• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Stai sa vezi ca nu-i ca tine..Ori nu te-ai documentat suficient despre Ecotec engine, ori esti perfid si ai omis dinadins esentialul! IA UITE CE SCRIE AICI: "The ECOTEC was developed by SAAB engineers in 1987 with the help of GM & Opel, to replace the SAAB 9000 L4 engine, as per the video press release in 1989 of the 50/50 agreement of SAAB & GM"...Deci apare termenul-cheie "cu ajutorul GM", care nu-i totuna cu mura in gura primita de SAAB, cum crezi tu tendentios...Mai departe gasim urmatoarele: "LK9 (Saab Designation B207) is a turbocharged 2.0 L version of series ECOTEC...power is 210 HP at 5300 rpm and 300 Nm of torque at 2500 rpm...aplications: SAAB 9-3 (2003-present), Opel Vectra (2003-2008) and Cadillac BLS (2006-present)"...Sursa din care provin toate aceste informatii PRECISE se numeste "www.enotes.com/topic/GM_Family_II_engine", desi mai sunt o sumedenie de site-uri asemenea, ceea ce releva ca eu am ales unul la intamplare, drept pilda pentru biciuirea orgoliului tau cainos :D Problema este ca acest truism despre Ecotec noi il stim de mult, dar vii tu si selectezi de pe wiki doar ce-ti convine si ce ti se pare ca-ti poate sustine nerozia...Semeni cu sectantii care "aleg" din Biblia pe care cica o iubesc la nebunie doar pasajele care par sa le intareasca ratacirile, dar, daca ii iei la bani marunti, fara sa fii musai "profesor de teologie" ca ei, si ai idee pertinenta unde sa le deschizi in fata chiar propriile lor Biblii, sigur le demontezi pe loc ereziile, care se prabusesc ca niste castele de nisip si atunci ofticosii de dansii incep sa se balbaie sau cauta sa te goneasca. Urat gest sa vrei sa denigrezi SAAB-ul, dar nu te amagi, caci noi vom sta intotdeauna pe metereze si vom spulbera numaidecat calomniile oricarui fante de cartier cu "basini in cap" care isi adora intr-un mod prea fetisist Merz-ul, Audi-ul sau BMW-ul (dar bine ca ne face pe noi fanatici!), iluzionandu-se grav ca oamenii care prefera alte marci si care impartasesc alte viziuni despre arta de a venera automobilul "trebuie" redusi la tacere uzand de orice stradanie hilara... :P PS: faza cu Diesel-ul la SAAB se poate imputa, intr-adevar, lui GM, care a incalcat traditia definitorie a SAAB-ului de a miza doar pe benzina in favoarea unei "adaptari moderne la necesitatea globala de reducere a consumului", desi cunoastem faptul ca si oficialilor SAAB le convine sa ofere motorizari Diesel de origine Fiat, numai ca eu pur si simplu n-o inghit, cu tot avantajul ei economic! Aaa, la SUV-uri (bine ar fi sa se introduca si pe 9-4X pentru simplul motiv ca ai avea mai mult cuplu motor la dispozitie) si pe tot ce inseamna Scania, da, nici o problema, o accept, chiar o consider imperioasa, dar la autoturismele SAAB n-o vreau, niciodata! - atentie, este doar convingerea mea, deci fiecare este liber sa creada ce vrea si ce-i place!
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • Eu ma dau batut...Iarasi s-o iau de la capat, iarasi sa-i explic cu lux de amanunte fiecarui casunat din senin anti-SAAB care este realitatea de fapt? De fapt, nici n-am ce sa-i explic, fiindca toata lumea cat de cat culta stie ca, dupa 1990, SAAB a beneficiat de doua categorii majore de motorizari - H si Ecotec - ambele CONCEPUTE 100% de inginerii SAAB, doar V6 turbo aferent capacitatii de 2.8 L fiind de provenienta GM, dar si acesta realizat in primul rand pentru SAAB si apoi l-a preluat si Opel pentru Insignia. Platforma...cred ca extrem de putini au idee exacta despre cum se defineste tehnic o platforma auto. Pe de alta parte, lui SAAB n-are cine sa-i dea lectii despre cum sa-si plamadeasca formele de caroserie si mai ales s-o familiarizeze cu notiunea de aerodinamica, fiind un constructor care a invatat totul din experienta sa primordial aeronautica de peste 70 de ani... Asadar, m-am saturat pana in gat sa ma tot contrez cu x sau y despre autonomia REALA si functionala a acestei marci, cea mai hulita de pe Glob, de aceea ii rog din toata inima pe ceilalti iubitori statornici de SAAB: mai duceti si voi lupta asta epuizanta de lamurire a celor de rea-credinta, marginiti (atat dpdv rational, cat si cultural), indaratnici si trufasi, deoarece eu nu mai pot psihic, ma termina de nervi sa le stau intruna impotriva! Bafta...
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • Imi place cum gandesti, sper sa te mai pronunti despre SAAB si cu alte ocazii...
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • Bibi, stai linistit, de data asta nu ma mai iau de tine :) ,dar nu-l pot ocoli pe M.M. Motivul ar fi sa zicem doua mici...rautati, as vrea sa cred ca neintentionate: 1) Au trecut 4 luni si 3 saptamani de la oprirea productiei, nu 6 luni - sper sa fie doar o greseala elementara de masurare a timpului, desi mass-media are intotdeauna tendinta senzationalista de a supradimensiona situatiile dramatice reale si de a "potenta" astfel efectul perceptiei populare; 2) "Potentialii clienti au fost alungati de oprirea productiei"...?! Ma indoiesc ca o asemenea exprimare, care denota un stil net subiectiv, ar fi conceputa de agentiile de presa...De regula, ca publicist auto sau de orice natura, trebuie sa eviti exteriorizarea unor simpatii sau antipatii personale fata de o marca sau alta. Poti insa in mod democratic s-o faci sub "acoperirea" unui id oarecare, ca "simplu cetatean", vorba lu' nea Ceasca :D Pana la urma, nu aceste lucruri minore te pot discredita, Mircea, ci o "scapare" ortografica de genul "forfeit"...Hai, nu-i bai, noi intre noi nu tinem cont, dar n-avem cum sa stim ce profesor de lingvistica ar intra intamplator pe aici si iti dai seama cu ce impresie s-ar alege, mai ales daca s-ar interesa si de compozitiile frazeologice ale lui @BMW si ale afinilor lui, ba ar mai povesti si altora, deci nu cred ca ne-ar placea sa auzim prin vreun mediu social - "Ai cont pe Automarket? Esti din cuibul ala de nescoliti?" (ca sa nu folosesc un termen mai dur) . Nu fac din tantar armasar, dar trebuie sa fim mai atenti la tot ceea ce scriem, fiindca orice site de stiri sau forum este volens-nolens un spatiu public si...
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • ...ca te-ai ostenit sa-i explici bibilicului o chestiune atat de simpla. N-avem niciodata liniste pe lumea asta, deoarece a iubi SAAB echivaleaza din start cu a-ti pune toata lumea in cap...Doamne, ai urgisit marca asta si nu vrei sa ne scutesti de rautatile nesfarsite ale unora...Tocmai cand ne iluzionaseram si noi ca am scapat de agasantul @BMW, hop vine tac-su :))) :D Bibi man, de ce nu rasfoiesti arhiva Automarket ca sa vezi ca am scris atatea randuri despre adevarul referitor la SAAB 9000 de mi-am fracturat degetele. Ma faci sa n-am incotro si sa reiau ca papagalul, pentru ultima oara: in cazul "Four type chassis" a existat ca element comun doar...designerul, acelasi pentru toate cele patru modele - Giugiaro - si, automat, formele lor exterioare erau foarte asemanatoare intre ele, dar atat si nimic mai mult. Sau poate nu stii cum se defineste o platforma in modulul TCM: inseamna pur si simplu dimensiuni pe hartie, schite, desene, date, nicidecum...sasiu, caroserie si/sau placa de bord, ha ha ha, ce plaga grea este ignoranta pe lumea asta...De obicei, rad cu lacrimi de acel grup feroce si foarte extins de ignoranti care confunda intr-o veselie cuvantul "frustrare" cu "nevroza de a te simti neimplinit moral sau material", cand, de fapt, in orice tratat semantic se gaseste doar ca "pagubire". Da' de! aversiunea contemporana generalizata fata de maracinisul si capcanele culturii si lecturii provoaca o pandemie de nestiinta sora cu animalismul...Si cu cat devii mai imbecil, cu atat capeti atentie mai mare din partea femeilor...Curios. Trebuie sa renunt naibii la carti :D Revenind in miezul problemei noastre, SAAB s-a ocupat singura de constructia lui 9000, cu materiale autohtone, cu motoare proprii, asamblandu-si masina in Suedia si Finlanda si doar in aceste doua tari, la fel a procedat Grupul Fiat cu reprezentantele lui , care n-au impartit nimic tehnic sau tehnologic cu SAAB (ai inteles? Giugiaro a lasat la fiecare dintre cele patru marci cate un caiet-platforma, iar inginerii si muncitorii din subordine au trecut la treaba). Evident ca cea mai reusita dintre cele patru "gemene" a fost corespondentul suedez, extrem de flexibil, manevrabil, puternic (iti plac secventele alea de pe Youtube din cadrul operatiunii "SAAB Suite Ballet"?...pare bestial 9000 in acel video, nu-i asa? cred si eu, asa s-a nascut formidabilul "SAAB Performance Team", care si acum sustine spectacole de calitate...oare cu ce ne frapa BMW pe atunci, prin anii '80? Mercedes isi atingea apogeul fiabilitatii, iar Audi revolutionase pilotajul mondial datorita lui quattro, dar "colosul" BMW ce facea?). Daca tu crezi cu obstinatie (atentie, indaratnicii nu traiesc mult) ca toate cele patru masini erau unul si acelasi drac, atunci cum de n-au participat Fiat Croma, Lancia Thema sau Alfa Romeo 164 la stabilirea recordului mondial de anduranta de la Talladega (SUA), din 1986, performanta atribuita lui SAAB 9000, de ce s-a folosit musai masina suedeza? De fapt, pe acel circuit au rulat concomitent trei de 9000, dar hai sa te trimitem inapoi in timp, bibilicule, precum Terminator, sa opresti tu cu muschii tai cerebrali cursa de la Talladega si sa le impui oficialilor de atunci si de acolo sa lase pe pista doar un 9000 si sa admita la start si cele trei "italiene", iar prin acest gest reparatoriu sa elimini "nedreptatea" de a se acorda intaietate numai lui 9000, ca doar tuspatru creatii ale lui Giugiaro inseamna tot aia, nu? GATA, nu mai abordez teme deja batatorite, dar, daca vrei in continuare sa te ineci in ridicol, n-ai decat! Pe bune, in ritmul asta va ajunge SAAB sa fie un fel de martir, precum crestinii din primul mileniu, fiindca mai toata lumea da cu barda in dansul, parca stapanita de o pasiune sadica, uzand doar de dusmanie, intriga, calomnie...Te bucuri insa cand intalnesti exceptii uimitoare - chiar astazi am vazut in oras o vila care avea parcat in curte un 9-3 2.0 turbo bine intretinut, n-am zarit si alte masini pe langa el, ceea ce am interpretat asa: or fi toti bogatanii niste egoisti, dar nu toti sunt si tampiti...
    Noua generaţie Saab 9-3 ar putea renunţa la numele actual
Pagina
12345...116117118...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău