• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • @Petriot, eu nu-l ciuruiesc la zidul infamiei pe omul asta, daca asa ti se pare. Am redat numai ideea pertinenta ca adevarata cauza a dramaticului incident este de cu totul alta natura decat defectiune tehnica sau eroare de pilotaj, fiindca prea isi batuse joc de greselile, reale sau inchipuite, ale altor cetateni in cadrul porcariei lui inacceptabile de emisiuni de "divertisment", iar bataia lui Dumnezeu este crunta in asemenea imprejurari...Sa se debaraseze si Badea de naravul zeflemisirii pe "sticla" a altora, ca asa i-am putea imputa si noi, de exemplu, gesticulatia urangutanica de bufon ratat sau conformatia capului in forma de pepene strepezit...Nu-ti convine cum suna, nu? Nici noua cand papagalii astia doi se imagineaza prea isteti fata de restul "prostimii", in contul tipologic al careia epitetele ca "imbecili" de la un capat la celalalt sunt nelipsite din limbajul lor curent...
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
  • Ca de obicei, CTP a expus cea mai realista opinie personala, in aceasta seara la RTV, pe marginea dezastrului rutier provocat de Huidu - eu il socotesc pe incoruptibilul ziarist de pe Dambovita presedintele moral din ultimii 20 de ani al acestei tari sfasiate pe tot frontul de nerozie, minciuna, impostura, ura, talharie, pseudoumor si sfidare...In al doilea rand, poate se lumineaza in ceasul al treisprezecelea si @BMW ca, daca nefericitii din Logan s-ar fi aflat intr-un SAAB sau Volvo, SIGUR ar fi scapat cu viata (respectivele masini NU SE RASTOARNA din fabricatie, indiferent de intensitatea fortei de coliziune frontala! - oricine cat de cat cult cunoaste aceasta salvatoare caracteristica constructiva suedeza!), asa ca sa nu-i mai dispretuiasca si sa nu-i mai defaimeze pe amatorii de "suedeze" atata timp cat responsabilii acestor doua marci GLORIOASE vor pune intotdeauna securitatea rutiera pe primul loc in agenda lor profesionala...nu "muschii" aptitudinilor de viteza, demaraj, exorbitanta, comerciabilitate si brand-show...Noapte buna!
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
  • In textul meu anterior, am scris "lumea mai degraba" in loc de "lumea mai draga" din cauza ca m-am grabit; oricum, nu cred ca m-am grabit mai repede ca Huidu si Badea ori de cate ori acestia vor sa treaca pe la casieriile televiziunilor unde sunt simbriasi :D
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
  • PS: Chiar daca Badea se pretinde mai "echilibrat" decat Huidu si nu-si poate disimula satisfactia tampa fata de necazul marelui sau rival (moral? aiurea, doar intr-ale sfintei audiente...), totusi ar trebui sa se reveleze numaidecat ca practica taman acelasi stil slinos, frustrant si extenuant de linsaj mediatic si de aceea se impune imperios sa se lepede fara tagada de "pruritul" tentatiei "irezistibile" de a se erija nonstop si, desigur, contracost (vorba lui Arghezi: "Moralistii nu sunt firi complicate; ei prefera comisionul"...) in procurorul-etalon al napraznicei Justitii divine; in caz contrar, mai devreme sau mai tarziu (insa in mod sigur se va intampla!), o napasta terifianta il va lovi aidoma lui Huidu, exact cand ii va fi lumea mai degraba (sau reflectoarele neprihanitului Felix...) si cand se va crede personal cat mai "la adapost" de orice amenintare exogena, alintat de aparent atotpermisiva soarta...
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
  • Eu indraznesc sa pun accentul pe acel aspect "lunecos" fata de care este limpede ca mai nimeni nu manifesta vreun interes vadit, ca de! suntem in mod graitor "doar trupuri supte de Duh", conform profetiilor. Concret, in cazul de fata (mult prea discutat, cum ii sade bine romanului atot-dereticator si, de fapt, animic-invatator), s-au derulat doua faze existentiale cu valoare morala extrem de transanta, imposibil de interpretat gresit sau tendentios in toate limbile si dialectele pamantului, care au exprimat apasat acelasi avertisment divin infricosator, relevand pilduitor aceeasi realitate imuabila, nemodificabila in veci, si anume ca lui Dumnezeu nu-i place deloc (ba chiar are oroare absoluta!) ca un semen, oricine ar fi si orice s-ar considera, sa faca sistematic "bascalie", mai ales in areal public, accesibil tuturora, fata de pacatele, slabiciunile si gafele, mai mult sau mai putin blamabile, specifice celorlalti semeni, cum isi permitea obsesiv Huidu, astfel ca accidentul "inopinat" de schi suferit de acesta in Austria n-a intervenit deloc intamplator, dar trogloditul neobrazat ori n-a priceput defel talcul clar al sanctiunii necrutatoare si pline de invataminte, aplicata prompt de Sus, ori a ignorat imperturbabil junghiul penetrant al propriei sale constiinte (constiinta = glasul omniprezent, omnipotent si omnicalauzitor al Domnului din fiecare om, fie el si cel mai odios criminal!), altfel nu se explica logic de ce, dupa ce si-a revenit din nauceala impactului cu copacul investit de Creator cu semnificatie trezitoare din moarte sufleteasca, si-a continuat cu seninatate morbida misiunea demonica de tele-persiflare inutila a unuia si a altuia...Si, de regula, cand adori sa te joci, hlizind sfidator, cu rabdarea Providentei, care este nebanuit de mare, dupa Scripturi, dar in nici un caz carpa de sters pentru nesfarsita murdarie umana, atunci ghici ce consecinte se vor abate negresit, nedozat si neintarziat asupra ta, indiferent ce sisteme lumesti pseudo-protectoare te-ai autoamagi in mod cumplit ca te vor feri de inevitabil si indiferent ce denumiri pompoase ar purta acestea: ABS, ESP, airbags, milk and eggs...
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
Pagina
12345...102103104...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău