• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Da, lasa-ma sa ma iluzionez ca VAG va avea nevoie de potentialul imens de productie si de imagine al lui GM. Gigantul german inregistreaza o crestere apreciabila si peste Ocean, dar, daca vrea sa acapareze cat mai mult din sectorul american de piata, n-o va putea face lejer cat timp GM dicteaza legea acolo, asa ca trebuie sa incerce un compromis si cred ca va momi superconcernul din Detroit cu anumite promisiuni, cum ar fi politica rebadging, adica desfacerea unor produse GM anemice in Europa sub sigla unor marci bine vazute (si bine vandute) din componenta VAG, ceva asemanator cu cazul Fiat-Chrysler, pe urma conceptul de colaborare s-ar putea extinde in sens invers si etc. etc. pana se va contura si consacra o singura entitate juridica, menita sa vorbeasca o singura limba pe tot cuprinsul Globului - cea a profitului, dar nu mai vreau sa vorbesc de GM, care pe tine te irita pentru ca a scapat de pieire gratie ploconelii colosale din partea statului american, insa pe mine ma irita fiindca a produs mult rau fanilor SAAB, Pontiac, Hummer, Oldsmobile, Subaru, Daewoo. Te respect oricum, dan_grc, esti un partener de dialog interesant.
    E oficial: GM detronează Toyota, iar VW toarnă "sare pe rană"
  • Zici ca nu poate fi o alianta...Dar ia creioneaza putin portretul-robot al clientului auto standard de pretutindeni: toata lumea vrea tehnologie, lux, confort, viteza, dar cu consum...redus si preturi...accesibile oricarui buzunar. Ori GM si VAG se pare ca intrunesc aceste sase criterii luate laolalta sau macar o parte din ele (americanii inca lucreaza asiduu la optimizarea consumului). Bine, in cazul GM ramane o problema reticenta prelungita a pietii europene in privinta lui Buick, Cadillac si GMC, in schimb VAG a progresat semnificativ cu cea americana datorita lui VW si Audi, iar cucerirea increderii pe termen lung a chinezilor reprezinta un obiectiv prioritar si comun, in acest sens trebuind musai gasita si aplicata o strategie comuna. Alte "semne de intrebare" imi pun in privinta camionetei pur americane VW Amarok, care este ridicol de necaracteristica "masinii poporului", si asupra europenizarii vizibile a portofoliului de marci din SUA ale GM (Cadillac pare acum un amestec ciudat de BMW si SAAB, Buick are la bord trasaturi de Opel, Chevy Captiva si Cruze sunt totuna cu Opel Antara si Astra). Apreciez totusi saltul calitativ al lui GM din ultimul an, merita primul loc la vanzari...
    E oficial: GM detronează Toyota, iar VW toarnă "sare pe rană"
  • Da, intr-un fel, GM si VAG sunt mari rivale acum, dar tendinta reala, in spiritul de neclintit al globalismului, este sa devina peste nu multe decenii unul si acelasi conglomerat, un cap de pod America de Nord-Europa; deja au inceput, chiar daca mai timid, cu "schimb de experiente", mai un designer care a trecut dintr-o tabara in cealalta, chipurile, "avid dupa o noua provocare", mai o declaratie de curtoazie a capilor GM cum ca adora interioarele Audi si vor sa le ia drept etalon si tot asa pana la marea contopire...Divergentele culturale sau viziunile mentale diferite dintre americani si europeni se vor estompa gradat si astfel megastructura bicefala GM-VAG va domina copios in viitor lumea auto, iar toti ceilalti constructori vor dori din rasputeri, desigur, sa ii tina trena si sa constituie si ei fuziuni sau aliante de acelasi calibru, dar nu cred ca vor reusi...Sunt un fals profet, nu? Cine ma considera asa, mai bine sa analizeze cu atentie semnele prevestitoare CLARE ale apropierii (care va continua intr-un ritm progresiv) dintre actualele detinatoare ale primelor doua locuri la vanzari globale si sa nu se lase amagit de asa-zisa lor emulatie sau rivalitate! In acest caz, Toyota chiar ca nu va mai avea nici o sansa pentru redobandirea coroanei supreme. Mai vorbim...
    E oficial: GM detronează Toyota, iar VW toarnă "sare pe rană"
  • Mda, este foarte adevarat ce ai spus despre statul suedez cu privire la SAAB, dar eu as mai adauga si indiferenta crunta a companiei-mama SAAB Aero&Systems, careia, imbatata de profiturile ei de anvergura, nu-i pasa de un fost madular al ei care ii poarta numele...
    Veniturile nete ale General Motors au crecut în trimestrul doi cu 89%
  • Iti multumesc pentru incurajare! As vrea insa sa te pronunti mai des in probleme de etica sau de tehnica atunci cand trebuie sa stam pe baricade impotriva denigratorilor, ma astept la o implicare mai profunda si din partea lui @900. Crede-ma, este ultimul lucru pe care mi-l doresc, nu-mi place sa ma concentrez pe "razboaie" crancene cu X sau Y care ne trimit ei, asa, de flori de cucu, la periferia societatii (rampe de gunoi, cimitire...), m-am plictisit pana la suprasaturatie sa ma "ieu la tranta" cu unii bolnavi supraacuti de ura omni-laterala, pe care pare sa nu-i multumeasca nimic din viata asta...Ce incantare ar fi sa luam in calcul numai discutii oportune, care pun pret pe o varietate mare de opinii, nu conteaza ca mai mult sau mai putin avizate, dar in primul rand civilizate...Nu le socotiti vorbe mari si umflate, ci doar o doleanta fireasca, izvorata dintr-un om obisnuit care a sperat cu totul altceva inainte de a pasi prima data pe acest forum...Cand insa m-am convins dezolat ca in primul rand altercatia verbala cu garda jos, invectiva si discreditarea "dusmanului" reprezinta modalitatile de "dialog" preferate aici, parca m-a parasit tot entuziasmul initial...Nu scrie nicaieri ca trebuie sa fim toti prieteni intre noi (macar dpdv simbolic), nici nu ne cunoastem de fapt, nu interactionam in "meandrele concretului" cotidian, dar ma indoiesc ca lexicul lipit pamantului de sarman, onomatopeele azvarlite gutural ca mod "impunator" de exprimare, improscarea cu mocirla de genul "tin ochii inchisi si arunc, nu conteaza unde oi nimeri, important este sa-si faca efectul, ti-am tras-o, fraiere, wow, ce cool ma simt!" si epatarea personala supradimensionata specific mioritica ("Ce vorbesti, ba, prostovane, habar n-ai, esti un monument de tampenie, las' ca te invat eu pe indelete, ca eu stiu totul, am trait totul si am vazut totul, Dumnezeu a creat Universul, dar eu L-am creat pe Dumnezeu!"...) ar fi instrumentele psiho-sociale cele mai adecvate sau cele mai dorite de a le utiliza pentru a ne considera si noi "in randul tarilor avansate"... Cel mai pregnant regret al meu este insa altul: desi la un moment dat am avut la dispozitie o suma suficienta ca sa pun laba in sfarsit pe 900 visat, am ascultat totusi de un sfat prost si m-am trezit cu BMW...As fi impertinent sa afirm ca masina nu-i buna, are unele atuuri "sportive" care ma satisfac, dar mereu ma gandesc cum ar fi fost sa-mi fi impus preferinta pana la urma si sa nu fi luat in seama ce-mi sugerau altii, chiar amici fiind. Cateodata iti vine terifiant de greu sa-ti refuzi prietenii, ceea ce intra la categoria slabiciuni de evitat! Asa ar fi ideal de procedat, dar socoteala din mintea ta nu se potriveste la confluenta cu cei din jur...De obicei, ma simt inghioldit cand realizez ca trebuie sa-mi conturez propria mea personalitate, chiar cu riscul de a-i dezamagi pe aceia care tin in mod cert la mine, dar totodata carora le convine mai mult sa ma "mulez" pe asteptarile lor fata de mine. Ce sa mai zic, intotdeauna am crezut ca omul ca atare este misterul cel mai putin probabil de deslusit in viata...
    Prima imagine a noului Cadillac ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4
Pagina
12345...118119120...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău