• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • De ce ti se pare ca am supraestimat rolul benefic al GM asupra lui SAAB? Hai sa facem abstractie de perioada de "criza globala" (superb eufemism, cel mai rafinat din istoria lumii, numai ca pe mine nu ma poate pacali omul-fariseu si ipocrit de astazi, fiind vorba in realitate de crasa nemunca globala si, desigur, de flagranta ciordeala romaneasca, atat privata, cat mai ales de stat, ultima varianta de-a dreptul standardizata :D) de dupa 2008 si sa recunoastem deschis ca GM s-a aratat destul de indulgenta fata de soarta constant incerta a lui SAAB in situatia in care aceasta a inceput sa inregistreze pierderi tot mai mari dupa 2000 (iata inca un indiciu ca GM era de la bun inceput animata de bune intentii, de aceea a ignorat semnalele clare de depresiune economica a SAAB-ului preanuntate de intervalul infructuos 1990-2000 si nu i-a tremurat mana sa achizioneze intregul pachet de actiuni de la defuncta SAAB-Scania, sperand ca poate-poate se va produce miracolul...), ca daca americanii ar fi ales sa fie cu adevarat exigenti dpdv economic si intoleranti managerial fata de mediocritatea vanzarilor SAAB, pai atunci cu siguranta le-ar fi transmis diriguitorilor subsidiarei suedeze un avertisment categoric de genul "Fratilor, va intelegem omeneste ca n-aveti profit un an, doi, hai trei, dar voi parca v-ati complace la nesfarsit in mocirla, plus ca incepe sa vi se mareasca in volum tumoarea datoriilor, ori noi nu v-am preluat de pamplezir, ci ca sa contribuiti si voi la punga noastra! Intelegeti-ne si voi, la randul vostru, ca nu va putem acoperi gaurile imense chiar in fiecare an!". In aceeasi ordine de idei, GM putea bine-mersi sa arunce SAAB la cosul de gunoi inca din 2003-2004 si astfel l-ar fi fericit mult mai devreme pe al nostru drag user @BMW, care sufera de SAAB-fobie cronica, intratabila pe viata, dar n-a facut-o, ci tocmai in decembrie 2009 a strafulgerat-o gandul acesta funest, dar, din fericire, doar pentru cateva momente. Pana la urma, in ce consta mai precis vina lui GM? Ce sa le reprosezi domnilor de la Renaissance Center daca majoritatii locuitorilor planetei nu le place SAAB si pace, poti sa-i fortezi sa simta contrariul ??? Aaa, si sa nu mai aud nici un zbanghiu aberand ca dispretul sau indiferenta potentialilor clienti fata de marca nordica sunt starnite de supozitia lor (obtuza, preconceputa, superficiala si malitioasa!) conform careia "de fapt" li se ofera "platforme de Opel cu motoare GM / Fiat, la pret premium" sau "interioare spartane, saracacioase, platitudinale etc.". Oare cliseul acesta nevrotic sa fie cauza reala a reticentei populare fata de SAAB? Nu in mod predominant, am mai dezbatut aspectul cu pricina, n-are rost sa-l reluam. Si de ce sa nu-ti doresti un SAAB (in cazul in care ti-l permiti :D), tinand cont ca duduie de sisteme, subsisteme, functii fel de fel, deloc "ramase in urma" fata de "triada" (sic!) si pe alocuri superioare sau existente in plus, toate necesare unui pilotaj sigur, confortabil, gustos, chiar captivant, in esenta UNIC, fiind atat de multe ca m-ar prinde dimineata insirandu-le aici... :)))
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
  • Sa nu creada nimeni ca m-a cuprins nostalgia dupa epoca GM, de care am amintit mai sus, dar ma gandeam asa, de pura curiozitate, la anul 2006, de exemplu, cand SAAB producea peste 133 000 de autovehicule (recordul ei istoric) si scotea din laborator minunatia cvasi-aviatica Aero X si o varianta Bio Power Hybrid a lui 9-5 (ambele fiind concepte)...O tempora! Si doar era in plina dominatie GM...So, are rost sa comparam cu "performantele" anului curent? Nu, nu am ce sa-i imput lui Muller & comp, dar ma doare teribil sa constat cum s-a ramolit aceasta marca de talie globala cu fiecare an ce a trecut necrutator fata de rabdarea fanilor...Pai cand intrai in perioada 2004-2008 in vreun showroom SAAB din tara, simteai in mod inechivoc cum radiaza de incredere, jovialitate si amabilitate angajatii respectivi, lasandu-ti impresia (de valoare comerciala, desigur) ca nimic amenintator nu se mijea la orizont...Traiam sentimente speciale pe atunci, desi, in fond, incepuse sa mi se risipeasca si mie speranta...Chiar si cand ma invarteam curios pe langa pleasca jalnica de 9-7X, desi stiam prea bine in sinea mea ca n-avea nici o gara cu adevaratul SAAB, mirosind de la o posta a rahat americanesc, tot eram bucuros, pur si simplu nu-mi explic de ce acum nu ma mai incearca aceeasi rozeta de afectiuni, cu toate ca noile generatii de 9-3 si 9-5 sunt indiscutabil mult mai aspectuoase, mai expresive, mai atractive si mai puternice decat precedentele. Curios lucru. Tot atunci, in urma cu 3-4 ani, admiram perplex un exemplar Aero X expus la fosta reprezentanta Augusta Motors din Pipera (de fapt, era chiar singurul exemplar existent in lume, adus si pe la noi, ca doar vorbim de un concept) si ii dadeam atatea ocoale ca ii plictisisem pe prezentatorii de acolo, ba cautam pretexte sa vin iarasi, sa-l mai dadacesc o data...Intr-adevar, am avut parte si de perioade sublime la intersectia cu destinul SAAB-ului, asa ca, desi, in principiu, nu mai accept niciodata o recombinare cu GM, totusi, de amorul artei, nu ma lasa inima sa blamez supercorporatia din Detroit cu inversunare oarba, ci mai cu frana de mana trasa, mai cu ingaduinta (de recunostinta nu poate fi vorba), mai cu moderatie. Nu sunt sentimentalist desuet, ci numai atat decretez: asta e, de regula, ce-i frumos ramane frumos tocmai pentru ca nu dureaza!
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
  • Facem pace, bine? A fost o neintelegere, un schimb de replici mai acide la inceput. Hai sa ne respectam reciproc opiniile, chiar daca tu nu impartasesti unele de-ale mele si viceversa. Este dreptul tau natural sa mentionezi tot ce nu-ti convine din afirmatiile mele, nu ma supar cand ma "pui la punct", ba chiar ma bucur ca suntem capabili de un dialog fluent. Eu continui sa sustin ca Porsche va fi pana la urma doar o picatura oarecare din oceanul VAG, ceea ce nici celor mai modernisti, mai deschisi catre nou si mai dezinhibati dintre fanii brandului supersportiv respectiv nu le va pica prea bine, deci nu oblig pe nimeni sa subscrie! Cat priveste oportunitatile reale ale lui SAAB de normalizare, stabilizare si rentabilizare, evident ca singura n-are nici o sansa, este foarte corect ce spui, insa eu nu agreez decat pistele urmatoare, in ordinea preferintelor: SAAB Aero & Military Systems, Koenigsegg, BMW (dar nu in orice conditii, adica nu cu platforme de Mini si motoare de BMW 1.6L turbo pentru viitorul 9-2 sau cu aspect clar de BMW M6 CSL la conceptul "original" SAAB PhoeniX sau mai stiu eu ce nazdravanii) sau eventual Ford, cum sugera LauCalin. In cel mai rau caz as admite revenirea la GM, de care SAAB s-a rupt si nu prea! Nu m-am scandalizat in cazul lichelelor politico-interlope si tarfelor de tot soiul (si zoiul) care au acaparat, sfasiat si orientalizat aceasta tara "frumoasa si buna" (epitete desprinse din filmul "Actorul si salbaticii"), deoarece ma simt prea imun ca sa sucombez de indignare...Textul meu precedent il incadrez la capitolul pusee necesare de atitudine civica (vorba aceea: "Daca noi vom tacea, pietrele vor striga!"). Mi-e tare dor de nebunia dulce a Pietii Universitatii din 1990, ultima miscare idealista de constiinta nationala...Dar sa nu deznadajduim, caci vremea justitiei cuvenite, in speta cea providentiala, este foarte aproape, chiar bate la usa! Cine are urechi de auzit...
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
  • Desi pe multi i-am "articulat" ori de cate ori asociau SAAB cu falimentul, de data asta ma tem ca n-am de ce sa protestez fata de randurile tale...Desi in sinea-mi repudiez ceea ce voi preciza imediat, SAAB chiar cocheteaza cu falimentul...unul de anvergura morala in primul rand, dar ce mai conteaza? Acum o sa-ti povestesc despre un alt tip de faliment, unul mult mai primejdios si mai reprobabil - falimentul de tara, al nostru, al Romaniei, in ciuda optimismului desuet al poetului autohton de rezonanta, alias Romanul Absolut, Eminescu: "La trecutu-ti mare, mare viitor!"...Tot asa se amagea si Dimitrie Bolintineanu: "Viitor de aur tara noastra are / Si prevad prin secoli ai ei inaltare"...Chiar asa?! Si cine anume ne va asigura acest viitor apoteotic? Cumva cuplul de comici bufanti BB ? (Becali-Borcea). Niste analfabeti de cea mai josnica speta ?? Niste talhari inraiti naparliti "european" in "mostre de realizati in viata", numa' bune de "invidiat", de "clevetit", de "mondenizat" si, nota bene, de "urmat" ???...Sau o mass-media care si-a pierdut de mult busola firescului normat ancestral si orice dara omeneasca de buna cuviinta si care ne intoxica neincetat cu frivolitati desucheate care invenineaza atmosfera pana si in Ceruri ?! Iata cum se verifica abrutizant proorociile evanghelice: "Cand Hristos Se va intoarce, oare va mai gasi El credinta pe pamant?"...In nici un caz, ci fel de fel de preocupari "lumesti", exact ca in perioada de nesimtire crunta a pacatosilor contemporani cu miticul Noe, numai ca acum pacatul, indiferent daca de factura obsteasca sau de "rang inalt", se invesmanteaza intr-o forma mai "evoluata", mai "moderna", mai "stralucitoare", mai "linistitoare", mai...ademenitoare. Daca asa stau lucrurile, atunci preconizatul faliment al SAAB-ului ni se va parea apa de ploaie in comparatie cu COLAPSUL (iata termenul adecvat in contextul national, deci este putin spus faliment...) Romaniei. Apropo, nu v-a ajuns cutitul rabdarii la os? Nu simtiti si voi ca meterezele rezistentei voastre launtrice sunt covarsite de sarabanda interminabila de receptii, sindrofii, botezuri, nunti si inmormantari (toate aceste actiuni de tip "coca-piti" de regula sunt desfasurate in public sub auspicii strident giga-fastuoase, de risipa antologica, pe fondul foametei panoramizate, reliefand epic ceea ce C.V. Tudor denumea sugestiv "dictatura neamului prost"...) ale "potentatilor zilei", in fapt niste lepadaturi de toata vremea (bisnitari, evazionisti si contrabandisti, gen Becali, Borcea si hat! o groaza ca ei, nenumarabili, cu totii niste sfertodocti notorii de ramai interzis daca te sinchisesti sa le asculti "exprimarile" de asa-zisi "oameni de afaceri", in realitate niste fameni profitori, banali, tenebrosi, agresivi!) ? Au ajuns petrecerile lor private absolut meschine, unde "spumega desfraul, in miscari si in cuvinte", sa fie considerate la unison in tara lui Baselu-Voda "evenimente sociale de prim rang" ?! Aha, carevasazica nu mai intereseaza pe nimeni sa-si ciuleasca urechile sufletului catre un teolog haruit precum Nicodim Mandita, un literat fecund precum scriitorul Octavian Paler, un savant eminent precum chirurgul Irinel Popescu, un ziarist cerebral precum inginerul Cristian Tudor Popescu sau un sportiv reverberant precum canoistul Ivan Patzaichin...Bah, "fraierii" astia n-aduc "audienta", de! Drama cea mai anchilozanta moral este ca oamenii "de rand", alias puhoiul popular de "prosti, da' multi", carora le place la culme sa se zgaiasca la tembelizor la asemenea porcarii ordinare (care reflecta in mod halucinant, neverosimil, parada desantata a borfasilor super-imbogatiti ai "tranzitiei", sub privirile suspect de ingaduitoare ale "autoritatilor statului" - care naiba or fi si alea?! - na poftim, ca statul nu este Dumnezeu, ba inca un copil naiv si entuziast, inarmat cu o sabie de lemn mesterita la gradinita, ar fi mai aplecat catre cruciada dreptatii decat "statul", cu toate "parghiile" lui de "putere a legii"), dovedesc efectiv un nivel de inteligenta extrem de scazut...Iar mass-media, in goana ei fetida, nonsensuala si patologica dupa "rating", se identifica magistral sub pielea tartorului care dispretuieste in continuu prea-indelung rabdatoarea toleranta divina, fiind supta fatalmente de orice urma macar filosofica de frica de Dumnezeu...Halal rol educativ si moralizator fata de societatea suculent demonizata de azi prezinta tembeliunea, pardon, televiziunea! In loc de concluzie: "democratia" este falimentul suprem in Romanica Abramburica, asadar, in mod inexorabil, nu putem invata nimic util de la un sistem de "valori" care corupe, denatureaza, desfigureaza, urateste si infiereaza spiritul uman...Doar caracterele cu adevarat mari dainuie peste timpul profan, insa, din nefericire, acestea sunt mai rare decat floarea de colt... Ei, ce zici, @Adi? Poate ca SAAB va scapa cumva de osandirea desfiintarii, dar oare va scapa si tarisoara noastra cacapitalista scumpa si draga?...
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
  • Te referi la 9-4X...Da, asa este, putem sa-l definim ca o aparitie interesanta, ca o realizare inspirata si originala (Cadillac SRX se ridica pe aceeasi platforma, derivand din 9-4X, nu invers, cum isi inchipuie unii fara sa verifice daca zvonul este credibil), dar ma indoiesc ca il vom vedea pe viu prin Europa si mai ales la noi...Oricum, cota lui de vanzare se incadreaza in limite decente in SUA si, cat de curand, in China. Eu, unul, ii socotesc soferi cu gusturi alese pe cei care ar umbla cu un 9-4X sau cu un XC 90. Volvo si SAAB = campioane ale rafinamentului.
    Volvo, în creştere evidentă la un an după preluarea de către Geely
Pagina
12345...112113114...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău