• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Scorpyon, am citit cu luare aminte si cu rabdare tot textul tau anterior...Si ce daca ai cam jumatate din varsta mea, asta nu-i motiv de jena. Asadar, nu m-am inselat in previziunea mea despre pasiunea ta "hot" pentru Audi, te-am "adulmecat" de mai multa vreme, n-aveam cum sa blufez. Sa presupunem ca eu sunt mort dupa Audi 200 turbo quattro, desigur, ca model in afara de SAAB-uri, dar numai daca luam in considerare perioada de dinainte de 2000. In plus, o consider cea mai reusita masina din istoria Audi (aspect extrem de sportiv, motor bestial, interior de bun gust). Altfel, am avut pe mana un A8 pentru cateva saptamani, ca sofer al unei bogatase tinere. Te felicit pentru alegerea ta, dar eu raman un nostalgic din fire si prin excelenta, de aceea reactionez circumspect in privinta oricarei masini din prezent, cu exceptia lui SAAB 9-3 TurboX, pentru care as ucide, doar-doar oi pune gheara pe comoara asta de sedan. Glumesc, normal (partea cu omorul) :) Fiindca tot veni vorba de prezent, nu m-as mai urca decat intr-un Koenigsegg, daca m-as referi la alta marca de incercat decat SAAB si daca se poate fara eleron, ca sa ma solicite la extrem. Ma declar in continuare partizanul infocat al unei aliante solide SAAB-Koenigsegg, vestea din noiembrie 2009 privitoare la esecul realizarii acestui deziderat firesc mahnindu-ma intr-atat incat si acum ma resimt... Doar doua vorbe despre Q7: nu-mi place interiorul sub raportul spatiului disponibil pentru pasageri, nefiind deloc generos din acest p.d.v. ! Pacat, iti creeaza senzatia de antiteza flagranta cu dimensiunile exterioare. In rest, apreciez motorul de 3.0 TDI, care "fuge", nu gluma. Atat pentru astazi, scuze, am fost cam prea activ :D
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • Mi-am adus aminte de un aspect: te juri ca vei ramane fan VAG cu indarjire, pe viata. Bravo tie, nimic de condamnat, dar eu imi permit sa intuiesc cauza exacta a partizanatului tau peren cu conglomeratul auto nr. 1 al lumii: te fascineaza pana la paroxism cerculetele de la Audi si insasi aceasta denumire, iti inspira un sentiment aparte, ezoteric, magic, vibrant, de autenticitate sociala, de forta motrica reverberanta, iti insufla crampee de putere mentala, etimologia latina a brandului este cuceritoare pentru orice suflet sensibil, iar cand vizualizezi la orizont intregul ansamblu sigla sus-denumire dedesupt, simti ca viata...merita traita si ca esti norocos ca te-ai trezit contemporan cu acest modus vivendi unic, trans-temporal, cu rezonanta sonora foarte mladioasa, asculta-l numai: " A-U-D-I "...Nu-i asa? Hai, zi-mi ca bat campii, ca fabulez, ca am luat-o razna si alte variatiuni pe tema. Eu stiu insa ca este purul adevar. Daca, prin absurd, Audi se va desparti vreodata de VAG, mai mult ca sigur fanii "patimasi" ai concernului se vor auto-demasca, in sensul ca vor dovedi tuturor ca ii interesa de fapt si exclusiv Audi, nu VAG la gramada sau alte portofolii din corporatie, si, in virtutea inertiei, ar ramane loiali lui Audi, indiferent care ar fi soarta ulterioara a acestuia, si nu vor mai pomeni de VAG...Daca, tot prin absurd, marca s-ar alipi de GM, iubitorii lui Audi ar deveni subit fratii lui GM! De pura curiozitate intreb: pe cine ar mai atrage un VAG fara Audi? Sunt constient de tot ce afirm aici, deoarece, cu cativa ani in urma, fiind profund dezolat de evolutia incerta a lui SAAB, m-a cuprins brusc, la un moment dat, febra specifica indragostirii de Audi, chiar daca a durat foarte putin si m-am "intors" apoi la prima iubire...Pe pielea mea proprie am simtit ca ma prinde in mreje irezistibile. Imi atasasem sigle de Audi pe toate cheile, pana m-am enervat pe mine insumi si m-am decis irevocabil sa termin cu patima aceea devoranta... Deci, in definitiv, eu ma hazardez sa sustin ca Audi poate sa scoata si trasuri clasice sau trotinete cu clopotei, caci, atata timp cat acelea vor purta la vedere, limpede ca lumina zilei, cele patru inele "de vis", idolatria masiva, de ecouri cosmogonice, este asigurata dinspre fani! Nu acelasi efect halucinant in masa exercita siglele lui Mercedes si BMW, sic! :D
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • @ScorpyonVAG, stii ca mi-ai devenit brusc simpatic? :)) Vezi ce faci de acum inainte ca sa nu ma razgandesc :P Crede-ma, nu simt absolut nici o repulsie fata de "triada" si cu atat mai putin fata de bine-crescutii ei suporteri, ba chiar i-am elogiat capodoperele din anii '80-'90, arhiva Automarket stand marturie ferma in acest sens. Stim foarte bine ca Youtube este plin de secvente de genul "SAAB vs (membrii Triadei)", dar, sincer, eu nu ma supar atunci cand castiga cursa de viteza o "germana" (in majoritatea cazurilor...), numai ca autorii numeroaselor intreceri de acest gen folosesc de obicei modele cu cilindree mult superioara lui SAAB si care emana putere pe masura, deci ce sanse concrete ai avea sa participi la o "liniuta" cu un 9-3, chiar tunat de Hirsch, Maptun etc., daca oponentul iti contrapropune un BMW M5 V10 de 5L si 500 CP? Normal ca emulatia este disproportionata din start si M5-ul invinge fluierand, iar comment-urile exulta de ole-uri pentru BMW si arunca "mila" in directia SAAB-ului perdant. Sau constati tamp cum se "masoara" un 9-5 din prima generatie cu un A5 nou-nout si - vezi, Doamne - uite ca SAAB-ul antic se descurca "onorabil", tinand aproape de trena lui Audi de catifea cu toate sfortarile soferului, in timp ce conducatorul lui A5 doar "mangaie" pedala cea sclipitor de noua si confortabila a acceleratiei si tot el "e mai tare". Precum este lesne de observat, aversiunea fata de SAAB este globalizata...Iar ztele, cu tot respectul pe care i-l port, ne sugereaza sa nu ne mai pretam la comparatii inutile...Corect, un fan SAAB autentic trebuie sa dezavueze intotdeauna aceasta tendinta nedemna, dar ce te faci cand anumiti sadici din tabara "triadei" se dau orgasmic in vant sa sublinieze dotarile si posibilitatile de "cacao" ale marcii suedeze "pe baza" demonstratiilor "clare" de pe pista ale "atuurilor" unui Goliat umflat cu pompa fata de un David limitat prin definitie; vrea cineva sa-i socotim sfinti de pus in rama?! Ztele are oroare sa mai pomenesc vreodata de alte marci, nu conteaza ca admirativ sau critic, important este sa n-o fac. Bine, ma conformez, daca este spre linistea lui sufleteasca, de ce nu? Macar am voie sa ma pronunt despre religie? - ca m-a intrebat Scorpyon mai sus. Dragul meu Scorpyon, o sa-ti reproduc fraza urmatoare o singura data in viata - Neputand ajunge la adevarata credinta, ne multumim sa ramanem cu religia, insa, din nefericire, alegem forma ei cea mai inselatoare: "credinta" religiei.
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • Eu nu vreau sa compar nimic cu nimic, ci vreau doar sa ma feresc de capiatii "triadei", ca gonea unul cu Merz-ul in cartier acum 5 minute, cand m-am dus dupa paine, de era sa ma proiecteze pe capota lui :D
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • De ce crezi ca sunt dusmanos fata de amatorii "triadei germane" ?! Eu insumi circul cu BMW si, in plus, am amici care detin sau doar admira astfel de masini. In schimb, eu nu-i suport pe exaltatii autohtoni care au sifonat moralmente imaginea de piata a "triadei" in zona balcanica, de ajung sa cred ca, in fond, nu sunt dedicati marcilor in sine, ci fetisismului si narcisismului de care sufera ingloband mintal siglele si performantele lor reale! Fa diferenta cuvenita de interpretare, te rog! Cert este ca n-as pomeni deloc de specimenii cu pricina, dar cand devin abuzivi, necuviinciosi si bolnavi de ura fata de SAAB doar pentru "vina" de a nu fi compatibil cu duhul manelist urat duhnitor de pe plaiurile mioritice, ce ar trebui sa fac, sa-i las sa faca shushu in capul nostru?!
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
Pagina
12345...115116117...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău