• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Si eu cred ca masina arata mai bine in pozele de la stand. Apare ceva mai conturata... Nu au vrut sa riste cu designul. Dar au ei o strategie... Chiar as spune ca noul Passat este un pic mai elegant decat modelul anterior, desi nu este genul meu de masina... poate apreciez asa din cauza luminilor de la stand, care subliniaza liniile simple ale modelului... In cazul unui nou model si chiar a unui facelift, sunt sigur ca au o intreaga echipa, care cauta sa obtina un interior mai bun, motoare mai economice, un tren de rulare mai silentios, faruri care sa lumineze mai bine, imbunatatiri la capitolul siguranta si multe altele... Sa nu uitam de toate aceste eforturi reale, ale unei intregi echipe care se straduieste sa ofere un produs mai bun. Si sa asteptam sa vedem masina aceasta pe strazi. Probabil cifrele de vanzari vor fi in regula si nu este exclus sa atraga noi clienti, pe langa cei convinsi de modelele anterioare.
    LIVE PARIS 2010: Noul Passat tronează la standul Volkswagen
  • Cred ca acest concept reprezinta o mare atractie la salon. Parca este un avion stealth :) Interior spectaculos, desprins parca din viitor. Pot doar sa-mi inchipui cum se simte motorul, la greutatea pe care o are masina ... Excelent raportul kg/CP !
    OFICIAL: Lamborghini Sesto Elemento - prima imagine oficială
  • Imi plac farurile incruntate, grila de dimensiuni generoase, fanta decupata in capota, forma cu accente retro a stopurilor, linia laterala care cred ca se potriveste masinii, interiorul simplu si de bun gust. Un prototip care duce bine cu gandul la ceea ce vrea sa celebreze. Frumos si echilibrat.
    Audi Quattro Concept - tribut adus istoriei mărcii germane
  • Trebuie sa recunosc ca e dificil sa am incredere in cineva care incepe o discutie cu ''Octav draga'', fara sa ma cunoasca ... Caut sa nu mai adaug multe randuri la acest subiect si incerc sa fiu concis. In ceea ce priveste masinile, asa cum spune cineva, ''masina buna este aceea care imi place mie''. In exploatarea de zi cu zi, unora le place Focus RS, altora Scirocco R, altii prefera Megane RS, pentru unii e ok Clio RS sau alt model, fiecare are dreptul sa aleaga ce considera ca i se potriveste. Sunt foarte multe pareri, mai ales ale celor care lucreaza in domeniu, care sustin faptul ca Megane III are materiale mai bune la interior decat modelul anterior. Eu am avut un Megane I si cand am urcat in Megane II am vazut ceva diferenta la calitatea materialelor. Asa ca nu vad ce este gresit in faptul ca am spus despre Megane RS ca are materiale de buna calitate la interior. Nu e prima data cand vad un Megane III ''normal'', deci e firesc ca si noul RS sa fie mai bun. Am citat dintr-un Mega-Test, in care 11 masini hot-hatch au fost conduse de Stig si o anumita echipa, de aceea am pus ghilimele necesare pentru cuvintele ''componenta a masinii''. Cineva care pretinde ca este in domeniu, ar trebui sa cunoasca rezultatul acelui test. Si sa stie sa aprecieze nuantele, nu sa intrebe despre ''probleme cu directia''. Nuanta respectiva nu se referea la asa ceva. De asemenea, sa dea dovada de profesionalism, sa spuna cine este, daca are ''ceva experienta''. Sa nu stea in anonimat, dar in schimb sa puna ''etichete'' ca unii comenteaza ''tipic romanesc'', respectiv in stilul ''cum sa ne dam cu parerea fara sa avem habar...''. Eu prefer sa nu-i judec pe altii, fara sa-i cunosc. Unii avem ''ceva'' habar, chiar daca nu lucram in domeniu. Cand cineva pretinde ca lucreaza in domeniu, ar face bine sa nu afiseze superioritate, sa fie un adevarat profesionist. Bravo lui Stig ca a laudat Toyota Aygo, este un gest care merita tot respectul. Iar daca acel Mega-Test de care spuneam a beneficiat de parerea lui Stig, tin foarte mult cont de ea. Si de anumite filme si teste auto in care apar oameni avizati, buni cunoscatori. Stig si multi altii sunt mai buni decat tine, asa cum sunt constient ca altii au mai multa experienta decat mine in a testa o masina. Cei care sunt consacrati au insa alta atitudine in a purta o discutie cu cei care nu au atata experienta ca ei. Cam asa procedeaza cineva care lucreaza cu profesionalism in domeniu. Asta, ca sa vorbim un pic si de multe diferente. Fara suparare. Nu m-am suparat si nici nu am luat-o personal, mai ales ca nu eu am inceput comentariile la adresa altora. Apreciez ca ai vrea ca pe acest site sa apara discutii frumoase despre masini, discutii fara invective, este ceea ce-mi doresc si eu. Dar, mai in gluma, mai in serios ... sa afirmi ca lucrezi in domeniu si sa comentezi sub un nume fictiv, este ca si cum cei de la Top Gear ar comenta la Fift Gear, fara sa-si dezvaluie identitatea ... sau invers. Dar totusi, sa respectam proportiile ... Noapte buna si tie, indiferent daca esti cine pretinzi sau nu ... Pace ! :)
    Renault a lansat noul Megane RS în România
  • @ _-Tr0ubL3-CReW-AnnDr3Y-_ Bine spus, in viata de zi cu zi genul acesta de masina nu este condus la limita, cum se intampla pe circuit, de catre piloti care stiu cum sa conduca un hot-hatch. Cei care cumpara un astfel de model, fac de multe ori o alegere emotionala. Unii prefera o suspensie mai putin rigida, adaptata drumurilor zilnice, altii apreciaza performantele, sunetul motorului unui anumit model, interiorul sportiv, aspectul exterior, etc. fiecare dupa cum considera. Fiecare cu motivele lui. @ gilly Poate tu ai o problema si nu citesti cu atentie, nu era vorba de ''probleme cu directia'' la Megane RS. Era clar ca ma refeream la altceva, o prestigioasa publicatie sau chiar mai multe ( nu dau nume aici, nu fac reclama ), ce au oameni cu experienta care au testat o gramada de modele. Iar despre interior, noul Megane vine cu plastice mai bune, imbinari mai bune si ceva in plus fata de generatia anterioara, cred ca se poate vedea asta chiar si din poze. Poate tu esti atat de priceput incat nu ai nevoie sa te documentezi din surse avizate si consacrate depre diverse modele de masini, dar ai grija sa nu ramai cumva prea mirat. Sau poate la tine este o stare naturala ... @Carlos Dupa cum vorbesti, s-ar putea sa stai in acelasi colt de cartier cu @ gilly. Cauta sa te vezi pe tine ... inainte sa vorbesti de oameni pe care nu-i cunosti. Dar poate voi doi sunteti mai buni decat aceia care fac teste serioase despre masini, oameni cu multa experienta, aceia la care faceam de fapt si eu referire. Poate aveti voi o parere mai buna decat ei. Dar dupa cum va dati cu parerea, mi-e greu sa cred asta. Mai curand voi doi reprezentati ceva tipic romanesc. P.S. Scuze pentru off-topic, este din cauza ca unii ca @ gilly si @ Carlos, isi dau de fapt masura propriei lor ''valori'' ... Numai bine!
    Renault a lansat noul Megane RS în România
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău