• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SJTEO

  • Membru din 04.04.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 21 in total
  • Pai domnule comisar cine a creat situatia actuala ? Nu Comisia Europeana a votat ca Europa salveaza planeta ? Astea sunt consecintele restrictionarii si ultra reglementarii legislatiei in privinta productiei auto din cadrul UE .
    Comisar european: "UE trebuie să își protejeze industria auto de rivalii chinezi"
  • Am anvelope all seson Michelin generatia 2 sunt peste multe anvelope dedicate de iarna . Anvelopele de iarna sunt ok pentru cine sta la munte , merge la sfarsit de saptamana la schi in rest nu prea mai avem iarna adevarata . Doar costuri suplimentare vad eu prin detinerea a doua randuri de anvelope .
    (P) Anvelope de iarnă sau all-season: diferențele explicate pe larg
  • Am consum pe autostrada mai mic la un diesel 2.0 tdi 200 cp 4X4 undeva la 6,8 - 7,2 % . Masina strict urbana ca mai toate full hybridele .
    Zero dramă, 100% util
  • Masura nu are nici o legatura cu realitatea . Este doar disperarea UE de a mai gasi soferi de camion . La 18 ani pe TIR.......o mare tampenie, nici la 20 de ani dupa 2 ani de condus nu esti chiar OK pentru sofer camioane . Nu ma mai mira nimica UE este intr-o deriva totala de cel putin 5 ani .
    Uniunea Europeană anunță reguli noi: permis de conducere de la 17 ani
  • Citind o parte din comentariile postate este clar ca suntem o tara esuata fara valori si coloana vertebrala . Daca Romania se afla intr-o situatie extrem de grea chiar cu riscul de a intra in incapacitate de plata ca sa il citez pe premier , de ce acordam subventii firmelor cu capital strain ? Am cititi cu atentie ce spunea un domn foarte scolit pe bune . Maestre, invatamntul nu este un S.A , S.R.L nu produce piulite ,saibe, suruburi sa poata deveni profitabil si sa aduca bani la bugetul de stat . Invatamantul din anul 2011 trebuiea sa primeasca in fiecare an 6 % din PIB ! De cate ori a primit suma asta ? De ce este praf invatamantul ? Pai din 1990 si pana in ziua de astazi au fost peste 30 de ministrii ai educatiei care toti fara exceptie au vrut sa reformeze din temelii sistemul . Acest aspect si rezultatele reformelor profunde se vede foarte clar astazi . Zabaucul care este acuma ministru se stradueste sa ii dea lovitura de gratie . Cizmarul cu doua clase a construit gradinite si scoli in toate catunele . Acuma desfintam scoli unele chiar reabilitate, dupa mintea ingusta a ministrului si a unora care ii aplauda ca nu sunt rentabile economic . Pe bune ? Ati fost toti prin Europa de vest in toate satele sunt gradinite si scoli primare nu cara nimeni ca pe cartofi cu microbuze fara ITP copii la scoala zeci de km pe drumuri desfundate , rupte de gropi ca in Romania . Fara scoala si sanatate o natiune este supusa disparitiei se pare ca spre asta ne indreptam . Sa inchei postarea care nu are chiar legatura cu titlui articolului , invatamantul a ajuns asa si din cauza ca salariile mici au atras in sistem doar absolventii mediocrii si in al doilea rand daca nu primul motiv la invatamant se pricepe toata lumea ca la fotbal . De la grupurile isterice de mamici pana la tot felul de indivizi cu "scoala pe bune" care vin in fata cadrului didactic si il intreaba , tu stii cine sunt eu? Copilul meu este de 10 pe linie....vrei sa iti pierzi slujba ? Noapte buna Romania !
    Dacia primește ajutor de la stat pentru modernizarea producției
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău