• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Pentru un trafic mai civilizat, sunt necesare cat mai multe astfel de propuneri legislative. Important este si ca ele sa fie aprobate si aplicate riguros. Propun si sanctiuni severe pentru depasirea cu mult a vitezei legale. De exemplu, in caz ca oricine ar depasi cu 50 km/h viteza legala (sau alta valoare periculoasa, peste limita admisa de lege), indiferent ca in oras sau in afara acestuia, sa se considere ca un atac cu arma (masina), asa cum se considera in alte tari. Iar amenzile sa fie uriase ori, in caz ca vinovatii nu isi permit sa plateasca, sa li se suspende permisul pe mult timp. Intr-o anumita tara exista un proiect de lege care propune suspendarea permisului de conducere pe 1 an de zile, pentru cei care vorbesc la mobil in timp ce conduc masina. Nu este de gluma cu acest aspect. Recent am vazut pe cineva care conducea masina in timp ce cu mana stanga tinea mobilul, iar cu dreapta gesticula de parca numai asa putea comunica la telefon... Nici chiar cand se deplaseaza masina in linie dreapta nu este cazul sa se procedeze astfel. Am vazut un documentar despre cum este distrasa atentia omului, atunci cand acesta vorbeste la mobil. Subiectii se deplasau pe strada si vorbeau la mobil, iar in acelasi timp trecea pe langa ei un om costumat in clovn. Studiul a demonstrat ca niciunul dintre cei care vorbeau la mobil nu a observat omul costumat in clovn, chiar daca acesta a trecut chiar pe langa ei. Cu atat mai mult poate sa fie distrasa atentia celor care conduc masini, atunci cand vorbesc la mobil. Vad zilnic oameni care conduc si vorbesc la mobil, dar care au parca priviri absente si se uita undeva neclar, as spune ca (macar) spre inainte, dar acest aspect nu este evident. Se ''uita'' mai mult la ceea ce vorbesc la telefon si le scade capacitatea de concentrare la drum. Multi dintre ei conduc prea incet si incurca traficul, iar acest aspect poate sa fie uneori aproape la fel de periculos ca a conduce cu viteza mare.
    Propunere legislativă: scoala de şoferi va fi accesibilă doar celor care au absolvit minim opt clase
  • Am vazut un documentar in care cineva repara deformari usoare spre medii ale unor zone precum portierele automobilelor, fara ca acestea sa necesite revopsire. Folosind anumite unelte, omul transformase munca sa in arta indreptarii metalului, aplicata in special pentru portierele avariate in parcare, prin deschiderea portierei masinii invecinate. Costurile erau sensibil mai mici decat o reparatie clasica prin revopsire, iar operatiunea dura numai cateva ore. De acord cu @Ivanoff, valoarea RCA tot creste nejustificat. Nu vad o explicatie logica in a justifica cresterea asigurarilor pentru ca s-au inmultit accidentele rutiere. Nu este firesc sa plateasca cei atenti pentru cei neglijenti. Nu asa vor deveni responsabili cei neatenti, stiind ca valoarea politelor este decontata din banii celorlalti, ai celor care conduc cu grija. Evident, numarul accidentelor este mai mic decat numarul celor ce conduc masini, altfel ar fi tragic. De aceea, sa fie trasi la raspundere mult mai sever cei ce produc accidente, poate in felul acesta va scadea si numarul celor indisciplinati. Si sa fie mediatizate aceste aspecte de tragere la raspundere, ca sa taie din elanul altora de a se comporta agresiv in trafic. De asemenea, nu consider firesc sa se plateasca o polita mai mare de la an la an, in cazul conducatorilor auto care au carnet de ceva vreme si nu au avut incidente rutiere, sa spunem de exemplu, in ultimii 10 ani. Cand am vandut masina anul trecut, cel care a cumparat-o a platit o asigurare RCA mai mare decat plateam eu, desi omul are carnet de conducere de mai multa vreme decat mine. ''Argumentul'' ca a trecut pe o masina diferita nu tine, pentru ca ar trebui (in mod normal) sa se tina cont de experienta omului respectiv si de istoricul lui fara incidente rutiere, aspecte care il fac adaptabil pe multe modele de masini. Sa le explice cineva si celor care fixeaza taxele auto ca de regula un om care conduce masini de ceva vreme in mod responsabil, capata mai multa experienta decat un incepator, care isi cumpara prima masina. Si stie mai repede cum sa se acomodeze cu fiecare nou vehicul pe care il conduce. S-ar putea insa sa le explice degeaba, important este sa fie cum vor cei ce stabilesc cresterea continua a RCA.
    BMW a inagurat în Otopeni cel mai avansat centru de reparaţii de caroserie din Europa de Est
  • Salutare, oameni buni ! Sper si de fapt stiu ca mai exista cei care se straduiesc sa raspunda la acest apelativ. Sa cautam sa comentam fara rautate si responsabil, fara sa generam certuri si polemici inutile. Discutiile sunt bune atata vreme cat au caracter constructiv. Deci sa cautam sa ne delimitam si detasam de ceea ce este negativ. Asa cum unii stiu, nu am mai comentat si nici nu promit sa revin, iar daca voi reincepe sa postez comentarii, vor fi cu siguranta mai rare decat in timpurile trecute. Am constatat ca la acest subiect se discuta mai cu miez si as vrea sa va expun o idee pe care o am de ceva vreme. Imi doresc sa conduc masina intr-un trafic mai civilizat, asa cum stiu ca isi doresc si altii in aceasta tara. De aceea, eventuale comentarii viitoare din partea mea, vor face mai mult referire la siguranta, la conduita preventiva si mai putin la automobile. Este necesar mai intai sa fie mai multa civilizatie, in mod evident. Si din pacate, uneori civilizatia se face cu forta. Cu forta legii aplicate corect, pentru toti participantii la trafic. Dar sa trec la subiect. Este off topic, dar il consider actual, necesar. Se tot discuta despre infrastructura si conditiile din Romania. Dar se discuta cam putin despre civilizatie. Cum bine spunea un profesor de matematica pe vremea cand eram in liceu, societatea este in criza morala si de principii. Iar pentru aceasta adoptie nu sunt de vina drumurile. Ci indivizii din societate. Nu se poate da vina pe existenta unei singure benzi pe sens. Atat luni 08.09.2014 cat si miercuri 10.09, am vazut intr-o intersectie cu 2 benzi pe sens, acelasi gen de situatie periculoasa generata de participantii la trafic. Este vorba de intersectia Bulevard Timisoara cu strada Moinesti. Acolo exista 2 benzi pe sens, banda 1 fiind cea pentru inainte sau dreapta, iar banda 2 pentru inainte. Atat in 08.09 cat si in 10.09 am vazut acelasi aspect. Cei de pe banda 2 vor sa vireze dreapta prin fata celor de pe banda 1, care merg inainte. Luni 08.09 o femeie ce conducea un Hyundai Tucson si care la culoarea verde a semaforului se deplasa pe banda 1, a avut un reflex deosebit (bravo ei!) si a evitat un posibil accident, generat de conducatorul unui Logan albastru, care a virat brusc dreapta de pe banda 2. In 10.09 si aceeasi intersectie, o femeie care conducea pe banda 1 un Peugeot 206 si mergea inainte, nu a mai putut evita accidentul, produs din vina unuia cu Logan alb, care a efectuat aceeasi manevra periculoasa, virand dreapta in intersectie de pe banda 2. Ca si in alte situatii in care unii ruleaza in viteza pe banda 1 pentru virat la dreapta iar apoi revin brusc pe banda 2 si taie calea multora, cred ca multe aspecte se rezuma la gradul de civilizatie. De fapt, este nevoie sa fie legi aspre, drastice, ca sa descurajeze manevrele periculoase in trafic. Iar aceste legi sa se aplice, nu sa fie doar pe hartie. In felul acesta, poate se va reduce si numarul de decese stupide, produse prin accidente rutiere. Sa cautam sa ne pese de ceea ce se intampla in jurul nostru. Cei care respecta legea si conduc responsabil, preventiv, nu au de ce sa se teama, pentru ca nu vor fi vizati si nici amendati. In acest sens, propun urmatoarele masuri. Ar fi bine daca s-ar implica si echipa automarket.ro. M-am gandit la o mobilizare din partea soferilor civilizati, pentru masuri in sprijinul vietii fiecarui om de pe drumurile patriei. Propun chiar o initiativa la nivel national, semnata de oamenii responsabili si civilizati. Aceasta sa reprezinte acordul fiecaruia pentru un trafic mai civilizat si legi severe, care sa se aplice. Propun amplasarea de camere de luat vederi pe toate drumurile importante, in intersectiile mari, pe toate arterele de circulatie cu trafic intens. Si amenzi foarte mari, in baza dovezilor video stranse in acest sens. Poate nu ca in alta tara, unde exista un proiect de lege care propune suspendarea permisului de conducere pe 1 an, pentru cei care vorbesc la telefonul mobil in timp ce conduc. Sa recunoastem ca vorbitul la mobil dauneaza in timpul conducerii masinii, distrage mult atentia conducatorilor auto. Zilnic vad cum astfel de indivizi, care vorbesc la mobil in timp ce conduc masina, incurca pe ceilalti. Nu suspendare pe 1 an, dar macar o luna sau mai multe, ori amenzi usturatoare. Tot asa si pentru cei care nu respecta linia continua si genereaza situatii periculoase in trafic, intorcand masina uneori aproape de intersectii, pentru cei care parcheaza aproape de coltul intersectiei, pentru neacordarea de prioritate, pentru depasirea cu mult a vitezei maxime admise, pentru cei care depasesc pe linia de tramvai in apropierea intersectiilor, etc. Amenzi mari, nu gluma, sau suspendarea permisului pe cateva luni, daca aceia care incalca legea nu au cum sa plateasca. Cu dovezi video si legi noi aplicate riguros. Doar asa vad sa se obtina un trafic mai civilizat. Pentru cei care spun ca nu avem cum sa ne permitem plata unor amenzi mari, spun asa: nu iti permiti, nu face abateri in trafic. Sanctiunile nu sunt pentru cei cinstiti, ci pentru educarea celor indisciplinati. Cum spuneam, nu isi permit sa plateasca, atunci sa li se suspende permisul de conducere pe anumite perioade de timp. Poate cu ajutorul camerelor video amplasate strategic va scadea si violenta din trafic. Este destul sa existe o campanie nationala, care sa prezinte periodic si sistematic nivelul sanctiunilor la tv, sanctiuni aplicate pe baza dovezilor video, si sa vedeti atunci cum se vor linisti lucrurile in trafic. Fac apel la toti aceia care isi doresc un trafic mai civilizat, la echipa automarket, la ACR si Politia Romana, sa incercam o astfel de actiune, care sa aduca mai multa siguranta pe sosele. Conditiile de infrastructura nu scuza accidentele mortale ce au loc atat de des. Iar in unele cazuri, raman oameni mutilati pe viata. Cat de mult sa coste camere video amplasate strategic? Mai putin oricum decat alte echipamente din dotare. Cat de mult sa coste legi mai dure? Mai putin oricum decat vietile pierdute in accidente de circulatie. Vieti care de fapt, nu se pot evalua, nu exista ordin de marime pentru a estima exact viata cuiva. Viata este nepretuita. Masinile nu stiu sa produca accidente, in afara situatiilor in care este vorba de defectiuni tehnice. In lipsa unor legi si amenzi severe, care sa penalizeze serios pe cei indisciplinati, nu vom avea parte prea curand de un trafic civilizat. Nu putem da vina la infinit pe infrastructura, care stim cu totii, este posibil sa nu se schimbe prea curand. Este nevoie de marirea gradului de responsabilitate a multor participanti la trafic. Sper sa se reuseasca ceva in acest sens, pentru mai multa liniste pe sosele. Daca este posibil, rog echipa automarket sa posteze acest comentariu in asa fel incat sa fie vizibil. Stiu ca in trecut procedati asa, in sensul ca publicati intr-un loc anume, comentariul pe care il considerati de folos. Asa sper sa fie si aceste randuri si ganduri. Nu-mi aloc niciun merit pentru idee si initiativa. Depinde de fiecare sa fie mai responsabil si probabil multi nu vor fi de acord cu ceea ce propun. Insa sa intelegem, odata pentru totdeauna, ca pentru a avea un trafic mai sigur, chiar cinstit as putea spune, este necesar sa nu ocolim cinstea si siguranta. Si sa cerem singuri masuri mai severe, pentru indreptarea celor ce pot genera situatii periculoase in trafic. De fapt, legi pentru siguranta tuturor.
    Jaguar XE, urmaşul vechiului X-Type, a fost lansat oficial
  • @inexorabil, iti multumesc pentru gandurile bune si apreciez faptul ca te-ai tinut de promisiune. Nu ma incrancenez impotriva intunericului si am dorinta sa nu-l bag in seama, pentru a nu ma intuneca sufleteste. Mereu mi-am dorit ca discutiile de aici sa fie cu zambetul pe buze. Asta aduce sanatate interioara. Sunt de evitat gandurile negative, pentru ca se pot intoarce impotriva noastra. Nu caut sa judec pe nimeni si nici sa stabilesc cine este demn sau cine nu. Sunt convins ca oamenii sunt si pot sa fie mult mai mult decat se poate descifra in comentariile fiecaruia de aici. De aceea, nu as vrea sa fiu subiectiv. Se spune ca si ideile preconcepute sau prejudecatile inseamna si ele pacate. Fiecare clipa care trece este o sansa de a schimba totul. Iar asta depinde de fiecare. Lumea nu o putem schimba. Lumea, prima piedica pe care partea negativa o aduce in fata omului... Putem cel mult (sau cel putin) sa le spunem cum consideram ca este bine. Din suflet. Iar fiecare, cand este dat, sa se poata salva prin propriile puteri, prin ceea ce a stiut sa invete din viata. Inclusiv prin discutiile frumoase de aici. Voi discuta mereu cu placere cu cei animati de ganduri bune. @mip, ma bucura caldura din gandurile tale. Asa ma gandesc si eu si imi doresc ca aici sa fie ca intr-o familie in care se discuta deschis. Fara orgolii si fara a face un capat de tara daca fiecare prefera o anumita marca sau marci auto, chiar daca uneori se intampla ca parerile sa nu coincida. Mi-ar placea ca oamenii sa discute liber si fara invidie sau rautati fata de ceilalti. Imi pare sincer rau pentru cei porniti, negativisti, pentru ca probabil nu realizeaza ca avand astfel de stari, isi fac lor rau, in primul rand. Se afecteaza si se avariaza in primul rand pe sine, de acolo de unde pornesc starile negative. Sper la randul meu ca echipa redactiei sa reuseasca sa rezolve ceva in acest sens. Poate ar fi bine ca fiecare comentariu sa fie moderat si sa astepte aprobare, pentru a putea aparea. Si mi-ar placea ca din atmosfera de aici sa se simta ca omul este cel care dispune cu bucurie de pasiunea sa pentru automobile, nu ca pasiunea il conduce involburata, ca un rau prea repede care are tendinta sa faca si ceva distrugeri in cale. Cat despre a ne scrie in particular, recunosc si sper sa nu dezamageasca acest raspuns, insa nu prea stau pe internet. Pe undeva, acesta este si unul dintre motivele pentru care nu am mai comentat. Am un mod actual de viata care inseamna ca nu deschid prea des sau pentru timp indelungat, acest mijloc de comunicare numit computer. Daca se va schimba ceva pe viitor, voi da de stire. Multumesc mult pentru intelegere. Cred in supravietuirea sufleteasca si o denumesc ca fiind aceea care indeamna omul sa traiasca frumos. In liniste si buna intelegere cu ceilalti. Sa fiti bucurosi cei care credeti ca este posibil! Pentru toate aceste cuvinte frumoase pe care mi le-ati transmis, va multumesc din suflet. Nu am decis sa ma retrag din cauza cuiva anume si am precizat anul trecut ca nu reprezinta o conditie, insa astept acea intrare in normalitate, de care spune de atata vreme echipa redactiei. Cred ca fiecare dintre ei realizeaza ce primavara ar insemna pentru intreaga activitate de aici. Cu ceva severitate, se poate obtine normalitate :) Dar si cu vorba buna, de asemenea. Toate cele bune !
    Chevrolet Spark este singurul model care a obţinut nota de trecere la testele de siguranţă IIHS
  • Curatenia mult promisa in comentariile de aici intarzie cu anii... Am spus in luna iulie ca nu mai doresc sa mai scriu aici, iar acest comentariu nu inseamna ca revin. S-au retras multi din cei cu bun simt si bucurie in a scrie un comentariu. Cred ca acum cei care mai posteaza comentarii bine documentate, pot fi numarati pe degetele de la ambele maini sau, poate chiar mai grav de atat, pe degetele de la o mana... Pacat, in urma cu ceva vreme, altul era nivelul comentariilor. Acei oameni de bine, cu care se putea sa se poarte o conversatie frumoasa, fara orgolii si patima, fara snobism si mandrie, au ales si ei sa nu mai comenteze. Si nu pot fi invinovatiti, avand in vedere ce demo(n)cratie se propaga in toate directiile cu mare viteza... De mult timp societatea este cuprinsa de criza morala si de principii, iar cei care nu vor sa faca parte din acest angrenaj de consum, au ales probabil linistea orizonturilor sufletesti mai bune. Este de evitat o societate de consum, care exagereaza in atatea aspecte, care se lacomeste la bunuri, la hrana pentru trup si se mandreste cu ceea ce este trecator. La acest capitol intra si masina pe care o conduce fiecare. Smerenia si modestia ar trebui sa anime omul in aceste vremuri tulburi. Nu lupte si capete de tara din pasiunea pentru o marca sau model anume, ci intelegere si echilibru. Fiecare are dreptul sa aleaga ceea ce-i place. Si mai ales, sa se multumeasca cu ceea ce detine, sa fie recunoscator ca a fost posibil fie si macar atat. Cred ca au ramas sa comenteze cei care nu se documenteaza temeinic, cei care nu isi permit o masina (fie ea si la mana a doua), cei care nu testeaza un model anume, dar isi dau cu parerea despre el. Pusti fara prea mult discernamant sau personaje care nu sunt cu adevarat pasionate de automobile, cu anumite complexe, frustrari, sau din lipsa de preocupari constructive sufleteste. Se cauta sa se distruga ceea ce este bun de prea multa vreme si cantitativ sunt mai multi cei care procedeaza astfel... dar sunt depasiti calitativ. Ca sa revin la subiect, Spark a fost testat de EuroNCAP si a obtinut 4 stele. Multi nu considera aceste teste relevante, insa ele dau repere asupra impactului ce ar avea loc intre masini ce apartin aceleiasi clase. Adica masini care au lonjeroanele si bara transversala ce le uneste cam in acelasi plan, ceea ce face posibila distribuirea fortelor de impact cat mai aproape de modul in care au fost concepute sa reziste masinile respective. In plus, cand a fost testat Spark, testele EuroNCAP nu se faceau dupa criteriile mai severe de astazi. Trebuie spus insa ca la vremea respectiva, Spark a fost la un singur punct de a obtine 5 stele, pentru ca masina nu avea ca dotare ESP. IIHS a venit cu un nou set de teste, mai dure si necesare, care cred ca arata ca marca Chevrolet si alte marci, sunt in progres la capitolul siguranta. Acel Aveo a primit numai o stea si jumatate in 2006, de atunci au trecut 8 ani de zile. Asa cum spune si testul din 2008 cu Chevrolet Aveo facelift, publicat pe Automarket, s-au realizat niste modificari. Inser partea respectiva din articol: ''Structura rigida a caroserie noului Aveo a fost imbunatatita prin definirea a trei puncte de incarcare pentru absorbirea fortelor rezultate in urma unui impact frontal. Structura celulei pentru pasageri a fost ranforsata prin utilizarea unui otel de inalta rezistenta la fabricarea montantilor B.'' Testul cu Spark, de la lansarea lui, releva ca masina este stabila si ca reprezinta un progres. Si acel test l-am aflat tot de aici, citindu-l pe Automarket. Probabil, putini stiu ca Spark este construit pe platforma lui Suzuki Splash. O platforma reusita, care face ca masina sa fie perceputa ca una din clasa mai mare. Cu precizarea ca directia de la Spark mi se pare mai comunicativa decat cea de la Splash, da mai multe informatii despre ceea ce se intampla cu rotile. Timoneria cutiei de viteze este placuta si destul de precisa, nemaiavand nicio legatura cu cea de la vechiul Matiz. Motorizarea de un litru si 68 CP este silentioasa, iar reprizele sunt decente pentru aceasta clasa. Pentru motorizarea de 1.2 litri si 81 CP se pot astepta si 3-4 luni de zile, intrucat nu sunt stocuri, din cauza vanzarilor slabe. Oricum, cea mai vanduta motorizare la noi, este cea de un litru. Care implica si taxe mici. Cum spuneam, masina este stabila chiar si pe viraje abordate in forta, fiind ajutata mult de noua platforma si de prezenta ESP-ului. Care acum exista pe Spark chiar de la nivele de echipare mai joase, impreuna cu cele 6 airbag-uri, aer conditionat, ABS, inchiderea centralizata, radioCD cu MP3, bancheta spate rabatabila fractionat, bluetooth, schimbator de viteze imbracat in piele, scaun sofer reglabil pe inaltime, mufa USB si altele. Pozitia la volan este inalta, ceea ce este de folos in trafic. Nu vad rostul masinilor mari, mai ales daca masina este folosita in proportie de 90% in oras. Mai ales ca sunt multi care isi cumpara o masina mai mare decat ar avea nevoie, care polueaza si consuma mai mult. Un pilot de raliu, cu numeroase premii si trofee la activ, prefera sa conduca des un... Autobianchi. Cand a auzit ca vroiam un Focus ST, m-a intrebat pentru ce am nevoie de atata putere... Mai ales intr-o tara in care infrastructura lasa mult de dorit. Acum il inteleg ce vroia sa spuna, in privinta masinilor mici, dar totusi destul de spatioase. Asa ca Spark cred ca este foarte ok, are motor in 4 cilindri si nu in 3 precum Splash, modelul 2014 are anumite modificari la exterior si interior, unde se regaseste alt display informational, cu turometrul avand o dispozitie circulara. Oglinzile laterale sunt de mari dimensiuni, fiind mai mari si decat cele ale unor automobile din clasa C. Tot spre deosebire de modelul 2013, Spark are acum roata de rezerva de dimensiuni normale (pana acum avea kit reparatie pana). Nu fac reclama, dar la 6400 euro cat era masina la oferta in decembrie 2013, pretul se justifica. Pentru un model avand dotarile enumerate mai sus. Puteti sa cautati mult si bine masini la mana a doua ok la acest pret, nu se gasesc. Si nu comparam aici masini la mana a doua cu masini noi sau din clase diferite. Cei care procedeaza asa, inseamna ca nu au inteles nimic din acest comentariu. Nu vorbesc de masini prea mari sau prea poluante, cu consum, taxe si impozite peste puterea cumparatorului de masina la mana a doua. Nu vinde nimeni o masina second in buna stare, pe criza aceasta. Care, asa cum spuneam, are radacini mult mai adanci, de zeci de ani de zile, in criza morala si de principii. Asa ca si cei care vand masini la mana a doua s-au aliniat la aceste ''standarde''. Plus ca este posibil sa se introduca o taxa ca in vest, pe emisiile poluante, pentru masini care polueaza mai mult de 130 grame CO2/Km. Se discuta de ceva vreme de aceasta noua taxa, vom vedea ce ne rezerva viitorul. Ori Spark emite 118 grame CO2/Km. Sigur ca Chevrolet nu mai produce masinile din alte vremuri si nici nu le va mai produce vreodata. In aceasta privinta, asa stau si vor sta lucrurile. Multi spun despre Spark ca este un model urat. Eu il consider interesant si am scris acest comentariu cunoscand mai mult din ceea ce inseamna acest model. Spre deosebire de altii, care doar isi dau cu parerea. Iar alinierea la societatea de consum, de a avea cat mai multa masina chiar daca nu este nevoie, de a polua peste masura, de a se lacomi peste masura, de a invidia, de a avea orgolii, mandrie, trufie, aliniere care nu lasa omul sa-si vada prioritatile, tulbura si va tulbura pe multi, care vor fi vesnic nemultumiti si frustrati de aproape toate aspectele vietii. In loc sa traiasca sufleteste, in cumpatare si echilibru, in smerenie si modestie, asa cum spuneam la inceputul comentariului. Din pacate, multi vor sa se intinda mai mult decat le este plapuma si fara sa aiba posibilitati concrete de a-si realiza acest ''vis''. Nu este rau sa avem vise frumoase pentru ca nu este interzis sa visam, fie si nerealist. Este bine sa coboram insa cu picioarele pe pamant, spre natura buna, profunda din om, acolo unde se gasesc credinta si echilibrul. Inteleg de ce s-au retras multi dintre cei care postau comentarii frumoase si foarte interesante. Nici eu nu doresc sa revin, am scris acest comentariu pentru oameni, precum si pentru a trage un semnal de alarma asupra relelor pe care multi le fac. Mandria si trufia in cazul masinilor detinute de fiecare, discutiile fara rost, cramponarile de tot felul, reprezinta si ele rele, strecurate parsiv de partea negativa, ca fiind ceva ce tine de firesc. Pentru ca acum se spune raului bine si binelui rau. Succes si sanatate, precum si alegerea drumului cel cu adevarat bun! Iar acesta sa fie calea ingusta, stramta, nu cea larga si plina de ispite, ce duce spre pierzanie.
    Chevrolet Spark este singurul model care a obţinut nota de trecere la testele de siguranţă IIHS
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău