• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Tzenu, ai vrut doar sa ne pui la incercare :) - stii foarte bine ca VAG ar fi ultimul lucru de care SAAB ar avea nevoie...LauCalin, mi se pare pertinenta opinia ta - ai ramas la fel de ager la minte ca de obicei :)
    Chinezii au cumpărat Saab pentru 100 de milioane de euro
  • Vad ca se tot bate moneda pe suta asta prapadita de meleoane - cine ce nu intelege sau ce are de vociferat? SWAN a platit 74 M anul trecut pentru SAAB lui GM (facem abstractie de "vrajala" cu actiunile "preferentiale" de 326 M, nu cred ca exista! de ce? pai, decat sa te coste 100 M lichidarea judiciara a SAAB-ului, mai bine accepti cu voiosie peschesul de chelner al lui Spyker, mizeria aia sub-sub-evaluata de numai 74 M) si acum va incasa 100 M, dar oricum n-a castigat "diferenta" care s-ar observa la prima vedere avand in vedere cate eforturi s-au depus pentru a fi mentinute plata salariilor si o parte din datoriile catre furnizori...Conform calculelor GM, pretul real si obiectiv de piata al marcii suedeze s-ar situa undeva in jurul sumei de...32 G, dar nu ramane decat o stacheta ipotetica deoarece oricine ar cumpara SAAB este de fapt interesat in primul si in primul rand de a o face rentabila pentru sine si acolitii lui, nu sa-i faca gusa mare proprietarului care o detinea inainte si care-i cunoaste valoarea adevarata si exacta :D Cine poate sa inteleaga, sa inteleaga! ;) PS: ztele, mersi de invitatie, dar eu iti propun sa bem sampania propusa de tine eventual la bordul unei viitoare limuzine 9-7, adica dupa batalie, nu inaintea ei.
    Chinezii au cumpărat Saab pentru 100 de milioane de euro
  • N-o sa ma "inflamez" prea tare, prefer sa raman inca sceptic in privinta chinezilor, mai ales ca visul meu de infratire a SAAB-ului cu Koenigsegg se indeparteaza si mai mult in acest moment (deci cade automat ideea pe care o aveam in cap, stiti voi care...). Insa, vorba cliseului cel mai uzat din istorie, viata merge mai departe, asa ca, dincolo de simpatii si antipatii fata de natia care a ridicat cea mai lunga constructie din lume, "trebuie sa sper si eu ca va fi bine", daca imi permiteti o asemenea expresie simplista si totodata sugestiva. @doar 100 mil?!, nu cuantumul sumei oficiale de achizitie conteaza in esenta, ci valoarea predefinita a proiectelor ce vor viza stabilirea unei echipe manageriale competente, plamadirea modelelor fiabile care sa atinga toate segmentele de piata solicitate de publicul fidel lui SAAB si, desigur, reorganizarea din temelii a capacitatilor de productie - scurt pe doi, ca asa le place la chinezoi :))
    Chinezii au cumpărat Saab pentru 100 de milioane de euro
  • Nu este nevoie sa-l ataci la persoana pe Scorpyon. Altfel, ai rostit un adevar foarte incisiv despre SAAB. Probabil ca te simti si tu dezolat de amploarea isteriei aparute recent pe topicul VAG de pe Automarket, unde exaltatii pro-VAGauna (macar de-ar fi echilibrati, respectuosi, fara sa-i huleasca pe suporterii altor companii) se prajesc in suc propriu de euforie ca VAG-ON a iesit "numbar uan" la vanzari globale pe anul curent (totusi, ma indoiesc ca au reusit sa "marite" chiar atatea milioane de masini, mai degraba miroase a cifre supraestimate de catre statisticieni zelosi si a lauda de sine cum altfel decat gaunoasa...), desi GM ii bate la fundul gol in ceea ce priveste inspiratia, originalitatea, relevanta, estetica si atractivitatea design-ului, mai ales cel interior, cine ar fi atat de tembel incat sa nege niste evidente izbitoare? Dar fanaticii VAG nu si nu, ei o tin pe a lor ca muta de mormant, elogiind pana la paroxism niste motoare, OK, foarte bune, cu consum in general decent (mai ales Diesel-ul), dar, daca ma gandesc ca m-am plimbat si eu destul cu un nou-nout A8 4.2 TDI care imi "papa" 16-17 litri in oras, indiferent ce "stil economic" de condus incercam, mai bine...pa-pa. Adica pa. Avea un motor "bestial", nu-i bai, dar ma inhiba cilindreea mare, greutatea mare si interiorul slabut (de parca s-ar fi ocupat de el un depanator de radio cu idei alcoolice). Deci tot mai mult imi place BMW-ul meu vechi de 20 de ani, care radiaza o efuziune sportiva cum nici mama actualelor A5, TT si chiar R8 nu-si poate inchipui...Sau un Audi V8 ii da clasa pe configuratie de lux unui Audi A8! Sa fim onesti unii cu altii si sa admitem fara patima ca forta impresionanta de ansamblu a lui VAG si tot ce inseamna performanta la dansii poarta acelasi nume simplu, elocvent, perpetuu si predestinat in aceeasi masura lui BMW, AMG si, desigur, SAAB, toate aceste patru branduri echivaland cu apa de ploaie daca nu l-ar folosi: T-U-R-B-O. Prin urmare, regii automobilismului vor fi intotdeauna in numar de trei: Gottlieb Daimler, Rudolf Diesel si...Alfred Buchi (elevtianul care a imaginat, proiectat si construit cu succes primul sistem turbocharge din istorie).
    Saab, la graniţa falimentului: Administratorul cere lichidarea firmei
  • Credeti ca eu va voi lua in seama pe voi, ultimii doi? Si incultura voastra duhovniceasca usturator de facila? “Lipsa de toleranta fata de parerile tuturor celorlalti” ?? Intr-adevar, m-ati prins in cuvant, cum sa nu! De exemplu, nu-i tolerez pe amicii mei obisnuiti din domeniul SAAB, de aceea ii invit cu delicatete sa va asigure cum i-am nesocotit eu intotdeauna… Primul pe raboj: ateuuu (bravos, neicusorule, ateu ca ateu, dar atunci de ce te inversunezi sa abordezi o tematica straina de inclinatia cugetului tau?!). Spre stupoarea ta, de obicei am nevoie de foarte putin timp ca sa scriu, fiindca pot sa improvizez instantaneu, inspiratia imi vine spontan, nu dorm in front si ma dedic netulburat si vietii cotidiene. Ce inseamna pentru tine “viziune larga asupra lumii”, pe care te falesti in substrat ca tu o exersezi in mod obisnuit? Fie ca tine, dar sunt foarte curios cum ar interactiona pe taram psihologic conceptia ta “labartata” despre viata si semeni cu urmatoarele trei lovituri de barda, care sigur se vor dovedi nimicitoare pentru fragilitatea ta ideologica: 1) “Intrati pe poarta cea stramta, caci larga este poarta si lata este calea care duce la pieire si multi sunt cei care o afla”…2) “Cine iubeste lumea si lucrurile din ea, nu este de la Tatal” (ha ha, intuiesc precis ce-mi vei imputa in acest sens: “Dar SAAB, care iti place tie, nu este tot din lume? De ce il pretuiesti? Nu esti oare fatarnic?”…trebuie sa mentionez amendamentul ca SAAB nu “apartine” lumii, fiindca aceasta, in marea ei majoritate, dintotdeauna l-a respins cu sila sau cu nepasare; simplu: nu-i nimic de rastalmacit aici!); 3) “Ce folos omului ca va cuceri lumea daca sufletul si-l va pierde?”…Hai, fa-ma tendentios, indrazneste, fiule! Catre celalalt “cavaler teuton” : Mihaita, tata, te-a poftit cineva sa ne arati cum pendulezi tu cu “gratie” intre mistica, asceza si morala? De ce avansezi supozitia absurda ca eu formulez teorii pur personale pe banda rulanta si apoi ca pretind a fi repere dogmatice ale Bisericii?! Esti nostim! Si mai esti ferm convins ca ma vei discredita in ochii user-imii. Numai dupa ce vei lua contact cu cateva sute de lucrari patristice alcatuite in dreapta credinta si prevalate pe eshatologie, sa vii inapoi ca sa ne “batem” pe-acilisea sau pe unde vei dori…Altfel, sa stii ca nu ma simt mai presus sau mai prejos de nimeni din moment ce toti suntem madulare unii altora si vom da socoteala de pe aceleasi pozitii de constiinta…De ce aduci cuvantul “religie” in prim-plan? Oare sa nu fi realizat domnia ta pana acum ca doar Ortodoxia stramosilor nostri dreptslavitori este dreapta credinta, iar restul credintelor de pe intreg Globul pot fi incadrate la capitolul religii, culte, confesiuni, denominatiuni sau cum mai vrei sa le denumesti? Din pacate, viermele globalisto-ecumenist s-a infiltrat pe neprevazute si in biserica noastra nationala si isi face simtita crunt vatamatoarea-i prezenta prin inserarea perfida in uzul frecvent al limbajului cleric a sintagmei inepte, rau-intentionate si pleonastice “crestin-ortodox” (chipurile, ca sa ne induca “strategic” ca si celelalte biserici de pe arcul euroatlantic ar fi crestine, in speta “crestin-catolica”, “crestin-adventista”, “crestin-baptista” etc.), inradacinandu-se cumplita eroare dogmatica si canonica mai ales in calendare (desi ar trebui sa circule in popor numai varianta justa – “Calendarul Crestin”, eventual “Calendarul Ortodox”, dar in nici un caz sa fie juxtapuse in mod derutant doi termeni sinonimi pentru a se garanta un efect maxim de amagire in masa asupra “imperativului” uniunii ecumenice cu celelalte asa-zise “biserici-surori”!), si, mai nou, prin bagatelizarea fatisa, blasfemiatoare, a Sfintei Duminici, stabilind-o in mod samavolnic ca prima zi a saptamanii regulate (adica prima zi de munca?!), repunand in schimb, la loc de mare cinste, vechiul si actualul Sabat al evreilor (sambata), cu aprobarea stupefiant de rapida a enoriasilor de pe tot cuprinsul tarii! In atare conditii, tovarase Mihaita, ia zi-mi cine se foloseste de “religie” pentru a-si reduce la tacere adversarii: eu sau Satan?! Citatul respectiv, pe care l-ai introdus in textul tau iluzionandu-te ca ma vei “scoate din joc”, se vrea la prima vedere ca fiind specific unui pustnic nespus de cucernic, care “de regula” fuge de mandrie sau de trufie ca dracu’ de tamaie, dar eu il consider cam sentimentalist, egocentrist si napadit, totusi, de mandrie cu duiumul…De ce? Pai oare n-ati auzit si tu, si dumnealui, ca n-ai cum sa intelegi, sa posezi si sa manifesti smerenia atata timp cat ai cunostinta cum se defineste si ce anume iti cere, nici daca crezi cumva ca o ai, nici daca iti spune cineva ca “sigur” o ai si nici daca doar isi imagineaza ca o ai, fara sa-ti dezvaluie acest lucru! “Sa nu stie stanga ce face dreapta ta!” – te-ai incumetat vreodata sa te dumiresti in ce-ar consta semnificatia frazei cu pricina? Smerenia merge mana in mana cu mila, ca niste surori siameze, de aceea acelor useri mai indrazneti va indemn, daca vreti sa acceptati sfatul meu amical, sa faceti milostenie ori de cate ori ati dori si v-ati permite, insa sa va straduiti de fiecare data sa daruiti pomana voastra celor napastuiti prin intermediul mai multor persoane, astfel incat sa nu fiti depistati niciodata ca autorii originari ai milostivirii…De fapt, eu cred ca smerenia nu poate fi conceputa pe pamant, niciodata! Dar sunt destui care ii invoca si ii evoca necesitatea “morala” si cauta musai sa se indreptateasca “civic”cum ca ei o “aplica” trup si suflet , ba inca chiar si mantuiti se inchipuie, desi toate starile noastre adevarate de spirit numai dupa moarte le vom putea auto-constientiza, in esenta Altcineva certificandu-ni-le, oricat ne-am zbate noi pe pamant sa “anticipam cu exactitate” unde ne va fi patria vesnica! (de natura imateriala, desigur). Asa ca nu-mi recomanda tu, Mihaita, cu gravitate de salon, “Fii smerit!”, caci eu stiu ca numai vanitatea deschide calea virtutii, dar si fata de aceasta tot ca “saraci cu duhul” se cade sa ne purtam! Aaa, da, trebuie sa ne rezemam launtric si de certitudini fundamentale in timpul vietii telurice, chiar am fi pierduti in caz contrar, iar una dintre ele – cea mai ponderata rational si cea mai primejdioasa spiritual, o incercare strasnica pentru sufletele tuturor oamenilor in viitorul apropiat – subliniaza ca, la sfarsitul lumii, diavolul insusi va ridica semet stindardul luptei generalizate impotriva…diavolului, insa toti cei care il vor urma “fascinati” in inselaciunea inselaciunilor, nefortificati duhovniceste si platind tribut unei imprudente fatale, vor cadea ireversibil in capcana (standard de stat, sic!) osandei vesnice, laolalta cu amagitorul cel mare, mai dramatic fiind ca acesta, nemultumit doar cu “racolarea” sufletelor slabe in credinta si a celor pseudo-reverentioase (ca de pilda neo-idolatrii “ortodocsi”, cu tente de-a dreptul fetisiste, ai moastelor sfintilor si adulatorii de impresie “pravoslavnica” ai obiectelor ecleziastice si ai actelor de cult in masa, asupra carora se arunca insa ca vitele dezlantuite, care se calca in picioare unele pe altele numai sa se insinueze “stralucitor” fiecare in miezul procesiunilor desfasurate, pe care le vad ca “evenimente sociale de prim rang” care se iluzioneaza ca stanteaza pe retina celorlalti “credinciosi” o identitate de sine vrednica de elogiat pretutindeni si de catre toti, avand oroare nativa sa puna accentul mai degraba pe lucrurile nevazute menite sa initieze desavarsirea de sine…), se va munci sa-i corupa “daca este cu putinta, si pe cei alesi” (crestinii in duh si in adevar, mai rari astazi ca floarea de colt!), conform cap. 24 al Evangheliei dupa Matei. Vedeti voi, intr-o perioada in care unii erau absorbiti de cele mai noi cuceriri ale tehnologiei (in general, tehnologia il ajuta pe om sa depaseasca doua praguri: neputinta trupului si frica de Dumnezeu), iar altii erau preocupati doar sa evolueze pe scara ierarhica a carierei profesionale (ma rog, “din sudoarea fetei tale iti vei manca painea” – baza Vechiului Testament, insa “nu numai cu paine se va hrani omul, ci cu tot Cuvantul care iese din gura lui Dumnezeu” – baza Noului Testament, necesitand “corolarul” indispensabil “Nu oricine Imi zice va intra in Imparatia Cerurilor, ci numai acela care face voia Tatalui Meu”, iar vointa Providentei nu prea se bucura de conexiuni fructuoase cu…tehnologia si cariera, deoarece “ce au de impartit Hristos cu Veliar?” – iata quintesenta care ne “scapa” de atatea ori, vai!), eu studiam asiduu etiologia, fenomenologia si simptomatologia profetiilor biblice, prin analiza comparata, deliberata si consistenta, punand in balanta “Adevarului relevat in istorie” literatura ortodoxa cu fituicile sectante, astfel incat am dedus relativ usor gaunosenia, recunosc, geniala! a acestora din urma…Insa, in principal, am pornit de la o premisa care, teoretic, ar trebui sa ne cutremure intrinsec pana la cota de avarie: "Taina faradelegii deja se lucreaza"...consemnata ca prioritate absoluta a diavolului inca de la scrierea Evangheliei, acum 2000 de ani, si al carei punctus terminus de “dezvoltare, evolutie si manifestare” se refera neindoios la sfarsitul lumii, pre-momentul sau momentul de acum !!! Acestea fiind transate, cine mi-ar garanta ca potrivnicul din adancurile umane nu s-ar intruchipa sub identitatea lui ateuuu sau a lui Zdranganescu, pardon, Draganescu? Va confirm eu, dragii mei “luptatori K1 online” constituiti in cuplul de comicarii involuntare A & D, ce anume v-a iritat in cel mai inalt grad in legatura cu mine – faptul “prohibitiv” ca am pomenit intr-un post de mai sus urmatorul nume alergic pentru mai toata lumea, habar n-am de ce: Antihrist. Las’ ca stiti voi doi de ce…Apropo, celor care va simtiti in stare, va sugerez sa incercati urmatorul experiment: duceti-va la un bairam in grup si, in toiul distractiei, apucati-va din senin sa le propuneti celorlalti participanti sa vorbeasca cu voi despre Dumnezeu. Unii vor fi surprinsi de incident, altii va vor reprosa ca n-ar fi momentul “potrivit”, insa aceia mai invatati vor accepta, chiar cu mare placere. Dupa un timp, aduceti in discutie subiectul Hristos – vi se va atrage atentia ca deja intindeti coarda, iar rumoarea va predomina in incinta, asociata de minune cu o tacere grea, ca de plumb, cheful tuturora fiind taiat in mod garantat. Daca insa veti pronunta cuvantul Antihrist, sa nu va mirati daca veti fi poftiti imediat afara, eventual veti recepta si niste scuipati bine plasati. Care ar fi talcul? Va jur in mod solemn ca nu voi mai depasi niciodata “linia de demarcatie” a sectorului SAAB de pe Automarket (decat spre celelalte marci suedeze, cel mult), caci constat limpede ca imi franjurez zadarnic rabdarea-mi caracteristica si ca mi s-au turnat gratuit in cap galeti cu laturi pentru “vina impardonabila” de a va propune, mai direct sau mai voalat, sa-l iertam crestineste pe omul Serban Huidu, indiferent cu ce a gresit fata de societatea aceasta “total neprihanita” si zguduita din temelii de crime morale mult mai reprobabile decat uciderea celor trei cetateni din Logan care aveau mintea-n ceata (adica o ipotetica ceata s-a asternut in habitaclu, impiedicandu-i sa gaseasca centurile de siguranta sau sa nimereasca clemele de prindere), si sa fim alaturi in corpore de sufletul lui greu incercat, pe care mi-e mila sa-l vad cum se chinuie sa-l autoflageleze excesiv ca sa satisfaca prin “sticla” orgoliul miop, teatral si stupid, dornic de “justitie” (cum sa nu!), al prostimii cuibarite confortabil in fotoliile de acasa…Ceea ce ma bucura insa este ca omul a inceput deja, fara indoiala, sa se caiasca cu durere profunda, dincolo de kitch-ul cretinoid al televiziunilor (cu care, nota bene, si el se ocupa deunazi in stil barbar, dar cel putin eu l-am mustruluit sever pentru aceasta urata decadenta, ceea ce a fost necesar, dar acum gata, situatia s-a transfigurat total), care, din interes sau din pura ticalosie, blufeaza intr-un mod absolut grotesc normele scrise si nescrise ale dreptatii, si astfel devine o prioritate obligatorie si perpetua pentru dansul sa se inscrie pe fagasul spinos, dar unic nadajduitor de mantuire personala, incumbat de o viata complet noua, daruita in toate Fiului Omului, chiar si de-ar ajunge dupa gratii (socialmente, pedeapsa cu inchisoarea este cuvenita, sunt de acord, dar totul se impune a se rezolva sub auspicii cat mai discrete…), fiindca numai asa se va putea muta la viata cea fara de sfarsit, adevarata viata sau Viata! Acesta este crestinismul autentic, nu cunosc altul si nici nu ma intereseaza! Aaa, si va promit ca, daca va fi incarcerat, il voi vizita la un moment dat in penitenciar! De ce? Uite asa mi-a casunat mie pe chelie! Eu nu-s facut “sa-mi vad de treburile mele si atata tot”! N-am cum, sunt zbirul naibii si asa ma voi intepeni, intratabil pe viata, Singurii oamenii pe care ii busesc verbal fara sa ezit se identifica sub pielea acelora care imi adreseaza “binevoitori” un avertisment de “bun simt” si “feritor de rele sau de complicatii” precum “Stai in banca ta!”…Ntz, nu exista asa ceva la mine! Ador orgasmic sa escaladez intotdeauna granitele “etic-conventionale” si “statornicite de lege” ale respiratiei existentiale practicate rituos de lume…Si imi place nebuneste sa-mi atrag belele din senin, nu conteaza daca obiective sau subiective – veniti cu toate la mosu' , ca sa ne cunoastem mai pe indelete… IN CONCLUZIE, si cu asta basta: pe de alta parte, m-am nascut cu darul confesiunii, adica imi place sa ascult oamenii cu atentie maxima pana la capat, indiferent ce mi-ar marturisi, orice ar crede despre mine (macar sa fie sinceri!) si chiar de s-ar gasi si ignoranti printre ei. Ascult cu luare aminte pe oricine de buna credinta, cu vocatia firescului in sange, chiar si de-ar fi dinamitat de pacate obstesti, pe care il pot iubi asa cum Hristos iubeste pacatosii, pentru izbavirea lor definitiva de sub tirania mortii spirituale jertfindu-Se fara zabava (adica pentru noi, toti cei botezati cu apa si Duh!), dar cu ereticii, impostorii, fatarnicii si grobienii n-am ce discuta vreodata deoarece ei raman atat prin definitie, cat si prin excelenta, doar “Untermenschen” si atata tot. Nu ma pricep mai bine la nimic altceva decat la tipologia umana.
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
Pagina
12345...100101102...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău