• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Stii care ar fi asemanarea si deosebirea dintre Vladimir Antonov si Elena Udrea? Asemanarea: ambii sunt putrezi de bogati. Deosebirea: rusul ar fi dispus oricand sa bage un miliard de euro in SAAB (il cred in stare, caci nu pare prea sanatos la mansarda) fara sa-i para rau de bani, pe cand tiganca noastra borata, sarlatanca si cretina ar rapi oricand un miliard de euro de la gura stramba de foame a romanilor amarati, care ar vota in continuare ca teleghidatii banda portocalie de satane...
    Preşedintele Consiliului Municipal din Trollhattan îi cere demisia şefului Saab
  • OK, admit ca din fire sunt mai boem in privinta SAAB si de aceea nu "simt" amenintarea reala si continua a concurentei...Stii ce ma intereseaza in fond la SAAB? N-o sa-ti vina sa crezi cat de simplist judec, enervant de simplist: ma intereseaza doar sa...existe! Pur si simplu. In orice conditii, cu oricine la conducere, insa un singur lucru nu accept sub nici o forma, niciodata: sa nu atenteze nimeni la identitatea de sine a brandului - vezi cazurile 9-2X si 9-7X; nici pe Muller nu l-am crutat cand l-a pocnit in moalele capului sa "reinvieze" legendarul 92 uzand de...o platforma Mini Countryman si un motor BMW 1.6t (vad ca s-a potolit acum cu aberatia asta). Deci asa voi intelege mereu ca trebuie sa fie orice fan SAAB - acum, evident, sa curga garla "manutele manjite cu boia" :D
    Preşedintele Consiliului Municipal din Trollhattan îi cere demisia şefului Saab
  • Lau, ai mare dreptate in privinta depistarii cauzelor reale ale stagnarii in incertitudine a SAAB-ului, noi toti am dezbatut pe toate fatetele, luni de zile, aceste aspecte dureroase care, iata, continua sa se faca simtite din plin in curtea companiei. Solutii de redresare insa exista in mod sigur, fiecare dintre noi este liber si chiar rugat sa propuna orice crede de cuviinta ca ar putea ajuta la bunul mers al lucrurilor pentru aceasta marca iubita in toata lumea (din nefericire, nu si DE toata lumea!). Ideea ta referitoare la oportunitatea de a fi detinuta de catre Ford trebuie sa recunosc ca mi se pare...interesanta. Insa nu se poate sa nu-mi amintesc reflex de experienta Volvo sub aripa Ford, care s-a terminat nu foarte agreabil, desi, paradoxal, cele mai semnificative salturi de calitate si tehnologie din istoria Volvo Cars s-au petrecut sub administratia americanilor, nu-i nevoie de exemplificari. Dar nu noi hotaram ce si cum - daca ar vrea cele doua parti sa ajunga la o intelegere, normal ca ar face-o, deocamdata insa nu s-a manifestat nici o tendinta, in niciuna dintre tabere, in sensul cooperarii. Imi place Ford: este cel mai europenizat dintre cele trei mari concerne de peste Ocean (degeaba pluseaza Fiat cu Chrysler, caci presimt ca o va transforma intr-un teribil fiasco...), detine un compartiment de lux aparte, de stofa aleasa - Lincoln, a facut masini prezentabile si din Mazda, a revigorat Volvo. Da, teoretic ar putea rezulta o simbioza fecunda intre Ford si SAAB, mai ales ca firma din "Glass House" nu pare atat de "ingamfata" precum cea din "Renaissance Center", adica GM...Totusi, ma gandesc ca GM are mai multe tangente decat Ford cu domeniul turbo, deci nu stiu in ce masura aceasta din urma ar intelege esential si s-ar implica concret in nevoia vitala de turbo a suedezilor...Cat priveste observatia ta corecta in legatura cu cele doua modele actuale "mari si late" [sau tari, daca zici tu ;) ] oferite de SAAB, din punct de vedere comercial atitudinea suedezilor inseamna, intr-adevar, o catastrofa, trebuind musai sa vina cu alte si alte modele de impact unanim favorabil, dar poate ca asta-i filosofia de baza, nestramutata, batuta in cuie, la Trollhattan, adica sa se incumete pe piata intotdeauna cu numai doua variante de masini...Oare in epoca de glorie, din anii '80, nu s-a intamplat la fel? Atunci nu gaseai decat 900 si 9000 la SAAB - desigur, cu diferite game de putere, normal aspirate sau supraalimentate, dar, in fapt, doar doua modele! Eu ma multumesc cu 9-3 si 9-5 de astazi si uite ca, pentru optica exigenta a unui fan autentic, exista 9-3 cu versiunile sedan, cabrio, combi, X, TurboX si 9-5 limuzina si vagon, plus 9-4X (cine stie daca, sub influenta GM, n-ar aparea la acest SUV versiunile pick-up, furgon si minibus, ceea ce n-ar fi tocmai "a bad idea"), unde mai pui si o eventuala materializare productiva a lui AeroX sau PhoeniX, deja a intrat in faza de proiect modelul subcompact de oras 9-1, se preconizeaza si rivalul adecvat pentru A8 si Seria 7, adica 9-6, respectiv pentru Q7 si X6, adica 9-7 (actiuni de anvergura care depind insa fundamental de...capitalul chinezesc), stop, materie prima (adica masini de la SAAB) pentru diverse activitati cotidiene si recreative va fi suficienta, deci eu zic ca nu peste mult timp vom avea destule modele de cumparat de la SAAB, important va fi sa ne dorim cu adevarat asta! Restul este...cancan.
    Preşedintele Consiliului Municipal din Trollhattan îi cere demisia şefului Saab
  • Citeam deunazi ultimele stiri despre SAAB in presa globala si ce credeti?...S-a trezit un trepadus din structurile politice locale din Trollhattan sa emita opinia "pertinenta" ca cica "avem nevoie de un nou CEO"...in locul lui Muller. Se impun doua remarci: 1) Politicienii suedezi nu prea s-au aratat interesati si nici nu s-au inghesuit sa ajute SAAB in toata perioada in care firma s-a zbatut sa supravietuiasca, ceea ce le bareaza din start pana si elementarul drept la cuvant! Principiul calauzitor al democratiei ar trebui sa fie numai unul, acelasi si peste tot: nu faci nimic in sprijinul unei comunitati sau macar al unei idei nationale, n-ai voie de Sus sa deschizi pliscul pe marginea acestui subiect, caci n-ai face decat sa-ti reliefezi in mod hidos gaunoasa-ti demagogie; 2) Cum se face ca, ori de cate ori cineva din lumea asta, oricine ar fi, se straduieste sincer sa construiasca sau sa reconstruiasca sau sa consolideze un mecanism sau o ideologie de calitate, imediat trebuie sa-l conteste, sa-l ponegreasca sau sa-i minimalizeze virtutile altcineva, de obicei un netrebnic sau un rauvoitor? La sugestii de demitere sau de inlocuire a unui "incapabil" ne pricepem toti, ohooo, dar, daca am fi brusc unsi in locul aceluia, oare ne-am comporta noi mai breaz sau, vorba aceea neaosa, am face rahatul praf? M-a sucarit rau "interventia" acelei "notabilitati" din Trollhattan, semn ca nu numai in Romanica se practica linsajul mediatic, ridicarea imposturii la rangul de competenta, inradacinarea iluziei cumplite de omniscienta, omnipotenta si omniprezenta a oricarui "tupeist" mult si aiurea sporovaitor (analistii lu' peste alterat si amputat). In alta ordine de idei, Banca Europeana de Investitii conditioneaza finantarea SAAB de interzicerea participarii lui Antonov la conducerea companiei...OK, stim ca acesta chiar are conexiuni tenebroase cu mafia rusa, dar se pare ca nu vrea sa-si bata joc de SAAB, altfel de ce insista sa investeasca in dezvoltarea sustenabila a firmei de vreo 2 ani incoace, oare ce profit personal si colosal sa anticipeze a obtine dintr-o "amarata" de intreprindere de care toata lumea rade a paguba si care ii canta prohodul zi de vara pana-n seara?...Rusul se scalda in miliarde de euro, deci chiar isi inchipuie cineva ca Antonov ar urmari intr-ascuns sa jefuiasca SAAB pentru sine sau pentru terti? Chiar si eu m-am lasat initial inselat de aparente, dar vehementa cu care acest om declara ca vrea sa se implice masiv in impulsionarea productiei la SAAB m-a determinat sa-l privesc din alt unghi, acela al unei promisiuni care poate fi onorata daca i s-ar permite legal! Sau nu cumva preconizata renastere din cenusa a lui SAAB ar deranja prea multe "notabilitati" de pe Mapamond, inclusiv si mai ales contructori de talie (de regula sustinuti puternic din umbra de "factorul politic"), vesnic urzicati de prezenta activa pe piata a suedezilor (SAAB, Volvo, Koenigsegg) si de sursa lor mentala inepuizabila de inovatii tehnice si aplicatii tehnologice?...Aaa, desigur, toti cei care antipatizeaza SAAB pe plan auto sunt niste "oameni de onoare", nu mafioti ca Antonov, desi, daca tin eu minte o faza antologica din trilogia "Nasul", protagonistul filmului, Michael Corleone (interpretat magistral de Al Pacino), isi permite o afirmatie care nu poate fi combatuta in esenta: "De ce tot zice lumea ca noi, oamenii de afaceri, formam Mafia? Politicienii au fost dintotdeauna adevarata Mafia! "...
    Preşedintele Consiliului Municipal din Trollhattan îi cere demisia şefului Saab
  • Despre problema in cauza, m-am pronuntat cu o zi inainte in spatiul alocat articolului precedent despre SAAB. O sa inserez mai jos textul meu original, ca sa intelegeti de ce sustin in continuare ca oricine poate in mod constitutional sa-si "dea cu parerea" despre orice si oricum, dar solutiile adecvate le gasesc numai cei cu constiinta curata, care se agita cu folos si, nu in ultimul rand, care sunt animati de pasiune durabila pentru ceea ce vor sa faca...Muller are darul convingerii unor forte financiare de rang global, s-a dus singur sa negocieze acordarea sumelor vitale, desi era constient dinainte ca putea la fel de bine sa dea chix, dar, totusi, a dovedit curajul de a incerca; prin comparatie, ce mare branza a reusit acest Akerlund in contul SAAB? Si ce daca a facut parte din unul dintre cele doua sindicate atasate companiei? Eu ma aventurez sa emit ipoteza ca, de fapt, pe acest ex-sindicalist naparlit in politruc local il roade invidia ca un om de alta nationalitate s-a inhamat la o treaba autohtona foarte delicata si se tine inca tare pe pozitii, ba, in plus, datorita lui, productia are toate sansele sa reinceapa curand si sa duduie la capacitate maxima. Asa ca, mucles, prietene, vezi-ti mai degraba de sarcinile tale comunitare si lasa-i pe cei pusi sa lupte sa-si indeplineasca obiectivele. Nu sta SAAB in Victor Muller, dar nici nu graviteaza in jurul "parerilor" lui Akerlund, pe care-l mananca in...ceafa. Textul meu anterior:
    Preşedintele Consiliului Municipal din Trollhattan îi cere demisia şefului Saab
Pagina
12345...120121122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău