• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • @mowgli, logica este aceea de a nu se expune prea mult tentatiei de a apasa prea puternic pedala de acceleratie, daca ar conduce numai masini foarte puternice. Nici nu am sustinut ca ar conduce numai cu pedala de acceleratie in podea si am subliniat acest aspect, atunci cand am scris ca strada nu este circuit de curse. De asemenea, nu cred ca oamenii privesc cu dispret modelele Chevrolet primite, prefera sa conduca pur si simplu ceea ce a ales fiecare. Am scris si despre siguranta, in sensul ca un Range Rover este ceva mai sigur decat un Camaro sau Corvette, avand aproximativ o tona in plus fata de acestea. Probabil si Captiva este superior la acest capitol al sigurantei, are lonjeroanele si structura de rezistenta intr-un plan mai bun decat masinile puternice primite. Exista situatii in care la o apasare mai energica a pedalei de acceleratie, masini precum Corvette sau Camaro, in general cele foarte sportive, sa puna in dificultate pe cel care le conduce. Sunt necesare cursuri speciale, pentru imbunatatirea aptitudinilor de a conduce. Vorbim totusi de masini cu peste 400 CP. Masini cu un raport CP/kg foarte bun. Pilotul de raliu de care spuneam in comentariul anterior mi-a dat in urma cu ceva ani un raspuns uimitor, atunci cand l-am intrebat de la ce viteza o masina nu mai este controlabila, pentru un sofer obisnuit. Mi-a spus sincer si serios ca de la 30 km/h, iar multimea competitiilor in care a participat m-au determinat sa-i dau crezare instantaneu. Deci, din nou, macar sa cautam sa urmam un curs de conducere defensiva. Personal chiar as vrea si sper sa urmez un astfel de curs anul viitor. Acel pilot de raliu conducea un Autobianchi de cilindree mica si iti inchipui ca stia cum sa exploateze la maxim masina. Acum sunt convins ca nu trebuie atata putere cum vroiam in trecut. Depasirile se fac in siguranta si fara riscuri inutile, iar cat despre a efectua cursuri speciale, cred ca au nevoie inclusiv cei care opteaza pentru un Clio RS... Asa cum am mai scris despre ceea ce a spus cineva, este mai distractiv sa conduci rapid o masina lenta, decat sa conduci lent o masina rapida. In cazul masinilor foarte puternice, nu vad de ce sa fie folosite doar la o treime din puterea lor. Ori cine cumpara asa ceva merge pe circuit, ori efectiv vrea un exces de putere doar asa ca sa fie, ca in drumurile de zi cu zi nu are unde si cum sa foloseasca masina. Nu are unde si cum, pentru ca altfel ar face pagube in fata sau in jurul sau. Tocmai, a devenit banal ca multi producatori sa ofere multa putere chiar si pe masini ceva mai accesibile, dar nu a devenit o obisnuinta ca oamenii sa invete sa stapaneasca mai bine masinile pe care le conduc. Uite un articol despre un accident (bine ca nu s-a intamplat nimic grav...) ce a avut loc acum cativa ani. Am gasit relatarea pe ziare.com. Pentru astfel de situatii, parca niciodata nu sunt suficiente masuri de precautie... ''Mijlocasul brazilian al lui Manchester United, Anderson Luis de Abreu Oliveira, a fost la un pas sa moara, dupa un accident rutier. Autovehiculul lui Anderson, un Audi R8, a lovit un parapet si a luat foc, anunta editia tiparita a cotidianului The Sun. Din fericire, Anderson, care era inconstient, a fost scos din masina de cativa martori si dus la spital, unde s-a constatat ca are doar rani minore.'' Scrie si la finalul articolului de aici despre Alex Ferguson si ceea ce a impus jucatorilor mai tineri de 23 de ani, in ceea ce priveste conducerea masinilor puternice. Cred ca se poate extinde si la jucatorii mai mari ca varsta, am explicat in comentariu de ce. @inexorabil, vot verde si de la mine pentru tine :) Lumea nu o putem schimba. In plimbarile din afara tarii, am constatat ca una este acolo mentalitatea celor ce conduc masini sportive, supercar si SUV-uri, iar alta este mentalitatea celor ce-si cumpara astfel de masini pentru ca sa le foloseasca in Romania. Sper sa reusesc anul viitor sa urmez cursurile de conducere defensiva. Le consider necesare pentru fiecare. De ceva vreme, am ajuns la parerea pilotului de raliu de care am scris, aceea de a nu avea o masina care sa fie peste necesar... Si cum am scris in alte comentarii, este bine sa cautam sa nu consumam peste masura, sa nu poluam peste masura. Sa-si cumpere fiecare ce doreste, dar sa conduca in mod responsabil. Caut sa nu ma leg de ce este trecator, ca nu luam nimic cu noi in viata cealalta. Si cred ca este bine sa fie atenti si la poluare, ma refer la cei care isi doresc masini de cilindree mare. Sa fie responsabili si de acest aspect, nu sa gandeasca numai la capriciul de moment, fara sa tina cont de repercursiunile asupra mediului. Imi plac masinile mai vechi, au personalitate. Am admirat mereu Renault Alpine, primele modele de Ford Mustang si multe altele. Cei care produc automobile sunt in goana dupa profit. Idolii lumii moderne sunt banii si implicit, ceea ce se poate cumpara cu ei. Mai bine sa fim ponderati, moderati cu achizitiile materiale trecatoare si sa pastram bucuria de a conduce automobile. Care este o bucurie simpla, putem invata despre ea de la marii campioni, care au investit talent in arta lor. Nigel Mansell spunea cu atata simplitate despre un model slab ca de fapt este o masina buna, pentru ca in personalitatea lui bucuria si arta de a conduce erau si sunt mai puternice decat automobilul condus.
    Presa britanică: "Jucătorii lui Manchester United nu au condus maşinile din flota oferită de Chevrolet"
  • Da. Regulile sunt valabile pentru oricine, mai ales cand se vrea sa se ajunga in top. 3,5 milioane de dolari reprezinta o suma cam mica pentru 3 accidente fatale. Viata este nepretuita.
    Ferrari, amendaţi cu 3.5 milioane de dolari în SUA pentru că nu au raportat trei decese petrecute în maşinile lor
  • Au vrut cei de la Chevrolet... corectez.
    Presa britanică: "Jucătorii lui Manchester United nu au condus maşinile din flota oferită de Chevrolet"
  • De apreciat pentru cum gandesc oficialii care conduc Manchester United. Stiu deja ca prin acest comentariu nu impartasesc ideile multora, dar imi asum parerea si multumesc anticipat pentru voturile negative. Iata de ce am spus ca este de apreciat modul de gandire al oficialilor. In opinia mea, ei s-au gandit sa aiba jucatori apti de joc, intregi si nevatamati. Multi stiu despre Corvette si Camaro ca sunt masini puternice, insa putini sunt aceia care au si reusit sa le conduca in realitate. Atata vreme cat cel care conduce astfel de masini nu a urmat scoli speciale de pilotaj, atata vreme cat nu are prea multa experienta in conducere, din cauza varstei si din cauza faptului ca acorda jocului de fotbal mai multa importanta si deci nu pilotajului, un astfel de om se poate lasa purtat de val cand conduce un bolid precum Camaro sau Corvette. Strada nu este circuit de curse si astfel de masini se cer mai curand conduse pe circuit. Nu degeaba un anumit model Corvette a fost testat de jurnalisti cu experienta pe circuitul Paul Ricard din Franta. Deci oficialli vor sa stie ca jucatorii lor sunt in siguranta si feriti de tentatii, ca nu se expun unor pericole prin apasarea mai puternica a pedalei de acceleratie a unor masini foarte puternice, capabile de performante de top. O gandire echilibrata, orientata spre siguranta echipei pe care o conduc. Bravo pentru manager, conduce Captiva. Bravo pentru alegerile celorlalti jucatori, se simt probabil mai in siguranta cu ceea ce a ales fiecare, mai protejati fata de ceilalti participanti la trafic. Cu conditia sa depuna si acolo acelasi echilibru in a conduce masinile respective, ca a rezista in fata gandului de a conduce bolizi pentru care probabil nu au suficienta pregatire, precum Camaro sI Corvette. Nota 10 pentru obiectivitate si pentru gandirea lor. Nu invidiez pe cei ce detin masini puternice. Departe de mine acest gand, precum si acela ca nu ravnesc sa conduc bolizi pentru care nu sunt suficient de pregatit. Caut sa nu ravnesc la bunurile altora. Cand am cumparat Ford Focus cu motor pe benzina si 100 CP visam la varianta ST, de 172 CP. M-a intrebat la vremea respectiva, un pilot de raliu, pentru ce imi trebuie atata putere. Un om care are multe diplome si trofee mi-a adresat o simpla intrebare... Si avea dreptate, astazi vad diferit lucrurile. A vrut cei de la Chevrolet sa obtina o imagine mai buna prin gestul lor, insa nu prea au avut ecou. Cam tot asa si cu Simona Halep... tot respectul pentru performantele ei sportive. Alta este insa povestea cand este vorba de strunit un bolid Porsche de 350 CP. Pentru o masina cu atata putere, consider ca este nevoie de pregatire speciala. Ii doresc toate cele bune si sa-i fie de folos acel cadou de culoare rosie, insa recomand si urmarea unor cursuri speciale, care sa-i creasca abilitatile de a conduce o masina atat de puternica. Ca sa revin, cam aceasta este parerea mea. Masini precum Corvette si Camaro necesita aptitudini deosebite de conducere, care se obtin in timp si pe care nu le are orice sofer. Sunt masini care se pot conduce in voie pe circuit. Pentru ca altfel devine atat de valabila zicala care spune ca este mai distractiv sa conduci rapid o masina lenta, decat sa conduci lent o masina rapida. Cum spuneam, nu-i invidiez pe cei care au foarte mult si nici nu as vrea sa ma aflu in locul lor. Nu am vazut ca astfel de daruri precum cel primit de Halep sa mearga de exemplu catre maestrul Titi Aur, un om care stie in mod deosebit cum se conduce o masina puternica. Un expert prin excelenta, un campion ce merita cu adevarat recunoasterea talentului sau. Sa fiti sanatosi si sa aveti zambet pe fata, indiferent de ceea ce conduceti !
    Presa britanică: "Jucătorii lui Manchester United nu au condus maşinile din flota oferită de Chevrolet"
  • inexorabil, toti suntem nevrednici. Sa fim ingaduitori cu greselile celorlalti, pentru ca toti gresim. Si sa nu ne judecam intre noi, ci mai degraba sa ne rugam unii pentru altii. Nu-ti reprosez nimic si ma bucur ca te straduiesti sa te delimitezi de ceea ce este negativ. Asa trebuie sa facem toti, sa evitam si bolovanii, cu blandete. Sa nu raspundem la rau cu rau, pentru a avea spor in cele bune. Aveam in liceu un profesor de matematica ce incerca de fiecare data sa ne deschida ochii aupra vietii. Cauta sa ne spuna cum sa ne comportam responsabil si ne vorbea de criza morala si de principii din societatea romaneasca, inca dinainte de 1989. Omul avea si are curaj, o minte deschisa si foarte activa. Ceea ce mi-a placut mereu era ca aproape de incheierea orelor de matematica, omul aducea casetofon si facea trecerea spre recreatie foarte placuta, prin ascultarea de casete cu muzica clasica. Un pedagog admirabil si in acelasi timp un om care ne spunea ca se poate face ordine aplicand forta legii. Asa mi-a venit ideea pe care am expus-o intr-un comentariu anterior, rugand echipa automarket sa o prezinte ca o parere adresata tuturor care vor gasi timp sa citeasca acele randuri, idee pentru care nici atunci si nici acum, nu imi aloc niciun merit. Dar mai intai sa relatez ceva. Acum doua zile ma deplasam pe strada Preciziei spre Iuliu Maniu, intrucat ma indreptam spre podul ce marcheaza iesirea din capitala, directia spre Pitesti. Cand se ajunge in Iuliu Maniu, multi sunt tentati sa traverseze bulevardul si sa vireze stanga spre Pitesti, desi exista in capatul strazii Preciziei semn de obligatoriu dreapta. Cine procedeaza respectand semnul, da mai intai de o banda laterala, dupa care este obligat sa traverseze benzile 1 si 2, daca vrea sa intoarca la primul semafor si sa se indrepte apoi spre Pitesti. Cam dificil uneori, daca semaforul cu pricina arata culoarea verde si cei care intra in Bucuresti dinspre Pitesti sunt destul de numerosi. Surpriza, acum 2 zile in locul ce desparte cele 2 sensuri ale bulevardului, exista un echipaj de Politie. Foarte frumos atunci, cei ce ieseau de pe strada Preciziei si vroiau sa merga spre Pitesti, semnalizau de zor dreapta respectand semnul obigatoriu, pentru ca apoi sa vireze la semaforul ce indica verde si sa intoarca spre Pitesti. Nici cei care intrau in Bucuresti nu claxonau si schimbau banda, pentru a se deplasa inainte si a face loc celor ce intorceau. Da, acela este un punct dificil conceput, avand in vedere ce aglomeratie poate genera, iar faptul ca era sambata explica si prezenta echipajului de Politie. Agentul mergea si pe sensul opus, ca sa opreasca pe cei care vroiau sa iasa din Bucuresti si pentru a permite sa intoarca celor care ieseau din Preciziei in Iuliu Maniu si vroiau si ei acelasi lucru, sa se indrepte spre Pitesti. Chiar daca acel loc este complicat pentru un trafic civilizat, iata ca totusi se poate, atunci cand este prezent un echipaj de Politie. Fara nervi si agitatie din partea conducatorilor auto. Ca sa revin la idee, de asa ceva este nevoie. Iar monitorizarea se poate face si cu ajutorul camerelor video, conectate frumos la sistem. Asa vad un trafic civilizat si sa se anunte daca s-ar amplasa camere de supraveghere, nu cred ca publicitatea aceasta nu ar avea efect. Nu ar costa asa de mult ca alte echipamente, probe pentru amenzi ar fi destule si totul eficient, daca s-ar adauga la toate acestea trimiterea amenzilor direct la domiciliul vinovatilor. Sa se aplice pentru toti cei care incalca legea, fara discriminari. Oamenii corecti nu au de ce sa-si faca griji, ba chiar vor sta mai linistiti daca stiu ca traficul este supravegheat (pe toate drumurile importante), aspect care ar descuraja abaterile celor indisciplinati. Cum spunea domnul profesor, uneori este nevoie de masuri severe. Plus ca acest fel de monitorizare este foarte posibil sa scada si agresivitatea unora in trafic. Este ca o masura de protectie a celor corecti, de cei care isi inchipuie ca toata strada este a lor. Asa ar fi depistati si cei care vorbesc la mobil in timp ce conduc sau cei ce depasesc viteza. Personal, prefer sa tin mainile pe volan la orele 9 si 15 si sa nu raspund la mobil, mai bine revin si sun cand nu mai conduc masina. Consider mai sigur asa, chiar daca sunt atent la drum, prefer sa nu ocup mana stanga cu telefonul, pentru ca oricand poate sa apara o situatie in care sa am nevoie de folosirea ambelor maini pentru comenzile masinii. In felul acesta, pot sa retrogradez treptele de viteza si sa folosesc mai des frana de motor, sau sa urc in trepte mai rapid atunci cand este nevoie, fara sa existe riscul ca sa las volanul liber chiar si pentru cateva secunde. Castile pentru telefon nu le mai folosesc de ceva vreme, dar incurajez folosirea lor de catre cei care au nevoie neaparata sa vorbeasca la telefon atunci cand conduc masina. Cu conditia necesara sa ramana atenti la drum si sa nu se lase distrasi de convorbirea telefonica. Sau pot sa foloseasca sistemul bluetooth, daca masina are asa ceva in dotare.
    Propunere legislativă: scoala de şoferi va fi accesibilă doar celor care au absolvit minim opt clase
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău