• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • N-am nevoie sa stiu ce s-a intamplat prin alte zari (RDG, Rusia, China etc.), deoarece pe mine ma intereseaza doar tara mea, capisci? N-am de unde sa intuiesc daca ai trait sau nu sub comunism si nici n-am chef sa te supun la teste pentru a ma convinge de adevar. Ocolesc neafectat ironiile tale desuete. Tu ai initiat acest conflict inutil fiindca nu te-ai putut abtine sa nu faci pe evaluatorul psihiatric avizat, hai canta la alta masa! Presupun ca intri cu mare evlavie in Biserica, dar deschide si Scriptura ca sa-ti sara in ochean ca "Cine ii va zice fratelui (semenului) sau "Nebunule!", vrednic este de judecata..." In consecinta, toate stiintele psihologice n-au baza evanghelica, adica sunt echivalente moral cu zero barat, s-auzim de bine si, cand ne mai vizitezi, concentreaza-te musai pe SAAB, lasa epitetele in seama celor indrituiti si insultele in dreptul celor humanofobi...
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • @men, vezi ca intinzi cam tare coarda, buddy, si realizezi niste conexiuni absolut aiuritoare...Asta-i atac marsav sub centura! Nimeni dintre cei pe care i-am cunoscut n-a jonglat cu protipendada bolsevica, asa ca nu mi te adresa mie ca un mahalagiu needucat si nu-mi calomnia o ruda de sange...De ce iti permiti acest comportament de creatura preistorica ?! @Automarket, te rog sa nu mai ingaduiesti nimanui sa profereze expresii nedemne ca "hai sictir!", OK? In afara de DAF, modelele insirate de mine erau prezente prin anumite locuri publice, asadar nu apartineau nimanui din neamul meu, cine esti tu sa ma ponegresti?! Nomenclatura se dadea in stamba doar cu Dacii negre inmatriculate cu numarul invariabil XY (indicativ de judet) - 101, deci numai protocolul Comitetului Central prevedea uzul limuzinelor de provenienta vestica, in provincie se aplicau in schimb restrictii puternice, dar a existat o mana de cetateni, obligatoriu prieteni cu...Nicu Ceausescu, care si-au putut procura niste bijuterii occidentale cu sprijinul fiului cel mare al cuplului prezidential de atunci, numai ca insusi Nicusor a incasat scatoalce serioase de la taticu' pentru cutezanta lui favorizanta pentru unul si altul, iar Nicu si amicii lui "chiaburi" au fost luati discret in vizor de catre Securitate, care reprezenta in realitate structura principala de conducere a statului socialist, nu Partidul (pai cine s-a ultraimbogatit astazi? fostii securisti, nu fostii activisti de partid, pe care primii ii strangeau cu usa datorita imensului volum de date compromitatoare despre vietile lor personale, cu care i-au santajat dupa "Revolutie" si, ca sa nu dea prostimii de banuit, evreii maghiari kominternisti au hotarat ca tara sa fie condusa formal de catre un activist notoriu: nea Ilici bolsevicu'!). In nucleul coordinativ al Securitatii Romane se infiltrase adanc o ramura dura a serviciilor secrete maghiare, care l-a executat fara mila pe presedintele legiuit al tarii noastre si care are legatura curenta cu toata adunatura iredentista si sovinista care se munceste de zor sa sfartece teritorial Romania de 20 de ani incoace (noroc cu UE, care nu agreeaza un Ardeal unguresc...). Iata ca te afli sub incidenta unei totale necunostinte de cauza istorica, prin urmare sondeaza si tu anumite surse daca te vrei musai corect informat! Aceia care va erijati in contestatari anticomunisti, ascultati comanda la mine: am fost unul dintre nenumaratii copii ai "plebei proletare" care erau siliti de catre parinti sa se scoale cu noaptea in cap ca sa prinda loc la cozile kilometrice formate pentru un iaurt lesinat si un sfert de paine pe zi pe cap de locuitor, ani de zile la rand, dar, in pofida vicisitudinilor materiale, stiam sa ne respectam cu adevarat intre noi, iubeam tot ce este imuabil drept, frumos si inaltator, la toate nivelurile sociale, pai se compara cu ura demonica, debandada intrinseca, tradarea principiala, impostura de "stat" si egoismul crancen din prezent? Unii dintre vajnicii adepti de astazi ai "valorilor democratiei europene" nici nu erau nascuti pe atunci, dar se lanseaza cu neobrazare puerila in exegeze "justitiare" cu titlu de rationamente imbatabile (de fapt, sofisme de tot rasu'-plansu'!), insa trebuie sa invete intr-un final pretul estimat al muncii creative, al bunei cuviinte ancestrale, al rabdarii nobile si iertatoare si al masurii elementare de apreciere obiectiva a realitatii inconjuratoare...Si sa-ti mai fixez o axioma, men-torule: stii cine regreta in fapt comunismul? Numai crestinii in duh si in adevar! De ce? Fiindca nu te poti pregati pentru cele vesnice decat musai sub amenintarea permanenta a caznelor pentru credinta, ori astazi, imbuibati de "lapte" european si "miere" globalista, nu mai putem practic sa tindem decat catre propria si fatala noastra neantizare spirituala, pricepusi? Lasa ca n-o sa mai povestesc nimic pe Automarket, asa ca voi deveni treptat mai rece, mai calculat, mai laconic, mai...pragmatic, ca daca vrei sa determini lumea sa se relaxeze, sa se simta expansiva si bagata in seama, uite ce scuipati iti iei intre ochi drept rasplata...
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • Sunt un biet inginer chimist in industria laptelui, esti multumit de raspuns?
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • De acord, Pasare de Foc, ca prea o spui cu foc. Stiu ca cei mai multi posteri ma vad ca pe intruchiparea nebunului satului, bufonul regelui, responsabilul cu scheciurile la purtator...Ehei, sunt vulpe batrana, nu ma pricep defel la nimic, dar la vizualizarea instantanee a faldurilor nevazute ale psihologiei umane si la intuirea negresita a intentiilor semenilor mei mai inainte ca ei sa si le exprime concret nu ma intrece nimeni deocamdata, avantaj Nastase! Cum precizam, pentru unii sunt "just funny", pe altii ii ingretosez in cel mai inalt grad de schimonosire indignata, altii se inchina cu stanga si invoca zeul atroce al schizofreniei si, nu in ultimul rand, altii exerseaza indiferenta "necesara" unor personalitati "eminente" ca ei, adica "perfect responsabili, pragmatici pana la paroxism", care, nu-i asa?, detesta din fire, in orice loc, in orice timp si prin orice mijloc permis legal, sa fie "patimasi, exacerbati, extremisti, sociopati etc" precum subsemnatul...Vai, ce spaima patologica i-ar cuprinde daca i-ar stampila cineva astfel, uite de aia nu se mai scoala nici dracu' pentru o noua Revolutie ca in 1989: de teama paralizanta sa nu vina val-vartej "specialistii" in etichete si sa-l potcoveasca verbal ca "fundamentalist"...De fapt, de ce dracu' sa faci pe idealistul jertfitor cand acasica duci un trai caldut, serviciul ti se pare bunicel, femeia ta este intrebuintabila conform indicatiilor medicului, ti-ai trantit un termopan la fereastra care crezi ca te va proteja pana si de intemperiile...politico-economice, in cap ai un televizor care se uita nonstop la ochii tai - ah, invers, scuze - iar jos, langa bloc, iti surade sagalnic masinica moderna care te poarta oriunde vrea muschii tai, inclusiv spre RAI - Regia Autonoma de Imbecilitate. Acum ma voi referi insa la posterii care ma...intuiesc esentialmente si care realizeaza fara marje de eroare ca eu nu pot fi definit cuprinzator decat ca un simplu suporter al unei marci de automobile care m-a marcat inca din copilarie, sa zicem de vreo 25 de ani...Sa te uiti captivat la o masina din afara blocului comunist est-european in plina isterie anti-capitalista a conducerii PCR, intr-o tara in care ochii iti erau impaienjeniti zilnic si involuntar cu mitica Dacie si cu "suratele" acceptate "doctrinar" Skoda, Volga, Lada si Trabant, credeti-ma, reprezinta o experienta bulversanta imprimata pe retina memoriei perene - adica ma intrebam cu mintea mea de copil cum este posibil sa existe si altceva decat ceea ce ni se sugera sistematic sa admitem ca poate exista in limite "materialist-dialectice" si, mai precis, ni se strecura cu forcepsul pe gatlejuri, in speta standardele comuniste, de orice natura ar fi fost ele. "Vinovate" pentru "contaminarea" mea ireversibila cu SAAB-manie au fost niste materiale auto cu ilustratii, introduse clandestin in RSR si care mi-au ajuns intamplator pe mana. Ca sa va relev o idee revolutionara de incetatenit in minte ca antrenament oportun pentru tonusul moral, fiti siguri ca numai "fructul interzis" merita gustat in viata terestra, deci, raportandu-ne sugestiv la masini, eu as prefera oricand sa revenim la situatia politico-economica de dinainte de 1990, oricat de amara ni s-ar parea painea, insa tot raul spre bine, caci nici o senzatie din lume nu s-ar compara cu conducerea temerara a unui SAAB sau a oricarei masini occidentale procurate datorita riscului personal, prin sfidarea "sistemului", asa cum mi s-a confesat un prieten septagenar ca a trait pe propria piele, fiind proprietar in fosta RSR de...Mercedes si Ford. Da, am fost prea indobitociti de "ciuma rosie", dar nu pot sa uit vreodata episodul in care prima masina "capitalista" vazuta pe viu de mine a fost un DAF 66, de altfel prima achizitie a familiei mele. Au urmat o Simca 1307 si un Opel Rekord. Lumea murmura despre ele, isi rotea ochii in cap bolborosind a revolta morala, dar nimeni nu indraznea sa se angreneze in discutii pasionale. Mai pe scurt, acestea sunt sentimente irepetabile, unice, plamaditoare de caracter, insa, inotand neputinciosi in mocirla plina ochi de anomalii contra firii, denotata de "libertatea fara margini" de astazi, ce anume mai putem considera ca fiind "fruct interzis" care sa ne suscite simturile inerte (cumva femeile? pai oricine le poate hali acum la micul dejun, impreuna cu garnitura de stupiditate proverbiala in care zac dansele benevol). Nota obligatorie: am fabulat atat de mult ca sa-i satisfac asteptarile lui Firebird, mai ales ca mie imi place la culme sa servesc cauzele oamenilor, indiferent care ar fi acelea :)) Aaa, ma puteti intreba la ce categorie de judecatori ai "operelor" mele pomeniti mai sus l-as incadra? La care vrea el, n-are importanta, fiindca orice am simti, am gandi si am intreprinde in legatura cu un om, oricine ar fi, ni se va descoase pana la ultima celula la tot mai apropiata temporal Judecata de pe urma, cand fiecare dintre noi, fara exceptie, va trebui sa dea socoteala despre sine si faptele sale, comparand in fata Instantei Supreme cum credeti, ghici? Pai asa cum l-a lasat mama lui si mama natura, in speta singur, gol si trist...
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • andu, nu ne "cutitam", ci incercam sa mentinem o stare optimista de spirit (dar nu prin puncte de vedere convergente, ce farmec ar mai avea astfel discutiile? :D), sa nu ne lasam antrenati in vartejul necrutator al agoniei SAAB, nu-i asa, men? Sa bagam capul la cutie si sa plangem de mila pe marginea "falimentului iminent" nu se recomanda in acest caz. Capul sus, n-a murit nimeni, au disparut ele marci cu toptanul si nimeni nu s-a aruncat in hau. De exemplu, stiati ca exista un fan club...Borgward, desi respectiva compania nemteasca s-a evaporat acum vreo 50 de ani ?! Se poate afirma cu fermitate ca asemenea oameni dovedesc o pasiune veridica, pilduitoare, neslabita, mistuitoare, vrednica de superlativizat. Also, we can! @men, nu ma duc la ospiciu si gata :D De fapt, am vrut odata, dar nu m-au primit deoarece cica nebunia mea este prea coerenta, asa ca mi-au recomandat cu caldura sa ma inscriu in politica...
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
Pagina
12345...109110111...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău