Şeful Pang Da: Încă vreau să salvez Saab
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Şeful Pang Da, Pang Qinghua, a declarat că doreşte în continuare să investească în Saab şi că este încrezător că tranzacţia va merge mai departe. Aparent, primele sale declaraţii au fost înţelese greşit, directorul companiei chineze referindu-se la posibilitatea ca Guvernul să respingă parteneriatul cu Saab, sau ca tribunalul care se ocupă de reorganizarea companiei să adopte un plan de restructurare prin care se renunţă la toate contractele anterioare.
Pang Qinghua consideră că afacerea Saab – Pang Da este în mâinile celui care organizează restructurarea mărcii suedeze. Directorul Pang Da şi-a reafirmat sprijinul pentru această afacere, semn că interesul său este încă ridicat pentru finalizarea tranzacţiei. Şeful Pang Da a adăugat faptul că este interesat doar de vânzărea modelelor Saab în China şi în regiunile alăturate, fără altă implicare în procesul de creaţie sau producţie a automobilelor Saab.
Comisia Naţională de Reforme şi Dezvoltare din China trebuie să aprobe fiecare parteneriat care are loc cu un constructor străin. Pentru moment, surse din cadrul instituţiei spun că Saab nu oferă suficientă tehnologie încât să fie interesant pentru chinezi, de unde şi şansele slabe de aprobare a parteneriatului.
Comisia va da verdictul final mâine. O afacere separată între Pang Da şi Saab viza achiziţia a 2000 de automobile, pentru care corporaţia chineză a plătit circa 30 de milioane de lire sterline, dar nu a primit încă niciun vehicul în schimb.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Jaguar Land Rover pierde în fiecare an vânzări de circa 100.000 de unități, motivul fiind calitatea percepută de clienți în cazul unor modele, conform CEO-ul grupului britanic. (03.03)
-
Juriul care acordă trofeul "Mașina Anului 2021 în lume" a ales finalistele care se bat pentru titlul suprem din acest an. Ca de obicei, juriul a pregătit și câteva categorii secundare. (03.03)
-
Noua generație Toyota Aygo va fi dezvoltată pe platforma lui Yaris și va oferi doar motoare cu ardere internă în Europa, potrivit informațiilor din presa britanică. (03.03)
-
VIDEO: Hongqi H9 este răspunsul chinezilor la BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S
-
OFICIAL: Hyundai Bayon debutează ca rival pentru Ford Puma și Nissan Juke
-
Hyundai Ioniq 5: cele 3.000 de exemplare ale ediției de lansare au fost vândute în mai puțin 24 de ore
-
Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul, completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
-
Detalii complete despre noua Skoda Fabia: platformă nouă și gamă de motorizări fără diesel
O zi frumoasa tuturor!
Ce-a fost mai greu a trecut, in speta aprobarile la nivel local si regional. Aprobarea la nivel central se bazeaza in mare parte pe recomandarile respective.
Rabdare si tutun, my friends, maine e ziua Z.