• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Am pretuit dintotdeauna aplecarea si reusita in sportivitate a modelelor BMW, dar, ca sa fiu in asentimentul antevorbitorilor mei, trebuie sa-ti diversifici putin imaginatia, nu poti sa marsezi pe aceleasi idei care, ce-i drept, ti-au adus faima; oare de ce GM a izbutit sa-i socheze admirativ pe toti cu conceptiile de design aplicate pe 2011, inclusiv pe cei care n-o suporta defel, in speta moi.
    BMW Seria 3 - noua generaţie a fost prezentată oficial
  • Eu va propun sa ne linistim in conditiile acestei avalanse nebune de vesti pe alocuri contradictorii si sa asteptam calmi petrecerea unui eveniment cu adevarat decisiv, ca de incertitudini si de supozitii nerealiste sau subiective suntem satui pana peste cap...Oricum, mi s-ar parea o gandire incredibil de superficiala, de rigida si de reductionista din partea autoritatilor chineze daca acestea chiar ar califica SAAB ca "nesatisfacator si insuficient dotat tehnologic" (ca galbejitii tare "le au" cu domeniul in cauza, auzi culmea tupeului!)
    Şeful Pang Da: Încă vreau să salvez Saab
  • Daca as avea atata putere, i-as investi pe Ztele CEO la SAAB, pe Octav72 director de marketing si...pe mine ofiter de presa (pai cum sa raman tocmai eu, neicusorule, fara coledzi?). @H2, am tot repetat ca papagalul ca, chiar si in situatia in care SAAB Cars s-ar narui pe bune, desi as agoniza o vreme, tot increzator as ramane stiind ca purtatoarea de fapt si de drept a numelui (trademark-ul original) se cheama...SAAB Aeronautics (plus space technology & smart weapons:) . Tragedia epica a detractorilor inspumegati, transfrontalieri si consecventi ai SAAB-ului ar continua in acest caz prin faptul uimitor ca, desi radiata oficial din registrele juridico-comerciale, SAAB tot s-ar vinde pretutindeni, chiar si in regim SH, inca 15-20 de ani de la disparitie (si nu poate nimeni sa excluda posibilitatea ca SAAB AB sa decida la un moment dat reinfiintarea unei sectii auto, avand drepturi depline in acest sens conferite de lege si bani...cacalau, Maria Ta!), ba inca si dupa perioada de inertie estimata, ca veterana de valoare sentimentala (ar costa si mai mult atunci, asa cum, de pilda, un Dodge Charger din anii '70 nu se poate cumpara decat numai daca te zvanta la buzunare, cu toate ca "nu era cine stie ce bijuterie tehnica in vremea productiei" :) De ce? Fiindca, spre rumoarea, stupoarea si icterul de ciuda al lui @AndreiRN si al altor preoti prohodisti improvizati, amatorii marcii suedeze sunt destui oriunde; eu insumi am vazut cocalari in toata regula (imbracati adecvat, nu era deci nici un dubiu) avand ca masina personala SAAB: erau la iarba verde, cu mese, cu gratare, tot tacamul, usile masinii larg deschise, muzica data la volum maxim, dar, cat am stat eu langa ei (vreo doua ore), n-au rulat nici o manea, sic! Asta e; pentru a strange gunoiul se foloseste matura, nu periuta de dinti, ceea ce au constientizat probabil si tipii respectivi. Pe altii, de aceeasi teapa (nu stiu daca tot cocalari, dar "smecheri" get-beget in mod sigur), i-am vazut cum isi scot gagicutele in oras cu...9-3 Convertible. Tot respectul pentru dansii deoarece, desi au de ales dintr-o multime de alte marci, s-au oprit tocmai asupra lui SAAB, fara sa fie animati de nici o motivatie "ciumega" si mai ales fara sa le-o bage nimeni cu forcepsul pe gat, ca doar traim in democratie, evident, nu? Asa ca, desi nu vreau, trebuie sa te dezamagesc, @@SaabCuantic (ce sa zic, mi se pare tare galant sadismul tau): n-ai ce fata sa-mi vezi decat aceea care suporta zilnic intemperiile (naturale si umane, deopotriva). Si, draga @AndreiRN, vorbesti de populatie de parca ar fi busuioc de pus la icoana; mai degraca este sare de pus pe rana...
    Pang Da: "Afacerea cu Saab a căzut". Saab: "Discuţiile continuă"
  • Asa presimti tu sau asa vrei tu?...
    Pang Da: "Afacerea cu Saab a căzut". Saab: "Discuţiile continuă"
  • Ztele, vezi ca a aparut un impostor care se foloseste de id-ul tau si care probabil isi imparte etnobotanicele cele de toate zilele cu un alt deraiat de pe sinele normalitatii, Beemwica... @Automarket, te-am rugat sa nu mai lansezi afirmatii categorice de genul "SAAB pare ca se apropie de final", SAAB va falimenta iminent" etc. din moment ce nu s-a decis nimic pe plan oficial si totul a ramas in coada de peste...Te rog frumos, adopta o tinuta obiectiva de elaborare a textelor (ce s-a ales astazi din impartialitatea model si din deontologia profesionala a ziaristului de odinioara?) ; si asa toti iubitorii autentici de SAAB avem nervii intinsi la maximum in acesti ultimi doi ani extrem de obositori si simtim ca o sa ne imbolnavim de inima pana la urma, caci oameni suntem si noi, nu mostre cibernetice de stoicism perpetuu...
    Pang Da: "Afacerea cu Saab a căzut". Saab: "Discuţiile continuă"
Pagina
12345...103104105...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău