• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • S-a anuntat deunazi pe net ca Youngman Lotus este foarte aproape de a obtine aprobarea de la autoritatile chineze ca sa investeasca masiv in SAAB (pfiu, era si timpul, prea ne perpelise pe jar PCC cu taraganarea lui birocratica - n-a fost de alta natura deoarece nu cred sa fi avut ceva de obiectat contra marcii suedeze din moment ce o alta corporatie interna, BAIC, s-a folosit din plin de platforme SAAB), asa ca sunt de asteptat vreo 245 de milioane de euro in prima instanta, dintre care cele peste 100 de milioane reprezentand datoria fata de furnizori vor fi achitate in mod sigur. Problema ar fi ca Youngman ar dori sa converteasca si in actiuni la SAAB Automobile AB o parte din suma vehiculata, doleanta cat se poate de fireasca (adica, mai pe romaneste, "te ajut cu draga inima, frate, dar numai pe ochi frumosi n-am cum, asa ca da-mi ceva in schimb, iar eu incerc sa-ti fac profitabil acel ceva si-mi iau apoi partea aferenta, ca am si eu angajati de platit"...wright!), dar as prefera ca, dupa stergerea datoriilor, restul de pana la 245 sau cat va fi mai exact sa fie destinat pentru repornirea productiei, pentru continuarea proiectelor deja statornicite privitoare la noul 9-3, minicompacta de oras 9-2 si SUV-ul preconizat a se masura cu Q7 si X6 (adica 9-7) si pentru instalarea unor linii de utilaje in plus (desi ar costa de-ar zvanta, caci cele mai noi tehnologii sunt oricum, numai ieftine nu!) - daca ar mai ramane si niste "maruntis", sa fie lichidate si ultimele restante salariale. Ce vreau sa zic? Pai domnii galbeni si cu...galbenii ar trebui sa mai aduca de acasa niste malai in surplus (dar strasnic surplus, nu gluma), avand in vedere ca, daca 1% din actiunile SAAB valoreaza 326 milioane de euro, dupa calculele lui GM (care le-ar putea detine teoretic, desi tot inclin sa admit ca s-a multumit doar cu 74 de milioane de euro de la Spyker si salutare, adica nu exista in fapt nici un fel de "1% actiuni preferentiale", restul este cancan), atunci, logic, 100% ar echivala cu...32 600 000 000 euro (ha ha, nu-i o eroare matematica, ci atat ne-au asigurat maharii de la GM ca ar valora SAAB la cota "reala" de vanzare, desi ei insisi s-au derogat de la regula, acceptand mizeria de 74 de meleoane :))) Evident, eu exagerez pentru un efect nostim, dar, serios vorbind, Youngman trebuie sa fie constienta ca nu poate indeplini toate obiectivele SAAB mizand pe un cuantum de bataie, totusi, extrem de redus fata de nevoile reale ale suedezilor, pe care ar face bine sa le contabilizeze cu rabdare, cu tact, cu viziune de ansamblu, cu competenta manageriala de previziune economica, si sa stabileasca intr-un final cam cate MILIARDE se cer imperios investite - na ca m-am scapat si recunosc si eu pe fata adevarul gol-golut: renasterea palpabila a SAAB-ului = MI-LI-AR-DE !!! V-am scris pe silabe, ca sa nu apara neintelegeri...
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • Stai linistit, am inteles exact sensul frazei tale, oricum o sa-mi schimb treptat stilul de abordare a subiectelor, precum am si mentionat mai sus, si nu ca sa-i fericesc pe "vanatorii de ciudati", ci fiindca asa vreau eu, si anume sa-mi reliefez latura mai calculata, mai aplecata spre tehnicitate, analiza si interpretare, tinand cont ca aveam de-a face, totusi, cu un forum care impune anumite reguli de tinuta conversationala (a respecta un cod sau un tipar nu presupune neaparat a-ti infrana izvorul de spontaneitate). In acest sens, n-o sa mai recunoasteti la un moment dat. Somn odihnitor pentru toata lumea. Bye.
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • Pentru prima data, raman fara cuvinte...Octav, nu cred ca exagerez daca afirm ca esti comentatorul cea mai echilibrat de pe acest forum- te deplasezi cu agilitate intre pasiune si obiectivitate - Nu inseamna ca nu-i apreciez si pe mai vechii mei amici, care se stiu ei cine sunt. Pai, intr-un asemenea cadru de relationare interumana, in care cuvantul de ordine este responsabilitatea de sine, chiar as fi absurd sa "atac" persoana in cauza. Dupa mine, toti ar trebui sa ne comportam (sau sa "percutam", daca va place asa) precum Octav, insa, din nefericire, in mod infailibil, miracolele pe planeta albastra ori nu pot fi concepute, ori dureaza prea putin... Cat despre impactul vizual al lui 9-3 Convertible, am asistat pe viu la exclamatiile unor cocalari get-beget cand a trecut pe langa ei un exemplar de acest gen: "Wow!" (uluire sincera!). Inca o dovada in plus ca esteticul nu cunoaste granite de nici un fel...Vreti si continuarea frazei in context? "C...e, masina asta e belea, hai ca nu poti sa-i zici nimic". Intr-adevar.
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • Ce inseamna "frustrat"? Mai tineti minte dezbaterea pe tema explicitarii semantice a termenului si cum il confunda extrem de multi ignoranti cu "nevrozat"? Apel umanitar catre cei cu musca pe caciula: mars inapoi la scoala, caci numai bagabontii de mahala rateaza prin vocatie exprimarea adecvata in limba romana, dar, oricum, nu ma impacientez cand stiu prea bine ca toata armata pestilentiala de "ciumegi" - "emanatiile" "Revolutiei" si scursurile "democratiei" - vor fi raschetati de pe fata pamantului in ziua aceea infricosatoare stim noi de care! Au ajuns niste canalii irecuperabile ca alde "men" sa ne "reprezinte" in Europa si in institutiile ei fundamentale (exceptie salutara: CV Tudor), spre bucuria fara margini a cazaturilor fara sira spinarii care au alarmat cetatenii pedanti din spatiul UE cu mucozitatile lor "ocupationale" vechi de cand cerul si pamantul: bisnita (crima economica pentru care, in mod just, se facea parnaie pe vremea lui "nea Ceasca", dar de! acum "cumpararea in scop de revanzare" cica s-a transformat "democratic" in "libertatea comertului" ?!), proxenetism (trazni-i-ar soarta si pe pesti, si pe tarfe!), cersetorie pe baza de infirmitati mimate (Tepes efectiv le-a dat foc unor asemenea saltimbanci dornici de castiguri fabuloase prin specularea sensibilitatii publicului...la noi nu mai tine "vrajala", dar, din pacate, occidentalii inca pun botul...), trafic de masini sterpelite (sursa inca foarte solida de venituri ilicite in Romanica Pedelica, in complicitate impardonabila cu "autoritatile statului" - care or mai fi si alea?) si alte blestematii, mai mult sau mai putin voalate...NU MAI STAU LA TACLALE cu instrumentele ideale ale coruptiei morale, indiferent din ce categorie sociala ar proveni. PUNCT FARA CONTRAPUNCT. Astept noi articole despre SAAB in care sa nu mai fie cazul sa ma metamorfozez intr-un mic Mircea Badea.
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • He he, nu " le ai" cu subtilitatile, te strofoci tu sa iasa ceva "de efect", dar ideea de baza trebuia sa fie clara de la inceput: textele mele trebuie socotite ca niste nuci: iti alegi numai miezul din ele, pe care il consideri folositor, restul, adica cojile, ai dreptul sa-l arunci, in cazul nostru sa nu-l iei in seama. Asa trebuia sa procedezi, discret, galant, elevat, dar tu ai sarit cu ciomagul la plezneala - "Ba, nebunule!". Crezi ca o sa cada careva pe spate de fascinatie ca ma bestelesti tu in engleza?! Si ce tot ma citezi, de ce reproduci identic ce-am scris? Concepe si tu o logica asemanatoare si apoi sa ne confruntam pe taramul exclusiv al intelectului, caci la "copy si paste" se pricep astazi si sugarii. Notiunea ta despre patriotism frizeaza reductionismul pur si simplu semidoct. Carevesazica, daca imi iubesc tara (si neamul, dar pe selectatelea, adica numai esantionul de persoane care chiar mai poate fi numit neam!) si indragesc totodata o entitate straina, atunci sunt tradator sadea? Ia vezi cati nenumarati fani auto romani atingi colateral cu o consideratie ingusta rau sub aspectul inteligentei precum a ta, monser. Si inca o trebusoara isteata care iti scapa: un nebun nu se va interna niciodata din proprie initiativa, fiindca, daca ar face-o, atunci, la mintea cocosului, ar insemna neindoielnic ca isi realizeaza starea launtrica de fapt, adica isi da seama de el insusi, cu alte cuvinte are discernamant, deci nu este realmente nebun si, pe deasupra, supraveghetorii sanatoriului il vor da afara in suturi pe motiv ca simuleaza boala ca sa poate fi intretinut pe gratis :P Pana aici, nu iti mai dau nici o replica, mi-ai papat timpul si nervii cand puteam bine mersi sa schimb replici normale cu ztele, lau, dan_grc etc,
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
Pagina
12345...108109110...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău