• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Am fost prea dedicat ultimului topic SAAB ca sa mai trec in revista ultimele replici din penultimul...In primul rand, vreau sa-i multumesc lui @Sorin pentru intelegere. Este extrem de important, daca nu capital, sa-ti faci prieteni cumsecade in ziua de azi, chiar daca ar fi mai probabil sa localizezi pe pamant mai multe fire din floarea-de-colt decat asemenea giuvaere umane, nu-i asa? :D Pe de alta parte, @tataie se deda la ceea ce se cheama colaj de informatii, adica umbla cu foarfeca ereziei printre vorbele mele si alcatuieste, cu o perfidie demna de uciga-l toaca, fraze calomnioase, pe care apoi mi le pune in gura in mod samavolnic si pe care eu n-aveam cum sa le concep, nestandu-mi in fire...De pilda, eu am redat intre ghilimele parerile nefavorabile despre SAAB ale unor terte persoane pe care le-am interogat cu privire la pozitia lor sincera despre marca suedeza, iar tataicu' a gasit de cuviinta sa afirme ca "de fapt" este ceea ce cred eu despre SAAB, adica, dupa nalucirea lui gratuita, cica eu as practica cea mai detestabila fatarnicie pe aici si n-as fi suporter SAAB, ci dimpotriva !? Un alt "binevoitor", "demascator" si "luptator pentru dreptate" crede ca m-a prins la colt si ca raman fara argumente credibile in privinta faptului ca detin BMW si nu SAAB, daca tot "ma dau mare fan"...Explicatia frizeaza simplitatea cea mai posibila la care te poti gandi logic: am ales BMW fiindca trebuia sa ma incadrez in doar 2500 de euro stransi cu greu si, cum eu imi doream un SAAB de pe piata SH care insa sa nu prezinte defectiuni sau un grad avansat de uzura (ca orice masina prea damblagita din cadrul oricarei marci, nu trebuie facuta nici o discriminare!) si n-am gasit totusi, oricat am cautat, m-am oprit cu chiu, cu vai, asupra unei seria 3 de acum 20 de ani, ascultand si de un sfat prost (asa, si? n-am voie sa gresesc?? regretele ma vizeaza doar pe mine, de ce i-ar interesa pacatele mele pe cei care ma contesta atata vreme cat eu sunt cel mai indreptatit sa platesc pentru ele, nu ei!), mai ales ca era oferita "la ocazie"...Verificand-o minutios inainte de cumparare, masina s-a comportat foarte bine, asa ca am luat-o si gata, ce rost avea sa ma apuc sa blamez firma BMW pentru un produs bun al ei in mod obiectiv si care percuteaza intr-adevar sportiv si de unde pana unde sunt ipocrit fata de SAAB si fals admirator al brandului?! Cei ce ma detracteaza astfel ia sa se uite in ograda lui ztele si sa se convinga ce a mai condus in afara de SAAB (oho, si inca destule!), mai ales ca, nota bene, sunt sigur ca ztele este un iubitor mai profund si mai avizat de SAAB decat mine, nu ma rusinez sa recunosc just! Aaa, ca nu va fi acel BMW masina mea definitiva, pe viata (o s-o donez la un moment dat, bine?) si ca va urma neindoielnic un sau niste SAAB-uri, atat si nimic altceva pe deasupra, dar numai cand imi voi permite efectiv (ma zbat sa se intample cat mai curand), este alta mancatorie de peste, dar nu, eu nu trebuie sa fiu judecat astfel, adica judicios, deci mie ori mi se sare la beregata, ori "trebuie" sa tac mucles si cu capul la cutie, ca de! "fatarnic" ce sunt...Mai trebuie sa ma faca paranoic - se stiu ei cine! - ca sa fie tacamul complet de "bolnav internabil", n'est ce pas?
    OFICIAL: Saab intră sub protecţia Legii Falimentului din Suedia
  • Ideal ar fi ca lucrurile sa se desfasoare la SAAB dupa urmatorul criteriu relational: "Voi (Youngman si/sau Pang Da) sariti mereu si la timp cu banu' suficient, ca de restul (eliminarea pierderilor, aplicarea tehnologiei, organizarea productiei si strategia de marketing) las' ca ne ocupam noi (managerii, inginerii si muncitorii)". Este exact ideea lui @LauCalin, nu-mi revendic eu paternitatea ei :)
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • Oare sa realizeze cu adevarat chinezii ca firma suedeza detine un potentialul creativ imens (din punct de vedere imaginativ, nu ca productivitate propriu-zisa) si ca se bazeaza pe o ergonomie speciala in fabricarea masinilor sale de s-au hotarat sa ridice stacheta financiara atat de sus?...De fapt, chiar m-as fi asteptat sa-si dea seama ca, asa cum am mai subliniat, investind "numai" 245 mil. euro, tot n-ar fi scos SAAB la liman, fara indoiala!
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • Bravo, Scorpy, incep sa ti se deschida ochii mintii...Poate in cele din urma te tragi mai spre nord de Wolfsburg, stii tu unde...La noi (poporul SAAB) nu se dezactiveaza nimic la motoare, noi ne ducem soarta in spinare cu aceleasi Ecotec-uri, HFV6-uri si JTD-uri, care sunt "praf" , nu-i asa?, desi, paradoxal, exista si specialisti auto care le califica pe unele dintre aceste motoare drept "bijuterii" (mai ales V6 turbo). Orice creatie a VAG va fi foarte originala de acum incolo, cum sa nu, si toate vor avea ca element comun nelipsitul T din capul expresiilor TDI si TFSI, adica, desi se speculeaza intens ca, fara tehnologie turbo, SAAB ar avea motoare cu performante extrem de slabe, nici VAG n-ar fi mai breaza fara TURBOCHARGE, ceea ce inseamna exact doctrina pe care SAAB a indraznit prima s-o transforme in demonstratie de zi cu zi, in public...
    Volkswagen prezintă sistemul său de dezactivare a cilindrilor
  • N-am afirmat ca banii chinezilor vizeaza sigur continuarea proiectelor de masini mentionate, ci apare in frazeologia mea expresia "as prefera ca...", deci nu se stie exact ce intentioneaza gagiii intr-o perspectiva mai indelungata...Evident ca, dupa eventuala achitare a datoriilor, reluarea productiei va deveni scopul imediat al chinezilor, nu incape discutie. Din cate m-am informat eu, datoriile totale s-ar ridica la mai mult de 70 de milioane, adica 100 si un pic, dar poate ai aflat tu intretimp vreo noutate de la fata locului, desi nu vad de ce ar scadea nivelul creantelor de recuperat sau de ce ar fi pasuita compania. In definitiv, nu ma indoiesc ca esti si tu ferm convins ca trebuie bagat cu maxima prioritate peste un miliard de euro in SAAB, dupa cum estima Antonov, care se pare ca nu-i prost, stie el ce stie... Nu imbratisez gestul lui SAAB de a-si instraina platforme, chiar daca primeste gologani frumusei in schimb. Trebuie sa defilezi cu o demnitate a ta in lumea auto, nu numai sa te axezi pe obiective si cerinte economice, oricat ar fi de stringente. Dar, ma rog, este doar opinia mea, poate ca inca n-am patruns in tenebrele simpliste ale Mileniului III si nu m-am adaptat "corespunzator" :D
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
Pagina
12345...107108109...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău