• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Vezi ca ti-am raspuns pe topicul despre cumpararea lui SAAB de catre chinezi, este important sa citesti...
    Designerul Volvo părăseşte barca suedeză pentru părintele Geely
  • Dintr-o perspectiva pur obiectiva, ai dreptate ca trebuia sa ma exprim adecvat despre pasiunea mea pentru SAAB si de asemenea ai dreptate la faza cu amaratul ala de BMW...Pana la urma, de unde stii ca nu voi renunta la dansul (il personalizez, manca-l-ar tetea :D) ? Dar ia zi, il vrei tu? Ti-l dau foarte ieftin - iti starneste senzatii deosebite, nefiind deloc confortabil (tocmai de aceea se conduce in stil sport:)), nu-i bai, dar bubele sunt acelea ca: consuma muuult (de asta am fost prost ca l-am luat), rulmentii fata sunt paraditi, schimbatorul sta intr-o...sarma improvizata (pe bune, masina a apartinut unui chinez idiot, care a manevrat-o brutal si a ingrijit-o ca naiba), iar plafonul pare ca provine dintr-un ghetou infect. Daca chiar vrei sa stii, as cumpara fara sa preget SAAB-ul 9-5 FG al lui...@ztele, care arata impecabil in poze, dar, pana sa strang cei 5700 de euroi ceruti de el, va mai curge apa imbacsita pe Dambovita - adica este o chestiune de timp (pai ce sa-mi faci, daca prefer cu incapatanare tampa sa raman "sarac si cinstit" ca Iliescu:)))
    Chinezii au cumpărat Saab pentru 100 de milioane de euro
  • Motoare potrivite lui SAAB pot fi considerate si cele de 2.3 turbo si 2.8 V6 turbo. Multi specialisti il incadreaza pe acesta din urma la o categorie de calitate exceptionala, in primul rand pentru ca, daca tot este sa ne pretam la comparatii intre marci, cum vrea @Calingura, furnizeaza 280 CP si realizeaza o "plaja" de 5,5-5,7 sec, in timp ce alde Mercedes E63 AMG, Audi RS6, BMW M5 si Cadillac CTS-V, desi se bucura fiecare de cilindree poate si de doua ori mai mare decat a lui 9-3 Aero si Turbo X si putere bruta asisderea (pana in 580 CP la Audi), "prind" suta in 4,0-4,7 sec, in functie de dotarile fiecaruia (culmea, Cadillac-ul ruleaza cel mai repede dintre cele patru modele enumerate), adica depasesc cu putin SAAB-ul "mult mai slab" (in medie, cu o prapadita de secunda), prin urmare LOGICA, daca suedezii si-ar pune mintea la contributie si ar mai beneficia si de fondurile necesare, oare ce bolid inspaimantator ar putea scoate?...Insa nu este specific mentalitatii scandinave sa se dedea la incordare "ciumega" de muschi pe sosea (exceptandu-l, desigur, pe un "nebun" batran ca Per Eklund, care nu de mult facea ravagii cu al sau 9-3 de 850 CP prin raliurile "neoficiale", daca nu s-o fi potolit...), de aceea noi, iubitorii loiali de SAAB, mizam in continuare pe moderatie si ne multumim cu "sarmanele" noastre motoare "proaste", de regula "copiate" sau chiar "luate pur si simplu" de la alti producatori, ca sa-i magulesc gratuit pe detractorii si defaimatorii obisnuiti :D
    Prima schiţă a viitorului Saab 9-3
  • Nu ma intereseaza o iota din "iesplicatiili" tale pline de dispret "pragmatic", fiindca am ales aceasta marca si entitate automobilistica numai cu sufletul, deci nu ma simt dator sa-i lamuresc pe x sau pe y de ce asa si nu altfel, clarisimo? OK, SAAB este facuta nu de oameni in carne si oase, ci de cyborgi transbordati direct de pe planeta Krypton, cum de ai ghicit ca asa gandesc? Mai in gluma, mai in serios, sa stii ca nu idealizez un fier, daca asa ti se nazare! Cumplita este aplecarea humanoida spre rastalmacire capsomanica, of... Vorbesti de "lucruri bune"?...Hm, ia sa citesti declaratia lui @LauCalin de pe topicul de azi referitor la rechemarea unor BMW-uri in America, ca sa te convingi ce de "lucruri bune" vor izvori ca gheizerele dezlantuite in lumea auto a viitorului apropiat, in special in dreptul "triadei" germane... Si nu-mi pune tu in carca fanatismul sau extremismul, ca nu-s membru in vreo fractiune neonazista si nici suporter de-al Petrolului :D
    Chinezii au cumpărat Saab pentru 100 de milioane de euro
  • Este de laudat, in prima instanta, graba bine-intentionata a noilor stapani de a repune lucrurile pe fagasul normal in curtea lui SAAB, dar, totusi, nu se poate sa nu ma intreb pur omeneste cum Dumnezeu se face ca, in toata lumea asta, de fiecare data cand se stabileste ca prioritate interna restructurarea productiei, "trebuie" sa fie aruncati pe usa din fata o parte consistenta din bietii muncitori sub pretextul ca, vezi Doamne, se reduc din cheltuieli?! Mi se pare o idee extrem de proasta si de rea-credinta, un pocinog capitalist de cea mai josnica speta - daca chiar asa s-ar intentiona cu adevarat in viitorul apropiat...Oare domnii aceia "la patru ace" care se cred dumnezei inainte-mergatori si care si-au insusit la degetul mic dreptul "constitutional" de a se juca nonstop cu soarta "talpii si prostimii tarii" se intreaba cumva in tartacutele lor "eminente" (macar sa sinchiseasca o singura data in viata lor "superioara", harazita imbogatirii "cu just temei"...da, sigur, si pe mine ma cheama Jorge Fernando Gutierrez y Martinez!) daca cei pe care vor sa-i concedieze n-or fi cumva specialisti autentici, fiecare pe domeniul sau subdomeniul sau profesional, oameni cu experienta vasta, cvasi-nesubstituibili, daca nu si indispensabili pentru desfasurarea fara fisuri a procesului creativ, a caror absenta fortata s-ar putea sa atarne foarte greu in ecuatia productivitatii muncii si a eficientei economice?...Sper din toata inima ca aceste generalitati de factura imorala indiscutabila sa nu se aplice si in cazul SAAB si astfel stirea despre eventualele "cariere" de someri ale unor lucratori din cadrul companiei suedeze sa nu reprezinte decat un zvon nefondat sau malitios, nimic altceva...Altfel, bucuria noastra nedozata din ultimele zile, legata de cotitura favorabila neasteptata pe care a luat-o SAAB, s-ar putea sa ni se para zadarnica, nu credeti?
    Saab a prezentat noul său plan de restructurare
Pagina
12345...9899100...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău