• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Evident ca a fost o cursa foarte stransa, in sensul ca diferenta de "plaja" dintre cele superboliduri este foarte redusa (30-40 de sutimi in favoarea lui BV), numai ca exista o diferenta demna de luat in seama: Bugatti nu prea este...Bugatti, ci o carcasa de Audi Rosemayer pe un motor autentic de VAG (W16), in schimb CCXR este 100% conceptie si creatie a marcii, deci 1-0 pentru Bugatti la viteza si 1-0 pentru Koenig la originalitate :D
    Liniuţă între Bugatti Veyron şi Koenigsegg CCXR
  • Asa deci, mi-am arogat rolul de bufonul satului, n-am alta menire decat sa distrez romanul de rand incovoiat de cazne cotidiene? Bun, accept fara cracnire, daca este pentru o cauza nobila :D ...Dar cum ramane cu...SAAB? Nu, imi pare rau, eu nu pot sa ma amuz sau sa ma delectez precum multi egumeni ai rasului de pe acilisea, deoarece pentru mine supliciul prelungit al acestui (re)nume - SAAB - nu coincide in "realitatea imediata" decat cu o epopee intrinseca a compatimirii...verstehen Sie das? Poate unii ma percep ca un poet desuet provenit din stroma Bucurestilor, dar poezia pe care dansii ar "trebui" s-o recepteze cu tentaculele spiritului se cheama tot SAAB - cine poate sa inteleaga, atunci sa inteleaga!
    GM se opune noilor patroni chinezi şi ar putea îngropa definitiv Saab
  • Stii care cred eu ca este simptomul indaratniciei tale de a primi adevarul ca atare? Acesta este: sigur nu te-ai urcat niciodata intr-un SAAB...Iti vine mai usor sa apleci urechea la susotelile "curentului", fara sa te intereseze daca supozitiile celor din jurul tau se bazeaza realmente pe niste informatii solide, verificate pe teren, sau izvorasc din stravechiul spirit de fronda al omenirii fata de tot ceea ce nu intelege in masa, asa cum se intampla de obicei la comanda oficiala, si i se pare ca-i depaseste net puterea de acceptie (iata o definitie mai plastica a exclusivismului). In definitiv, ce te costa sa incerci a te indeparta putin de "cireada" si de ale dansei "tendinti" snobiste si automatisme frustrante? Think about it!
    GM se opune noilor patroni chinezi şi ar putea îngropa definitiv Saab
  • SAAB arata ca un Opel?!? Cea mai vanduta la nivel global varianta de Vectra arata ca...SAAB 900 NG, fiindca in acel model isi are radacina psihosomatica, si functioneaza cu Ecotec, creatie initiatica de asemenea a lui SAAB, ce naiba, cum poti sa ignori niste informatii elementare si certificate oficial ?! M-am saturat pana-n gat si inca un cap sa ripostez intruna orisicui adora sa strecoare "strambe" - tot promit ca ma las de "sportul" asta, dar si cand ma voi lasa, aleluia! Deci: toti cei interesati de polemici sterile si ciufute, de acum inainte adresati-va cu incredere dealerilor SAAB si site-ului oficial al marcii, care, fiind eminamente competenti, ar putea lesne sa va faca sa va acoperiti de ridicol daca ar accepta sa se coboare la mintea voastra...
    GM se opune noilor patroni chinezi şi ar putea îngropa definitiv Saab
  • Eu continui sa cred cu inversunare :D ca problema cu actiunile preferentiale GM este doar o cacealma mediatica pusa la cale impreuna cu Spyker atunci cand i-a vandut SAAB. Totusi, de ce oracaie acum idiotii de americani? Pai, va dati seama, le-a intrat frica in oase ca vor arunca galbejitii cu lovele grupa mare in suedezi (cica vreo 2 miliarde de euro pana in 2014, dupa ultimele zvonuri internaute) si astfel SAAB ar putea sa ia fata produselor GM pe cea mai vertiginoasa piata a momentului actual (desigur, la cea chineza ma refer), nu-i asa? Tot din acest motiv jenant a ezitat megaconcernul din Detroit (in mod obiectiv si cavaleresc, i-am laudat neasteptata intorsatura calitativa din anul curent, ceea ce nu inseamna insa ca-l am la inima...) sa marite SAAB in 2009 - pentru ca intuia prea bine ca, odata incaput pe mainile lui Koenigsegg si ale sobrilor businessmani norvegieni asociati , brandul suedez ar fi renascut fulminant din propria-i cenusa, de aceea s-au straduit dracii astia impielitati sa saboteze tranzactia de ochii lumii cu seriosul, laboriosul, patriotul si...naivul domn Christian von K, pana i-au distrus puterea de rabdare si l-au fortat sa-si bage picioarele in cele din urma...Cu Spyker insa s-a insinuat alta mancare de peste, in sensul ca gagimanii din Renaissance Center au fost 100 % siguri ca firmulita olandeza, in pofida sustinerii din umbra a miliardarului mafiot Vladimir Antonov, n-ar fi fost in stare sa readuca SAAB pe linia de plutire, daramite sa-l mai si indrepte spre piscurile profitabilitatii...Cata rautate disimulata, hm? De fapt, GM s-a temut intotdeauna nu de concurenta rivalelor locale Ford si Chrysler, nici a "triadei" germane, ci in special de potentialul imens, imprevizibil si spumos al lui SAAB deoarece, fiind decenii la rand lider autoritar la vanzari globale, a socotit cu just temei ca ingeniozitatea inovativa cvasi-inepuizabila a corpului tehnic din cadrul micutului producator european constituie o amenintare reala, constanta si teribila la adresa calitatii, fiabilitatii si atractivitatii masinilor sale - a se vedea cazul SAAB Monster din 1959, despre al carui esec regretabil de admitere legala pentru productia in serie nici pana astazi nu se stie clar ce cauze l-au determinat; in contrabalans, dupa 3 ani, GM a introdus in premiera mondiala turbina cu aer la autoturisme, desi era evident pentru toata lumea ca isprava cu dubla motorizare de pe Monster oferea mult mai multa putere decat supraalimentarea...Si, in orice caz, cum in acea perioada nu exista nicaieri nici o criza de proportii in privinta carburantilor auto, prezenta turbosuflantei nu era solicitata in general, neurmarindu-se inca optimizarea consumului de zi cu zi si nici o crestere sesizabila a puterii motorului altfel decat prin dimensionarea cilindreii (ca doar facea ravagii pretutindeni epoca de gratie a muscle-car-urilor). Din pacate, nici prototipul SAAB EV-1 nu s-a putut materializa in masa (inclusiv din cauza insuficientei fondurilor interne), dar parsiva corporatie de peste Ocean nu s-a lasat pagubasa pana n-a pus gheara integral pe ghimpele de la Cercul Polar de Nord (repet: dusmanul dpdv calitativ, nu la vanzari, ca sa nu sara de fund in sus obisnuitii ofuscati antisaabisti...), caruia i-a rapit cu japca emblema definitorie si de succes - sistemul turbocharge - pentru ca a-l aplica pe carucioarele scartaitoare zise Opel si Buick, dupa care i-a servit un sut revansard in dos, chiar daca a trebuit sa accepte disconfortul pierderii catorva sute de milioane de dolari, alias pretul achizitiei din 1990, la care s-au adaugat "astupaturile" gaurilor financiare infioratoare ale subsidiarei nordice vreme de amar 20 de ani...Haideti, cine vrea sa ma "reveleze" unde gresesc sau unde "fabulez" din tot ce-am scris aici?...Astept! @Verano, frate, scuza-ma, n-am nimic cu tine, dar de unde pana cand SAAB a folosit sau foloseste tehnologie GM !? La ce te referi, mai exact? La componente si subansamble? Nimeni nu-i intrece pe suedezi la acest capitol! La platforme tehnice? Dar nu-s tehnologie! La motoare, nu? Cum, atunci de ce am insirat, impreuna cu amicii mei binecunoscuti, tomuri intregi pe Automarket despre originea reala a motorizarilor SAAB? Doar cele de tip Ecotec parvin pe filiera GM Europe, dar ar trebui sa ai idee pertinenta cum s-a nascut si cine a contribuit in mod regulat la realizarea, dezvoltarea si evolutia respectivei "engine", nu-i nevoie sa ne tot repetam, ca doar ai la dispozitie, in orice clipa, tot universul net si orice carte de specialitate posibila! Nu fii insinuant fara motiv, te rog frumos! Pe de alta parte, 9-4X chiar este un SAAB get-beget si are al naibii de multa treaba cu specificul marcii, indiferent cine si unde il produce; probabil il confunzi cu pleasca aceea ordinara, de sinistra amintire, poreclita din burta GM "primul SUV de la SAAB", in esenta un pseudo-SAAB fara drept de apel, in speta 9-7X - deci 9-4X este PRIMUL SUV DE LA SAAB, un adevar fundamental de care nu se poate indoi nici om inteligent! Aaa, OK, fabrica de productie, materialele de asamblat si mana de lucru apartin lui GM, dar cel mai important factor din ecuatia plamadirii - schitele de ansamblu si detaliile constructive - provine indubitabil din directia Trollhattan, limpede? Una-i una, alta-i alta, prin urmare implacabila nu se pot confunda sau rastalmaci!
    GM se opune noilor patroni chinezi şi ar putea îngropa definitiv Saab
Pagina
12345...979899...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău