• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Citeam deunazi ultimele stiri despre SAAB in presa globala si ce credeti?...S-a trezit un trepadus din structurile politice locale din Trollhattan sa emita opinia "pertinenta" ca cica "avem nevoie de un nou CEO"...in locul lui Muller. Se impun doua remarci: 1) Politicienii suedezi nu prea s-au aratat interesati si nici nu s-au inghesuit sa ajute SAAB in toata perioada in care firma s-a zbatut sa supravietuiasca, ceea ce le bareaza din start pana si elementarul drept la cuvant! Principiul calauzitor al democratiei ar trebui sa fie numai unul, acelasi si peste tot: nu faci nimic in sprijinul unei comunitati sau macar al unei idei nationale, n-ai voie de Sus sa deschizi pliscul pe marginea acestui subiect, caci n-ai face decat sa-ti reliefezi in mod hidos gaunoasa-ti demagogie; 2) Cum se face ca, ori de cate ori cineva din lumea asta, oricine ar fi, se straduieste sincer sa construiasca sau sa reconstruiasca sau sa consolideze un mecanism sau o ideologie de calitate, imediat trebuie sa-l conteste, sa-l ponegreasca sau sa-i minimalizeze virtutile cineva, de obicei un netrebnic sau un rauvoitor? La sugestii de demitere sau de inlocuire a unui "incapabil" ne pricepem toti, ohooo, dar, daca am fi brusc unsi in locul aceluia, oare ne-am comporta noi mai breaz sau, vorba aceea neaosa, am face rahatul praf? M-a sucarit rau "interventia" acelei "notabilitati" din Trollhattan, semn ca nu numai in Romanica se practica linsajul mediatic, ridicarea imposturii la rangul de competenta, inradacinarea iluziei cumplite de omniscienta, omnipotenta si omniprezenta a oricarui "tupeist" mult si aiurea sporovaitor (analistii lu' peste alterat si amputat). In alta ordine de idei, Banca Europeana de Investitii conditioneaza finantarea SAAB de interzicerea participarii lui Antonov la conducerea companiei...OK, stim ca acesta chiar are conexiuni tenebroase cu mafia rusa, dar se pare ca nu vrea sa-si bata joc de SAAB, altfel de ce insista sa investeasca in dezvoltarea sustenabila a firmei de vreo 2 ani incoace, oare ce profit personal si colosal sa anticipeze a obtine dintr-o "amarata" de intreprindere de care toata lumea rade a paguba si care ii canta prohodul zi de vara pana-n seara?...Rusul se scalda in miliarde de euro, deci chiar isi inchipuie cineva ca Antonov ar urmari intr-ascuns sa jefuiasca SAAB pentru sine sau pentru terti? Chiar si eu m-am lasat initial inselat de aparente, dar vehementa cu care acest om declara ca vrea sa se implice masiv in impulsionarea productiei la SAAB m-a determinat sa-l privesc din alt unghi, acela al unei promisiuni care poate fi onorata daca i s-ar permite legal! Sau nu cumva preconizata renastere din cenusa a lui SAAB ar deranja prea multe "notabilitati" de pe Mapamond, inclusiv si mai ales contructori de talie (de regula sustinuti puternic din umbra de "factorul politic"), vesnic urzicati de prezenta activa pe piata a suedezilor (SAAB, Volvo, Koenigsegg) si de sursa lor mentala inepuizabila de inovatii tehnice si aplicatii tehnologice?...Aaa, desigur, toti cei care antipatizeaza SAAB pe plan auto sunt niste "oameni de onoare", nu mafioti ca Antonov, desi, daca tin eu minte o faza antologica din trilogia "Nasul", protagonistul filmului, Michael Corleone (interpretat magistral de Al Pacino), isi permite o afirmatie care nu poate fi combatuta in esenta: "De ce tot zice lumea ca noi, oamenii de afaceri, formam Mafia? Politicienii au fost dintotdeauna adevarata Mafia! "...
    Continuă problemele la Saab: reînceperea producţiei, amânată cu o lună
  • @BMW, daca vom continua sa ne balacarim reciproc, nu vom ajunge nicaieri, aici nu mai seamana a forum auto, ci a balci ieftin. Incearca sa fii mai putin temperamental si exclusivist si nu mai elogia cu atata vehementa un nume care, totusi, nu demonstreaza nici istoria, nici reusitele lui Daimler si VAG. Stiu, eu am contestat de multe ori conglomeratul din Wolfsburg, dar numai pentru politica lor economica de azi, care frizeaza profitul cu nemiluita si atat. Familia mea detine un Golf 3 (cea mai buna varianta din istoria Golf, toti cred asta!) si un Caravelle Syncro de 25 de ani, dar nu stiu daca cel mai performant Land Rover ar urca prin locurile salbatice unde se descurca uimitor acest microbuz exceptional, care initial a fost destinat din fabrica uzului armatei germane! Este fabulos pentru excursii, dar, in plus, ne rezolvam atatea treburi curente cu el incat nu vrem sa ne despartim de bijuteria asta 4x4. Intrebarea este: putea vreodata BMW sa scoata un produs de genul asta? Dar ma duc si la Mercedes si nominalizez un Vito de 3.5 Diesel care fuge de rupe asfaltul, iar consumul este foarte suportabil. O sa ripostezi ca nu este scris in codul genetic al lui BMW sa fabrice "comerciale". Pai nu, dar bine ca ne ofera o pleasca de dimensiuni americane zisa X6, care mie, unul, imi lezeaza retina cu uratenia lui speciala (nu stiu ce designer a putut imagina jignirea asta rutiera de asa-zis SUV, nu exagerez!), iar pe taram off-road cred ca si un Opel Frontera clasic ar rade de neputinta lui. N-are rost sa trecem si prin curtea SAAB ca sa te lamuresti fara nici un dubiu cum l-ar "face in sange" 9-4X pe X6 (vezi pe Youtube ce poate face XWD in conditii neprevazute si dificile de teren) sau cum n-a reusit conceptul BMW VED sa starneasca aceeasi fascinatia tehnologica precum SAAB Aero X...Deci, nu-ti interzice nimeni sa nu lauzi marca ta mult iubita, fa-o n-spe mii de ani de acum inainte, dar nu te apuca sa scornesti din burta "avantajele" ei fata de altele, ca sa nu-ti aratam oricand si oricum ca nu-i asa si doar nu suntem specialisti!
    Continuă problemele la Saab: reînceperea producţiei, amânată cu o lună
  • @BMW, n-ai nevoie de tractiune integrala? Poate nu pe NFS, caci acolo nu trebuie decat sa tii tasta "up" mai apasat ca sa urci pantele virtuale. FWD si 4x4 nu inseamna una si acelasi lucru pentru tine? Dupa optica ta, rezulta clar ca si quattro este o alta mancare de peste. De fapt. mi se pare o balba de caracter de-a ta, care te da de gol ca in sinea ta recunosti totusi superioritatea constructiva si functionala a lui Audi fata de BMW, performantele istorice mai abundente etc. Eu pedalez un BMW, intr-adevar, dar numai pentru ca sunt adeptul "sportivelor" de sosea, domeniu in care Audi contemporan cam schioapata, dar, daca eram putin mai istet, nu-mi luam un BMW 316i din '92, ci un Audi V8 quattro chiar mai vechi, care dispune si de un interior belea, lucrat frumos, in lemn autentic, deci un adevarat Audi, nu ce vedem astazi...Bine, chestia cu V8-ul as fi facut-o numai ca sa te perpelesc de ciuda pe tine, caci tot SAAB 900 imi este mai aproape de inima!
    Continuă problemele la Saab: reînceperea producţiei, amânată cu o lună
  • Cu tine n-as vrea sa polemizez, te imaginam mai moderat inainte, dar te-ai inhaitat pe neve cu zbanghiul de nea Beemwica si produceti zgomot infernal pe scara blocului SAAB...Stii ceva? O fi TDI trademark-ul (refuzat de UE, sic!) lui VAG, dar Mercedes se numeste marca temerara care a introdus turbo-diesel-ul in premiera mondiala, in '77. O fi Audi etalonul premium din conglomeratul vostru (in care Porsche nu prea ar avea chef sa se lase absorbita si de aceea invoca motive ca sa amane integrarea tehnica si organizatorica in oceanul atot-nivelator si fara personalitate de la Wolfsburg), dar se aud voci chiar de la Ingolstadt cum ca o activitate independenta si operational, si juridic, fata de concernul-mama ar oferi celor patru cerculete oportunitati de dezvoltare si imagine superioare, dar pare cam greu de realizat acest deziderat, caci numai Consiliul de Administratie al VAG poate decide soarta Audi. Nu iubesc Audi, dar presimt ca ar putea sa reziste si pe cont propriu, prin intensificarea vanzarilor si prin gasirea unor surse puternice de finantare mai ales datorita valorificarii eventualelor actiuni rascumparate de la VAG. Nu-ti place ce scriu, nu? O fi pura fabulatie? O sa se sparga VAG pana la urma sau o sa se contopeasca cu alt sau alte concerne (ca sa te consolez, nici pe SAAB n-o asteapta zile mai bune in viitorul indepartat, indiferent cine va fi corporatia proprietara de drept la un moment dat sau altul, haideti s-o recunoastem deschis!), nu ca i-as dori eu asa ceva, dar sa nu uitam ca globalizarea isi va toarce zborul pana la capat, imperturbabil, desi deseori ne cuprinde senzatia bizara ca ar face-o mai discret sau mai lent, dar in esenta va continua impetuos, necrutand nimic in calea ei, precum Terminator I, cu care nu puteai cadea la pace sub nici un chip (chit ca era doar un film), si, daca tin bine minte, au profetit si altii pe aici in mod plauzibil ca, in maxim 50 de ani, nu vom mai recunoaste inclusiv lumea auto in primul rand din cauza insinuarii in viata practica a unor notiuni distructive moral precum unificarea oricaror entitati eterogene si in orice conditii, uniformizarea mentalitatilor, automatizarea factorului decizional, redundanta cantitativa a pietii globale, omni-hegemonia si extazul prozelit al tehnocratiei, redefinirea arbitrara si sincrona a modului de receptivitate asupra calitatii (mai simplu spus, doar "elitele" isi vor aroga dreptul legal de a ne indruma omnilateral si se vor zbate sa ne convinga ca numai ele stiu exact, in mod predestinat, tot ceea ce este bun pentru noi si merita incercat, pretinzandu-ne sa acceptam fara cracnire orice recomandare "experta" de-a lor, de parca noi am fi tampiti sadea si n-am fi in stare sa judecam cu propriile facultati mintale!) etc. In final, vor ramane doar o mana de corporatii auto, implicit un numar redus de marci, si, daca as trai pana atunci, as fi curios sa constat cine cu cine se va mai sfadi cum ca marca lui preferata ar fi mai tare din moment ce diferentele de orice natura dintre masini vor fi extrem de putin sesizabile, aceasta tendinta inspaimantatoare conturandu-se progresiv inca din zilele prezentului!
    Continuă problemele la Saab: reînceperea producţiei, amânată cu o lună
  • Cine iti permite tie sa arunci cu epitete rau-famate in mii de fani SAAB, pentru ca asta faci, ii insulti la culme cu afirmatiile tale care parca ar fi opera unui ireductibil mintal, de genul "SAAB la gunoi, la cimitir" sau mai stiu eu unde. Vezi sa nu, se inspaimanta pe loc oficialii SAAB ca rezervi tu loc fabricii lor la fier vechi. Da' ia zi, s-a exprimat astfel cineva pe aici la adresa BMW?? Ma indoiesc. De fapt, nu te-a invitat nimeni sa-ti versi icrele otravite, ca asa ti s-a casunat tie, impotriva unui mod de viata (deci SAAB nu este doar o firma constructoare de automobile!) care multora le-a facut viata mai suportabila, daca nu mai frumoasa! Este exclusiv treaba ta daca te obsedeaza volumul vanzarilor si performerii "magna cum laudae" in acest sens, numai ca trebuie sa admiti (macar in constiinta ta!) ca pur si simplu exista semeni de-ai tai preocupati si atrasi de cu totul alte aspecte decat cel economic in ceea ce priveste macro-domeniul auto, impaca-te odata cu ideea asta de bun simt si basta, nu ne mai pisalogi inutil! De altfel, aici ai de-a face cu o rubrica SAAB, nu stiu daca ai observat, unde neavenitii, rauvoitorii si brutalii nu sunt deloc bineveniti, sic! Cat priveste "filosofia" mea, doar ti se nazare ca m-as da rotund lingvistic si/sau conceptual, dar fii sigur ca vei avea destul timp la dispozitie sa intalnesti vreodata oameni care sa te inchida in conversatie, ca la "fazan", fara a-ti lasa posibilitatea rationala de a le da vreo replica, uzand doar de doua-trei vorbe de duh instantanee si "bine plasate", si atunci sa vii sa-mi explici ce inseamna realmente un filosof, eu chiar am patit-o si crede-ma, in atare situatii, te simti si ridicol, si in plus fata de viata asta...In schimb, eu ador sa ma faultez cu tine, domnule CEO al BMW de pe Dambovita, care nu esti filosof, desigur, din moment ce esti inteles si bagat in seama de toata lumea si mai ales nu te plateste nimeni pentru pretiozitatile tale "concluzive" de pus in rama la tembelizor :D
    Continuă problemele la Saab: reînceperea producţiei, amânată cu o lună
Pagina
12345...121122123...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău