• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Nu-mi spune ;) Oricum, dincolo de simpatii sau antipatii, conglomeratul VAG scoate cele mai performante motoare (nu si cele mai "eco", dar ce mai conteaza? :D), iar daca va ramane in componenta doar "crema" (VW Cars, Audi, Porsche si o singura entitate rezultata din contopirea MAN, Scania si VW Nutzfahrzeuge, restul marcilor fiind asimilate sau indepartate), atunci ar fi posibila refocusarea pe esenta, pe calitate, pe selectie...Dar eu reiterez ce subliniam odata: simbioza VAG-GM bate la usa si se va implini in urmatoarele decenii...Atat. Astept cu nerabdare limuzina "full size" de la SAAB (preconizatul model 9-7), care va fi capabila sa provoace in segmentul superlux consacratele S Klasse, A8 si Seria 7; sa speram ca temerarul proiect nu va incremeni la stadiul de simpla reverie. Daca va fi lasat in pace si nu va fi obligat sa se "inspire" din forme si linii atipice SAAB-ului, atunci cu siguranta prolificul Castriota isi va face datoria...Doamne-ajuta!
    Pasărea Phoenix? Saab 9-5 a bătut Seria 5 şi A6 într-un top realizat în Singapore
  • Pai este suficient sa luam in considerare prestigioasa revista americana "Ward's AutoWorld" si al sau vestit top anual "Ward's Best 10 Engines". Bine, clasamentul acesteia este intocmit pe baza preferintelor populare americane (totusi, nu te hazardezi sa pui pe hartie doar ce-i place lui x sau y si sa ordonezi statistic alegerile lor, ci te lansezi si in niscaiva analize tehnice pertinente), dar nu cred sa apara variatii mari in restul lumii. Sa nu uitam ca este o publicatie care se editeaza de aproape 90 de ani, deci nu-i putem califica pe autorii respectivi ca tampiti sau novici.
    Pasărea Phoenix? Saab 9-5 a bătut Seria 5 şi A6 într-un top realizat în Singapore
  • Aveam pretentii mai mari de la AndreiRN...Respectiva motorizare se realizeaza brut in...SUA, Canada si Australia (ce-i drept, doar in aceasta ultima tara se mai produce in momentul de fata, unde se concepe varianta LP9 turbo a familiei HFV6 din cadrul GM engines, special pentru a deservi 9-3, versiunile Aero si Turbo X, si noul 9-5, desi mai beneficiaza de aceasta motorizare si Opel Insignia, careia tot SAAB ii monteaza si turbina). Deci, indiscutabil, nu-i un "motor GM", ci o colaborare intre GM North America si GM Powertrain Sweden (adica insusi...SAAB). La insinuari si rastalmaciri ne pricepem toti la urma urmei... In legatura cu subiectul in sine, se pare ca exista popoare care apreciaza in bloc exclusivitatea, fara sa le pistoneze nimeni la creieri despre "topul vanzarilor" sau despre "rezonanta de brand"...Evident, as fi ipocrit sa nu recunosc ca istoria Audi, de pilda, este si mai indelungata, si mai palpitanta decat a lui SAAB, si ca in anii 80-90 "the four rings" si-au atins maximum de inspiratie si apogeul personalitatii, numai ca viforul acesta necrutator si atot-nivelator al globalizarii cu orice pret si pentru orice motiv a impins fara voie acest pionier fabulos al automobilismului, Audi (mostenitorul legitim al legendarei Auto Union), in zona arida a profitului frivol, fara limite si devorator de calitate, iar sanse reale de renastere estetica nu prea se intrevad la Ingolstadt (cel putin nu cat timp balaurul VAG va taia si va spanzura la nivelul administrativ al firmei). Nu ajunge nici ca motorizarile Audi castiga autoritar primul loc in clasamentele anuale ale revistelor de specialitate, nu ajunge nici ca VAG a reusit cea mai isteata mutare pe piata auto a ultimilor ani prin inhatarea MAN-ului (cu care oricum avea afinitati inca de la infiintare!) - ceea ce ii va garanta aportul celor mai bune Diesel-uri si turbocompresoare pe plan mondial (din mainile celor de la MAN ies opere de arta in aceste doua privinte) - si nu ajunge nici ca Audi se bucura actualmente de o explozie de popularitate globala cum nu s-a mai intamplat niciodata cu nici o alta marca, fie ea si rivala. Ca sa inchei intr-o nota "pisichera", pe Youtube nu vezi in comentariile care vizeaza Audi decat expresii-sablon ca "Audi rulz", de aceea imi permit sa nuantez putin, adecvat in context: SAAB rulzzzzzzzzzz...
    Pasărea Phoenix? Saab 9-5 a bătut Seria 5 şi A6 într-un top realizat în Singapore
  • Se poate aprecia ca @agoox a exprimat cel mai realist punct de vedere, dar vin eu si va intreb frontal si brutal: cum mama naibii se face ca o tara calificata permanent si din toate directiile ca instabila economic si cu un viitor tot mai sumbru pe toate planurile existentiale, precum a noastra, manca-o-ar tata de scumpa ce este (la propriu:D), sa figureze in topul tarilor europene cu cele mai multe masini de lux pe cap de locuitor ?! Criza, recesiune, infractionalitate, cataclisme, Apocalipsa, blocaj politic, spectrul decimant al foametei globale, bla, bla, bla, simple sperietori de ciori bete! Teribil paradox, monser...De fapt, ce sa ne mai ascundem dupa baobab: LA NOI SE FURA CA LA BA-LA-MUC! Dar nu ne multumim doar cu atat, de! Ati vazut invazia dementiala a omizilor din anul curent? Prapad au lasat in urma lor, nu gluma. Prin analogie, asa procedam noi - "baietii dastapti" - cu pomul prea "accesibil" numit Europa, care o sa ajunga o zdreanta in bataia necrutatoare a sortii din cauza rapacitatii noastre proverbiale. Sa nu se creada ca generalizez in mod obtuz sau fanatic cu privire la poporul din care, volens-nolens, fac parte organico-spiritual, sau ca savarsesc lez-natiune fara un motiv temeinic, dar nu se mai poate trai firesc, draguteilor, in iuresul acesta haotic de pe strazi, unde iti sufoca panorama vizuala de zi cu zi multimea coplesitoare de autovehicule, culmea, chiar si in plina zi (sau mai ales in!) , cand tot omul normal la debla ar trebui sa fie absorbit de jobulet, dar, cum la noi basmele suave de adormit pruncii s-au inlocuit treptat cu povesti sforaitoare despre productivitatea muncii, va dati seama de unde au rasarit toate minunatiile pe roti: ne-am inspirat toti dupa modelul ideologic brav aducator de "succesuri" al lui nea Nelu Kaghebelu - "sarac, cinstit si truditor" (in ciordicultura, pardon, agricultura, sau in limuzine, pardon, uzine)...Furnicareala neobosita a masinilor mi-aminteste in mod reflex de vorba aceea din strabuni: "cata frunza, cata iarba"...sau are maicuta mea o zicere si mai sugestiva: "Ia uite, i-a fatat ma-sa pe toti in masini!"...
    Lamborghini va lansa un SUV. Sedanul Estoque a fost amânat
  • In primul rand, va rog frumos sa inlaturati acel "cearceaf" de reclama pentru Toyota de pe prima pagina, nu ca ar fi deranjant sau agasant, dar pur si simplu blocheaza accesul pe site de pe mobil, astfel ca, avand calculatorul nefunctional la un moment dat, nu mai poti sa fii la curent cu ultimele stiri daca te axezi pe mobil. De fapt, ar fi chiar o ingradire, chit ca involuntara, a dreptului la informatie, deci fiti receptivi si rezolvati aceasta problema, fiindca eu intru des pe site-ul vostru de pe mobil ori de cate ori situatia nu-mi permite sa utilizez un computer. Eu inteleg ca reclama va asigura venituri, dar aveti grija sa nu fie afectat esantionul vostru de public prin nici un mod posibil. In alta ordine de idei, riscati sa alunecati in necredibilitate, ridicol si neprofesionalism daca folositi termeni sau sintagme radicale ca "faliment iminent" , precum v-ati hazardat in penultimul articol despre SAAB, desi ar trebui sa realizati ca nimic nu-i transat definitiv in curtea suedeza, mai ales ca actualmente statul chinez se arata mult mai disponibil sa ajute SAAB. Este normal sa inserati o stire exact dupa formatul atasat de agentiile globale de presa, dar luati in calcul ca aceasta poate sa contine si inexactitati sau erori deoarece, cum omul nu este perfect, atunci orice lucrare a mintii sau a mainilor lui poate fi bantuita de subrezenie, in ciuda aparentelor...Solutia este foarte simpla: va sugerez sa aplicati un filtru analitic mai drastic fata de orice informatie provenita pe filiera straina si, pe cat posibil, feriti-va de tentatia "previziunilor" care nu se bazeaza totusi pe un fundament solid de adevar. Va asigur ca nu este o critica malitioasa, ci un gest de prietenie, conform unui mai vechi precept crestin: "Ai un prieten? Mustra-l!"... Cat despre subiectul curent, imi inchipuiam ca datoriile SAAB-ului se ridica la peste 100 mil.euro, dar cota de peste 150 mil.euro mi se pare...infioratoare. Subscriu intrutotul la textele celor patru useri de mai sus. Observatia lui @LSM este foarte acida la adresa mentalitatii economice standard a chinezilor, dar nu poate fi contestata - daca chinezii vor dori sa se comporte pana la urma bicisnic, asemenea lui GM, nu putem sti cu siguranta dinainte, dar cert si laudabil (deocamdata) este ca in prezent vor sa "sara cu banu'". Daca vor dori sa dezvolte puternic reteaua de vanzari a lui SWAN in Extremul Orient, iarasi ar fi o intentie care merita apreciata, numai sa nu ne trezim cu vreo noua experienta revoltatoare gen 9-7X sau 9-2X, adica niste "chinezarii" ordinare imbracate "de impresie" in haine SAAB (la care BAIC s-a pretat deja). Nu punem raul in fata, dar de la chinezi ne putem astepta la niscaiva surprize, mai ales ca mintea prostilor cu bani este extrem de odihnita :D In realitatea mea intrinseca, voi astepta tot timpul un semn de bunavointa din partea SAAB-Aero@Systems, Koenigsegg sau BMW pentru o preluare serioasa a companiei din Trollhattan, de fapt stiti preferintele mele si faptul ca eu socotesc ca pur circumstantiala colaborarea SAAB cu galbejitii (asa s-a brodit in vremurile tulburi de astazi, n-avem incotro per moment...)
    Se salvează Saab? Curtea de Apel din Suedia ajută marca să intre în reorganizare
Pagina
12345...106107108...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău