• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Salut, Lau! Sa nu uitam sa precizam ca Geely este, totusi, cel mai important constructor auto din China si, implicit, detine o echipa manageriala pe masura, deci nu este nimic intamplator in evolutia impresionanta (si nesperata deunazi...) a lui Volvo. Din cate am vazut eu, este sigur ca Geely isi surclaseaza rivalele locale la vanzari, deci Volvo se pare ca a incaput pe maini bune...Din pacate, in privinta lui SAAB situatia cu implicarea chineza este mai complicata si aparent fara sanse de limpezire...
    Volvo, în creştere evidentă la un an după preluarea de către Geely
  • @george, dezbaterea despre exclusivism in lumea auto este destul de complicata...si poate aluneca insesizabil spre fanatism, ca sa-ti fac pe plac prin folosirea cuvantului cu pricina. De exemplu, daca cei de la MAN sunt patentatorii MAC (motorului Diesel), atunci i-am putea reprosa intregii "triade" germane ca il utilizeaza in mod regulat, chiar daca sunt autorizati, in special VAG-ului, pentru care MAN oricum realizeaza MAC-uri de multa vreme (de calitatea cea mai buna din lume, nimeni nu poate nega) si de aceea VAG s-a zbatut si inca se mai zbate sa achizioneze cat mai multe actiuni ale corporatiei din Munchen si nu se va lasa pana cand aceasta nu va intra practic 100% in Conglomerat...Invers, daca cei de la Mercedes-Benz sunt inventatorii MAS-ului (mai precis, Gottlieb Daimler pe baza schitelor lui Nikolaus Otto), atunci de ce nu le crapa obrazul de rusine celor de la VAG si BMW pentru faptul ca cele mai rapide masini ale lor fac peformanta pe baza motoarelor de tip Otto, ale caror principii de functionare variaza de la brand la brand si de la epoca la epoca, dar, in esenta, nu se schimba! Deci nu exista exclusivism absolut, fiecare se foloseste de creatiile celorlalti - este o axioma batuta in cuie. Ca sa fiu mai clar, eu n-am acuzat Porsche decat pentru faptul ca pare sa adopte caracteristici de constructie (caroserie si motoare) straine de ideologia pe care a pretuit-o decenii la rand. Pai cand iesi cu Cayenne si Panamera pe piata si le mai montezi si TDI-uri, toata lumea intelege logic ca ai cazut in febra profitului abundent (inseamna neindoios ca te "adaptezi", nu ca "progresezi"!), "contaminandu-te" de la VAG, si deduce imediat ca, nu peste multa vreme, si motoarele tale supraalimentate traditionale vor suferi inevitabil o influenta majora gen TFSI si atunci la ce sa-ti mai iei un Porsche cand VW si Audi iti contrapropun produse cvasi-identice, doldora de tehnologie si la preturi chiar mai scazute...Prin urmare, exclusivitatea interioarelor Porsche poate ramane intacta, nu-i bai, dar aici apare in ecuatie pur si simplu diluarea personalitatii distincte gratie careia ai facut furori odinioara, tu devenind doar o anexa, o remorca, un simplu punct in reteaua macroeconomica VAG, nimic altceva. In definitiv, Porsche a plecat de la o idee fulminanta - obtinerea controlului total asupra lui VAG - dar, din cauza unor erori de tactica manageriala, va ajunge treptat sa fie ea entitatea controlata tocmai de catre cei vizati initial pentru "cotropire"...
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
  • Imi cer scuze pentru confuzie...N-am vrut sa te jignesc, daca asa te simti. Termenul de "compromisuri" pe care l-ai inserat la un moment dat in textul tau recent mi-a aratat, fara umbra de dubiu, ca, de fapt, in sinea ta, in esenta, cum vrei sa spui, nici tu nu esti de acord cu alipirea Porsche de VAG, restul este cancan :D Faza cu "Diesel"-izarea SAAB-ului se poate imputa exclusiv satrapilor de la GM, am mai abordat tema in cauza, iar ztele a subliniat o realitatea foaaarte draguta, daca cercetezi arhiva, despre o calitate anume a Diesel-urilor de la SAAB, cu toata provenienta lor binecunoscuta (JTD-ul de la Fiat Group). Totodata, ztele are dreptate, ca de obicei: ar trebui sa repudiem insultele "voalate" si ironiile ieftine dintre noi si sa ne indreptam atentia catre miezul cel mai fierbinte al problemei: ce trebuie facut la SAAB? In primul rand, pornim de la o certitudine, cam "nasoala", dar de neocolit: productia este paralizata de prea mult timp, deci, implicit, intreaga strategie financiara a companiei pentru anul in curs a sarit in aer...Asta o stim sau o intuim cu totii. Daca vom continua sa ne lamentam ca babele pe marginea inactivitatii prelungite a firmei, ar fi in zadar, caci n-o ajutam cu nimic. Tot ce putem intreprinde in mod rezonabil este sa sugeram solutii, cu precadere pe termen lung. Nu-i vorba aici despre cine dintre noi se considera sau este considerat priceput si cine nu, important este ca fiecare persoana interesata de subiect sa avanseze ideile lui proprii, indiferent cum par acestea celorlalti (numai sa nu aruncam in eter cu afirmatii patologice gen "SAAB este un gunoi sau trebuie depus la cimitir etc.", cum mai cunoastem noi pe cineva in acest sens sau nonsens...). De ce sustin cu fermitate dialogul civilizat, intensiv si constructiv intre noi? Fiindca, simplu, dreptul fundamental la expresie s-a castigat cu sange in 1989 si ganditi-va ca unii au avut rude sau prieteni care au platit pretul cuvenit pentru ca noi sa putem vorbi fara oprelisti astazi! (ca ne mai scapa si neghiobii pe gura, este o fatalitate inerenta democratiei si, prin extensie, oricarei oranduiri socio-politice...) Revenind la tema zilei: sa nu se hazardeze nimeni sa creada ca "lasa ca au grija factorii responsabili de la SAAB de soarta brandului, fanii sunt doar fani, ei nu conteaza in complexul proces decizional!"...Fals! Eu am retinut din lectiile de management de la facultate ca un manager realmente iscusit nu va nesocoti niciodata parerile despre o anumita problema profesionala venite chiar si din partea femeii de serviciu, oricat de neavizate le-ar percepe la prima vedere...Prin analogie, pariaza cineva ca sefii SAAB-ului n-ar intra vreodata pe Automarket.ro si n-ar conchide astfel: "Ia uitati ce debiteaza tampitul X, nastrusnica gandire are in privinta lui SAAB, dar la naiba cu pragmatismul dus la extrem, haideti sa aplicam o sugestie originala de-a lui pe care noua nu ne-ar fi fatat-o mintea, poate ca va functiona si ne va da un impuls, teoretic orice este posibil, cine stie?"... Asadar, eu, nebunul incurabil (fiecare sat sau stat trebuie sa aiba unul, prin traditie :))) , am aruncat doua pietre in apa (a se vedea in primul meu comment de sus), dar vad ca nici un intelept nu se incumeta sa le scoata :D
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
  • De ce te dai intrigat? Ce ti se pare de vociferat? Ca am pomenit de VAG? Vezi ca sunt destui care incrimineaza faptul ca Porsche s-a legat singura la cap fara s-o doara, ca nu era musai nevoie sa se incurce cu "VW", chiar daca isi poate spori oferta de produse datorita platformelor numeroase ale Grupului, poate folosi cele mai noi motoare dezvoltate de acesta (inca isi mai pastreaza autonomia benzinarelor, dar, vazand cate superlative aduna TFSI-urile in mai toate publicatiile auto, s-ar putea sa vrea sa le adopte si unde mai pui ca cheltuielile de implementare ar fi mai mici sub administrarea Grupului?) si indeosebi poate profita de pozitia foarte inalta de piata a conglomeratului...Iata niste avantaje strasnice pentru Porsche, dar cum ramane cu doctrina exclusivismului, cu politica de independenta, cu focusarea pe benzina turbo, cu respectul fata de fanii conservatoristi? Bah, sunt doar niste bagatele care in mod clar nu te umplu de bistari, nu? Si nu mai vreau sa discutam de VAG, ca-mi strica ziua :D Plus ca am incalcat dorinta lui ztele de a nu ma mai referi la "germane", dar ma iarta el, caci este cumsecade. N-as fi vrut sa dau lamuriri pentru expresiile mele, dar daca "anti-fanaticul" Georgel tine mortis, why not?
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
  • ...legile statului chinez, astfel ca implicarea efectiva a investitorilor "galbeni" in salvarea si revigorarea SAAB-ului depinde totalmente de unda verde a autoritatilor de la Beijing, care, ca iubitor statornic de SAAB, cu oricata rabdare ai incerca sa te inarmezi, te exaspereaza! In atare conditii, consider ca ne raman la dispozitie doar doua solutii logice: ori SAAB Aero&Systems lasa deoparte ratiunile economice si preia firma de automobile cu acelasi nume, adica fostul ei madular istoric, punand la bataie pentru achizitie sutele de milioane de euro pe care sigur le are, deoarece corporatia-mama este foarte prospera in acest moment (o refacere SAAB Avioane si Masini ar capata subit un capital mondial de simpatie nebanuit de mare, sunt sigur!...iar ofertele pentru noile tipuri de autoturisme SAAB ar curge garla, nu credeti?), ori sa se constituie din nou puternica asociatie de businessmani suedezi si norvegieni Koenigsegg Group AB, care sa inainteze lui "SWAN" o oferta traznet de fuziune sau macar de colaborare...Nu vad in ce ar consta "nerealismul" acestor propuneri ale mele! Eu nu afirm ca partenerii chinezi n-ar fi seriosi, dar legile celui mai progresist stat din lume prezinta unele cusururi care ar putea-o costa pe SAAB supravietuirea insasi !! Unii s-ar mai putea gandi teoretic si la varianta...VAG, dar n-o agreez din simplul si elocventul motiv ca, dintr-un renume exclusivist consacrat in 65 de ani, ne-am putea alege cu vreun surogat TDI, cum pare sa se intample cu miticul Porsche, si atunci neindoielnic ca s-ar risipi bruma de fani autentici SAAB care mai exista si deci care ar fi rostul?...Una peste alta, creditorii si...salariatii nu mai au rabdare, SAAB traversand cea mai critica perioada din intreaga sa istorie (Muller si subordinatii lui au depus toate eforturile supraomenesti posibile, ce sa le mai ceri in plus?...), dar toata vina eu o arunc pe umerii rahatului de...Partid Comunist Chinez, cu taraganarea lui stupida de a aproba niste actiuni firesti ale unor companii private, care trebuiau derulate deja! Uh, drace, n-ai sa intalnesti niciodata un comunist zdravan la minte! Iar SAAB ajuns foarte jos din moment ce n-a gasit altceva de cuviinta decat sa se umileasca la niste marxist-leninisti intarziati, cu apucaturi capitaliste bizare...
    Saab ar putea cere din nou protecţie împotriva creditorilor
Pagina
12345...113114115...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău