• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • La prima vedere, ai zice ca din viitorul 9-3 se va "evapora" orice idee de design care aminteste de Opel / GM. In orice caz, ca sa dispara orice referire la defuncta perioada de sub pulpana gigantului american, as propune ca aceasta pre-anuntata cu tam-tam creatie SAAB sa poarte un nume care sa dovedeasca intr-adevar revenirea la originalitate: noul 900 ! Ca doar prima generatie de 9-3 din ce model a derivat?...Totul depinde insa de bunavointa...financiara a recentilor stapani chinezi si mai ales de disponibilitatea lor constanta de a sponsoriza de acum incolo orice initiativa de bun augur a meseriasilor din Trollhattan - doar aceasta sa fie menirea galbejitilor, nicidecum sa-i strafulgere vreun impuls neastamparat de a-si vara nasurile neexperimentate prin mecanica si tehnologia lui SAAB si de a sugera "solutii" tipic chinezesti, d'accordo?
    Prima schiţă a viitorului Saab 9-3
  • In ce ai impresia ca ar consta lipsa mea de civilizatie?...SAAB nu trebuie sa concureze cu nimeni, omule, deoarece: prima volta - valoarea izvoraste numai din individualitate (sau personalitate, daca vrei asa) si - seconda volta - nici un fan devotat nu doreste sa raporteze calitatile si/sau performantele marcii favorite la cele ale altor embleme auto. Nu stiu ce masina iti place tie, dar ma indoiesc ca o consideri pretabila unor comparatii tehnice, estetice si comerciale sau ca pui pret pe eventuala ei superioritate fata de unele marci rivale, deci ori ignori aceste aspecte minore si o indragesti pur si simplu pentru ceea ce inseamna, ori conceptul de "fan autentic" iti "scapa" dpdv sentimental - una din doua!
    Chinezii au cumpărat Saab pentru 100 de milioane de euro
  • Te rog, nu depasi linia continua intr-o zona plina de restrictii...Am inchis de mult subiectul la care faci aluzie, caci fiecare user interesat si-a exteriorizat punctul de vedere, in mod democratic (eu inca mai cred in rezonanta si aplicabilitatea termenului...), chiar daca nu s-a ajuns la nici un consens privind gradul real de vinovatie sau de nevinovatie al personajului respectiv, asa ca nu se mai pronunta nimeni despre el, nu observi? Am mai zis si am mai detaliat o data, deci nu vreau sa ma repet si pentru obtuzitatea ta (sorry, asa imi pari, nu ma judeca!): criminal este fiecare dintre noi, raportat strict la noua acceptie a crimei in format crestin, indiferent ce ni s-ar parea cu privire la noi insine, prin urmare sa nu ne mire daca, de exemplu, in "boxa" ultimei Judecati vor comparea la fel de culpabili unul care a ucis la propriu cu cutitul alaturi de unul care a ucis "doar" cu gandul sau cu cuvantul, asa cum nu se va face distinctie intre unul care a preacurvit cu toate nespalatele si unul care si le-a dorit doar in mintea lui, rob al propriilor fantezii maladive, fara sa fi avut puterea sa le si fi atins pe "doamnele" in cauza, scurt / 2!
    Chinezii au cumpărat Saab pentru 100 de milioane de euro
  • Depinde ce intelegi tu prin calitate...De pilda, luxul de pe un Maybach poate parea multora fabulos, dar pe mine ma lasa sloi de gheata. Sau, daca ne-am referi la carcase supersport, recunosc ca imi "ia ochii" un Reventon sau un Aventador, dar eu gasesc mai multa calitate (si clasa) la un AeroX sau la un CCXR. Sa ma contreze oricine vrea - calitatea comporta dintotdeauna alegerea libera si exclusiva a fiecaruia, fiind subiectivism curat, si nu se defineste ca fiind expresia majoritatii opiniilor intr-o anumita directie, wright?
    Chinezii au cumpărat Saab pentru 100 de milioane de euro
  • Notiunea de "exclusivism" nu se va vinde abundent niciodata pe acest pamant ingrat, deci nu va aduce nimanui profituri colosale, nu va fi niciunde un "brand in voga" si nu va starni nicicum extaz conformist in masa...Cu toate aceste "dizabilitati" economice, EXCLUSIVISMUL nu numai ca va rezista intotdeauna tuturor vicisitudinilor socio-umane, ci isi va afirma neobosit menirea deosebita de a forma, atrage si infrati oameni complementari in pasiune pura, proteica, inalta, nepieritoare...Insa nu ma astept sa ma intelegi - poate ti se pare ca este limba patagoneza ceea ce ti-am zis aici...
    Chinezii au cumpărat Saab pentru 100 de milioane de euro
Pagina
12345...99100101...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău