• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Chiar stie, dar bag mana in foc ca ai prefera oricand un model BMW mai vechi, inclusiv "ursulet" sau "pisicuta", deoarece agresivitatea inconfundabila a unui BMW din anii 80-90 emana mai multa personalitate decat orice creatie recenta a producatorului bavarez, chit ca nu se compara la putere si dotari, wright? Plus ca nota sportiva accentuata scoate in relief o seria 3 de acum 20 de ani, cum am eu, fata de una curenta, care mi se pare destul de rotunjita, "umflata" si platonica pentru a sari intr-un ochi avizat ;) Deci, este lesne de observat ca si doctrina premium are cusururile ei (asisderea ma pronunt si despre marca mea favorita, SAAB, caci niciodata nu voi da un 900 turbo clasic pe un 9-3 inzestrat cu tot ce vrei si ce nu vrei...)
    Mercedes va ataca piaţa cu un sistem infotainment similar cu BMW Connected
  • @BMW-M, termenul de "premium" poate fi relativ...Exista, desigur, o definitie standard, dar viziunile personale ale fiecaruia despre ce inseamna premium pe viu pot fi distincte (nici macar specialistii auto n-au dreptul moral sa le judece, caci, oricat de multe ai sti intr-un domeniu anume, nu poti opera intotdeauna numai cu valori inexorabile de adevar, de aceea eroarea te pandeste la tot pasul si nu tine cont de renumele tau, aratandu-ti ca in fapt esti doar un om si masina doar un fier, care iti poate juca oricand feste, in pofida "garantiilor" declarate si "verificabile" si a "asigurarilor din fabrica"...), deci, ca o reteta implacabila, NIMENI (adica nici un constructor din lumea asta) nu poate fi lider autoritar si discretionar in materie de premium...Aaa, poti sa afirmi cu certitudine ca o marca afiseaza mai multe elemente tipice premium decat altele sau ca unele n-au nici cea mai vaga idee despre asa ceva si cu se mananca si nici ca le-ar interesa vreodata sa incerce (confirmandu-ti acest truism pana si vesnicul nespecialist nea Caisa din Obor), dar inchipuirile fanteziste de genul "cel mai mare si cel mai tare" in automobilism nu-si au rostul, de acord?
    Mercedes va ataca piaţa cu un sistem infotainment similar cu BMW Connected
  • Bun, in acest caz, hai sa (tot) punem la zid stilul managerial al celor care au facut praf si pulbere Oldsmobile, Pontiac si Hummer, n-am nimic de adaugat peste simptomatologia corecta identificata de tine. Poate o sa te uluiasca ce-ti voi scrie in randurile urmatoare, dar, daca, prin absurd, planeta ar fi fost populata numai de clone de-ale mele, atunci SAAB ar fi fost cea mai vanduta masina... Prin acest mic artificiu verbal vreau sa subliniez ca gusturile nu se discuta, dar a dezavua aceasta marca batuta de soarta doar pentru ca nu te dau interioarele ei pe spate, pentru ca nu prinde cel putin 300 km/h nici macar prin intermediul unui concept supersport ca Aero X sau PhoeniX si pentru ca nu-ti provoaca fiori la mult-ravnita plaja "0-100", mi se pare o mostra perfecta de infantilism din partea majoritatii iubitorilor de automobile din intreaga lume - iata adevarata si singura cauza a naufragiului nemeritat al SAAB-ului, nu incompetenta administrativa sau viziunile, ce-i drept, aiurite despre performanta ale lui GM! Probabil ca, daca americanii investeau masiv in potentialul suedez ca sa-l impulsioneze sa realizeze bolizi care sa te invarta cu scaun cu tot cand ar fi luat-o la sanatoasa (evident, exagerez, este doar un efect metaforic) si limuzine care sa radieze atata lux, stridenta si exuberanta incat sa hipnotizeze orice zuza pe strada, atunci n-ar mai fi impuscat nimeni din vorbe politica, repet, inapta si inepta, a concernului din Detroit...
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
  • Scorpyon, ce faci, omule, vad ca in ultima vreme incerci sa te exprimi ca un expert TCM...Vorba celor de la BUG Mafia: "Ai si tu o varsta, te grabesti sa cresti, nu?"...Ma mir ca stii cum vine asta, cum se potriveste ailalta, evaluezi raporturi cilindree/putere/cuplu, nimic anormal in aceste cazuri, dar pana una alta te reclama lipsa de experienta in sofat, adica ceva ani acolo la activ pe sosele, asadar nu prea se cade sa ne dam in stamba cu ceea ce cunoastem daca n-avem inca idee deplina despre cum reactioneaza pe viu, aplicate de noi insine, respectivele cunostinte salutare, fara suparare, nu crezi?...Eu, personal, nu cutezam sa intru pe vreun forum auto cu multi ani in urma stiind ca n-am habar de conducere ghidata de automatisme formate. Fa cum vrei tu pana la urma, dar modalitatea ta impetuoasa de a te lansa in analize tehnice nu prea concorda cu statutul real in domeniu la care ai ajuns si risti astfel sa te acoperi in timp cu niscaiva infatuare, care, de regula, este usor de depistat de catre toti ceilalti si, ghici, motiv suficient pentru a te trezi evitat de toata lumea, rand pe rand...
    Audi S6 - primele fotografii şi informaţii oficiale
  • Simpaticul realizator TV tratase deunazi problema pro sau contra bogatiei si zicea asa: "Daca te crezi bogat, ai si avion personal? Nu? Atunci n-ai de fapt nimic! Bai, saracule!". Prin analogie, contestatarii SAAB-ului clocesc si ei o tema cu acelasi schepsis: "Daca se spune ca SAAB este o marca de talie mondiala si de calitate deosebita, baga si viteza mare, ametitoare, palpitanta, ca masinile germane, si demareaza ca din tromba, tot ca masinile germane? Nu? Atunci este proasta, amarata, falimentara, fara perspective etc. Fa, saraco!" :))
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
Pagina
12345...111112113...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău