• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Ai mei personali? Nu exista pe aici! In schimb, dusmanii SAAB-ului, oho, si inca cum, dar n-am cum logic sa ma lupt cu dansii fiindca ei insisi se detracteaza si se condamna singuri, in primul rand la ridicol (Opel a invatat meserie de la SAAB, nicidecum invers!). Fara influenta suedezilor, nemtii n-ar fi scos niciodata versiunea B de Vectra atat de populara (inca) la noi (si ghici, forma caroseriei acesteia deriva direct din...SAAB 900 NG, din care deriva indirect 9-3 FG, cu care seamana vizibil pentru oricine Vectra respectiva, dar tocmai din acest motiv: versiunea B s-a nascut in 1995, la un an dupa lansarea noului 900, pe cand 9-3 a aparut prima data in 1998...quod erat demonstrandum). Prin urmare, n-avem de-a face cu "dusmani imaginari", ci cu obtuzati cronici suculent de reali, care refuza cu obstinatie de catar evidentele din teren certificate de datele tehnice ca atare, dar, desigur, pe de alta parte, cauta febril sa "converteasca" realitatile cumplit de incomode pentru dansii in "verdicte" vadit partinitoare, cu adevarat dusmanoase...Aista-i democratie ?! :D
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • @men, ce vorbesti, prietene? Iti vine sa jubilezi, nu? Zadarnic te iluzionezi sa crezi ca s-a dus pe pluta un renume care pe atat de multi nu i-a lasat sa doarma noaptea din simplul motiv ca exista...Cine ii canta prohodul lui SAAB sa ia aminte ca ar putea disparea doar un madular din marea familie SAAB, dar nu si brandul in sine, fiindca proprietarul de fapt si de drept al denumirii marca inregistrata Svenska Aeroplan Aktie Bolaget este doar SAAB AB, ori eu am mai mentionat si cu alte ocazii ca, chiar si daca SAAB Automobile ar trece pe linie moarta si fabrica din Trollhattan ar fi vanduta la fier vechi, compania-mama din Stockholm ar avea dreptul legal sa infiinteze oricand o noua SAAB Car Division, la fel ca inainte de 1990, prin urmare raspundeti-mi clar si elocvent cine este adevaratul SAAB si cine il poate detine in custodie...Da, m-ar durea in mod inefabil sa se pulverizeze firma din Trollhattan, dar adevarul pur este ca, atata timp cat va perpetua singura detinatoare autorizata a numelui SAAB, adica corporatia aero-militara din Stockholm, pieirea fizica a SAAB Automobile AB nu va dobori psihic nici un fan SAAB autentic, ramanand in schimb si pentru toata viata speranta deloc desarta ca minunea renasterii se va petrece exact acolo unde trebuie, adica in sanul copacului inradacinat de 75 de ani (deci s-a uscat doar o craca a sa, sic!). Acestea fiind transate, @men draga, inainte de a ma trimite pe mine la clubul de glumeti pe gratis, apuca-te tu serios de un curs intensiv de culturalizare sau, mai stringent, de alfabetizare, nu de alta, dar n-as vrea sa te vad vreodata ajungand europarlamentar, urmand si tu o reteta a "succesurilor" arhicunoscuta si just repudiata in toata lumea civilizata...
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • Sa-i sarim la beregata lui Jiji Munteanu Plavanu?...Mi-am propus sa las in pace pe vecie anti-SAAB-istii jurati in ura pana la moarte. Si cu cat apar mai multe invective, dispret si "profetii" la adresa lui SAAB, cu atat o indragesc mai abitir...Ma iau si eu dupa cardinalul francez de odinioara Richelieu. Se zice ca, ori de cate ori auzea in palatul lui ca un cetatean sau altul erau spurcati de gura lumii sloboda (oprobriu, in limbaj juridic), imediat poruncea sa i se aduca in fata acei oameni repudiati de societate si ii investea cu functii publice, justificandu-si astfel gestul: "Din moment ce nu-i sufera nimeni, inseamna neindoielnic ca sunt valorosi!"...Putem deci sa facem analogii intre oameni si marci de masini :))
    OFICIAL: Saab intră sub protecţia Legii Falimentului din Suedia
  • Scorpy, imi cer scuze ca mi-am permis o apreciere mai rautacioasa la adresa ta intr-un articol recent despre Audi S6. Asta e, cand este s-o comit, chiar o comit, regret ca te-am judecat pripit. Adevarul este ca eu personal nu traversez o perioada prea grozava psihologic, dar nu-i o scuza, poate ar trebui sa-mi reconsider propria-mi personalitate inainte de a ma aventura s-o descos pe a altora... ztele, daca vrei sa-mi scrii ceva in particular, cu mare placere, uite email-ul meu: interistu_2005@yahoo.com. Nu stiu daca Automarket permite afisarea numerelor de telefon ale userilor, dar, din moment ce exista si o rubrica de anunturi auto in care vanzatorii isi expun numerele la vedere, presupun ca n-ar fi o problema. Insa, din motive lesne de inteles, daca vrei numarul meu, scrie-mi pe mail si ti-l trimit tot acolo. Ce fel de propunere? Sa constituim vreun fan club SAAB? :)) Asta ar fi un vis mai vechi de-al meu, desi exista ceva de genul la noi, dar, daca n-ai un SAAB propriu, mai bine nu te prezinti la intrunirile lor si mi se pare corecta aceasta optica . Sau te poti prezenta cu ce ai in definitiv, baietii nu zic nu, dar m-as simti eu ridicol sa ma duc cu BMW si sa le declar cat de mult iubesc SAAB :))) Dar cu certitudine voi avea unul al meu odata si odata si pe urma voi dori sa ma implic vizibil, consistent, in promovarea de anvergura a marcii pe meleagurile dambovitene...Nu-i o promisiune, ci o realitate anticipata. De altfel, mai incerc uneori sa le vorbesc in particular de SAAB cunoscutilor mei, dar cei mai multi mi-o reteaza din start cu preconceptii precum "Aaa, marca aia pacatoasa? Nu ma atrage cu nimic, costa prea mult pentru ce ofera, se strica repede, piesele sunt greu de procurat si pe deasupra si scumpe, viteza nu baga ca alea nemtesti, consuma americaneste, bord sarac lipit, motoare de Opel, Diesel de Alfa Romeo, ia uite, este si in faliment etc"...Va dati seama ca, lovindu-ma de cerbicia lor, renunt si eu instantaneu sa duc munca de lamurire deoarece cu romanul "atotstiutor" si fudul nu te poti intelege de nici o culoare si pace! Deci, astept cuvantul tau, ztele.
    OFICIAL: Saab intră sub protecţia Legii Falimentului din Suedia
  • Acum este momentul cel mai prielnic pentru Christian von Koenigsegg si echipa lui sa actioneze, sa forteze barierele si sa cuteze a ravni la SAAB...Oamenii de afaceri scandinavi (veritabili, seriosi, principiali, nu pramatii de doua parale de pe acilisea, din troaca balcanica, imbogatite peste noapte de la "stat", adica din "sudoarea prostitului popor"...ah, Eminescu, vesnic actual!) poseda un potential mental nebanuit si ar fi greu de crezut ca n-ar mai vedea achizitia simbolului suedez SAAB ca pe o oportunitate extraordinara, asa cum s-a intamplat in 2009, cand insa incompetenta manageriala crasa si lacomia de bani a GM-ului i-au speriat si, automat, i-au dezarmat de tot, la distanta de doar o semnatura pe contractul de baza, dupa ce sase luni se depusese un efort sustinut de planificare din partea lui Koenigsegg Group AB pentru transferul complet de proprietate asupra lui SAAB Automobile AB. Eu am ramas inca profund marcat de acel esec usturator...Ca Spyker Cars NV a incercat ulterior marea cu sarea, trebuie asisderea luat in seama si apreciat in mod just, obiectiv, dar nu poti, totusi, sa te iluzionezi ca vei da lovitura pe piata cand stii prea vine ca-ti sufla Catrina prin buzunare, tie, care abia daca vinzi 20 de caroserii lesinate pe an, presupuse a fi masini supersport (motoare Audi si grile de Maserati...imi pare rau de bunele intentii ale domnului Muller, dar cu asemenea pocinoguri sa n-aiba pretentia de a se aseza la aceeasi masa cu Porsche, Ferrari, Lamborghini, SLK, R8 si M6 sau, dincolo, peste Ocean, cu Corvette si Viper, de fapt nu se compara nici cu Aston Martin sau Lotus...daca stau drept si judec si mai drept, as prefera oricand un Hyundai Coupe decat orice Spyker posibil...), dar, pe de alta parte, esti ferm convins ca vei putea tine pe ceafa fara probleme un constructor "amarat' ca SAAB, care insa, spre deosebire de tine, are capacitatea practica de a produce in serie vreo 90 000 - 100 000 de bucati pe an si de a obtine teoretic un profit brut de 2-3 miliarde de euro (nu 5-6 milioane, ca Spyker, dar asta pe vremuri, caci acum marca olandeza reprezinta doar o firma muribunda, fantomatica, naparlita circumstantial in Swedish Automobile NV). Repet, tin mult la Victor Muller, este un sufletist cum rar mai poti observa intr-o lume zbuciumata de castiguri fabuloase ca acum, dar adevarul dureros (insa adevar!) este ca dansul nu poate semnifica decat cel mult o halta de respiro pentru trenul SAAB, deci, implacabil, dar si regretabil, vremea improvizatiilor de moment s-a cam ispravit, devenind o paradigma obligatorie ipoteza ca cei cu adevarat capabili trebuie sa treaca musai la pupitru...C'est la vie, madame, toujours parchive!
    OFICIAL: Saab intră sub protecţia Legii Falimentului din Suedia
Pagina
12345...110111112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău