• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SJTEO

  • Membru din 04.04.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • Pare interesant ramana de vazut cat a crescut in dimensiuni .
    Prima imagine oficială cu noul Volkswagen T-Roc: motorizare hibrid oferită în premieră
  • Este o masina frumoasa am avut-o in vedere in 2021 ( desigur vechea generatie ) cand am cumparat o masina noua . Pe atunci avea si motorizare adevarata pentru un astfel de suv ma refer la 2.0 hdi 180 cp . Acest motor in 3 pistoane doar se chinuie are valori de consum mari deci polueaza mai mult chiar daca este el " hybridizat " Nu stiu care sunt vanzarile Peugeot in Europa dar in Romania in 2024 Peugeot nu are nici un model in top 10 .
    Ce-am fost și ce-am ajuns
  • Nu ma chinui sa conving pe nimeni de nimica !@ ds nu fac nici o confuzie vorbim de Bigster . Am sunat ruda mea sa intreb cat a dat pe nasina . A cumparat varianta fuul hybrid Journey la care a mai pus trapa culoare metalizata roti de 19 , plafon negru , ceva parcare asistata si alte cateva maruntisuri pret de lista 32800 de euro si a primit discont 3800 de euro pret 29000 de mii . Am vazut masina si raman la parerea mea ca am dreptul, masina plina de plastice ieftine , 3 stele la siguranta , motorizare slaba , asamblare si finisaje made in Dacia . Repet fiecare face ce vrea cu banul lui . Eu nu am sa mai dau bani pe o Dacia . am avut 1300 , 1310 si Dacia Solenza . Cea mai reusita a fost Dacia 1300 pe care am avut-o peste 10 ani Dacia Solenza un gunoi am vandut-o dupa 30000 de mii de km si 2 ani . La 16 luni de la achizitie am schimbat intreg sistemul de evacuare era ruginit praf . La 20 de mii de km a crapat placa de presiune . Am ramas cu gemul electric (mare senzatie la Dacia la acea vreme) cazut in portiera . Etrieri care blocau placutele de frana concluzie o mizerie de masina pe care in 2003 am platit 6250 de euro varianta cu clima .
    Cireașa de pe tort
  • Un Big Duster trece de 31 de mii de euro fuul hybrid . Masina asta este peste ce ofera Dacia in primul rand a primit 5 stele la siguranta are garantie 7 ani , materiale mult mai calitative la interior , asamblare net superioara , dotari mai bune . Fiecare face cu banul lui ce vrea dar sa dai pe o Dacia peste 30 de mii de euro este o aberatie am in famile astfel de oameni dar repet banul omului . Automarket la design doar 3 stele jumatate ? Arata mult mai bine decat 3 stele jumatate . La preturile afisate se mai primeste discont 1500 de euro ! Are 224 CP, 340 Nm ( cuplu de diesel 2 litri ) 0-100 in 7,9 s ( racheta pe landa Duster ) Inteleg patriotismul dar pana la un punct ........ Dan _GRC unde cumpar si eu un Duster Full Hybrid cu 23 de mii de euro ? Ca ai zis ca diferenta este de 10 mii de euro . Saptamana trecuta a cumparat un neam Dacia Bigster fuul hybrid varianta de top cu trapa 31700 de euro . De unde scoti preturile astea ?
    Cireașa de pe tort
  • Nu te freci de bord dar iti sprijini mana pe portiera ? Multe minusuri pentru peste 30 de mii de euro !
    Apogeul Dacia
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău