata da un aspect agresiv masinii. Mi-as fi dorit o imbinare mai placuta a liniilor laterale, o fluiditate mai buna a acestora. Stopurile versiunii hatchback dau un aspect dinamic, daca masina este privita din lateral. Privite din spate, senzatia nu mai este aceeasi, nu mai par atat de potrivite, preferam un aspect sportiv al acestora si din acest unghi. Eu zic sa asteptam sa vedem acest model cand va apare, pentru a intelege mai bine design-ul lui ... Aspectul interior reprezinta o evolutie si pare sa aduca un progres in ceea ce priveste calitatea materialelor folosite. Propulsorul urmeaza politica de downsizing, prin trecerea de la actualul motor de 2.5 litri cu 5 cilindri, la cel de 2.0 litri cu 4 cilindri. Noul motor va avea valori de putere si cuplu mai bune si probabil consum ceva mai redus, asa ca si aici se va inregistra un plus. Ca tinuta de drum, modelul actual este pe locul 2 in clasa, dupa Golf. Manevrabilitatea, motorul si interiorul noului model vor stabili cat de bine se poate trece peste anumite aspecte in ceea ce priveste design-ul.
    OFICIAL: Noul Ford Focus ST - 250 CP
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău