• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Mi se parea mai interesant sloganul pe care l-au avut acum ceva vreme: ''Think. Feel. Drive.'' Ceva mai plin de pasiune si personalitate.
    Subaru are un nou slogan: "Confidence in Motion"
  • Sunt de acord cu anumite aspecte. Cand este zapada, pe un drum umed la temperaturi sub 7 grade, in reale conditii de iarna, sunt mai eficiente anvelopele de iarna, decat cele de vara. Mai consider si ca nu este cazul sa se circule pe zapada cu anvelope de vara, mai bine se lasa masina acasa... Dar sunt cateva aspecte totusi. Ei vor sa se circule cu anvelope de iarna 5 luni pe an... Din acestea si mai ales din ce am vazut in anii trecuti, nu prea ar fi necesare atata vreme. Anvelopele de iarna ar fi necesare ( in functie si de zonele geografice ) o luna, poate 2 sau cel mult 3 luni, din cele 5. Nu ar trebui sa fie obligatorii in lunile in care nu sunt necesare. In martie am vazut putine zapezi in ultimii 20 de ani, dar am vazut des temperaturi de peste 7 grade. Foarte multi spun ca anvelopele de iarna se uzeaza mai repede daca sunt folosite prea mult pe asfalt uscat, plus ca produc zgomote la rulare. Oamenii isi vor uza prematur pneurile de iarna in 5 luni, cu exceptia acelor zone in care chiar sunt necesare atata vreme. Daca exista astfel de zone, chiar sunt necesare 5 luni din 5... Mi se pare mai firesc sa se dea amenzi doar daca este zapada si cel gasit in fapt circula cu anvelope de vara. Nu ca astazi, cand am vazut pe computerul de bord 8 grade si chiar mai multe, sau in martie si chiar februarie cand putem sa vedem temperaturi destul de crescute si sa nu fie nici un pic de zapada. Adica anvelopele de iarna sa se poarte atata vreme cat avem iarna adevarata, nu in toata perioada aceasta de 5 luni, in care pot exista conditii meteo ce nu impun folosirea lor.
    Proiect de lege: anvelopele de iarnă, obligatorii din noiembrie până în martie!
  • La 17.900 euro masina va atrage acei clienti care asteptau o revenire a marcii Alfa. Si probabil noi entuziasti. Se pare ca pana acum Giulietta sta binisor la capitolul comenzi, are deja o anumita apreciere... Am vazut masina undeva pe la inceputul lunii iulie si pot sa spun ca arata mai bine in realitate decat in poze. Chiar si din fata si chiar si pe culoarea alba, sau pe gri inchis, cum am avut ocazia sa admir acest model. Varianta pe benzina este surprinzator de silentioasa, cel putin aceasta a fost prima impresie atunci cand masina a trecut cu o anumita lejeritate prin 2 viraje in oras, langa care se intampla sa ma gasesc... Parca purta un anumit stil, sportiv si degajat, de cand am vazut-o ca apare si abordeaza virajul la dreapta, apoi la stanga...
    Alfa Romeo Giulietta costă 20.400 de euro în România
  • Interesant ca aceasta organizatie pune in evidenta anumite aspecte. La un test facut cu ceva timp in urma, care studia impactul frontal dintre Golf 5 si Kia Sorento, s-a intamplat ceva surprinzator. La Kia s-a indoit o rama frontala, Golf-ul reusind sa patrunda mai adanc in partile ceva ''mai moi'' ale lui Sorento, ceea ce a crescut riscul de ranire in zona picioarelor la ocupantii ambelor masini. Totusi, plansa de bord s-a deplasat numai 8 cm spre interior in cazul Golf-ului, fata de 23 cm cat s-a deplasat in cazul impactului frontal dintre acesta si Volvo XC90. Se pare ca Volvo este ceva mai dur cu partenerul de impact, ducand chiar la ruperea traversei fata la Golf, cu posibile raniri ceva mai serioase pentru cei din VW, decat in cazul impactului dintre Golf 5 si Kia Sorento... ADAC a solicitat atunci construirea de caroserii cu stabilitate uniforma (un termen foarte interesant...) pe toata durata socului frontal, caroserii care sa prezinte 2 zone : mai moale, pentru protectia partenerului de impact, respectiv mai tare, pentru protectia ocupantilor. Probabil este ceva mai bine proiectata structura de rezistenta de care beneficiaza Fiesta... Se observa o deformare ceva mai ''uniforma'' a masinii in zona frontala, ceea ce cred ca a dus la o disipare ceva mai buna a fortelor. De aceea si usa a necesitat o forta ceva mai mica pentru a fi deschisa. Cu toate ca Fiesta ar avea lonjeroanele amplasate intr-un plan situat ceva mai jos decat planul in care se gasesc lonjeroanele de la Peugeot. Deci Peugeot (teoretic) ar fi ceva mai avantajat la capitolul disiparea fortelor, dar totusi se vede (la 1:41) cum se deformeaza caroseria acestuia, pana la coltul din stanga sus al parbrizului... Foarte interesant test, care arata ca una este sa se loveasca o masina de un bloc de metal deformabil la 64 km/h, alta este un impact frontal intre 2 masini aflate in miscare. Cred ca fiecare constructor ar trebui sa ia in calcul cat mai multe teste de acest gen.
    VIDEO: Ford Fiesta şi Peugeot 308, impact frontal la testul ADAC
  • Interesant ca aceasta organizatie pune in evidenta anumite aspecte. La un test facut cu ceva timp in urma, care studia impactul frontal dintre Golf 5 si Kia Sorento, s-a intamplat ceva surprinzator. La Kia s-a indoit o rama frontala, Golf-ul reusind sa patrunda mai adanc in partile ceva ''mai moi'' ale lui Sorento, ceea ce a crescut riscul de ranire in zona picioarelor la ocupantii ambelor masini. Totusi, plansa de bord s-a deplasat numai 8 cm spre interior in cazul Golf-ului, fata de 23 cm cat s-a deplasat in cazul impactului frontal dintre acesta si Volvo XC90. Se pare ca Volvo este ceva mai dur cu partenerul de impact, ducand chiar la ruperea traversei fata la Golf, cu posibile raniri ceva mai serioase pentru cei din VW, decat in cazul impactului dintre Golf 5 si Kia Sorento... ADAC a solicitat atunci construirea de caroserii cu stabilitate uniforma (un termen foarte interesant...) pe toata durata socului frontal, caroserii care sa prezinte 2 zone : mai moale, pentru protectia partenerului de impact, respectiv mai tare, pentru protectia ocupantilor. Probabil este ceva mai bine proiectata structura de rezistenta de care beneficiaza Fiesta... Se observa o deformare ceva mai ''uniforma'' a masinii in zona frontala, ceea ce cred ca a dus la o disipare ceva mai buna a fortelor. De aceea si usa a necesitat o forta ceva mai mica pentru a fi deschisa. Cu toate ca Fiesta ar avea lonjeroanele amplasate intr-un plan situat ceva mai jos decat planul in care se gasesc lonjeroanele de la Peugeot. Deci Peugeot (teoretic) ar fi ceva mai avantajat la capitolul disiparea fortelor, dar totusi se vede (la 1:41) cum se deformeaza caroseria acestuia, pana la coltul din stanga sus al parbrizului... Foarte interesant test, care arata ca una este sa se loveasca o masina de un bloc de metal deformabil la 64 km/h, alta este un impact frontal intre 2 masini aflate in miscare. Cred ca fiecare constructor ar trebui sa ia in calcul cat mai multe teste de acest gen.
    VIDEO: Ford Fiesta şi Peugeot 308, impact frontal la testul ADAC
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău