• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Be-he-he-heemweule, vezi ca, de regula, oricine comite regulat greseli de ortografie si chiar analocut grosolan este bantuit prin definitie antropologica de cea mai elocventa forma de necredibilitate argumentativa! Nu exista si nu se admit exceptii...
    Prima imagine a noului Cadillac ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4
  • Fratello, uite o intrebare a naibii de simpla: tu, indragostitul nestemat al firmei muncheneze, conduci macar...un exemplar? Nici vorba, sunt sigur! Pai si atunci de ce o sufoci cu superlative daca nici macar nu stii cum se piloteaza un model BMW ?! Stii ca este destul de solicitanta neuro-somatic conducerea unei versiuni sport mai vechi de la BMW? Ai incercat cateva probe de anduranta cu un astfel de model? Te-ai calit cumva cu cerintele de efort necesare stapanirii perfecte a oricarui BMW de dinainte de 2000? Ai idee cum se comporta tractiunea spate tipica acestuia? Poti sa derapezi controlat pe gheata sau pe zapada cu el sau sa executi o acvaplanare in situatii de siguranta? Te pricepi sa conduci economic o "benzinara" astfel incat extraurban sa obtii un consum minim posibil si constant de 5L/100 km in conditiile deplasarii cu viteze de peste 70 km/h? Stii sa eviti subturarea la fiecare plecare de pe loc astfel incat sa ai asigurata optimizarea consumului? Ai curaj sa depasesti la peste 100 km/h pe un carosabil striat longitudinal si adanc, cum este cel "cioplit" de camioanele de mare tonaj (de exemplu pe Centura Capitalei), tinand cont ca tractiunea spate iti poate juca feste oricand pe o suprafata de rulare denivelata periculos? Ai putea avea darul de a amagi politia rutiera mergand cu injectia aproape blocata, desi masina tinde, normal, sa se opreasca brusc si sa scoata fum gros si prin aceste simptome clare de defectiune sa nu atragi totusi atentia punitiva a lui Garcea, si nu o data, ci de oricate ori ai avea chef sa-l iei la misto? Asadar, cand te vei simti in stare sa-mi raspunzi pertinent macar la o singura intrebare din cele care te vizeaza aici, in acest post (dar sa-mi raspunzi din proprie experienta practica, exersata pe sosea, nu culeasa de pe net sau din auzite!), doar atunci sa-mi vorbesti despre BMW si despre cat de frenetic si feeric il adori, verstehen Sie das?! Sa vedem atunci cine o fi copilul in fond si in fapt...
    Prima imagine a noului Cadillac ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4
  • Bravo tie, n-am dreptul sa-ti reprosez aplecarea ta nativa spre "germane". Dar este eronat sa-ti imaginezi ca SAAB nu se poate masura cu ele din cauza ca nu detine motoare mai puternice, ca nu trece din fire de 300 km/h, ca nu afiseaza optiunile si functiile cele mai "trendy" (desi sunt muuulte, fine si delicate), sau ca nu se bucura de aceeasi cota de vanzari si de aceeasi eferverscenta de imagine (si nu-si propune sa-si faca in Romanica acele cearceafuri uriase de reclama care acopera fatade intregi de blocuri si ii obliga pe locatarii respectivi sa-si obtureze accesul firesc al luminii solare in casa in schimbul unui amarat de "pumn de valuta"...). Crezi ca ar fi greu sa-mi dau seama ca fix asa gandesti?! Aaa, ti-ai personalizat masina, asa da, este un gest istet. Pomeneai de platforma comuna Fiat-Lancia-Alfa Romeo-SAAB. Esti malitios in acest caz. Nu uita ca acrobatiile pe pista ale emblematicului 9000 nu erau la indemana "surorilor" italiene, ca motoarele, sasiurile si caroseriile proveneau exclusiv din Suedia si Finlanda (deci doar designul era asemanator cu al celor 3 modele ale Grupului Fiat), iar acum firma de design a lui Giugiaro apartine de VAG, nu? Concluziile de rigoare trage-le tu. Pana una alta, pana isi va lamuri problemele financiare, pana va relua productia si pana va scoate noul 9-3, SAAB se va bate cu Audi A4 si BMW Seria 3 prin intermediul Cadillac ATS :D @unckle, sper sa nu vrei sa-ti insir cazurile garla ale unor "germane" care i-au disperat pe proprietarii lor romani si pe care ii cunosc eu personal...Axiomatic este ca, indiferent de marca si de cauzele obiective sau subiective care le provoaca, necazuri poti intampina pe orice model, caci nu s-a inventat pana acum masina "impecabila" sau pe aproape, stii prea bine realitatea din teren... Beemwica, esti incorigibil, draga! Iarasi gunoaie, cimitire, gropi?! Nu, hotarat lucru, as fi nebun de legat sa te mai abordez cumva, dar, daca, Doamne fereste, voi avea nevoie de vreun gropar vreodata, voi apela negresit la serviciile tale experte, numai sa nu ma spoliezi de lovele, bine, man?
    Prima imagine a noului Cadillac ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4
  • Stai linistit, am vrut doar sa-l temperez odata pe Beemwica fara frica...In mod sigur si voi ceilalti simtiti ca ceva nu-i in regula cu cineva parca setat din nastere sa nu poata folosi decat o paleta ingrijorator de restransa de termeni, si aceia repetati ca un patefon blocat si axati pe o tema funesta- cimitir si groapa. Eu, unul, deja m-am sictirit de "atacurile" lui obsesive, bezmetice, sadice la adresa SAAB si a iubitorilor marcii. Stiu ca ar fi mai intelept sa adopt tactica iscusita a lui Lau, care isi doreste linistea si de aceea nu-si mai bate capul sa-l scuture pe individ, dar macar atata as putea sa fac si eu pentru SAAB: sa-i sustin cauza in fata oricarui detractor spumegator! Altfel, @sel, ai rostit un adevar destul de sensibil despre situatia curenta a lui VAG...Eu chiar am admirat acest concern atunci cand era format doar din cei doi membri fondatori: VW si Audi. Ceea ce s-a intamplat dupa 1990 in maruntaiele VAG se cheama indubitabil capitalism feroce, cei doi constructori de top suferind invariabil o denaturare surprinzatoare a valorii lor estetice. Astfel, Passat CL, Golf GTI, Caravelle Syncro, Audi quattro, Audi V8 si Audi 200 (sase capodopere de care m-am simtit atras la vremea lor de glorie), biciuite astazi nemilos de avalansa barbara de "high tech" si de "primatul" (mai degraba primitivismul...) ieftinaturii de piata de tip "fast sale", au fost nevoite sa se retraga mahnite spre muzeul din inima fanilor - consecinta directa a goanei perfide si fatise dupa profituri colosale obtinute cu orice pret, in numele unui progres tehnologic iluzoriu si cica in favoarea unor clienti belicosi, pretentiosi, nerabdatori si dornici de senzatii tari de tip viteza necontrolata, interioare de Burj Al Arab si comenzi Star Trek...Eu inca mai conduc duba de referinta a lui VW, o realizare de efect care a contrabalansat spectaculos dominatia in spectru a celebrei Mercedes 100 MB. Insa o Caravelle actuala, desi are ca piesa de rezistenta tot tractiunea integrala, nu-mi suscita nici un sentiment, fiind croita parca musai pentru business...si atat. Cu ea nici nu ma indoiesc ca n-as fi primit moralmente in clubul syncro-nautilor din Anglia din simplul motiv ca nu inspira...caracter. Da, chiar este de plans VAG!
    Prima imagine a noului Cadillac ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4
  • @Scorpyon, trebuie sa recunosc ca sunt foaaarte impresionat de felul cum ii descrii pe fanii "suedezelor". Bravo, man! :D .Fara sa vrei, admiti ca acestia sunt DEOSEBITI. Ei da, nimic nu ne incanta mai mult pe noi, SAAB-istii, decat laudele sincere venite din partea adversarilor marcii ;) Cat despre molusca constipata care inca se taraste nevolnic pe acilisea si raspunde intr-o doara la numele de ocara "BMW" si care se cramponeaza jenant de un lexic atat de pauper incat altceva in afara de "cimitir" nu razbate din teasta-i izbita nefericit de zidul sfertodoctismului, ii adresez urmatorul avertisment de buna credinta: amice, vezi ca, de regula, cine (tot) sapa groapa altuia, cade singur in ea...Tiii, bine ca nu m-a facut mama fata si bine ca n-am trait cumplita nesansa sa ma inviti tu in oras, ca daca m-as fi uitat in gura ta sub forma de catapulta de bolovani, as fi dat in balbaiala din cauza "intelighentei" tale de ciumeg "special" uns cu toate alifiile nimicodoxiei...Cara-te odata din peisaj si nu ne mai intoxica aerul cu nazaraniile tale de cartierist obraznicos, narcisist si reductionist...Cand vei fi capabil sa dezvolti o fraza inteligibila, coerenta si relevanta, atunci sa te autoinviti la discutii, nu ma confunda cu LauCalin, care ti-a promis sa te ignore totalmente, caci eu te altoiesc de-ti merg fulgii ori de cate ori lansezi torpile cu biogaz care nu au nici o noima contextuala. Da' ce, nu se mai practica obiceiul cu Sfantu' Niculae din cui?! Las' ca te armonizez eu cu rigorile educatiei civice in locul fostilor indrumatori clasici - biserica, familia si scoala - care pare-se sa-si aroge alte prioritati astazi si de alde voi nu se mai ocupa defel si uite ce-a rezultat! Eu sunt intolerant fata de orice manifestare marlaneasca copioasa si daca ceilalti useri Automarket tac politicos si nu se incumeta sa te puna la punct, ma ofer eu "magna cum laudae" ori de cate ori socotesc ca ar fi cazul, nu obosesc, nu exasperez si nu dezarmez niciodata, hai, tine-te mai departe de boroboate, ca taticu' sta la panda...Deci 'ntelesu-m-ai? Nu transforma un forum in balci de doua parale, in comedie bufa, respecta neconditionat optiunile altora si documenteaza-te temeinic inainte sa emiti verdicte categorice, justitiariste si emfatice - SAAB a traversat o istorie foarte agitata, iar multi ignoranti sau rauvoitori, de orice culoare etnica si de orice dotare mentala, i-au dorit prabusirea inca de la inceput, i-au renegat si minimalizat orice calitate, au tot fabulat ca intotdeauna a imprumutat motoare brute de la alti constructori si doar le-a asamblat gata functionale (da, corect, chiar a preluat motoare de la altii - DKW, Ford si Triumph - dar care nu insemnau cine stie ce capodopere la origine si apoi le-a imbunatatit, le-a adaptat si le-a metamorfozat in motoare performante de raliuri, cu care a speriat concurenta!) . DE CE va irita intruna marca asta atat de oropsita, ce rau v-a produs voua un brand inofensiv, care nu vrea din principiu decat sa multumeasca exigentele in privinta calitatii si sa-si respecte clientii loiali?! Ce castigati efectiv daca o injurati abitir? Poate n-ati fost atenti cate zeci de mii de iubitori SAAB au iesit in strada pe toate continentele locuite, marsaluind cateva zile la rand in coloane kilometrice si asurzitoare de SAAB-uri, in semn de protest fata de decizia samavolnica a GM de a desfiinta (re)numele SAAB, constituind actiunea sincrona de ecou global "Save SAAB"...CARE alta marca din lumea asta a mai "beneficiat" de atata suport popular, entuziast si virulent? Rogu-va, renuntati definitiv si irevocabil la "meseria" de a ponegri SAAB sau Volvo, caci nu reusiti decat sa va acoperiti cu cea mai monstruoasa pelicula de penibil, OK??? Va stiti voi care sunteti cei pe care ii admonestez in mod judicios! Permiteti-mi o idee proprie si despre "teaserul" Cadillac tratat in articol: cam aduce din profilul prezentat cu SAAB 9-3 sau doar mi se pare? Tinand cont de Ecotec-urile turbo de provenienta clara suedeza, care se alinta acum in unele Opel-uri si Buick-uri, si de "traditia" Cadillac de a "sterpeli" cate una-doua elemente tipice de SAAB mai ales la conceperea interioarelor, nu m-ar mira...
    Prima imagine a noului Cadillac ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4
Pagina
12345...119120121...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău