• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Crunt vatamatoare este Puterea incaputa pe mainile nerozilor...NIMENI nu se intreaba dupa 20 de ani de "democratie" cine sunt asa-zisii nostri legislatori, de unde au aparut, de se ce pretind ei dumnezei infailibili sau de ce sa ma oblige pe mine sa le respect emanatiile "legislative" daca nici macar mutrele lor tembeloide nu pot sa le suport ?! De cate ori aud de vreo "initiativa" sau "proiect" de lege, i-as intreba frontal: "Dar pentru voi nu exista stavila? Bai cutare, umflatule din grasimea "taxelor si impozitelor", cumva te-ai consultat cu mine personal, alegatorul tau, ca sa crezi ca te-am investit cu dreptul natural de a construi tu cadrul legal dupa care sa ma silesti sa traiesc "riguros" si pe care tu sa-l ocolesti elegant doar fiindca ti se pare ca ai mai multe perechi de boase decat mine?!"...Mai concret, eu infierez regulile astea urechiste despre cat timp strict masurat ai voie sa circuli cu o masina "de afara"...uite ca am chef s-o birjaresc pana la moarte, care-i treaba cui si de ce, fie el si "stat"?! Nu cred ca ar exista categorie sociala mai greselnica, mai arbitrara, mai stupida si mai plina de malefic decat "legislatorii", care niciodata nu sunt racordati la "pulsul realitatilor umane in continua schimbare" si, pe deasupra, nu sunt niste eminente cenusii incontestabile si nici organizatori ai unei "societati normale" avand predestinare "cutremurator" de adecvata si de ingenioasa, nici vorba! Pe prea multi naivi ii amageste mistificarea aceasta "perfecta" a adevarului politic, la umbra careia se comit cele mai camuflate faradelegi si, evident, cele mai blamabile...Cu ale cuvinte, politica nu este "un rau necesar" (adormim in fiecare zi cu snoava asta rasuflata impusa cu forcepsul in mintea noastra confuza...) , ci cel mai starpicios dintre relele pamantului, desi, teoretic, se poate concepe o doctrina socio-politica complet noua, numita sugestiv "politica fara politicieni", a carei fondator moral este idealistul Eminescu in capodopera 'Imparat si proletar"... In loc de concluzie: purtatorii nelegitimi de creiere de la Presedintie, din Parlament si din Guvern nu sunt definiti/setati/dedicati decat de un/pe un/unui lucru care intotdeauna poarta fesul, he he he. Asta nu-i sociopatie, dragii mei, ci mizeria launtrica de care nu vrem sa ne curatam niciodata: aceea de a-i pune sa ne conduca tocmai pe cei care nu exceleaza in nimic altceva decat intr-o verva demagogica de rasul curcilor si ale caror "texte de lege" fals solemne si greu inteligibile cuprind de obicei niste enormitati vecine cu ospiciul :D
    Proiect de lege: Automobilele înmatriculate în străinătate pot circula legal în ţară doar 90 de zile
  • Eu am glumit, man, n-o lua drept buna, am vrut doar sa-i fac in ciuda lui Schumi, evident ca ma refeream la un sprijin moral. Uneori trebuie sa stii sa citesti "printre randuri"...
    Bugatti: "Nimeni nu ve lua prima poziţie în topul celor mai rapide maşini de serie din lume"
  • Da, Scorpy n-are (inca) permis, dar, odata ce-l va dobandi, eu insumi ma voi angaja sa-i ofer tot sprijinul de care va avea nevoie si, bazandu-se mai mult pe propriile speze, sigur va deveni in timp un driver blazat...ce zici de asta? :P :))
    Bugatti: "Nimeni nu ve lua prima poziţie în topul celor mai rapide maşini de serie din lume"
  • Te rog ceva: inregistreaza-te cu cont propriu pe Automarket si "tine aproape", caci, prin atitudinea pe care o afisezi, ar fi foarte probabil sa fii de folos poporului SAAB :) Inteleg unde bati cand mentionezi de anumite modele SAAB care chiar si pe atot-permisivul de mine ma intriga...Un exemplu concludent in acest sens: sa comparam bordul lui 9-5 prima generatie cu al lui 9-5 vandut intelectual la chinezi, cel ingemanat cu Opel Omega - pai, in cazul primului val de 9-5, aveai impresia ca ai de-a face cu un avion get-beget, remarcandu-se printr-o arhitectura superba, care propunea o sumedenie de butoane de fel si chip, aliniate la microni, un contrast inspirat de culori, astfel incat conturai cu ochii mintii un perete "taiat" extrem de fin, un panou aero adevarat, care te lasa cu gura cascata, fiind de departe cel mai reusit bord din istoria SAAB Automobile (culmea ironiei, proiectat in plina dominatie GM), pe cand 9-5 de pana in 2009, desi este mai puternic pe aceeasi cilindree, pare o saracie fara sanse de redresare (cred ca nici BAIC nu va izbuti sa scoata ceva prezentabil din el), dar nu m-am mirat niciodata, influenta GM facandu-se simtita profund pe exemplarul cu pricina. Din cate stiu, pana si conformistii de la "SAAB Performance Team" l-au respins...Asta-i cruda realitate, asa ca trebuie s-o acceptam ca atare. Ce, se amagea cineva ca eu admir chiar tot ce fabrica SAAB? In mod inerent, apar si "esece" :) , insa este capital sa limitezi numarul acestora. Paradoxal, noul 9-5 intruneste mai multe calitati decat 9-5 FG (facem abstractie de recall-ul din 2010...ca doar se intampla in mod obisnuit si la case mult mai mari si mai celebre...), cu toata platforma evidenta de Insignia; mi se pare cvasi-impecabila, o limuzina veritabila, foarte galanta, originala (exact asa! o fi fost Insignia masina anului 2009 in Europa, dar nu se poate afirma cu tarie ca este un Opel in esenta, ci mai degraba aduce a...SAAB), care surclaseaza deci Insignia atat la capitolul imagine exterioara (un plus de fler in dreptul "surorii" suedeze), cat si in materie de "chitibusuri" interioare...Unde mai pui ca ai astfel ocazia sa te plimbi cu cel mai sigur autoturism din lume...si nu eu zic asta, ci specialistii ;) Sa crape ranza in ofticosi: motoarele brute pentru noul 9-5 sunt livrate de GM Europe, nu de Opel (deci nu-i "tot aia", sic!), iar caroseria, sasiul si materialele componente de asamblat sunt asigurate exclusiv prin grija lui SAAB si a furnizorilor sai privati (iarasi, Opel n-are nici un aport). Ramane de incriminat ca element comun doar, intr-adevar, platforma, dar tare mi-e teama ca autorul sau autorii respectivei platforme au fost de fapt niste pasionati de SAAB :))) Si inca ceva, daca nu v-am plictisit, oricum nu-i o noutate: satrapii de la GM vroiau initial sa construiasca noul 9-5 in uzina Opel, dar nordicii, ofensati in orgoliu, s-au suparat atat de tare incat si-au permis sa ridice schitele, matritele si utilajele aferente de la Russelsheim, mutandu-le la Trollhattan...Bag mana in foc ca acest gest de sfidare pe fata putea s-o coste pe SAAB desfiintarea (sa nu vina nimeni sa ma "convinga" ca numai ratiunile economice au precumpanit in decizia de trista amintire a lui GM de a termina de tot cu subsidiara suedeza), noroc ca americanilor le-a convenit peschesul lui Muller de 74 de milioane de euro, preferand sa i-o vanda...
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • Ma simt dator sa le multumesc celor care subscriu ideilor mele, desi nu sunt perfect, vorba cliseului, dar, daca ma straduiesc putin, as putea fi, precum dl. Basescu, care ne-a asigurat ca domnia sa chiar este :D :)) Eu nu incerc decat sa ma raliez cauzei SAAB, care, asa cum elocvent ati subliniat multi, este harazit doar celor pasionati. Insa visez la mai mult decat atat: as vrea ca, intr-o buna zi, sa putem constitui o comunitate romaneasca vasta, nedelimitata neaparat de perimetrul tarii, care sa fie dedicata trup si suflet acestei marci iubite, ceea ce exista deja si cumva, sub identitatea lui Club SAAB Romania, la care ezit de multa vreme sa ader din cauza stanjenelii ca nu detin un SAAB proprietate personala, cum au toti cei din grupul respectiv. Ma zbat sa strang suma necesara pentru un autoturism nou; desi mi s-a pus pata pe TurboX, pana la urma voi fi constrans de situatie sa aleg ceva mai ieftin, cred ca un 9-3 2.0 turbo XWD...sunt sigur ca ma voi inrobi bancilor pe viata, dar ce alta solutie mai convenabila sa gasesc in Romanica Abramburica, unde nu poti fi doar sclav prin vocatie, ci si sclav prin excelenta, numa' bun de prostit si de scalpat... :D Apropo, oare n-aveti si voi impresia ca bancile constituie astazi noul Turn Babel, mai ales la noi, unde se inalta tot mai sus spre cer, somptuoase, dupa ultimele racnete tehno-arhitectonice, si care colcaie de puturosi "specializati" in hartoage, ce fumeaza si se cafelesc toata ziua, papa salarii de supramuritori, trai nineaca pe dansii...Iar tu intri cu capul plecat, te umilesti in fata lor, contractul de semnat il gasesti plin ochi de obligatii pentru tine si nici un deranj pentru creditor, scris intentionat marunt si dens si lung ca un miriapod ,dar tocmai in acest element ingenios consta arta manipularii psihologice: baietii dastapti stiu ca omul de rand n-are rabdare din fire sa-si bata capul cu complexitatea textului si sa analizeze atent fiecare detaliu din stipulari, de aceea se duce glont la sfarsitul foilor ca sa dea cu iscalitul, sa se vada cu banii pe masa si "cu asta basta"...si "om" te-ai facut, pregateste-te sa-ti cambreze spinarea sacalii amar de ani dupa aceea...Am patit-o cu "leasing"-ul, n-as vrea sa se "friga" si altii, nici inamicii mei de-ar fi, parca un piculet mai avantajos este creditul bancar; oricum, de camatarie "legala" nu poti scapa nici in somn, de vrei o dara de confort, ca om cinstit, desigur:)))
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
Pagina
12345...114115116...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău