• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Nu dati vina pe cei de la Peugeot. Impactul s-a produs intre masini din clase diferite, caz in care sunt mai expusi ocupantii din masina de clasa A. In general, cand este vorba de clase diferite, lonjeroanele celor 2 masini nu se gasesc la acelasi nivel, ca sa preia eficient si sa produca o disipare similara a energiei, pentru fiecare masina implicata in coliziune. In acest caz, este mai afectata masina care are lonjeroanele mai jos si masa mai mica, iar mai putin afectata masina cu lonjeroane mai sus si masa mai mare. Asa se intampla de exemplu in testul in care un Fiat 500 se loveste de un Audi Q7, cei din Fiat nu au prea multe sanse, chiar daca masinuta are 5 stele EuroNCAP. Sau in coliziunea frontala dintre Golf 5 si Volvo XC90, pasagerii din VW sunt cei mai afectati. Mai ales ca in cazul testului respectiv s-a rupt traversa fata la Golf, ceea ce a impiedicat disiparea energiei pe o suprafata mai mare. In cadrul acelui test, plansa de bord de la Golf 5 ( tot o masina de 5 stele EuroNCAP ) s-a deplasat spre interior cu 23 cm... Fortele de inertie sunt mari chiar si intr-un impact frontal la numai 30 km/h. Un test arata ca daca nu se poarta centura de siguranta, in cazul unui impact frontal la aceasta viteza, soferul se loveste cu capul de parbriz si gatul de volan, suferind accidentari serioase. Deci din nou fortele de inertie... Daca impactul frontal ar fi avut loc intre masini din aceeasi clasa, cu mase apropiate, probabil altul ar fi fost rezultatul, chiar daca ocupantii ar fi avut peste 78 kg, cat au manechinele folosite la testare.
    Peugeot 107: siguranţă de 4 stele doar pentru şoferii de maxim 78 de kg
  • Masina are un design inedit, este pentru cei deschisi la nou. Respect curajul celor de la Nissan, de a lansa acest model. Fiecare priveste masina aceasta cum doreste ... Depinde de gustul fiecaruia, de modul de viata si chiar de felul de a fi. Aceasta cred ca este tentatia pe care o lanseaza Nissan cu acest model. Tentatia de a indrazni ... Mie imi place :) Pozitia la volan este una confortabila si cred ca poate fi gasita usor si repede de fiecare. Scaunele au tenta sportiva, cu o buna sustinere laterala. Masina mi s-a parut foarte primitoare de cum am luat loc in scaun. Vizibilitatea este buna, oglinzile laterale au dimensiuni destul de generoase. Doar luneta mi s-a parut un pic cam mica. Materialele folosite la interior sunt placute la atingere. Pentru varianta 1.6 litri 117 CP, schimbatorul de viteze are curse destul de scurte. Masina filtreaza bine denivelarile, pare robusta si inchegata, atat in ceea ce priveste nelipsitele gropi de pe la noi, cat si la treceri peste liniile de tramvai. De asemenea, destul de bine insonorizata. Un detaliu interesant ... dupa pornirea motorului, ambele ace indicatoare ( vitezometru si turometru ) merg pana la valorile maxime, pentru ca apoi sa revina la zero si respectiv turatia motorului din acel moment. Ca la masinile sport. Se poate selecta intre 3 moduri : normal, sport si eco. In modul sport, chiar se simte ca se schimba raspunsul motorului, iar volanul se misca un pic mai greu. In materie de siguranta, chiar de la primul nivel de echipare, masina este dotata cu airbaguri pentru sofer si pasager, laterale fata si airbaguri tip cortina fata si spate. Varianta cu tractiune integrala va fi disponibila doar pentru motorul turbo de 190 CP. Dupa spusele celor de la reprezentanta Nissan, motoarele au distributie pe lant, un lucru bun pentru costurile de intretinere. Cred ca masina asta aduce un plus de culoare in peisajul auto, asa ca le doresc spor la vanzari !
    OFICIAL: Nissan Juke, disponibil în România de la 15.490 de euro
  • Masina are un design nonconformist, bravo lor ca au curajul sa scoata un astfel de model! Este o masina pentru tineri, pentru cei cu un stil de viata activ. Pare adaptata si pentru drumuri mai dificile si pentru oras, unde lungimea de numai 4135 mm poate reprezenta un avantaj. Am vazut de curand masina aceasta in parcarea unei reprezentante Nissan, asa ca astept cu interes sa fac un test drive.
    VIDEO: Designerul lui Juke explică cum a luat naştere crossover-ul japonez
  • Masina are un design nonconformist, bravo lor ca au curajul sa scoata un astfel de model! Este o masina pentru tineri, pentru cei cu un stil de viata activ. Pare adaptata si pentru drumuri mai dificile si pentru oras, unde lungimea de numai 4135 mm poate reprezenta un avantaj. Am vazut de curand masina aceasta in parcarea unei reprezentante Nissan, asa ca astept cu interes sa fac un test drive.
    VIDEO: Designerul lui Juke explică cum a luat naştere crossover-ul japonez
  • Cred ca fiecare emisiune trateaza masinile in felul ei. Top Gear trateaza masinile cu amuzament si nu cauta sa faca un capat de tara cand e vorba sa stabileasca un castigator. Din acest motiv, cauta sa tina cont de mai multe gusturi si sa ajunga uneori la o concluzie, care nu este neaparat cea asteptata... Tocmai pentru ca privesc masinile cu o anumita detasare si relaxare. Si considera ca pot exista mai multe opinii... Fift Gear prefera o abordare mai serioasa, totusi cu dueluri amuzante intre Tiff si Plato. Ei cauta sa stabileasca un invingator din mai multe modele testate, ofera ceva mai multe informatii despre masini dar parca sunt prea multe detalii, in timpul scurt al unei emisiuni. Parca tot abordarea plina de umor a celor de la Top Gear duce mai repede la o concluzie... imi place ca au o abordare ceva mai relaxata si indeamna mai mult la distractie. Pentru ei ( uneori ) nu conteaza daca o masina este mai buna pe circuit, nu acesta este cel mai important aspect si se poate intampla sa prefere un model care a scos un timp mai putin bun... asa vin mai des pe gustul consumatorilor... Ben Collins are personalitatea lui. Nu cred ca trebuie invinovatit pentru asta. Tocmai am vazut episodul in care au jucat fotbal folosind masini Toyota Aygo, in care Ben apare zambitor si fara casca. Nu a mai vrut omul sa stea in anonimat si a preferat sa se arate. Asa l-o fi indemnat firea lui. Este o tara libera si a preferat alt rol si alta abordare... Pana la urma, daca spectacolul auto are de castigat, asta este important. Ambele emisiuni sunt distractive, desi au moduri diferite de abordare a subiectului. Unii cumpara Subaru Impreza, chiar daca cei de la Fift Gear au spus ca este mai bun Mitsubishi Evo. Cele doua modele exista linistite pe piata, fiecare dintre ele are destui fani.
    Ben Collins (fostul Stig) a fost angajat de Fifth Gear
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău